Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Εξωτερική θερμοκρασία:34C 

Ζητούμενε θερμοκρασία:26 C

Το έβαλε λίγο να δουλέψει διότι είχε σκουριάσει, :D

Κυμαίνεται απο 147-153w μεχρι τώρα.

 

 

 

 

Screenshot (24).png

Επεξ/σία από CorumD
  • Like 4
  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 ώρες πριν, anikologr είπε

Έχετε σκεφτεί όσοι προτείνετε inventor για τα 10 χρόνια εγγύηση χωρίς όρους αν θα υπάρχει αυτή η μάρκα όχι ρε 10 αλλά σε 5 χρόνια;; Τι πιθανότητα πιστεύετε έχει να κλείσει η inventor από την ToΤο έχω αναφέρειshiba; 

Το έχω αναφέρει εγώ πολύ παλαιότερα το  ότι. Ίσως να μην υπάρχει η μάρκα. Όπως παλαιότερα υπήρχαν κάτι Ελληνικές μάρκες τύπου ClimaFrost. Έφερναν ανταλλακτικά και συναρμολογούσαν στον Βοτανικό και εξαφανίστηκαν μετά. Εγγυήσεις τότε δεν υπήρχαν δεκαετές κτλ. Εποχή που ο κλιματισμός που έμπαινε στο κάθε σπίτι μετά το 1987 που με τους καύσωνες είχαν πεθάνει άνθρωποι. και τους έβαζαν σε ψυγεία βαγόνια γιατί δεν προλάβαιναν. Τότε αγόρασα τα 2 πρώτα Mitsubishi. Το ένα λειτουργεί ακόμα. Δεν χρειάσθηκε service ποτέ. Μόνο καθαρισμός κτλ.

  • Like 2
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Το καλύτερο SCOP (οικονομία στη θέρμανση) στο δίνει το Daikin . Αμέσως μετά το Mitsubishi  και τελευταίο το Hitatchi . 

Η Daikin δίνει 3 χρόνια εγγύηση σε όλα τα μέρη . Η Mitsubishi 3 χρόνια σε όλα τα μέρη και επεκτάσιμη μόνο στο συμπιεστή στα 7 χρόνια εφόσον γίνονται ετήσιες συντηρήσεις απο το τρίτο έτος και μετά .   Η Hitatch δίνει 2 χρόνια σε όλα τα μέρη και 5 χρόνια στο συμπιεστή χωρίς να χρειάζονται συντηρήσεις για την εγγύηση . 
Οι ετήσιες συντηρήσεις γενικά αποδεικνύονται με την απόδειξη παροχής υπηρεσιών που θα σου κόψει ο συντηρητής . Σε κάθε περίπτωση μιλάς με την αντιπροσωπεία να σου πουν ποιοί είναι ακριβώς οι όροι . 

Τα τρία αυτά κλιματιστικά έχουν καλά db θορύβου για υπνοδωμάτιο . Είναι κάτω απο 23db στην χαμηλή σκάλα .  Όλες οι μάρκες της αγοράς αντιμετωπίζουν βλάβες οπότε κανείς δεν μπορεί να σου πει αν θα είσαι ο τυχερός που θα σου βγάλει βλάβη ένα μοντέλο και πότε θα συμβεί αυτο . Οπότε αν θες "αξιοπιστία" κοιτάς την διάρκεια της εγγύησης . Τουλάχιστον ξέρεις ότι για Χ χρόνια ότι και αν συμβεί θα σε καλύψει η αντιπροσωπεία . Μάρκες που δίνουν 10 χρόνια εγγύηση σε όλο το μηχάνημα και χωρίς να ζητάνε ετήσιες συντηρήσεις για την εγγύηση είναι η Inventor και η TCL .

Ανάμεσα στα τρία που κοιτάς θα επέλεγα είτε το Mitsubishi είτε το Daikin.




