Προς το περιεχόμενο

Gears of War 2


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τι επαναστατικό έχει η cryengine λοιπον μιας και το'χεις ψάξει τόσο πολύ το θέμα εσυ ?

γιατι εκτός απο ενα realtime ψευτο-ambient occlusion εγώ δεν είδα κάτι καινοτόμο.

Δεκτό οτι η μηχανή έχει καλή shadowmap υλοποιηση, ωραία θαλασσα και καλά physics

αλλά αυτά τα έχουν και άλλες μηχανές.

υ.γ

αν θες να δείς καινοτομίες ..κοίτα την καινούργια μηχανή της ID.

 

Και γιατι ακριβως το λες ψευτο real time ambient occlusion? Μηπως ηθελες full global illumination και radiosity την σημερον ημεραν; :-D

Πες μου ενα παιχνιδι που κανει τοσο καλη χρηση των ambient occlusion maps..

Ε αφου εχει και "καλα" shadowmaps ενταξει τοτε.. Τα physics και τα particle fx ανεκτα ετσι; Fully interactive και destructible environments?

Θες να μου πεις επισης που ακριβως εχεις δει τετοιο depth of field την σημερον ημεραν; Τετοια soft shadows που τα βλεπουμε απο προπερσυ με κατι γελοιες υλοποιησεις;

Στοιχεια σαν και αυτα του Crysis σαφως υπαρχουν διασκορπισμενα σε μερικα παιχνιδια. Ολα μαζι σε μια engine που κανει παπαδες απο θεμα development οχι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 602
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

ρε γαμω το στανιο μου!!! :-D

 

εσεις δεν ειστε GAMERS ρε!!!

 

 

 

προς gamers:

ποιος θα φτιαξει ενα ωραιο .gifακι απο την παρουσιαση της m$ στο τελος που σκαει η μονομαχια με τα πριονια σε slow-mo?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eννοείται ότι είναι συνδυασμός όλων αυτών που αναφέρεις, εσυ μιλάς για 1920χ1200 όλα high 30 frame μέσω όρο, σχεδόν χωρίς μονοψήφια frame drop και γενικότερα frame drop βλέπεις σπάνια, βλέπω να σε τρελλαίνει πολύς κόσμος με p.m. να του δώσεις τα φώτα σου πως σου παίζει τόσο καλά.

 

It's all about physics offload,texture memory και videomemory.. ;)

Μια βολτα στο Crysis thread θα σου δωσει πολυ καλες ιδεες για το πως να κανεις customize το συστημα σου για την καλυτερη δυνατη αποδοση..

 

Παιδια συμφωνω και εγω το διαλυσαμε το thread του GoW 2 ειναι κριμα..Προτεινω καποιος να βγαλει ολα τα περιττα ποστς γιατι δεν φταιει ο κοσμος να βλεπει εμας να συζηταμε για ασχετα πραγματα εδω μεσα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και γιατι ακριβως το λες ψευτο real time ambient occlusion? Μηπως ηθελες full global illumination και radiosity την σημερον ημεραν; :-D

Πες μου ενα παιχνιδι που κανει τοσο καλη χρηση των ambient occlusion maps..

Ε αφου εχει και "καλα" shadowmaps ενταξει τοτε.. Τα physics και τα particle fx ανεκτα ετσι; Fully interactive και destructible environments?

Θες να μου πεις επισης που ακριβως εχεις δει τετοιο depth of field την σημερον ημεραν; Τετοια soft shadows που τα βλεπουμε απο προπερσυ με κατι γελοιες υλοποιησεις;

Στοιχεια σαν και αυτα του Crysis σαφως υπαρχουν διασκορπισμενα σε μερικα παιχνιδια. Ολα μαζι σε μια engine που κανει παπαδες απο θεμα development οχι..

 

το λέω ψευτο REALTIME γιατι δεν ειναι baked (pre-rendered) ΑΟ maps όπως λές. Τα pre-rendered AO maps δέν χρειάζονται υπολογιστική ισχύ όταν παίζεις το παιχνίδι, απλά καταλαμβάνουν texture space...

 

Τελος πάντων για να μην το κουράζουμε μπράβο στην Crytek που τα έβαλε ολα αυτά μαζί σε ενα παιχνίδι που σέρνεται..και μπράβο σε σας που σκορπάτε λεφτά μπάς και ξεζουμίσετε κανα frame παραπάνω :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το λέω ψευτο REALTIME γιατι δεν ειναι baked (pre-rendered) ΑΟ maps όπως λές. Τα pre-rendered AO maps δέν χρειάζονται υπολογιστική ισχύ όταν παίζεις το παιχνίδι, απλά καταλαμβάνουν texture space...

