Προς το περιεχόμενο

Η σφαγή του Πάσχα


@@sos@@

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 639
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

«Eνας πολιτισμός κρίνεται από το πώς οι άνθρωποι συμπεριφέρονται στα ζώα»

Μαχάτμα Γκάντι

 

Και επειδή θέλω την ουτοπία να την ζώ ,κι ας είναι λίγη , κάθε μέρα σέβομαι όλες τις απόψεις και συμπεριφέρομαι πολιτισμένα σε όλα τα ζώα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την άλλη είμαι χορτοφάγος 15 χρόνια τώρα και το μόνο που μου έχει λείψει ειναι η χοληστερίνη κλπ.

 

Σορρυ κιολας αλλα αυτο ειναι λιγο χαζο. Και τα φυτα νοιωθουν, πονανε. Επειδη δεν το αντιλαμβανομαστε εμεις δεν κανει λιγοτερο βαρβαρη την δολοφονια τους. Ακομα και το πιο απλο, το κοψιμο ενος τριανταφυλλου, ειναι ενας αργος Βασανιστικος θανατος για το λουλουδι. Η ολα η τιποτα με αλλα λογια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειιμαι βεβαιος οτι τα ζωα σε ευχαριστουν και σε ευγνωμονουν! μακαρι να εκανες το ιδιο για τους ανθρωπους.

 

Βεβαια, υπαρχει και η αποψη του οτι ο ανθρωπος ειναι ενα ειδος ζωου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βεβαια, υπαρχει και η αποψη του οτι ο ανθρωπος ειναι ενα ειδος ζωου.
Και τιιιιι είδος ζώωου !!!

 

Η ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΖΩΩΝ

 

Άρθρo Πρώτo

Όλα τα ζώα γεννιούνται με ίσα δικαιώματα στη ζωή και στη δυνατότητα ύπαρξης.

 

Άρθρο Δεύτερο

1. Ο άνθρωπος οφείλει να σέβεται τη ζωή κάθε ζώου.

2. Ο άνθρωπος ανήκει στο ζωικό βασίλειο και δεν μπορεί να εξοντώνει ή να εκμεταλλεύεται τα άλλα είδη του ζωικού βασιλείου. Αντίθετα, οφείλει να χρησιμοποιεί τις γνώσεις για το καλό των ζώων.

3. Κάθε ζώο δικαιούται φροντίδας, προσοχής και προστασίας από τον άνθρωπο.

 

Άρθρο Τρίτο

1. Κανένα ζώο δεν πρέπει να υποβάλλεται σε κακομεταχείριση ή απάνθρωπη συμπεριφορά.

2. Αν η θανάτωση ενός ζώου θεωρηθεί υποχρεωτική πρέπει να γίνει στιγμιαία, ανώδυνα και χωρίς καμιά πρόκληση αγωνίας του ζώου.

 

Άρθρο Τέταρτο

1. Κάθε ζώο δικαιούται να ζήσει στο φυσικό του χώρο (γη, θάλασσα, αέρας) και να αναπαράγεται σύμφωνα με τους φυσικούς νόμους.

2. Η στέρηση ελευθερίας του ζώου ακόμη κι αν γίνεται για μορφωτικούς σκοπούς είναι αντίθετη προς τη διακήρυξη δικαιωμάτων αυτού.

 

Άρθρο Πέμπτο

1. Κάθε ζώο που από παράδοση θεωρείται κατοικίδιο δικαιούται να ζήσει με το ρυθμό και τις συνθήκες ζωής και ελευθερίας που αντιστοιχούν στο είδος του.

2. Η διαφοροποίηση αυτών των συνθηκών από τον άνθρωπο έχει σκοπούς κερδοσκοπικούς και είναι αντίθετη προς τη διακήρυξη.

 

Άρθρο Έκτο

1. Κάθε ζώο που αποτελεί σύντροφο του ανθρώπου έχει δικαίωμα διάρκειας ζωής ανάλογης με τη φυσική του μακροβιότητα.

2. Η εγκατάλειψη ενός ζώου θεωρείται πράξη απάνθρωπη και εξευτελιστική.

 

Άρθρο Έβδομο

Αναφορικά με τα ζώα που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στον άνθρωπο, η διάρκεια και η ένταση δουλειάς πρέπει να είναι σε λογικά πλαίσια, η διατροφή τους ικανοποιητική και η ανάπαυσή τους υποχρεωτική.

Άρθρο Όγδοο

1. Οποιοσδήποτε πειραματισμός πάνω στα ζώα, ιατρικός, επιστημονικός, κλπ. αντιτίθεται προς τα δικαιώματα των ζώων, εφόσον προκαλεί πόνο σωματικό ή ψυχικό.

2. Πρέπει να επιδιώκεται η αντικατάσταση του πειραματισμού πάνω στα ζώα από άλλες υπάρχουσες τεχνικές.

 

Άρθρο Ένατο

Τα ζώα που εκτρέφονται για τη διατροφή του ανθρώπου πρέπει να στεγάζονται, να τρέφονται, να μετακινούνται και να θανατώνονται χωρίς πρόκληση πόνου και αγωνίας.

 

Άρθρο Δέκατο

1. Απαγορεύεται η εκμετάλλευση των ζώων για τη διασκέδαση των ανθρώπων.

2. Η έκθεση ζώου και τα θεάματα που χρησιμοποιούν ζώα αποτελούν καταστρατήγηση της αξιοπρέπειας και του σεβασμού προς τη ζωή του ζώου.

 

Άρθρο Ενδέκατο

Κάθε πράξη που χωρίς λόγο προκαλεί θάνατο ζώου είναι βιοκτονία, είναι έγκλημα απέναντι στη ζωή.