 

Πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει η παπαγαλία με τα 10 χρόνια εγγύηση, έχει κάποιος εδώ μέσα ΓΡΑΠΤΗ εγγύηση στα χέρια του από τις άνωθεν εταιρίες ή μόνο το φακέλωμα στο site τους;

Δεν υπάρχει νόημα να πάρεις φασόν χωρίς πιστοποιήσεις και σίγουρα ένα φασον GREE δεν είναι ίδιο με το original.
Όπως και η Midea στα δικά της δεν θα χαλάσει το όνομα αλλά στα φασον που βγάζει who cares αν τα πλαστικά είναι από αναξιόπιστες πήγες κτλ.

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, mr.Vox είπε

Το έχω αναφέρει εγώ πολύ παλαιότερα το  ότι. Ίσως να μην υπάρχει η μάρκα. Όπως παλαιότερα υπήρχαν κάτι Ελληνικές μάρκες τύπου ClimaFrost. Έφερναν ανταλλακτικά και συναρμολογούσαν στον Βοτανικό και εξαφανίστηκαν μετά. Εγγυήσεις τότε δεν υπήρχαν δεκαετές κτλ. Εποχή που ο κλιματισμός που έμπαινε στο κάθε σπίτι μετά το 1987 που με τους καύσωνες είχαν πεθάνει άνθρωποι. και τους έβαζαν σε ψυγεία βαγόνια γιατί δεν προλάβαιναν. Τότε αγόρασα τα 2 πρώτα Mitsubishi. Το ένα λειτουργεί ακόμα. Δεν χρειάσθηκε service ποτέ. Μόνο καθαρισμός κτλ.

Ακριβώς αυτό. Αν μαζέψει μια άγνωστη ανύπαρκτη "ελληνική" μάρκα μια μεγάλη βάση εγκατεστημένων μηχανημάτων που πρέπει να υποστηρίζει δεν την εμποδίζει τίποτα να βαρέσει πτώχευση και την επομένη να ανοίξει με νέα επωνυμία και οι πελάτες που έχουν πληρώσει ακριβά ένα προιόν της σειράς να μείνουν να το κοιτούν. Αν και ως φασόν σίγουρα θα βρούν ανταλλακτικά... Δεν αναφέρομαι στην inventor αλλά μιλάω για όλες αυτές τις "ελληνικές" μάρκες... 

Επεξ/σία από anikologr
  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Midea κατασκευής .   Το κλιματιστικό θα δουλεύει πολλές ώρες στην ψύξη καθημερινά το καλοκαίρι ;  Κοιτάς αποκλειστικά απο αλυσίδες όπως Κωτσοβολος Mediamarkt ;

Ε οχι και συνεχεια αλλα σιγουρα κατα τις μεσημεριανες ωρες πχ 12.00-18.00

Κοιτα, θα με διευκολυναν πολυ οι ατοκες δοσεις για αυτο κοιταξα στις μεγαλες αλυσιδες

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, tutuyo είπε

Ε οχι και συνεχεια αλλα σιγουρα κατα τις μεσημεριανες ωρες πχ 12.00-18.00

Κοιτα, θα με διευκολυναν πολυ οι ατοκες δοσεις για αυτο κοιταξα στις μεγαλες αλυσιδες

Δεν μαζευόμαστε για κανένα D&D;

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, CorumD είπε

Δεν μαζευόμαστε για κανένα D&D;

χωρις κλιματιστικο, ουτε τα ζαρια δεν μπορω να ριξω με τετοια ζεστη😀

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Klausx είπε

Πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει η παπαγαλία με τα 10 χρόνια εγγύηση, έχει κάποιος εδώ μέσα ΓΡΑΠΤΗ εγγύηση στα χέρια του από τις άνωθεν εταιρίες ή μόνο το φακέλωμα στο site τους;

Δεν υπάρχει νόημα να πάρεις φασόν χωρίς πιστοποιήσεις και σίγουρα ένα φασον GREE δεν είναι ίδιο με το original.
Όπως και η Midea στα δικά της δεν θα χαλάσει το όνομα αλλά στα φασον που βγάζει who cares αν τα πλαστικά είναι από αναξιόπιστες πήγες κτλ.

Για ποιά παπαγαλία μιλάς ; Τις εγγυήσεις των εταιρειών μαζί με τους όρους θα τις βρεις στο sites τους να τις κατεβάσεις. 

