Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές κι απορίες για κλιματιστικά


zoranb

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, liakjim είπε

Δυστυχώς το είδα στο Carrier Crystal II 9αρι ( Inventor Aria, Bosch 6, midea φασόν ) :

892ed19d6555e74b472553791037ffde.png&key

Θα το τσεκάρω και τον χειμώνα βέβαια αλλά ήδη μου έδειξε ανησυχητικά σημάδια. 

Μετρησες θερμόκρασια περσιδας και ήταν 42C? Εμένα πιο πολύ μου φαίνεται ότι είναι θέμα ελάχιστων btu,επίσης μην ξεχνάς ότι όταν κλεισει ο συμπιεστής στο κλιματιστικό λόγο θερμοκρασίας,όταν ξαναάνοιξει  δουλεύει για λίγο δυνατά(κάτι σχετικό με τα λάδια είναι) και πρέπει επίσης υποχρεωτικά να δουλέψει το λιγότερο 3λεπτα.. Ίσως για αυτούς τους λόγους να συμπεριφέρεται έτσι.. Ωστόσο θα το δούμε το χειμώνα με κανονικές θερμοκρασίες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

6 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Μετρησες θερμόκρασια περσιδας και ήταν 42C? Εμένα πιο πολύ μου φαίνεται ότι είναι θέμα ελάχιστων btu,επίσης μην ξεχνάς ότι όταν κλεισει ο συμπιεστής στο κλιματιστικό λόγο θερμοκρασίας,όταν ξαναάνοιξει  δουλεύει για λίγο δυνατά(κάτι σχετικό με τα λάδια είναι) και πρέπει επίσης υποχρεωτικά να δουλέψει το λιγότερο 3λεπτα.. Ίσως για αυτούς τους λόγους να συμπεριφέρεται έτσι.. Ωστόσο θα το δούμε το χειμώνα με κανονικές θερμοκρασίες..

Μπα δεν μέτρησα. Όντως θα το δούμε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, guzel είπε

Φυσικά και είναι. Το έχουμε διαπιστώσει τους τελευταίους μήνες όσοι επιλέξαμε κάποιο από τα κλιματιστικά της. Αντίθετα έχουμε δει reviews με πλαστικά που τρίζουν στα Daikin και όχι μόνο.

 

8 ώρες πριν, guzel είπε

Το θέμα είναι ότι η Toshiba τα συνδιάσε όλα. Εγγύηση, ποιότητα, αξιοπιστία.. Δεν είναι τυχαίο που δε προλαβαινει ο Κωτσόβολος να κάνει εισαγωγές συνέχεια στα shorai 

Ο Κωτσόβολος δεν προλαβαίνει ; Αυτό που το διαπίστωσες ; Να σου πω ένα άλλο πιθανό σενάριο; Κακό demand planing απο τον εισαγωγέα με αποτέλεσμα να ξεμείνει απο μηχανήματα . 
Το outoforder σε ένα κατάστημα ή στα περισσότερα καταστήματα δε σημαίνει ότι το συγκεκριμένο μοντέλο πουλάει περισσότερο απο άλλα που είναι ΠΑΝΤΑ in stock . 

8 ώρες πριν, CorumD είπε

Δεν εχω διαπιστώσει ποτέ τρίξιμο πλαστικων σε DAIKIN. Αυτο που εχω διαπιστώσει στο φορουμ ηταν πολλα προβλήματα με toshiba shorai και η αντιπροσωπεια να μην σηκωνει τα τηλεφωνα...προφανώς οι βλάβες πεφταν σύννεφο...Αλήθεια, οι κάτοχοι TOSHIBA ειναι ενταξη τωρα με τα LED στα μηχανηματα τους;

Δύο περιπτώσεις θυμάμαι φέτος το καλοκαίρι με βλάβες . Είτε ήταν σε carrier είτε ήταν σε Toshiba η ουσία είναι μία . Τρομερή αργοπορία και την περίοδο που δηλώθηκαν οι βλάβες δεν είχαμε καύσωνες . Δεν έχει σημασία αν είναι σε Toshiba ή Carrier . Η αντιπροσωπεία είναι ίδια. Αν εγώ κρατάω κάτι απο τις βλάβες αυτές δεν είναι οι βλάβες αλλά η  επιεικώς μέτρια ποιότητα εξυπηρέτησης . 
Για Daikin έχουν γράψει για βλάβη σε ολοκαίνουριο μοντέλο εδω μέσα  απο όσο θυμάμαι . 

8 ώρες πριν, liakjim είπε

Ακούσαμε για daikin 10 ημερών με πρόβλημα.

Δεν λέει κάτι φυσικά, αστοχίες θα δεις παντού.