 

Τελος πάντων για να μην το κουράζουμε μπράβο στην Crytek που τα έβαλε ολα αυτά μαζί σε ενα παιχνίδι που σέρνεται..και μπράβο σε σας που σκορπάτε λεφτά μπάς και ξεζουμίσετε κανα frame παραπάνω :lol:

 

real time vs baked.. Hmm what to choose what to choose? Και τι εχει μεγαλυτερη ακριβεια χωρις περιθωρια λαθους; Επισης καταλαβαινεις νομιζω οτι με τετοιους χαρτες τι texturememory θα χρειαζοσουνα ετσι; Μην λεμε και οτι θεμε..:-D

 

Τωρα για τα σχολια περι των προτιμησεων μας.. No comment.. Ο καθεις κρινεται απο αυτα που λεει:o

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

real-time vs baked ΑΟ .. ο μονος λόγος για να κάνει κανείς realtime ΑΟ είναι εάν τα αντικείμενα δεν είναι σταθερά. Και όχι, το realtime δεν έχει μεγαλύτερη ακρίβεια από το pre-rendered.. σκέψου το απλά, οι υπολογισμοί που γίνονται σε ένα κλάσμα δευτερολέπτου για κάθε καρέ , Vs τους υπολογισμούς που γίνονται μέσα σε 1 λεπτό π.χ που χρειάζεται για να κάνεις bake ενα 512χ512 texture.

 

ρε συ vega η τεχνολογία απο θέμα λογισμικού υπάρχει για να φτιαχτεί και παιχνίδι με unbiased renderer με global illumination και της παναγιάς τα μάτια που λέει ο λόγος .. το hardware είναι που δεν τραβάει...και απόδειξη είναι το Crysis, αυτό είπα εξαρχής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

real-time vs baked ΑΟ .. ο μονος λόγος για να κάνει κανείς realtime ΑΟ είναι εάν τα αντικείμενα δεν είναι σταθερά. Και όχι, το realtime δεν έχει μεγαλύτερη ακρίβεια από το pre-rendered.. σκέψου το απλά, οι υπολογισμοί που γίνονται σε ένα κλάσμα δευτερολέπτου για κάθε καρέ , Vs τους υπολογισμούς που γίνονται μέσα σε 1 λεπτό π.χ που χρειάζεται για να κάνεις bake ενα 512χ512 texture.

 

Σωστος ρε αδελφε στην γενικη σου παρατηρηση αλλα απαντας μονος σου εν μερει..Εχεις παρει χαμπαρι ομως οτι δεν μιλαμε για κανα παιχνιδακι της πλακας; Εαν εχεις fixed angle για τον γενικο φωτισμο στο global illumination ολα οκ..

Σε ενα παιχνιδι που εχει real time ToD και multiple light sources πως ακριβως ειναι το ιδιο ρε αδελφε γιατι θα τρελλαθω; Ξερεις για ποσα σεναρια μιλαμε σε αυτη την περιπτωση;

Εξ ορισμου δεν μπορεις να εχεις το ιδιο αποτελεσμα και σαφως στις baked περιπτωσεις lots of artifacts (εστω και πολλες φορες απαρατηρητα απο το ευρυ κοινο)..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω παντως μια χαρα μαντεψα προς τα που θα παμε απο την αρχη:

 

κανενας δε στερησε το λογο σε κανενα, απλα παλιοσαν πολυ καταστασεις του στυλ:

<<..να ενα βιντεο με ενα 360 που βγαζει λαμπακια την ωρα που παιζει το demo του gears2>> (playstationακιας)

<<..τo vertex preprocessing, θα μπορουσε να ειχε παραπανω layers, οπως ειχε στο pc μου απο προπερσι>> (pcακιας)

KΛΠ

 

λοιπον

για ΦΕΤΟΣ, μονο στο 360 εχει Gears, ειτε βγαζει κοκκινα λαμπακια ειτε πρασινα, ειτε το νεο engine ειναι αρκετα καλυτερο απο το παλιο ειτε ειναι τζουφιο.

ας ειναι η βαση αυτη, και ας αρχισει η "δημιουργικοτητα" της συζητησης απο εκει και πανω.

