Προς το περιεχόμενο

Ελαττωματικό προϊόν σε γνωστή αλυσίδα PC


Pantelis51

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καταλαβαίνετε γιατί λένε "εμείς είμαστε μεταπωλητές" και όχι "πωλητές";; Γιατί πιστεύουνε πως έτσι οι εν λόγω παράγραφοι του Αστικού Κώδικα δεν τους αφορούν! Φυσικά το παρόν αποτελεί δική μου εκτίμηση και μόνο... Ένας νομικός θα μας τα έλεγε καλύτερα όμως.

 

Υπενθυμίζω πως μου δόθηκε η "επιλογή" για αποστολή του ελλατωματικού προιόντος από μένα στην αντιπροσωπεία ή από εκείνους.

 

Οι δικές μου επιλογές, αυτές δηλαδή που τους έδωσα ήτανε ή η ΑΜΕΣΗ αντικατάσταση ή η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ. Τίποτα από τα δύο δεν έγινε, δεν δεσμεύτηκαν με καμία ευθύνη, με κανένα χρονικό πλαίσιο και όλα αυτά με την αιτιολογία της μεταπώλησης(!!). Φυσικά τα παιδιά δε μου φταίνε σε τίποτα και αν νοιώθω λίγο άσχημα είναι γιατί μέσα στα νεύρα μου ίσως τους είπα μια κουβέντα παραπάνω όμως προς Θεού, όχι προσωπική. Αλλά μίλησα και με ανωτέρους που ακολούθησαν ακριβώς την ίδια απαράδεκτη πολιτική εις βάρος του πελάτη.

 

Όσο για το όνομα της γνωστής αλυσίδας ηλεκτρονικών υπολογιστών και ειδών σχεδίου/γραφείου δεν καταδέχομαι να το αναφέρω, πρώτων γιατί δεν άνοιξα αυτό το θέμα για flame και δεύτερον, σεβόμενος τα παιδιά που έχουνε το forum.

 

ΥΓ: Πριν αγοράσω το laptop που σας γράφω τώρα ρώτησα τον πωλητή (σε άλλη μεγάλη αλυσίδα...) τι γίνεται στη περίπτωση που βάλω το laptop στη πρίζα και δεν λειτουργήσει. Μου είπε κατα λέξη "το πηγαίνετε πίσω στην αντιπροσωπεία και όχι σε εμάς για έλεγχο και αντικατάσταση. Φυσικά μπορείτε να ανοίξετε και να δοκιμάσετε το προιόν πριν το παραλάβετε.". Τα συμπεράσματα δικά σας!

 

ΥΓ2: Ένας φίλος εχθές μου είπε πως αγόρασε ένα Ipod από μια άλλη αλυσίδα που πρόσφατα ήρθε και στην Αθήνα και δεν έπαιζαν τα ακουστικά. Το πήγε πίσω και του είπανε πως δεν μπορούνε να τα αλλάξουνε, παρα μόνο να το πάει στη Rainbow κι εκεί με δυσκολία θα του το αλλάξουνε. Το γεγονός πως περπατάει με μηχανική υποστήριξη δεν τους συγκίνησε καθόλου...

 

ΥΓ3: Αν αγοράσω ένα στυλό από την εν λόγω εταιρία με το ελλατωματικό προιόν και μετά την απομάκρυνση του ταμείου διαπιστώσω πως δεν γράφει και το πάω πίσω, τι θα μου πούνε; Πως θα το στείλουνε στην αντιπροσωπεία και αυτό;;

 

ΥΓ4: Ξέρει κανείς εάν ο έλεγχος που έγινε στην ελλατωματική συσκευή μου από την εταιρία "μεταπώλησης" χρεώθηκε στην αντιπροσωπεία ή απέφερε bonus στον τεχνικό;

 

