Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές κι απορίες για κλιματιστικά


zoranb

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, liakjim είπε

Καλά αυτό δεν επιχείρημα γιατί έρχομαι και σου λέω ότι που πάει η Toshiba όταν η inventor και η TCL δίνουν 10 χρόνια εγγύηση παντού και με κανέναν όρο παρά μόνο απόδειξη αγοράς;

Όλες οι εταιρείες αποφασίζουν και συμβιβάζονται πχ ανεβάζω λίγο την τιμή , απορροφώντας το ρίσκο με τα παραπάνω χρόνια εγγύησης, άλλες πληρώνουν για την πιστοποίηση κτλ

Μετά ερχόμαστε εμείς οι καταναλωτές, ζυγιζουμε και αποφασίζουμε που θα δώσουμε βαρύτητα.

Όπως και σε όλες τις συσκευές/εξαρτήματα/αγορές που κάνουμε.

Το θέμα είναι ότι η Toshiba τα συνδιάσε όλα. Εγγύηση, ποιότητα, αξιοπιστία.. Δεν είναι τυχαίο που δε προλαβαινει ο Κωτσόβολος να κάνει εισαγωγές συνέχεια στα shorai 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, guzel είπε

Φυσικά και είναι. Το έχουμε διαπιστώσει τους τελευταίους μήνες όσοι επιλέξαμε κάποιο από τα κλιματιστικά της. Αντίθετα έχουμε δει reviews με πλαστικά που τρίζουν στα Daikin και όχι μόνο.

Δεν εχω διαπιστώσει ποτέ τρίξιμο πλαστικων σε DAIKIN. Αυτο που εχω διαπιστώσει στο φορουμ ηταν πολλα προβλήματα με toshiba shorai και η αντιπροσωπεια να μην σηκωνει τα τηλεφωνα...προφανώς οι βλάβες πεφταν σύννεφο...Αλήθεια, οι κάτοχοι TOSHIBA ειναι ενταξη τωρα με τα LED στα μηχανηματα τους;

Επεξ/σία από CorumD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, guzel είπε

Φυσικά και είναι. Το έχουμε διαπιστώσει τους τελευταίους μήνες όσοι επιλέξαμε κάποιο από τα κλιματιστικά της. Αντίθετα έχουμε δει reviews με πλαστικά που τρίζουν στα Daikin και όχι μόνο.

Πού;

Daikin, Toshiba, Mitsubishi, Fujitsu για μένα είναι στο ίδιο επίπεδο ποιοτικά.

Αν είχα στα χέρια μου κλιματιστικά από όλες τις εταιρείες θα σου έλεγα.

Ο αδερφός μου που δουλευε 20 χρόνια ψυκτικος και έχει δει τα πάντα , μου το έχει πει. Αυτές οι 4 εταιρείες, 5 πιο σωστά, είναι μπροστά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, CorumD είπε

Δεν εχω διαπιστώσει ποτέ τρίξιμο πλαστικων σε DAIKIN. Αυτο που εχω διαπιστώσει στο φορουμ ηταν πολλα προβλήματα με toshiba shorai και η αντιπροσωπεια να μην σηκωνει τα τηλεφωνα...προφανώς οι βλέβες πεφταν σύννεφο...

Καμία σχέση. Ξαναδιάβασε το thread μπερδεύεις τη Toshiba με τα carrier.

Το μόνο πρόβλημα που έχει καταγραφεί για shorai είναι καμμένο led (ψύξης) και η αντιπροσωπεία ανταποκρίθηκε εν μέσω θέρους στην αντικατάσταση τους.

Επίσης να θυμίσω ότι εμένα μου άλλαξαν το πρώτο shorai (εξωτερική, εσωτερική) για ασήμαντη αφορμή.

Επεξ/σία από guzel
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, guzel είπε

Καμία σχέση. Ξαναδιάβασε το thread μπερδεύεις τη Toshiba με τα carrier 

Καθολου δεν τα μπερδευω...καμμενα LED σε TOSHIBA Shorai και η αντιπροσωπεια δεν σηκωνε τηλεφωνα...εδω εσυ μπερδεψες την εγγυηση και απο 3 η 3 1/2 την εκανες 2....

Επεξ/σία από CorumD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, CorumD είπε

Καθολου δεν τα μπερδευω...καμμενα LED σε TOSHIBA Shorai και η αντιπροσωπεια δεν σηκωνε τηλεφωνα...εδω εσυ μπερδεψες την εγγυηση και απο 3 η 3 1/2 την εκανες 2....

Επιμένω...

Το led ήταν καθαρά αισθητικό θέμα και δεν επηρέαζε σε κανένα επίπεδο τη λειτουργία του κλιματιστικού. Και αντικαταστάθηκε.

Περισσότερα θα σου πει ο @Rnd1978

Αν αντικαταστάθηκε αισθητικό πρόβλημα (ένα καμμένο λεντακι) σε 1 ή 2 εβδομάδες εμένα δεν μου λέει και πολλά.

Επεξ/σία από guzel
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, guzel είπε

Επιμένω...

Το led ήταν καθαρά αισθητικό θέμα και δεν επηρέαζε σε κανένα επίπεδο τη λειτουργία του κλιματιστικού. Και αντικαταστάθηκε.