 

http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=2030308&postcount=46

 

 

μεχρι στιγμης εχουμε παρεμβασεις μονο απο pcακηδες, καθως οι playstationακηδες ακομα νιωθουνε ΠΟΛΥ μακρια απο το gears. ;]

oταν σκασει και καννα video με προβληματικο 360, θα μιλησουνε κι αυτοι για gears2, ως συνηθως.. :-D

ομως το ζουμι το εχω με underline, και να δω ποσοι το καταλαβαινουν...

 

παντως τα offtopic δεν ειναι προβλημα μεχρι στιγμης,

αφου τοσο το υλικο αλλα και οι πληροφοριες για το gears2 ειναι ακομα περιορισμενα.

:-D

 

 

 

παρτε λοιπον κι ενα φρεσκο (χτεσινο) οfftopic απο τους δημιουργους του CryEngine2 για κονσολες:

While Seeley did say that work on CryENGINE 2 for console was proceeding well with quality exceeding the PC engineʼs medium-level settings at 720p, and that most assets would transition easily from the PC engine to the console engine, he was adamant that the company had yet to make the decision to actually port the award-winning game.

δηλαδη εχουνε φτασει τις κονσολες τωρα που μλαμε στο να παιζουν

a) με image quality πανω απο το medium στα pc (και πληρες ε? χωρις τα ματζουνια που κανετε εσεις οι pcακηδες απο πανω απο registry και αλλου για optimize) σε full 720p, ενω

B) φυσικα η μεταφορα των assets απο τα pc ειναι ευκολη.

 

το σκεφτονται -λεει :-D ομως αμα θα βγαλουνε το ιδιο το crysis.

(μεταξυ μας? θα το βγαλουνε καποια στιγμη...

τι θα ηταν ομως ΠΟΛΥ καλυτερο? να βγαζανε ενα καλυτερο game με αυτο το engine.. ;]

το crysis εχει καλα γραφικα αλλα ειναι ξεπερασμενο σε πολλα πραγματα ηδη απο αλλους)

αυτα τα news απο το μετωπο...

 

 

και επι του θεματος: ρε καννα gifακι απο την πριονομαχια ρεεεε!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω παντως μια χαρα μαντεψα προς τα που θα παμε απο την

δηλαδη εχουνε φτασει τις κονσολες τωρα που μλαμε στο να παιζουν

a) με image quality πανω απο το medium στα pc (και πληρες ε? χωρις τα ματζουνια που κανετε εσεις οι pcακηδες απο πανω απο registry και αλλου για optimize) σε full 720p, ενω

B) φυσικα η μεταφορα των assets απο τα pc ειναι ευκολη.

α)720p με ρυθμίσεις medium και λίγο high δεν είναι κάτι ακατόρθωτο για μια μέτρια κάρτα γραφικών. Δεν είναι που έχουν φτάσει οι κονσόλες αλλά τι κάρτα γραφικών φορά το xbox360 -αν υποθέσουμε πως είναι pc - και ποια είναι η αντίστοιχη σε pc...

β)Λογικό. Κάτι παρόμοιο λένε καιρό και στην Valve...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

itto εξακολουθεις να συγκρινεις ασυγκριτα πραγματα.

τεσπα, σε αυτο το τοπικ ας μην φτασουμε να συγκρινουμε και καρτες γρφικων με 360.

ας κανετε αλλο τοπικ για αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Gears 2 Will Indeed Feature Chainsaw-To-Chainsaw Battles

 

That there's the Gears of War 2 trailer from a couple days ago. Why am I posting it again? Because that chainsaw fight that takes place in the middle isn't some fancy, man-gland-swelling shot aimed at winning your hearts and minds (and man-glands!). It's an addition to the game: if someone tries to hack you up, you'll get the chance to not only block, but counter as well. Should spice things up a little.

 

http://kotaku.com/359885/gears-2-will-indeed-feature-chainsaw+to+chainsaw-battles

 

P.S.: όποιο post απο εδώ και πέρα δεν αναφέρεται στο gow2 θα διαγράφεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Those of you who have watched it already know that about halfway through, the two overmuscled 'roid poppers on-screen put their chainsaw guns together and start pushing back and forth. I was talking to two people last night who are close enough to the development team at Epic to know and they confirmed for me that this will be a mechanic in the game: When somebody tries to chainsaw you, there will be a way to push back with your own chainsaw gun and potentially fend them off or, possibly, end up chopping them into a bloody pile of flesh chunks.

 

http://weblogs.variety.com/the_cut_scene/2008/02/gears-of-war--2.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...