ΥΓ5: Εφόσον όπως λένε είναι ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΕΣ γιατί στις "Ευκαιρίες Καριέρας" λένε πως ζητούν ΠΩΛΗΤΕΣ και όχι ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΕΣ;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Δεν ειμαι σιγουρος αν υποχρεουνται σε αμμεση αντικατασταση για ολα τα χαλασμενα εξ αρχης πρϊοντα. Το λεω αυτο γιατι στο Πλαισιο πχ μονο στα κινητα nokia απο οτι ξερω στην αποδειξη πωλησης βαζουν σφραγιδα για αμμεση αντικατασταση μεσα σε 7 μερες αν ειναι ελατωματικο το κινητο. Πιθανον τετοια δυνατοτητα να πηγαζει απο την συμβαση τους με την Alpha Copy. Σε SE κινητο που πηρε προσφατα η κορη μου δεν εβαλαν τετοια σφραγιδα. Απλα ειπαν οτι η αποδειξη ειναι και εγγυηση για δυο χρονια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο για το όνομα της γνωστής αλυσίδας ηλεκτρονικών υπολογιστών και ειδών σχεδίου/γραφείου δεν καταδέχομαι να το αναφέρω, πρώτων γιατί δεν άνοιξα αυτό το θέμα για flame και δεύτερον, σεβόμενος τα παιδιά που έχουνε το forum.

 

τι σχέση έχει το flame με την ενημέρωση?

 

οφείλεις τουλάχιστον να προστατέψεις τον επόμενο άτυχο που θα το αγοράσει και θα ανοίξει και thread εδώ για να πει τι πήρε, από που και τι πρόβλημα έχει.

 

όσον αφορά τα παιδιά του forum η παρακάτω απάντηση δεν σε κάλυψε ή δεν την πρόσεξες?

 

---->

φίλε μου, σε περίπτωση που κάποιος απ όσους διάβασαν αυτό το θέμα, περάσει απο τον ίδιο μεγαλομπακάλη και την πατήσει σαν κι εσένα,

επειδή δεν θα ξέρει σε ποιόν ακριβώς αναφέρθηκες,

θα εύχεται να.. σου "καεί το βίντεο" :mad: (τουλάχιστον).

 

 

καλό να δίνουμε και τίποτα. οχι μονο να ζητάμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν πρόσεξες ανέφερα πως 3 καταστήματα εφαρμόζουν την ίδια πάνω κάτω πολιτική οπότε τι νόημα έχει να ακουστεί το όνομα; Αυτό που πρέπει να ακουστεί είναι το Δικαίωμα του Καταναλωτή σε αντίστοιχες περιπτώσεις γιατί σήμερα είναι η γνωστή αλυσίδα Πλαίσιο, αύριο το μαγαζάκι στη γωνία!

 

Κανονικά και συγχωρέστε με για το λαικισμό, θα έπρεπε να πάει κανείς και να πει "ρε φίλε τη λακαμία μου πούλησες; Πάρτο και γρήγορα φέρε ένα άλλο μη στο κάνω λαμπόγυαλο." αλλά είπαμε, ο "πολιτισμός" και οι "πολιτικές" θα μας φάνε!

 

Τέλος πάντων.

 

ΥΓ: Αν αγόραζα από μανάβικο φρούτα και ήτανε σάπια και τα επέστρεφα, τι θα μου έλεγε ο πωλητής; Πως δεν έχω ευθύνη, φταίει ο προμηθευτής μου, εγώ είμαι μεταπωλητής, τράβα σε αυτόν ή άστα να τα στείλω και ο Θεός ξέρει πότε θα τα πάρεις;;;

 

ΥΓ2: Η λογική μου λέει πως ΕΙΝΑΙ υποχρεωμένος όπως υποχρεωμένος είναι να ελέγχει και να ξέρει τι πουλάει! Μη τρελαθούμε δηλαδή. Δίνω λεφτά σε κάποιον για κάτι. Δεν μου δίνει αυτό το κάτι (γιατί από τη στιγμή που το "κάτι" ΔΕΝ πληρεί τις προδιαγραφές, περιγραφή, λειτουργία κλπ παύει να είναι κάτι και μετασχηματίζεται σε "κάτι άλλο"). Οπότε για μένα αυτομάτος η ενέργεια αυτή μετασχηματίζεται σε εξαπάτηση γιατί ζήτησα ένα προιόν που να κάνει αυτό, αυτό και αυτό και μου πουλήθηκε ένα προιόν που δεν κάνει αυτό, αυτό και αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνήθως οι μεγάλες εταιρίες έχουν δικό τους σερβις και καλύπτουν απο μόνες τους την εγγύηση του προϊόντος.