 

Άρθρο Δωδέκατο

1. Κάθε πράξη που προκαλεί θάνατο μεγάλου αριθμού άγριων ζώων αποτελεί "γενοκτονία", έγκλημα απέναντι στο είδος.

2. Η μόλυνση και οποιαδήποτε καταστροφή του φυσικού μας περιβάλλοντος οδηγούν στη γενοκτονία.

 

Άρθρο Δέκατο Τρίτο

1. Σεβασμός επιβάλλεται ακόμη και στο νεκρό ζώο.

2. Κάθε σκηνή βίας στην τηλεόραση και το σινεμά, με θύματα ζώα πρέπει να απαγορευτεί και μόνο οι σκηνές που έχουν σκοπό να ενημερώσουν για τα δικαιώματα των ζώων οφείλουν να προβάλλονται.

 

Άρθρο Δέκατο Τέταρτο

1. Οι οργανισμοί προστασίας και προάσπισης των ζώων πρέπει να αντιπροσωπεύονται από κάθε κυβέρνηση.

2. Τα δικαιώματα του ζώου πρέπει να κατοχυρωθούν από τους νόμους, όπως ακριβώς και τα δικαιώματα του ανθρώπου.

 

Διεθνής Ένωση Δικαιωμάτων των Ζώων - Παρίσι 1978

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά ισχύει το "περί ορέξεως,κολοκυθόπιτα".Κάποιοι ίσως τη βρίσκουν με το κρέας των σκύλων όντως.Υπάρχουν όμως παγκοσμίως κάποιες κοινές παραδοχές.

Δηλαδή.Η κοινή λογική υπαγορεύει ότι τα σκυλιά υπάρχουν για να προστατεύουν το αφεντικό τους, να εκπαιδεύονται για να είναι οδηγοί σε τυφλούς επειδή έχουν δυνατή όσφρηση ,όραση κλπ.Αντιθέτως δεν προσφέρεται ιδιαίτερα για φαΐ ,γιατί λόγω της κινητικότητας και της διάπλασης δεν έχει πολύ λίπος στο σώμα του.

Ένα αρνί τώρα, πέρα από το να τρώει το χορτάρι και να είναι τελείως ηλίθιο,δεν προσφέρει κάτι άλλο σαν δυνατότητα.Έχει όμως πάνω του πολύ κρέας και μπορεί να παράγει γάλα.Πόσοι άνθρωποι έχουν για κατοικίδια αρνιά επειδή είναι έξυπνα πλάσματα ή όμορφα ή προστατευτικά ή χαδιάρικα...?

Αν το κρέας των σκύλων ήταν εξίσου νόστιμο,ενδεχομένως να υπήρχαν εκτροφεία γι'αυτή τη δουλειά.

Άρα είναι κάπως παράλογο να λυπόμαστε ένα αρνάκι. Συμφωνώ στα περί κακοποίησης.Δλδ,μλκία να βασανίζεις εν γνώσει σου ένα έμβιο ον για να ικανοποιήσεις τον σαδισμό σου και δε νομίζω ότι κανείς από δω μέσα το επικροτεί.Απλά η ευσυγκινησία για κάτι το οποίο μας θρέφει είναι too much.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρθρο Ένατο

Τα ζώα που εκτρέφονται για τη διατροφή του ανθρώπου πρέπει να στεγάζονται, να τρέφονται, να μετακινούνται και να θανατώνονται χωρίς πρόκληση πόνου και αγωνίας.

 

το μεγαλειο της διπροσωπιας. ο αλλος κανει κυρηγμα με τα δικαιωματα των ζωων , οταν την ιδια στιγμη χιλιαδες ινδικα χοιριδια θυσιαζονται σαν πειραματοζωα για τα προιοντα που χρησιμοποιεις καθημερινα. το προβατο σε πειραξε , τα υπολοιπα οχι . δημοκρατια εχουμε μην τα τρως αλλα μην μας το παιζεις υπερασπιστης και κουραφεξαλα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικα αδυνατώ να καταλάβω το τρόπο σκέψη σας.Πόσο διαφορετικό είναι δηλαδή αν σκοτώσεις έναν άνθρωπο με όπλο ή αν τον σκοτώσεις με μαχαιριά;Πάλι δολοφόνος δεν είσαι;Απ' τη στιγμή που είστε τόσο ''δήθεν'' ευαισθητοποιημένοι με τα ζωάκια και μας έχετε φλομώσει στη πίπα για ποιό λόγο επιθύμείτε να θανατώνονται με ένα ''και καλά'' πιο φυσιολογικό τρόπο;Οκ δεν είναι και ο,τι καλύτερο να σκοτώνουμε ένα ζωάκι, όλοι συμφωνούμε σε αυτό αλλά σταματήστε να είστε τόσο υπερβολικοί και επιτέλους, αν θεωρείτε τόσο κατακριτέο το τρόπο που σφάζουν οι χασάπηδες γίνετε χορτοφάγοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

«Eνας πολιτισμός κρίνεται από το πώς οι άνθρωποι συμπεριφέρονται στα ζώα»

Μαχάτμα Γκάντι

 

.

 

Ο Γκάντι προέρχεται από μια χώρα, όπου οι αγελάδες θεωρούνται ιερά ζωά, περπατάνε μαζί με τους ανθρώπους στο δρόμο, θεωρούνται πρόγονοι τους, έχουν ναό αφιερωμένο σε ποντίκια και κάνουν μπάνιο σε βρωμόνερα που θεωρούνται ιερά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...