Προς το περιεχόμενο

Dell XPS 1530 review


iorulezz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1) Παρέλαβα από την Dell.gr το XPS 1530 με 1600 ανάλυση στις αρχές Απριλίου.

2) Στα μέσα Απριλίου ζήτησα αλλαγή γιατί είχα την SEC3355 η οποία ήταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.

3) Στις τότε συνενοήσεις δεν κατάφερα να εξασφαλίσω ότι θα έρθει καινούργιο με LG οθόνη.

4) Ακόμα περιμένω το e-mail με τα στοιχεία της νέας παραγγελίας για να μπορώ να την παρακολουθήσω.

5) Σήμερα (μετά από ένα μήνα) πήρα τηλέφωνο πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι ... θα ψάξουν να δουν πού βρίσκεται το νέο μαραφέτι, πότε θα έρθει κλπ κλπ.

6) Μήπως έχει κανείς σας τίποτα γνωριμίες προς Εξάρχεια μεριά, να οργανώσουμε ένα κλιμάκιο να τους το λαμπαδιάσει το μαγαζί ;;;;

 

Βέβαια, με τις αλλαγές που έκαναν προφανώς θα κακοφανεί στον επόμενο που θα αγοράσει το λαπτοπ που εσύ επέστρεψες μετά από δοκιμή και δεν θα το βρει σφραγισένο.... αρκεί τουλάχιστον να έχει και εκείνος το δικαίωμα να το επιστρέψει!

 

Επειδή είμαι ένας από αυτούς που θα τη φάνε, πώς διαπιστώνω αν το μηχάνημα είναι σφραγισμένο, ή εμ πάσει περιπτώσει, πώς διαπιστώνω ότι δεν εισέπραξα αυτό που απέρριψε ο προηγούμενος;

 

Πού μπορώ να στείλω κανένα ... ευχετήριο mail και να τους πω έξω από τα δόντια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 495
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

6) Μήπως έχει κανείς σας τίποτα γνωριμίες προς Εξάρχεια μεριά, να οργανώσουμε ένα κλιμάκιο να τους το λαμπαδιάσει το μαγαζί ;;;;

:-D:-D

Μέσα φίλε....έρχομαι το άλλο Σάββατο Αθήνα πάμε μαζί να τους το κάνουμε καλοκαιρινό το μαγαζί

 

Πού μπορώ να στείλω κανένα ... ευχετήριο mail και να τους πω έξω από τα δόντια;

 

Ο φίλος ο gefountoul μου έδωσε ένα mail για Σκωτία....αλλά να έριχνα και ένα κράξιμο και στην Ελληνική Dell (από την Ελληνική το έχω παραγγείλει) δεν θα με χάλαγε καθόλου.Αν ξέρει κάποιος κάποια συγκεκριμένη γραμμή/mail παραπόνων θα ήταν χρήσιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέρασα επιτέλους από Multirama, αν και λίγο βιαστικά. Η οθόνη του 1530 που είχαν για επίδειξη, ήταν M.A.P.A. και είχε κωδικό CPT141F.

 

Caveat emptor.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Παρέλαβα από την Dell.gr το XPS 1530 με 1600 ανάλυση στις αρχές Απριλίου.

2) Στα μέσα Απριλίου ζήτησα αλλαγή γιατί είχα την SEC3355 η οποία ήταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.

3) Στις τότε συνενοήσεις δεν κατάφερα να εξασφαλίσω ότι θα έρθει καινούργιο με LG οθόνη.

4) Ακόμα περιμένω το e-mail με τα στοιχεία της νέας παραγγελίας για να μπορώ να την παρακολουθήσω.

5) Σήμερα (μετά από ένα μήνα) πήρα τηλέφωνο πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι ... θα ψάξουν να δουν πού βρίσκεται το νέο μαραφέτι, πότε θα έρθει κλπ κλπ.