Δεν ισχύει αυτό που λες με τα φασόν . Ένα φασόν μπορεί να είναι παραλλαγή μοντέλου της κατασκευάστριας εταιρείας αλλά μπορεί να είναι 100 % ίδιο μοντέλο σε όλα ακόμη και στην ποιότητα  . Πριν μέρες είχαμε μια συζήτηση εδώ μέσα.  Ανακάλυψα στα service manuals του Gree Amber του εξωτερικού και του Nemesis Pro ότι οι κωδικοί των εξαρτημάτων είναι ίδιοι. Όταν έχεις ίδιους κωδικούς εργοστασίου παραμένουν όλα ίδια . Αν αλλάξει το παραμικρό που επηρεάζει την ποιότητα τότε αλλάζει και ο κωδικός του παραγόμενου εξαρτήματος  αλλιώς στο production θα επικρατήσει ένα μπάχαλο . 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και μιας που αναφέρατε την 10ετη εγγύηση της Inventor,μόλις πρόσεξα ότι "πρόσθεσαν" στους όρους εγγυησης,την ενεργοποίηση της εντός ενός μηνός από την ημέρα αγοράς του προϊόντος. 

Άρα μην ξεχνάτε να την ενεργοποιήσετε..(οι νέοι υποψήφιοι)

Τώρα για αυτούς που πήραν το κλιματιστικο,όταν δεν το είχε στους όρους το παραπάνω.. δεν έχω ιδέα τι παίζει ,σίγουρα όμως θα ήταν χρήσιμο να το ξέρουμε..

 

Επεξ/σία από Rnd1978
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, anikologr είπε

Ακριβώς αυτό. Αν μαζέψει μια άγνωστη ανύπαρκτη "ελληνική" μάρκα μια μεγάλη βάση εγκατεστημένων μηχανημάτων που πρέπει να υποστηρίζει δεν την εμποδίζει τίποτα να βαρέσει πτώχευση και την επομένη να ανοίξει με νέα επωνυμία και οι πελάτες που έχουν πληρώσει ακριβά ένα προιόν της σειράς να μείνουν να το κοιτούν. Αν και ως φασόν σίγουρα θα βρούν ανταλλακτικά... Δεν αναφέρομαι στην inventor αλλά μιλάω για όλες αυτές τις "ελληνικές" μάρκες... 

Το σενάριο της πτώχευσης είναι ένα υπαρκτό σενάριο για όλες τις εταιρείες . Η Gree στην Ελλάδα που οργιάζουν οι φήμες ότι έχει οικονομικά προβλήματα άμα κλείσει θα μείνω με το... κλιματιστικό μου στο χέρι . Εκτός και αν κάποια ελληνική μάρκα εισάγει και υποστηρίζει φασόν μηχάνημα του Hansol. 

Η Inventor δεν ανήκει στις ανύπαρκτες ελληνικές εταιρείες . Έχει μεγάλη ανάπτυξη στο κλάδο και εξαγωγική δραστηριότητα σε δεκάδες χώρες  και σύμφωνα με το παρακάτω άρθρο ανήκει στις top 3 εταιρείες της ελληνικής αγοράς όπου το 2018 κατέλαβε την δεύτερη θέση στον κλάδο του κλιματισμού στην Ελλάδα. Το 2016 κατέλαβε την πρώτη θέση στην αγορά των αφυγραντήρων. Τα υπόλοιπα διάβασε τα στο άρθρο . 
https://www.kathimerini.gr/1023611/gallery/oikonomia/epixeirhseis/h-krish-den-pagwse-thn-anodo-ths-inventor
 

  • Thanks 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Και μιας που αναφέρατε την 10ετη εγγύηση της Inventor,μόλις πρόσεξα ότι "πρόσθεσαν" στους όρους εγγυησης,την ενεργοποίηση της εντός ενός μηνός από την ημέρα αγοράς του προϊόντος. 