Περισσότερα θα σου πει ο @Rnd1978

Αρα δεν τα μπερδεψα ομως...με TOSHIBA ήταν το θεμα...οχι CARRIER. Για βρες μου θεμα με προβλημα σε DAIKIN εδω στο thread...εγω οσο καιρο είμαι δεν εχω δει KANENA! Αλλα σε τελικη αναλυση, το θεμα μου δεν είναι τα TOSHIBA...εγω θεωρω εφάμιλα τα μηχανηματα των Ιαπωνεζων...το θεμα που συζητω με τον Daredevil ειναι η  πιστοποιηση EUROVENT!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, CorumD είπε

Αρα δεν τα μπερδεψα ομως...με TOSHIBA ήταν το θεμα...οχι CARRIER. Για βρες μου θεμα με προβλημα σε DAIKIN εδω στο thread...εγω οσο καιρο είμαι δεν εχω δει KANENA! Αλλα σε τελικη αναλυση, το θεμα μου δεν είναι τα TOSHIBA...εγω θεωρω εφάμιλα τα μηχανηματα των Ιαπωνεζων...το θεμα που συζητω με τον Daredevil ειναι η  πιστοποιηση EUROVENT!

Ακούσαμε για daikin 10 ημερών με πρόβλημα.

Δεν λέει κάτι φυσικά, αστοχίες θα δεις παντού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, liakjim είπε

Ακούσαμε για daikin 10 ημερών με πρόβλημα.

Δεν λέει κάτι φυσικά, αστοχίες θα δεις παντού.

Δεν το ειδα το θεμα! Ισως επειδη εκανα απουσιες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η εγγύηση σε ένα οποιοδήποτε προϊόν δεν είναι ένδειξη καλής ποιότητας ή μη εμφάνισης βλαβών αλλά δήλωση της δωρεάν επισκευής μετά από βλάβη. Οσοι ασχολούνται με τις σοβαρές εγκαταστάσεις προτιμούν μηχανήματα που αποδεδειγμένα να δεν βγάζουν βλάβες και όχι μηχανήματα που που διορθώνονται δωρεάν μετά από βλάβη, γιατί όσο ένα μηχάνημα είναι υπό επισκευή δεν παράγει, που είναι το ζητούμενο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, nvel είπε

η εγγύηση σε ένα οποιοδήποτε προϊόν δεν είναι ένδειξη καλής ποιότητας ή μη εμφάνισης βλαβών αλλά δήλωση της δωρεάν επισκευής μετά από βλάβη. Οσοι ασχολούνται με τις σοβαρές εγκαταστάσεις προτιμούν μηχανήματα που αποδεδειγμένα να δεν βγάζουν βλάβες και όχι μηχανήματα που που διορθώνονται δωρεάν μετά από βλάβη, γιατί όσο ένα μηχάνημα είναι υπό επισκευή δεν παράγει, που είναι το ζητούμενο

Αυτη ειναι και η δικη μου φιλοσοφια...προτιμω μηχανημα απο εργοστασιο που εμπιστευομαι και ας εχει μικροτερη εγγυηση, παρα μεγαλυτερη εγγυηση και αμφιλεγομενο προιον...αλλα οκ, ο καθενας εχει την αποψη του...

Επεξ/σία από CorumD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, nvel είπε

η εγγύηση σε ένα οποιοδήποτε προϊόν δεν είναι ένδειξη καλής ποιότητας ή μη εμφάνισης βλαβών αλλά δήλωση της δωρεάν επισκευής μετά από βλάβη. Οσοι ασχολούνται με τις σοβαρές εγκαταστάσεις προτιμούν μηχανήματα που αποδεδειγμένα να δεν βγάζουν βλάβες και όχι μηχανήματα που που διορθώνονται δωρεάν μετά από βλάβη, γιατί όσο ένα μηχάνημα είναι υπό επισκευή δεν παράγει, που είναι το ζητούμενο

Δεν είναι μόνο η εγγύηση. Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι τα Daikin στην θέρμανση "υποφέρουν" με τον κανόνα των 42 βαθμών (on/off συμπεριφορά).

Περισσότερα εδώ: https://forums.whirlpool.net.au/archive/2526880

Επεξ/σία από guzel
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αξίζει ακόμη η αγορά του Daikin Ururu Sarara; Το θέλω για χρήση χειμώνα καλοκαίρι. Πρέπει να είναι λίγο παλιό μοντέλο αλλά δεν βλέπω κάτι άλλο με τις δυνατότητες του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, guzel είπε

Δεν είναι μόνο η εγγύηση. Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι τα Daikin στην θέρμανση "υποφέρουν" με τον κανόνα των 42 βαθμών (on/off συμπεριφορά).

Περισσότερα εδώ: https://forums.whirlpool.net.au/archive/2526880

όποιος θεωρεί αυτή την λειτουργία προβληματική ας μην αγοράζει daikin. πάντως ο έλεγχος της θερμοκρασίας προσαγωγής είναι σύνηθες φαινόμενο στους αυτοματισμούς hvac

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, ue4hobbyist είπε

Αξίζει ακόμη η αγορά του Daikin Ururu Sarara; Το θέλω για χρήση χειμώνα καλοκαίρι. Πρέπει να είναι λίγο παλιό μοντέλο αλλά δεν βλέπω κάτι άλλο με τις δυνατότητες του

Αν έχεις τα χρήματα εννοείται.

Είναι το απολύτως κορυφαίο κλιματιστικό στην αγορά.

Βασικά είναι το μοναδικό κλιματιστικό μιας και ρυθμίζει το κλίμα, δλδ υγρασία/θερμοκρασία ενώ όλα τα υπόλοιπα απλά θερμοκρασία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...