6) Μήπως έχει κανείς σας τίποτα γνωριμίες προς Εξάρχεια μεριά, να οργανώσουμε ένα κλιμάκιο να τους το λαμπαδιάσει το μαγαζί ;;;;

δόντια;

 

Και σήμερα ήρθε το τελειωτικό χτύπημα στο θέμα της Samsung με το grain και το bleeding...

 

1) Μίλησα για τρίτη αισίως φορά με κάποια (ευγενικότατη κατά τα λοιπά) κυρία από τη Dell προσπαθώντας να μάθω τι έγινε με το μηχάνημα αντικατάστασης που είχα ζητήσει από τα μέσα Απριλίου. Ετσι έμαθα ότι "δεν έχει ανοίξει πουθενά υπόθεση" για μένα, δηλαδή δεν ετοιμάζεται κανένα μηχάνημα πουθενά στον κόσμο προκειμένου να αντικαταστήσει αυτό με τη Samsumg 3350 που έχω παραλάβει !!!! Σαν να μην έγινε ποτέ η προ μηνός συννενόησή μου μαζί τους. Εν ολίγοις, περιμένω σαν ηλίθιος εδώ και ένα μήνα καινούργιο μηχάνημα το οποίο απλά δεν υπάρχει ...

2) Μου ζήτησε να στείλω φωτογραφίες προκειμένου να τεκμηριώσω το πρόβλημα της οθόνης. Προφανώς όμως, αν και το (απαράδεκτο) bleeding μπορεί να αναδειχθεί, το grain δεν φαίνεται με τίποτα σε φωτογραφία, ή τουλάχιστον όχι με τη δική μου φωτογραφική και τις γνώσεις μου σε ρυθμίσεις φωτογραφίας.

3) Τους ζήτησα να στείλουν τεχνικό να το επιβεβαιώσει (ναι, αυτόν που μου υποσχέθηκαν ότι θα με κάλυπτε για το next buisness day στα Χανιά όπου βρίσκομαι) και από ότι φαίνεται τεχνικός στα Χανιά δεν υπάρχει ...

4) Είμαι ένα βήμα πριν ζητήσω επιστροφή χρημάτων και να τους παραδώσω πίσω το κ*λολάπτοπ, το οποίο προφανώς στο μεταξύ δεν έχω δουλέψει εφόσον η οθόνη του όχι μόνο σκοτώνει ελέφαντα αλλά στο κάτω-κάτω της γραφής δεν έχει καμία σχέση με τη (διαφημιζόμενη) ποιότητα της Dell ...

 

Αυτά προς γνώση και συμμόρφωση όσων την έφαγαν με XPS 1530 με οθόνη Samsung 1600 ...

 

Κάθε γνώμη ή συμπαράσταση είναι ευπρόσδεκτες ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα το laptop που μου έχουν παραγγείλει προς αντικατάσταση του χαλασμένου παλιού είναι ακόμα στο pre-production από τις 25 Απριλίου.

 

Προφανώς και σε μένα η παραγγελία που βλέπω στο σύστημα είναι μαϊμού.

 

Λοιπόν τι σου προτείνω να κάνεις....αυτό που θα κάνω και εγώ.

 

Έχω βάλει 24 δόσεις τον υπολογιστή.

Δεν θα τους πάρω τηλέφωνο ούτε θα χαλάσω την ζαχαρένια μου πια.

Απλά θα ακυρώσω την πιστωτική μου,να δούμε ποιος θα κυνηγάει ποιον μετά.

 

Απλά για να δω το επίπεδο της οργάνωσής τους είμαι περίεργος να δω αν θα το πάρουν χαμπάρι ότι δεν τους πληρώνω πια και αν το πάρουν πότε.

 

Χέσε ψηλά και αγνάντευε είναι η Dell.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θέλω να σε στενοχωρήσω αλλά νομίζω ότι δεν μπορείς να ακυρώσεις credit card όταν υπάρχει ήδη εγγεγραμμένο χρέος. Ακόμα και οι δόσεις, εγγράφονται από την πρώτη στιγμή και ενεργοποιούνται από μία κάθε μήνα ώστε να μην προκύπτει επιπρόσθετος τόκος. Επομένως, πρν την ακυρώσεις, πρέπει πρώτα να την ξεχρεώσεις ... Τσέκαρέ το ...