Άρα μην ξεχνάτε να την ενεργοποιήσετε..(οι νέοι υποψήφιοι)

Τώρα για αυτούς που πήραν το κλιματιστικο,όταν δεν το είχε στους όρους το παραπάνω.. δεν έχω ιδέα τι παίζει ,σίγουρα όμως θα ήταν χρήσιμο να το ξέρουμε..

Αυτό τον όρο για την ενεργοποίηση της εγγύησης ηλεκτρονικά τον έχουν σίγουρα δύο χρόνια τώρα . 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Αυτό τον όρο για την ενεργοποίηση της εγγύησης ηλεκτρονικά τον έχουν σίγουρα δύο χρόνια τώρα . 

Δεν τον έχουν 62.27% ,θυμάμαι μια μέρα που τα έβλεπα πριν κάνα χρόνο μαξ,που έλεγα για την βλακεία που έχουν στους όρους ,ότι ακυρώνεται η εγγύηση αν έχει πολύ ζέστη /η πολύ κρύο έξω.. τότε δεν τον είχε τον όρο αυτό.. παλιά μια εποχή τον είχε.. τον έβγαλε,και τον ξαναεβαλε..

Επεξ/σία από Rnd1978
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Rnd1978 είπε

Δεν τον έχουν 100% ,θυμάμαι μια μέρα που τα έβλεπα πριν κάνα χρόνο μαξ,που έλεγα για την βλακεία που έχουν στους όρους ,ότι ακυρώνεται η εγγύηση αν έχει πολύ ζέστη /η πολύ κρύο έξω.. τότε δεν τον είχε τον όρο αυτό.. παλιά μια εποχή τον είχε.. τον έβγαλε,και τον ξαναεβαλε..

+1 ισχύει όπως τα λέει το παιδί. Ίσως το βάζουν και το βγάζουν ανά περιόδους. Όταν τους είχα διαβάσει εδώ που συζητούσαμε αυτή τη grey area σίγουρα δεν υπήρχε. Επίσης, δεν φτάνει ένα κλιματιστικό να είναι ίδιο με της μαμά εταιρείας για να είναι το ίδιο καλό και αξιόπιστο στην αγορά. Υπάρχει και αυτό που λέμε QC.  Ο πελάτης επιλέγει πόσο καλό QC θα κάνει ο κατασκευαστής και στην περίπτωση της Inventor φαίνεται ότι τσιγκουνευτηκε να δώσει ένα σοβαρό ποσοστό. Πολλές χαζές βλάβες τύπου ρουλεμάν φτερωτής ή βίδες που έχουν ξεβιδωσει και ακούγεται ο κομπρεσορας, βλάβες που δείχνουν χαμηλού επιπέδου QC

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Δεν τον έχουν 100% ,θυμάμαι μια μέρα που τα έβλεπα πριν κάνα χρόνο μαξ,που έλεγα για την βλακεία που έχουν στους όρους ,ότι ακυρώνεται η εγγύηση αν έχει πολύ ζέστη /η πολύ κρύο έξω.. τότε δεν τον είχε τον όρο αυτό.. παλιά μια εποχή τον είχε.. τον έβγαλε,και τον ξαναεβαλε..

Τότε που συζητάγαμε για αυτό τον όρο περί αντίξοων συνθηκών  θυμάμαι ότι τον είχαν και αυτό τον όρο  ή τουλάχιστον κατά διαστήματα που έχω διαβάσει τους όρους τα τελευταία δύο χρόνια πάντα τον έβλεπα . 

Δημοσ.

Ωραία ρε παιδιά, ας πούμε ότι τον είχε τον έβγαλε και τον έβγαλε ξανά, και τι έγινε; Η εγγύηση είναι ίδια, αμαν με το μένος ορισμένων για την inventor. Το καταλάβαμε, είναι φασόν, όπως και χιλιάδες αλλά προϊόντα. Είναι όμως και τίμια, σε εξασφαλίζουν για όσο διαρκεί η εγγύηση για τα πάντα, χωρίς να σε υποχρεώνουν και σε ετήσιες συντηρήσεις. Ο καθένας έχει διαφορετικές προτεραιότητες αποδεχτείτε το επιτέλους και πάμε παρακάτω.

  • Like 1
  • Thanks 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...