 

Δεν είναι τυχαίο που στο Πλαίσιο παραδείγματος χάριν, αναφέρει σε άλλα προϊόντα «εγγύηση Πλαισίου» και σε άλλα «εγγύηση αντιπροσωπείας».

Οπότε σε αυτή την περίπτωση είναι ευθύνη της αντιπροσωπείας. Εφόσον το προϊόν ήταν χαλασμένο εξ'αρχης θα έπρεπε να στο αλλάξουν αμέσως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει να καταλάβουμε κάτι:

 

Ειναι ΑΛΛΟ πράγμα η εγγύηση και ΑΛΛΟ το αγοράζεις κάτι εξαρχής χαλασμένο.

 

Στη πρώτη περίπτωση έχεις ένα προιόν που σου καίγεται μέσα σε ένα χρονικό διάστημα και το επιστρέφεις για τεχνική επισκευή και στη δεύτερη ότι πας για μαλλί και βγαίνεις κουρεμένος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατ εμε, καλα να σου κανουν,και εσενα και σε οσους αλλους σκεπτονται σαν εσενα.Τι να σου πω ρε φιλε,ουτε δικη σου επιχειρηση να ηταν, δεν θα την καλυπτες με τοσο ζηλο.Γιατι να μην μας τα κανουν αυτα τα καψονια,αφου βλεπουν οτι υπαρχουν τετοιοι "πελατες", που οτι κι αν γινει δεν θα τους ΕΚΘΕΣΟΥΝ.

Σου ειπαν τα παιδια πιο πανω,πες το καταστημα, για να προφυλαξεις και εμας,απο τυχον τετποιες περιπετειες,και εσυ επιμενεις να τους καλυπτεις. ΗΜΑΡΤΟΝ ΡΕ ΦΙΛΕ.Και παλι θα σου πω, ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ.

Νοερα φανταζομαι τον εαυτον μου στην θεση σου.ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑΜΠΟΓΙΑΛΟ.ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρω - ξέρω, να μου καεί η συσκευή χαιρέκακε. :devil:

 

1) Eshop: "...αν δεν λειτουργήσει το laptop σας θα το πάτε εσείς στην αντιπροσωπεία"

2) Public: "Δεν καλύπτουμε εμείς εγγύηση ipod. Θα το πάτε εσείς στην Rainbow αλλά με δυσκολία θα σας το αλλάξουνε"

3) Πλαίσιο: "Εμείς είμαστε ματαπωλητές!"

 

Και ξαναρωτώ. Τι νόημα έχει το όνομα σε σχέση με κάποιον χειροπιαστό αστικό κώδικα που μπορούμε να τους το κολλάμε στη μούρη κάθε φορά που μας συμβαίνει κάτι αντίστοιχο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλαρακο δεν ειμαι καθολου χαιρεκακος,ειμαι απλα λογικος, ορθολογιστης,και ΔΙΚΑΙΟς.Πως σε βλεπουν δηλαδη αυτοι οι αλητες εκει μεσα.Εισαι το κοροιδο που στα πηραν,και μετα δεν σε γνωριζουν, και αντε τραβηξου εσυ με οποιες διδικασιες για να βρεις το δικιο σου,.Εμ και κερατας,εμ και δαρμενος,οπως λεει και ο λαος μας.Σε τετοιες περιπτωσεις,φιλε μου, πρεπει να τους ξεμπροστιαζουμε,κατι τετοιους αλητηριους.Ειλικρινα φιλε,τωρα που σου γραφω αυτες τις γραμμες,τρεμουν τα χερια μου απο συγχυση.σαν να αφορα εμενα το θεμα.Ευτυχως που δεν μου εχει συμβει κατι παρομοιο ποτε,γιατι δεν ξερω ποια θα ηταν η καταληξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρθρο 534Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων

Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.

(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)

 

Άρθρο 537Ευθύνη για ελλείψεις

Ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του αν το πράγμα, κατά το χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή, έχει πραγματικά ελαττώματα ή στερείται τις συνομολογημένες ιδιότητες, εκτός αν ο αγοραστής κατά τη σύναψη της σύμβασης γνώριζε ότι το πράγμα δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση ή η μη ανταπόκριση οφείλεται σε υλικά που χορήγησε ο αγοραστής.

Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός αν τούτο δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλλειψης.

