Προς το περιεχόμενο

Diablo III Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Σαν γενική εικόνα μου φαίνεται λίγο "πρόχειρο".

 

αν και είμαι σίγουρος πως θα βελτιωθεί, με απογοητεύει λίγο που πέφτει στον γενικό κανόνα πως τα πολύ hyped παιχνίδια βγαίνουν μέτρια

 

μετά το starcraft 2 και το diablo 3 με αδύναμη ιστορία...

Δημοσ.

@zeniath

 

η blizzard υποσχέθηκε οτι κάθε run σε διαφορετική δυσκολία θα είναι ξεχωριστή εμπειρία γιατι θα αλλάζουν τα dungeons και οι maps και θα έχουμε πολλα και διαφορετικά event.

 

είπαν ψέματα.

διαφωνείς?

 

 

Όχι, συμφωνώ, ποτέ δεν είπα ότι δεν έχουν βάση αυτά που λέτε. Η επανάληψη είναι που κούρασε.

 

Απλά δεν είναι στο ίδιο σημείο, για να μην υπάρχει στάνταρ διαδρομή για farm.

 

Σίγουρα όμως κάθε δυσκολία έχει την εμπειρία της δεν είναι και όλες το ίδιο.

Δημοσ.

φτωχη ιστορια + πανευκολο πρωτο επιπεδο και παλουκια επομενα + χακερς απο την πρωτη εβδομαδα (υποψιν συνηθως βγαινουν μετα απο 3-4 μηνες και τα σπανε ολα, φαντασου τωρα) + πολυ ακριβο = ? To buy or not to buy?

 

Προφανώς έχεις ήδη αποφασίσει, οπότε το κουβαδάκι σου και σε άλλο thread...

Ρε αδερφέ 2 μέρες τώρα μας έχεις ζαλίσει. Αν δεν σου αρέσει σταμάτα να ασχολείσαι και άσε εμάς να το ευχαριστηθούμε χωρίς να χρειάζεται να διαβάζουμε κάθε λίγο και λιγάκι τα παράπονα σου.

 

Στο θέμα μας τώρα. Inferno με wizard σε solo φάση τελικά είναι πολύ ζόρικο.... Εχει κανείς προχωρήσει αρκετά;

Δημοσ.

Η ιστορία δυστυχώς είναι πολύ φτωχή. Και οκ το diablo δεν είχε ποτέ κάνα φοβερό twist κτλ αλλά είχε ατμόσφαιρα. Πέρα από το ότι τα cgi είναι όμορφα το κεντρικό σενάριο είναι meh. Πολύ meh, που ακόμα και σε μένα που είμαι fanboy του lore του diablo μου φάνηκε σκατά. Το main story είναι γεμάτο γενικότητες, κλισέ character arcs, χαζές ατάκες δεξιά κι αριστερά (τα bosses και ο diablo ο ίδιος μιλάνε συνεχώς λες και παίζουμε final fantasy). Όπως έγραψα και στο story board του diablo 3, πέτυχα σκελετό που είπε "my kind will defy you"...

 

Τα random items χαλάνε λίγο το feel ειδικά στα bosses που πετάνε απαράδεκτο loot. Σε συνδιασμό με το ah κάνεις skip content στην ουσία (πας παίρνεις ένα uber όπλο και μετά είναι διαδικαστικό το θέμα να περάσεις τα act, δεν έχεις να περιμένεις κάτι).

 

Αυτό αλλάζει λιγάκι στο inferno λόγω του buff. Μαζεύεις stacks και πας και τρως τον diablo πχ και ξερνάει loot στην κυριολεξία. Βέβαια το loot μπορεί να είναι λίγο μάπα λόγω του randomization, αλλά κάποια στιγμή θα σου κάτσει. Άρα ο σκοπός κάθε παίκτη θα πρέπει να είναι να φτάσει 60 και να βρει τρόπο να μπορεί να παίξει inferno, διότι εκεί ξεκινάει το παιχνίδι.

 

Το gameplay είναι αρκετά εθιστικό, σκοτώνεις ορδές και ορδές και δεν χορταίνεις like the good old days. Τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού όμως είναι μέτρια. Σαν γενική εικόνα μου φαίνεται λίγο "πρόχειρο".

 

Χωρίς παρεξήγηση αλλά όταν διάβασα ότι σε χάλασαν τα random items i facepalmed.

Όσο για την ιστορία,το θέμα είναι υποκειμενικό μιας και εμένα δεν με χάλασε.

Το 3 είχε περισσότερο στορυ από ότι είχαν τα 2 προηγούμενα μαζί.