 

Τι να πω όμως κι εγώ που πλήρωσα ντούκου με credit card από την αρχή Μαρτίου, έχουμε φτάσει τέλος Μαίου και δεν έχω ακόμη λαπτοπ για να δουλέψω ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε δεν το κλείνουν καλύτερα το μαγαζάκι τους μαμώ το κέρατό μου μαμώ. Άντε, γιατί πολύ τα έχω πάρει... απατεώνες! Και να σκεφτείται ότι ποτέ δεν είχα πάρε-δώσε μαζί τους (και ποτέ δεν θα έχω εννοείται).... Τα παίρνω όμως μ'αυτά που διαβάζω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι έχω την αίσθηση ότι μπορείς να δώσεις εντολή στην τράπεζα να μην πληρώνουν πλέον μία χρέωση.

 

Αλλά θα το κοιτάξω και θα σας πω,δεν νομίζω να μην υπάρχει κάποιος τρόπος να προφυλάσσομαι από απατεώνες.

 

Και στο κάτω κάτω αν μου την κλέψουν την πιστωτική ενώ έχω χρεώσεις δεν ακούγεται λογικό να μην μπορώ να την ακυρώσω,θα το κοιτάξω πάντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει να κάνανε μεγάλες αλλαγές σε υπαλλήλους. Είχα στα χέρια μου σχεδόν 2 μήνες 2 XPS: το παλιό και την αντικατάσταση που μου στείλαν. (Υπ'όψιν σας, η αντικαταστάσεις έχουν προτεραιότητα, το δικό μου ήρθε με DHL κατευθείαν στα χέρια μου.)

Και εκεί που άρχισα να σκέφτομαι ότι τελικά θα μείνω με δύο φορητούς, με πήραν από την εξυπ. πελατών. Στη συζήτηση λίγο-πολύ μου επιβεβαίωσε ότι κάνανε αναδιοργάνωση, γι'αυτό καθυστερήσαν. Και το συγκεκριμμένο άτομο καινούριο ήταν.

Γιατί δεν δοκιμάζεις ξανά να ζητήσεις αλλαγή? Εστίασε περισσότερο στο bleeding, μιας και φαίνεται ότι το grainy δεν τους πειράζει τόσο (τουλάχιστον έξω, απ'όσο είδα σε ξένα φόρουμ). Το κακό είναι ότι εμείς δεν έχουμε 21 ημέρες δικαίωμα επιστροφής όπως έξω (δες το συμβόλαιο που υπέγραψες αν το παράγγειλες απ΄την Dell), οπότε πρόσεχε τι θα τους πεις. (Αρχικά ίσως με ευγένεια...)

Να ξέρεις, ότι καταλαβαίνω τι λές, και το δικό μου είναι grainy, αλλά το ανέχομαι. (Όταν μπορούσα να το επιστρέψω, έκανα μια βόλτα στα μαγαζιά, και δυστυχώς μεγάλο ποσοστό οθονών, πχ. σε Toshiba, Sony, HP, είχαν το ίδιο πρόβλημα. Οπότε είπα να μην ρισκάρω με άλλες εταιρίες, τουλάχιστον έχω ένα μηχάνημα που κατά τα άλλα μου αρέσει και Next day service. Είμαι στην Αττική, το δοκίμασα, ισχύει.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει να κάνανε μεγάλες αλλαγές σε υπαλλήλους. Είχα στα χέρια μου σχεδόν 2 μήνες 2 XPS: το παλιό και την αντικατάσταση που μου στείλαν. (Υπ'όψιν σας, η αντικαταστάσεις έχουν προτεραιότητα, το δικό μου ήρθε με DHL κατευθείαν στα χέρια μου.)