Όλα χαλάνε σε οποιαδήποτε εταιρεία για οποιοδήποτε προϊόν . Το μόνο που αλλάζει είναι το ποσοστό βλαβών απο εταιρεία σε εταιρεία και δυστυχώς στατιστικά δεν έχουμε εμείς αλλά οι εταιρείες .  Για αυτό επιμένω όσο το δυνατό μεγάλη σε διάρκεια εγγύηση και απο αντιπροσωπεία με όσο το δυνατό ποιοτική εξυπηρέτηση . 

7 ώρες πριν, guzel είπε

Δεν είναι μόνο η εγγύηση. Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι τα Daikin στην θέρμανση "υποφέρουν" με τον κανόνα των 42 βαθμών (on/off συμπεριφορά).

Περισσότερα εδώ: https://forums.whirlpool.net.au/archive/2526880

Δεν υποφέρουν . Είναι μια σωστή επιλογή  αυτό που κάναν  . Λύνουν ένα θέμα δημιουργούν άλλο  . Ιδανική φιλοσοφία λειτουργίας στην θέρμανση δεν υπάρχει . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Ο Κωτσόβολος δεν προλαβαίνει ; Αυτό που το διαπίστωσες ; Να σου πω ένα άλλο πιθανό σενάριο; Κακό demand planing απο τον εισαγωγέα με αποτέλεσμα να ξεμείνει απο μηχανήματα . 
Το outoforder σε ένα κατάστημα ή στα περισσότερα καταστήματα δε σημαίνει ότι το συγκεκριμένο μοντέλο πουλάει περισσότερο απο άλλα που είναι ΠΑΝΤΑ in stock . 

Δύο περιπτώσεις θυμάμαι φέτος το καλοκαίρι με βλάβες . Είτε ήταν σε carrier είτε ήταν σε Toshiba η ουσία είναι μία . Τρομερή αργοπορία και την περίοδο που δηλώθηκαν οι βλάβες δεν είχαμε καύσωνες . Δεν έχει σημασία αν είναι σε Toshiba ή Carrier . Η αντιπροσωπεία είναι ίδια. Αν εγώ κρατάω κάτι απο τις βλάβες αυτές δεν είναι οι βλάβες αλλά η  επιεικώς μέτρια ποιότητα εξυπηρέτησης . 
Για Daikin έχουν γράψει για βλάβη σε ολοκαίνουριο μοντέλο εδω μέσα  απο όσο θυμάμαι . 

Όλα χαλάνε σε οποιαδήποτε εταιρεία για οποιοδήποτε προϊόν . Το μόνο που αλλάζει είναι το ποσοστό βλαβών απο εταιρεία σε εταιρεία και δυστυχώς στατιστικά δεν έχουμε εμείς αλλά οι εταιρείες .  Για αυτό επιμένω όσο το δυνατό μεγάλη σε διάρκεια εγγύηση και απο αντιπροσωπεία με όσο το δυνατό ποιοτική εξυπηρέτηση . 

Δεν υποφέρουν . Είναι μια σωστή επιλογή  αυτό που κάναν  . Λύνουν ένα θέμα δημιουργούν άλλο  . Ιδανική φιλοσοφία λειτουργίας στην θέρμανση δεν υπάρχει . 

Επιλογή δεν θεωρώ ότι είναι,τύχη / ατυχία αφού δεν μας έχουν ενημερώσει για την συγκεκριμένη λειτουργία..(ποια την έχουν και ποια όχι)

Ιδανική λειτουργία (για μένα) είναι να μπορεί να δουλεύει πολύ πολύ χαμηλά ο ανεμιστήρας της εσωτερικής μονάδας ώστε να μην χρειάζεται ο 42C κανόνας.. Αν η ελάχιστη σκάλα ανεμιστήρα είναι η μεσαία του άλλου κλιματιστικου,και κυρίως το κλιματιστικό έχει μπει κάπου που σε χτυπάει ο αέρας του..εκεί είναι θέμα.. Βέβαια,κανονικά πρέπει να μπει σε ένα σημείο ώστε να μην σε χτυπάει ούτε ο κρύος ούτε ο ζεστός αέρας,σε αυτήν την περίπτωση ο 42C  κανόνας είναι απαράδεκτος από θέμα κατανάλωσης.

 

Επεξ/σία από Rnd1978
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, CorumD είπε

1. Συμφωνώ ότι το MIDEA είναι value for money. Αλλά με 50 ευρώ παραπάνω πας σε DAIKIN που είναι  ποιοτικά πολύ καλύτερο, πολύ πιο αθόρυβο και δεν τρίζουν τα πλαστικά. Ο καταναλωτής αποφασίζει...για μένα DAIKIN χωρίς δεύτερη σκέψη..