 

 

@zeniath

 

η blizzard υποσχέθηκε οτι κάθε run σε διαφορετική δυσκολία θα είναι ξεχωριστή εμπειρία γιατι θα αλλάζουν τα dungeons και οι maps και θα έχουμε πολλα και διαφορετικά event.

 

είπαν ψέματα.

διαφωνείς?

 

 

 

Διαφωνώ εγώ.

Τα dungeons είναι τελείως random κάθε φορά ενώ οι εξωτερικοί χώροι εκτός από 2 στανταρ σημεία αναφοράς αρχής και τέλους αλλάζουν ως προς το εσωτερικό τους και τα event που περιέχουν.

Δημοσ.

Αν κατάλαβα καλά δεν τον χάλασε το ότι έχει random items αλλά το ότι τα drops είναι μάπα. εξαρτάται και από το magic find σαφώς, αλλά σε μένα τουλάχιστον τα σεναριακά bosses ρίχνουν σταθερά μπλε αντικείμενα σε αντίθεση με τα elites που ρίχνουν τακτικά χρυσά.

 

Για τους χώρους, τα μπουντρούμια σα δομή δεν είναι τυχαία, απλά αλλάζουν τα entry και exit points. Οι εξωτερικοί χώροι είναι fixed. Τα διάφορα events και secondary dungeons είναι παρμένα από τσουβάλι, έχουν τυχαία δομή και εμφανίζονται επίσης τυχαία.

Δημοσ.

τα drops ισως ειναι περιεργα ωστε να πρεπει να ιδρωσεις για να βρεις κατι καλο. με αυτον τον τροπο ισως προσπαθουν να ισοροπησουν το φτωχο μηκος του παιχνιδιου αναγκαζωντας σε να περνας πολυ χρονο στα ιδια και στα ιδια μερη

Δημοσ.

Τα μπουντρούμια είναι τυχαία φίλε μου,τσεκαρέ το πάλι.

Μέχρι και το εσωτερικό πολλών εξωτερικών χώρων αλλάζει όπως είπες ενώ τα entry exit points είναι fixed.

Αυτό με τα items έγινε στοχευμένα για να μην αρχίσουν οι παίκτες πάλι boss runs,εκτός αυτού εξαρτάται από το mf και τα boss έχουν ίδιο chance και λίγο παραπάνω να ρίξουν καλό item από ότι same level τέρατα.

Και φυσικά δεν θα βρείς τα καλύτερα items από τόσο νωρίς,ποτέ δεν ήταν έτσι και δεν θα είχε και νόημα να έχεις τόσες πολλές ευκαιρίες να σου κάτσει κάτι καλό.

Δημοσ.

οκ θα προσπαθήσω να ανεβάσω το magic find τότε , ισως ειναι και δικό μου λάθος στο συγκεκριμένο θέμα.

 

θα πάω και 60 να δω τι παίζει με το valor buff και βλέπουμε..

Δημοσ.

τα drops ισως ειναι περιεργα ωστε να πρεπει να ιδρωσεις για να βρεις κατι καλο. με αυτον τον τροπο ισως προσπαθουν να ισοροπησουν το φτωχο μηκος του παιχνιδιου αναγκαζωντας σε να περνας πολυ χρονο στα ιδια και στα ιδια μερη

 

καταλαβαίνεις ότι λες ότι νάναι και δεν έχεις ιδέα που παν τα 4 και το γράφεις αρκεί για να γράψεις κάτι και να trollareis. καταλαβαίνεις ότι ενοχλείς και δεν βοηθάς την κοινότητα του forum

Δημοσ.

Χωρίς παρεξήγηση αλλά όταν διάβασα ότι σε χάλασαν τα random items i facepalmed.

Όσο για την ιστορία,το θέμα είναι υποκειμενικό μιας και εμένα δεν με χάλασε.

Το 3 είχε περισσότερο στορυ από ότι είχαν τα 2 προηγούμενα μαζί.

 

Θα σταθώ λίγο στο θέμα της ιστορίας... όντως, το 3 είχε περισσότερη από όση είχαν τα άλλα 2 μαζί.

Παρόλα αυτά και εμένα μου φάνηκε μέτρια και μικρό σαν διάρκεια. Πιστεύω ότι 2 act ακόμα το είχαν άνετα.

Επίσης η ιστορία δεν ξέφυγε από κλισέ κλπ, δε με έπεισε ρε παιδί μου. Βάζ spoiler / ανοίγετε με δική σας ευθύνη όσοι δεν έχετε δει όλη την ιστορία.

