jim777 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Αναφερομουν στα affixes που... θα εχεις πλεον εσυ μεσω legendaries.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Moderators Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Ναι το να βρομάς είναι ενδιαφέρον :lol: Εφόσον δεν κάνει friendly damage, δεν πειράζει.
Stavrakas13 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Εγώ θέλω να κυνηγάω τα fire chain elites με τα δικά μου fire chain
zeniath Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Κοίτα τα 1221dmg/340str/150vit/193%crit dmg το προτιμώ και ας μην έχει fire chains
Red_Phantom Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 (επεξεργασμένο) Δε ξερω τι θα γινει αλλα θα ηθελα ενας blizzard-hater να μου θυμισει καποιο αλλο game με τετοιο game changing patch (προς το καλυτερο η το χειροτερο) Οποιος δε καταλαβαινει ποσο αλλαζει το game με ολα τα νεα affixes ασχετα με τα class buffs εχει προβλημα. Ρε Jim η Blizzard τα δίνει όλα μπας και σώσει τελευταία στιγμή τον τινανικό. Αλλάζει το game ενώ πήγαινε καλά? Αυτά έπρεπε να έχουν γίνει απο Ιούνιο. Τώρα κάποιοι πήγαν Path of Exile (έστω λίγοι), άλλοι περιμένουν gw2 , άλλοι περιμένουν το καινούριο expansion του wow. Επίσης δεν έχει αναφερθεί κάτι επίσημα για endgame. Κάτι levels of excellence λέγαν τρίτα site. Γενικά πάντως μην βιαζόμαστε να κρίνουμε θετικά ή αρνητικά, γιατί οι αλλαγές μπορεί να μην γίνονται για να ζωντανέψει το game, αλλά να ζωντανέψει το RMAH. edit. ΝERF ΣΤΟ CM Build - Μage Buffaroun άχρηστα spell που δεν έχουν synergy και nerfaroun to καλό και φθηνό spec του wizard. Αφήνουν άθικτο το double ww του barb (λογικο θες πάνω απο 300m να φαρμάρεις act3) Απλά κοιτάξτε τι λένε οι ανεκδιήγητοι: Trigger-Happy While patch 1.0.4 has very few nerfs, one of them does affect the wizard. Rather than waiting for players to discover this change in the patch notes or while playing, I wanted to call it out here because it affects a build that I find to be quite cool and enjoy a lot. Energy Twister is having its proc coefficient reduced from 0.25 to 0.125. For players who may not know what proc coefficients are: they affect how effectively a skill triggers procs (or effects that have a small chance to activate). Many skills (like Magic Missile) have a proc coefficient of 1. Skills that hit multiple targets or pulse multiple times have lower proc coefficients. In the case of Energy Twister, specifically Wicked Wind, the 0.25 proc coefficient causes the skill to generate more procs in a given time period than any other skill. Currently, this is used in combination with Critical Mass to lower the cooldown on skills like Frost Nova and Diamond Skin. By reducing the proc coefficient from 0.25 to 0.125, the build still works and remains fairly strong, but it won’t be quite as good as it is now. (For those with extremely high Crit rates, you may not even notice much difference, but I wanted to call it out anyway. ) Originally, we weren’t going to make this change, but 1.0.4 also brings with it a number of new Legendary items, and many of them have phenomenal new proc effects. If we left high proc coefficients as they were, then a handful of skills with higher coefficients would become the de facto choice to use with these sexy new items. We were faced with a choice: we could either reduce the proc coefficient, or we could make it so these skills could not trigger the procs on Legendary items at all. We opted for the former because it seemed like getting a Legendary with a proc effect but never seeing it trigger would be very disappointing. Regardless, having well-balanced proc coefficients on all skills is not only better for Legendaries, but also for the game in the long term. Δηλαδή ρε @$@#@ αυτό είναι το 1.0.4? Και το δούλεμα συνεχίζεται... Επεξ/σία 16 Αυγούστου 2012 από Red_Phantom
Stavrakas13 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Why so serious? Op build was Op. Και έχουν αναφέρει επίσημα ότι θα υπάρξει end game, όχι στο 1.04
jim777 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Ναι ρε Phantom επρεπε να εχουν γινει απο την αρχη αυτα μαζι με 1002 ακομη πραγματα αλλα δεν εγιναν. Το θεμα ειναι οτι εγω βλεπω μια λογικη απο balance "δωστους αυτο που θελουν οσο OP και να ειναι να μη γκρινιαζουν και ασε το balance οπως το ειχαμε στο μυαλο μας" και να πω την αληθεια μ'αρεσει. Εχω δει μονο τα buffs στον barb και μαζι με τα οσο legendaries χαζεψα συν καποια nerfs στο hp των elite νιωθω οτι το inferno πλεον θα εχει την αισθηση του hell οπου με σωστα items οτι Build και να κανεις θα δουλεψει και ο καθενας θα παιζει οπως γουσταρει. Αν προσθεσεις σ'αυτο και το οτι ολα τα weaps ilvl61+ αξιζουν να τα σηκωσεις και 2-3-5 ακομη αλλαγες νομιζω δε μπορουσαμε να περιμενουμε κατι παραπανω σε ενα patch 1.5 μήνα. Δε ξέρω πόσο χρήσιμο είναι να "βρωμάς" αλλα μπορώ να φανταστώ ότι το molten affix θα βοηθουσε οποιονδηποτε κανει kiting..