Και εκεί που άρχισα να σκέφτομαι ότι τελικά θα μείνω με δύο φορητούς, με πήραν από την εξυπ. πελατών. Στη συζήτηση λίγο-πολύ μου επιβεβαίωσε ότι κάνανε αναδιοργάνωση, γι'αυτό καθυστερήσαν. Και το συγκεκριμμένο άτομο καινούριο ήταν.

Γιατί δεν δοκιμάζεις ξανά να ζητήσεις αλλαγή? Εστίασε περισσότερο στο bleeding, μιας και φαίνεται ότι το grainy δεν τους πειράζει τόσο (τουλάχιστον έξω, απ'όσο είδα σε ξένα φόρουμ). Το κακό είναι ότι εμείς δεν έχουμε 21 ημέρες δικαίωμα επιστροφής όπως έξω (δες το συμβόλαιο που υπέγραψες αν το παράγγειλες απ΄την Dell), οπότε πρόσεχε τι θα τους πεις. (Αρχικά ίσως με ευγένεια...)

Να ξέρεις, ότι καταλαβαίνω τι λές, και το δικό μου είναι grainy, αλλά το ανέχομαι. (Όταν μπορούσα να το επιστρέψω, έκανα μια βόλτα στα μαγαζιά, και δυστυχώς μεγάλο ποσοστό οθονών, πχ. σε Toshiba, Sony, HP, είχαν το ίδιο πρόβλημα. Οπότε είπα να μην ρισκάρω με άλλες εταιρίες, τουλάχιστον έχω ένα μηχάνημα που κατά τα άλλα μου αρέσει και Next day service. Είμαι στην Αττική, το δοκίμασα, ισχύει.)

 

Για τα δικά μου δεδομένα, το grainy είναι εντελώς απαράδεκτο όχι απλά γιατί φαίνεται ο κόκκος, αλλά κυρίως γιατί εξαιτίας αυτού του κόκκου, η οθόνη λειτουργεί περίπου σαν ένα σύνολο από άπειρα μικρά πρίσματα, με αποτέλεσμα αν κουνήσω το κεφάλι μου κατά 5 εκ. σε οποιαδήποτε κατέυθυνση, οι χρωματισμοί αλλάζουν εντελώς.

 

Σε λευκό background δημιουργούνται περιοχές με χρώμα ελαφρά γκρίζο οι οποίες χοροπηδάνε ανάλογα με το πώς θα κινήσω το κεφάλι ή τα μάτια μου! Η πλησιέστερη προς τα μάτια μου περιοχή της οθόνης φαίνεται πολύ πιο λευκή από την πιο απομακρυσμένη. Είναι σαν να κοιτάζει κάποιος από διαφορετικές γωνίες μια γυάλινη επιφάνεια η οποία όμως έχει κάποιες μικρές "κούρμπες" και η αντανάκλαση του φωτός να εξαρτάται από τη γωνία θέασης.

 

Στην αρχή νόμιζα ότι έφταιγε η αντανάκλαση των πραγμάτων που υπήρχαν πίσω μου (τοίχος, καρέκλα κλπ) μέχρι που δούλεψα το laptop σε σκοτεινό χώρο και διαπίστωσα ότι το πρόβλημα ήταν το ίδιο. Φανταστείτε τώρα αυτό το effect σε Matlab (το οποίο δουλεύω συνέχεια), κάνοντας edit έναν κώδικα, με μικρά γράμματα, σε άσπρο background ... Nightmare ...

 

Σε διάφορα fora διάβασα για πρόβλημα με viewing angles, και αρχίζω να υποψιάζομαι ότι εννοούν αυτό που περιγράφω παραπάνω και όχι το κλασσικό πρόβλημα που είχαν οι LCD οθόνες μέχρι πριν από 3-4 χρόνια, δηλαδή ότι η οθόνη θολώνει από κάποια γωνία θέασης και πέρα.

 

Προσωπικά, το bleeding δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα δεδομένου ότι είναι έντονο μόνο σε black background, δηλαδή πρακτικά μόνο όταν κάποιος βλέπει ταινία με ratio πάνω από 16:9 (άρα έχει μαύρες λωρίδες πάνω και κάτω).