 

 

Εντάξει, αρχικά πεθαίνει ο cain, ωραία ανατροπή, δεν την περίμενα αν και εδώ που τα λέμε ώρα του ήτανε του παππού και πολύ έζησε!!! Περιμένω όμως να τον ξαναδώ σαν τίποτα άγγελο ή τέλοσπάντων να έχει κάποια συμμετοχή στα expansions με κάποιο ευφάνταστο τρόπο.

 

Έπειτα, ήταν λίγο κλισέ που ο Tyrael πέταξε τα φτεράκια του και έγινε άνθρωπας, ίσως όπως το έδωσαν δε μου άρεσε και τόσο. Μάλλον το γεγονός ότι αν και άγγελος την πάτησε με την leah / adria και δεν κατάλαβε το σχέδιο. Βέβαια εκεί έγκειται και η θνητότητα του. Πάντως το θέμα της πτώσης από τον παράδεισο στη γη και από άγγελος -> άνθρωπος θα μπορούσαν να το είχαν τραβήξει σεναριακά και φιλοσοφικά ακόμα. Να δώσουν παραπάνω βάρος στην ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ επιλογή κτλ. Σε αυτό το σημείο θα μπορούσαν να κάνουν παπάδες σεναριακά αλλά δεν ξέρω πόσο εύκολο θα ήταν να το μεταφέρουν στο παιχνίδι.

 

Επίσης, κάπου εκεί πριν τον azmodan είχα αρχίσει να υποπτεύομαι ότι κάτι δεν πάει καλά με την leah γιατί περίμενα μια ανατροπή αλλά και γενικά εκεί οδηγούσε το σενάριο. Πάντως, επειδή υπάρχει μπόλικη ανατροπή στις τέχνες τελευταία, νόμίζω το έχουμε χ3σει λιγάκι με τις ανατροπές και τις κόντα ανατροπές γενικώς. Σα να στέρεψαν από φαντασία ή είδαν ότι οι ανατροπές πουλάνε και δεν γίνεται να υπάρξει πλοκή χωρίς προδοσία και ανατροπή. Δε λέω ότι γενικά δε μου αρέσουν αλλά παρατηρώ ότι είναι τόσο συχνές πλέον που όλοι είμαστε υποψιασμένοι και τελικά δεν μένουν έκπληκτοι όπως πιο παλιά. Είναι χαμηλού επιπέδου ανατροπή κατά τη γνώμη μου.

 

TL/DR: Συγκριτικά θα έλεγα ότι είναι απλή και συνηθισμένη πλοκή με την κλασσική πλέον ανατροπή. Μου έδωσε και μια hollywood αισθητική ενώ θα προτιμούσα κάτι πιο σκοτεινό. (όπως και το starcraft2 - απλά εκεί ο raynor είναι κλασσικός badass - αμερικανιά και έχει 2 exapansions ακόμα για να κάνουν παπάδες - δεν ξέρω γιατί αλλά δε με χάλασε)

 

Αυτά βέβαια είναι ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ γνώμη και δεν μπορώ να πω ότι περίμενα σενάριο planescape torment αλλά θα ήθελα να είχαν ξεφύγει από τα συνηθισμένα και να το πάνε ένα βήμα παρακάτω σαν πλοκή και όχι να μου τη βγάλουν καθαρή με μια απλή και προβλέψιμη ανατροπή. Βέβαια ήξερα τι αγόραζα και δεν είναι αποτρεπτικός παράγοντας για να αγοράσει κανείς το παιχνίδι! Έχει ακουστεί ότι θα βγουν 2 expansions. Ίσως το σώσουν εκεί αλλά δεν το βλέπω.

 

Δημοσ.

Ίσως δεν το είπα σωστά. Αναφέρομαι στο lvl range κυρίως. Ακόμα και στο inferno από την αρχή που είδα μπορεί να κουτουλήσεις ένα strong group έχοντας stacks και να σου ρίξει lvl 51 item. Επίσης με ενοχλεί το randomization στο ότι πχ ένα fist μπορεί να πέσει με 150 int, αλλά ok καταλαβαίνω γιατί το έκαναν.

 

Ξαναλέω το ψωμί είναι το inferno και με βάση αυτό πρέπει να κριθεί το παιχνίδι για τα ingame mechanics του.

 

Για την ιστορία δεν έχω να προσθέσω κάτι, είναι πολύ weak για μένα. Περίμενα κάτι παραπάνω.

Δημοσ.

αν και είμαι σίγουρος πως θα βελτιωθεί, με απογοητεύει λίγο που πέφτει στον γενικό κανόνα πως τα πολύ hyped παιχνίδια βγαίνουν μέτρια

 

μετά το starcraft 2 και το diablo 3 με αδύναμη ιστορία...

αυτό ακριβώς.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...