BlackScorpionX Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 @ phantom Το CM build όπου όλα τα cds είναι διαθέσιμα σχεδόν συνέχεια το βρίσκω και OP και γελοίο, τουλάχιστον όταν το είχα δοκιμάσει εγώ στην αρχή με living lightning (όχι με twisters κλπ). Ναι, είναι δυνατό, λειτουργικό αλλά δε νομίζω ότι σκοπός του παιχνιδιού είναι να πατάς τα κουμπιά τόσο γρήγορα και να μην καταλαβαίνεις τι γίνεται καλά - καλά. Επίσης το βρίσκω εξαιρετικά κουραστικό (έχουμε και κάποια ηλικία πλέον :Ρ ), αγχωτικό και βαρετό και χωρίς ιδιαίτερο skill (key smash) οπότε κατά τη γνώμη μου έπρεπε λίγο να το περιορίσουν ώστε να μην είναι το μοναδικό αξιόλογο και παντοδύναμο build (βέβαια ακόμα και έτσι να το άφηναν εγώ δε θα το έπελεγα για τη wiz μου. Χίλιες φορές το hydra / blizzard / piercing orb build παρά να πατάω τα πλήκτρα σαν τρελός. Στο patch τώρα, τα legendaries τα περιμένω με ανυπομονησία γιατί και καλά θα είναι και πολύ πλάκα θα έχουν! Στα skills περίμενα λίγο περισσότερη ανάλυση στις αλλαγές που αφορούν wizard αλλά ΟΚ θα τα δούμε και στην πράξη. Ελπίζω να έχουν βελτιώσει αρκετά skills γιατί πραγματικά με wizard θα ήθελα να δοκιμάσω πολλά builds μιας και όλα τα skills είναι πραγματικά πολύ ωραία και cool αλλά αυτή τη στιγμή δεν είναι viable. ΥΓ Ευτυχώς θα βγάλουν το invulnerable minions affix. Αν και εγώ δεν είχα πρόβλημα με piercing orb / blizzard θεωρώ ότι είναι too much ακόμα και για καλά ντυμένους παίκτες, ειδικά hardcore.
Stavrakas13 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 http://us.battle.net/d3/en/blog/6939559/Patch_104_Preview_Monk-8_16_2012 Σειρά των Monk για σήμερα, ελπίζω να είναι καλά τα νέα για τους Monk του insomnia , δεν έχω διαβάσει το blog ακόμα
Super Moderators Thresh Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Super Moderators Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 θέλουμε αναλυτική λίστα, αλλά δεν είναι κι άσχημα...
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Moderators Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Μου αρέσει που θα κάνουν buff το 7-sided strike, μιας και ήταν από τα αγαπημένα μου σε non-Inferno.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Super Moderators Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 είναι το uber move, έπρεπε να το κάνουν moonfire spam...
Red_Phantom Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Και τι έγινε που ήταν op το και καλά cm spec? Τι πάει να πει op? Wow ειναι? 9k armor, 1000 resists ,43k life και τα colosal golgor elite -> 1 shoot. Και καλά το nerfarane για τα Procs απο τα νέα φανταστικά legendary. Το cm build ήταν το double ww του φτωχού. Με 10m έφτιαχνες ένα decent cm build. Στον barbarian που είναι καρα op για να κάνεις το double ww θες 300m. 200 ώρες αφιερωμένες στον wizard -> πεταμένες ώρες. Σε 600 ώρες παιχνιδιού απο legendary weapon(ilvl61+) πήρα μόνο shaefers hammer και ένα plan για το fire brand. Ας χαρούνε όσοι θέλουν τα εικονικά legendary που δεν θα πάρουν ποτέ. Προσωπικά πήρα το μάθημα. Ποτέ cloud apps. Σε κρατάνε απο τα @@. Ας μείνουν οι botter να φαρμάρουν gold. Γεια χαρά στο κορόιδα που τα σκάσαν στο RMAH για να κάνουν καλό cm build. Αντε και γ@#%σου blizzard. Ps. Deleted shortcut + game.
zeniath Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2012 Για μαντέψτε ποιος έβγαλε Diablo Inferno με 40 ώρες gameplay και παρέα τον Monk τουThresh και έναν άλλο φίλο μου;
Προτεινόμενες αναρτήσεις