 

Άρθρο 540Δικαιώματα του αγοραστή

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. α μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.

(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)

 

 

Άρθρο 541Ο αγοραστής μπορεί, αν διαπιστωθεί αργότερα και άλλο ελάττωμα, να ασκήσει εκ νέου ένα από τα δικαιώματα του προηγούμενου άρθρου. Το ίδιο ισχύει και όταν λείπει συνομολογημένη ιδιότητα.

(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιτέλους βρήκα και αυτό που έψαχνα από καιρό! Είναι σημαντικό, ας το διαβάσουμε όλοι από 3 φορές να το μάθουμε απ' έξω!

 

Λέει το άρθρο 573 "...Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός αν τούτο δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλλειψης."

 

Τι σημαίνει αυτό; Πως ΟΤΙ αγοράσουμε και μας χαλάσει μέσα σε έξι μήνες (φυσικά από μόνο του και όχι από κακή χρήση ακόμα και αν δεν έχει "εγγύηση") είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ βάση Αστικού Κώδικα να το ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ή να επιστρέψουν το ΤΙΜΗΜΑ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το όνομα της γνωστής αλυσίδας ηλεκτρονικών υπολογιστών και ειδών σχεδίου/γραφείου δεν καταδέχομαι να το αναφέρω
βασικά δεν έγραφες κατ' ευθείαν "Πλαίσιο" ? Ετσι τους φωτογραφίζεις....τεσπα καλύτερα...Τελικά ποιό κατάστημα μπορούμε να εμπιστευτούμε σκέφτομαι???
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προς Θεού δεν πρέπει να χάσουμε την εμπιστοσύνη μας στα καταστήματα. Όλα πάνω κάτω το ίδιο πράγμα είναι. Σας ανέφερα 3 περιπτώσεις σε 3 ξεχωριστά καταστήματα, από τα μεγαλύτερα της χώρας μας.

 

Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να τους τρίζουμε τα δόντια κάθε φορά που έχουμε δίκιο και θέλουμε να υπερασπιστούμε τα δικαιώματα μας.

 

ΥΓ: Δεν φωτογράφισα κανέναν. Υπάρχουνε και άλλα καταστήματα πέρα αυτού που ανέφερες πόυ πουλάνε (πουλάνε ή μεταπουλάνε;) PC & είδη γραφείου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι σημαίνει αυτό; Πως ΟΤΙ αγοράσουμε και μας χαλάσει μέσα σε έξι μήνες (φυσικά από μόνο του και όχι από κακή χρήση ακόμα και αν δεν έχει "εγγύηση") είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ βάση Αστικού Κώδικα να το ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ή να επιστρέψουν το ΤΙΜΗΜΑ!
όπως έχω ξανα -αναφέρει σε άλλο ποστ , έστω οτι το δικαιούσαι αυτό που λες , πως θα το διεκδικήσεις???
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πλαίσιο μου αντικατέστησε 3 λάπτοπ και μάλιστα χωρίς ίχνος διαμαρτυρίας ή να μου πούνε να τρέχω στον κατασκευαστή και σίγουρα μετά από αυτό θα τους προτιμώ.

Δεν είναι σίγουρα αυτοί.

 

Ρε παιδιά δεν ξέρω τι λέει ο κάθε νόμος αλλά από τι στιγμή που σου πουλάνε κάτι το οποίο

δεν έχει τις προδιαγραφές για το οποίο εσύ πλήρωσες(εκτός αν πλήρωσες για κάτι που δεν λειτουργεί;) υπεύθυνοι είναι αυτοί.

 

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πως έχεις την υπομονή και κάθεσαι και ψάχνεις για νόμους όταν σε κοροϊδεύουν έτσι και από πάνω δεν λες το όνομα του καταστήματος. Μπορεί το συγκεκριμένο κατάστημα να έχει με το μέρος του το νόμο και να μην υποχρεώνεται για αντικατάσταση αλλά και κανένας δεν υποχρεώνει εμένα να ξαναπατήσω εκεί.

Πλζ πες το όνομα αφού συμφωνούν και οι moderator και άσε εμάς να κρίνουμε τι θα κάνουμε στο μέλλον.

 

Ξανασκέψου το και αν θες στείλε μου πμ με το όνομα του καταστήματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...