 

Δεδομένου ότι είμαι σε φάση συννενόησης και τεκμηρίωσης του προβλήματος προς την Dell, θα παρακαλούσα οποιον μπορεί να βάλει κανένα χεράκι περιγράφοντας καλύτερα το πρόβλημά του ...

 

Υ.Γ : Θέλω να επισυνάψω μια χαρακτηριστική φωτό με το πρόβλημα, αλλά δεν μπορώ. Ως attachment, επιτρέπεται πολύ μικρό μέγεθος. Ως image, θέλει URL. Τι κάνω ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τα δικά μου δεδομένα, το grainy είναι εντελώς απαράδεκτο όχι απλά γιατί φαίνεται ο κόκκος, αλλά κυρίως γιατί εξαιτίας αυτού του κόκκου, η οθόνη λειτουργεί περίπου σαν ένα σύνολο από άπειρα μικρά πρίσματα, με αποτέλεσμα αν κουνήσω το κεφάλι μου κατά 5 εκ. σε οποιαδήποτε κατέυθυνση, οι χρωματισμοί αλλάζουν εντελώς.

 

Σε λευκό background δημιουργούνται περιοχές με χρώμα ελαφρά γκρίζο οι οποίες χοροπηδάνε ανάλογα με το πώς θα κινήσω το κεφάλι ή τα μάτια μου! Η πλησιέστερη προς τα μάτια μου περιοχή της οθόνης φαίνεται πολύ πιο λευκή από την πιο απομακρυσμένη. Είναι σαν να κοιτάζει κάποιος από διαφορετικές γωνίες μια γυάλινη επιφάνεια η οποία όμως έχει κάποιες μικρές "κούρμπες" και η αντανάκλαση του φωτός να εξαρτάται από τη γωνία θέασης.

 

Στην αρχή νόμιζα ότι έφταιγε η αντανάκλαση των πραγμάτων που υπήρχαν πίσω μου (τοίχος, καρέκλα κλπ) μέχρι που δούλεψα το laptop σε σκοτεινό χώρο και διαπίστωσα ότι το πρόβλημα ήταν το ίδιο. Φανταστείτε τώρα αυτό το effect σε Matlab (το οποίο δουλεύω συνέχεια), κάνοντας edit έναν κώδικα, με μικρά γράμματα, σε άσπρο background ... Nightmare ...

 

Σε διάφορα fora διάβασα για πρόβλημα με viewing angles, και αρχίζω να υποψιάζομαι ότι εννοούν αυτό που περιγράφω παραπάνω και όχι το κλασσικό πρόβλημα που είχαν οι LCD οθόνες μέχρι πριν από 3-4 χρόνια, δηλαδή ότι η οθόνη θολώνει από κάποια γωνία θέασης και πέρα.

 

Προσωπικά, το bleeding δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα δεδομένου ότι είναι έντονο μόνο σε black background, δηλαδή πρακτικά μόνο όταν κάποιος βλέπει ταινία με ratio πάνω από 16:9 (άρα έχει μαύρες λωρίδες πάνω και κάτω).

 

Δεδομένου ότι είμαι σε φάση συννενόησης και τεκμηρίωσης του προβλήματος προς την Dell, θα παρακαλούσα οποιον μπορεί να βάλει κανένα χεράκι περιγράφοντας καλύτερα το πρόβλημά του ...

 

Υ.Γ : Θέλω να επισυνάψω μια χαρακτηριστική φωτό με το πρόβλημα, αλλά δεν μπορώ. Ως attachment, επιτρέπεται πολύ μικρό μέγεθος. Ως image, θέλει URL. Τι κάνω ;

 

Εγώ που ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ το Dell 1530, και πήρο το Sony VAIO και σώθηκα (μέχρι αποδείξεως του εναντιου) εχω να πω :

1 -Vaio FZ31Z που πήρα (που το χρυσοπλήρωσα!) εχει οθόνη που δεν παιζει δευτερη σαν κι αυτη (ούτε καν στα άλλα μοτελα της Sony) αφού έχει 2 λάμπες (two lamp technology) και γωνία θέασης φοβερή.

 

2- Για τα λεφτά του ο Dell είναι καλό μηχανάκι αλλά ποιοτικα δεν έχει κατι να επιδείξει.

Καλύτερα HP ( αν δεν σας ενδιαφέρει η θερμοκρασία)

 

3- πάντως απο ταχύτητα και σχεδιασμό το XPS για μένα παραμένει Νο1 παρ ότι έχω Vaio

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Δεδομένου ότι είμαι σε φάση συννενόησης και τεκμηρίωσης του προβλήματος προς την Dell, θα παρακαλούσα οποιον μπορεί να βάλει κανένα χεράκι περιγράφοντας καλύτερα το πρόβλημά του ...

 

Υ.Γ : Θέλω να επισυνάψω μια χαρακτηριστική φωτό με το πρόβλημα, αλλά δεν μπορώ. Ως attachment, επιτρέπεται πολύ μικρό μέγεθος. Ως image, θέλει URL. Τι κάνω ;

Σαν περιγραφή εγώ τους είχα πει ότι φαίνεται σαν ένα τζάμι που είναι βρεγμένο, το σκουπίζουν αλλά μένει μισοβρεγμένο. Επίσης ότι δεν υπάρχει πραγματικό λευκό στην οθόνη, αλλά ανοιχτό γκρι (ενώ ο παλιός μου πάμφθηνος φορητός έχει τέλεια εικόνα), όπως και όλα τα ανοιχτόχρωμα δείχνουν μουτζουρωμένα.

Όσo για το bleeding το θέμα δεν είναι αν σε ενοχλεί, αλλά ότι αυτό το θεωρούν ελάττωμα, άρα εκεί μπορεί να πιέσεις καταστάσεις, ενώ για το grainy προσπαθούν να περάσουν (μπορεί όχι ακόμα στην Ελλάδα, αλλά μπορεί και εδώ να αναφερθεί) ότι είναι κάτι φυσιολογικό λόγω της μεθόδου κατασκευής των γυαλιστερών οθονών οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Thanks guys.

 

Και για όποιον ενδιαφέρεται, επισυνάπτω το κείμενο που τους έστειλα εξηγώντας το πρόβλημα ...

Κάθε σχόλιο ευπρόσδεκτο.

 

Τελικά, ποιοί από εσάς με την προβληματική SEC3350 κατάφεραν να παραλάβουν (έστω και μετά από 10 αλλαγές) σουλουπωμένη WSXGA+ οθόνη;

Complain letter to Dell.zip

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Thanks guys.

 

Και για όποιον ενδιαφέρεται, επισυνάπτω το κείμενο που τους έστειλα εξηγώντας το πρόβλημα ...

Κάθε σχόλιο ευπρόσδεκτο.

[ATTACH]12223[/ATTACH]

 

Τελικά, ποιοί από εσάς με την προβληματική SEC3350 κατάφεραν να παραλάβουν (έστω και μετά από 10 αλλαγές) σουλουπωμένη WSXGA+ οθόνη;

Γνωστά ονόματα. Με τον Καποδίστρια επικοινωνούσα αρχικά στο τεχνικό τμήμα, Πάσχος ο πωλητής μου. Αλλά όταν ήρθε η ώρα για αντικατάσταση, το τεχνικό τμήμα με παρέπεμψε στον πωλητή. Αυτός έπρεπε να το κανονίσει, όπως και έγινε. Επιβεβαίωση, κωδικούς κλπ. δεν έλαβα ποτέ, απλά 7-8 ημέρες αργότερα, και χωρίς προηγούμενη συνεννόηση εμφανίστηκε ο κούριερ (DHL) με το κουτί.

edit: Μόλις θυμήθηκα, αφού συνεννοήθηκα με τον πωλητή για την αλλαγή, με πήραν τηλέφωνο απ΄το τεχνικό τμήμα και επιβεβαίωσαν - προφορικά - ότι θα γίνει αλλαγή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...