Με τα μηχανήματα ATXC/FTXC η DAIKIN έχει χτυπήσει απευθείας στην καρδιά της αγοράς...λογικά έχουν χάσει αρκετό ύπνο εκεί στην INVENTOR/GENERAL ELECTRIC/HAIER....δεν είναι εύκολο να πλασάρεις φασόν Κινέζικα στον κόσμο όταν με τα ιδιά λεφτά παίρνει DAIKIN...

2. Διαφωνώ με την άποψη σου για την πιστοποίηση EUROVENT.

Θα σου θυμίσω ότι πριν λίγα χρόνια, η VOLKSWAGEN GROUP(AUDI,VW,SEAT,SKODA) είχε εγκαταστήσει λογισμικό και παραποιούσε τη μετρήσεις CO2 προς όφελος της...οπότε σε καμία περίπτωση δεν εμπιστευόμαστε καμία εταιρεία διότι πολύ απλά όταν το κάνει εταιρεία όπως η VW, θα το κάνουν σίγουρα και άλλοι.

Εδώ είναι που έρχεται ένας ανεξάρτητος φορέας όπως η EUROVENT και πιστοποιεί ότι λέει ο κατασκευαστής. 

Η EUROVENT δοκιμάζει σχολαστικά το μηχάνημα και μας σιγουρεύει ότι το μηχάνημα δουλεύει όπως λένε τα χαρτιά του κατασκευαστή. 

Αυτό δεν είναι Marketing...είναι πιστοποίηση και είναι απαραίτητη σε αυτούς τους καιρούς...

Είναι λογικό ότι εταιρείες τύπου INVENTOR θέλουν να υποβαθμίσουν την πιστοποίηση EUROVENT διότι πολύ απλά δεν την έχουν...και δεν την έχουν όχι τόσο για λογούς κόστους, αλλά επειδή τα μηχανήματα που πουλάνε είναι αμφιβόλου ποιότητας. 

Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας...η INVENTOR είναι ένας ελληνικός εισαγωγέας που πάει στην Κίνα, παίρνει φασόν από εργοστάσια και βάζει την στάμπα της. Δεν έχει ούτε R&D, ούτε τίποτα....

Ουσιαστικά, πουλάει φασόν Κινεζικά σε ΠΟΛΥ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΤΙΜΗ για να καλύψει τα έξοδα από την 10ετη εγγύηση που προσφέρει.

Η οποιαδήποτε σύγκριση των κλιματιστικών της με τα καθιερωμένα Γιαπωνέζικα είναι άτοπη. Πολύ απλά, δεν είναι στην ιδιά κατηγορία με DAIKIN/FUJITSU/MITSUBISHI/TOSHIBA. 

Προσπαθεί να πουλάει μηχανήματα υποδεέστερα σε παραπλήσιές τιμές...από αυτή την άποψη η INVENTOR και οι δορυφόροι της(GENERAL ELECTRIC/HAIER) είναι μια ΚΑΘΑΡΑ MARKETING εταιρεία που προσπαθεί να σου πλασάρει κατώτερο πριν σε αυξημένη τιμή! 

Ταπεινη μου αποψη παντα...

1. Σεβαστή η άποψη σου αλλά ψάξε λίγο τα κοστολόγια ανταλλακτικών  και μη μου πεις ότι Daikin δεν χαλάει και είναι εξωπραγματικό αυτό . 
Βέβαια όπως είπες είναι τί ψάχνει ο καθένας μας . Εγώ δίνω έμφαση στην εγγύηση και στην ποιότητα εξυπηρέτησης . Ένας λόγος που στα περιφερειακά υπολογιστή κατά 99 % θα αγοράσω logitech . 

2.  Αμφιβόλου ποιότητας και Eurovent δεν πάνε μαζί . Αμφιβόλων χαρακτηριστικών θες να πεις μάλλον . Η Eurovent πιστοποιεί χαρακτηριστικά όχι ποιότητα . Δεν μπορώ να καταλάβω πώς βγάζεις το συμπέρασμα ότι τα μηχανήματα μιας εταιρείας  είναι αμφιβόλων χαρακτηριστικών επειδή αποφάσισε για τους δικούς της λόγους να μην πάρει την προαιρετική πιστοποίηση της Eurovent . Να υποθέτεις οκ .  Μπορεί να μην ήθελε και να μην βρίσκει λόγο να τα πιστοποιήσει προσθέτοντας επιπλέον κόστος . 
Το ποιος πουλάει φασόν και τί είδους φασόν το ξέρουν καλύτερα οι εταιρείες . 
Απλά να σου πω τρία σενάρια που παίζουν στο production :
α. Ολόιδιο μοντέλο με το εμπορικό του κατασκευαστή  (καμία απολύτως διαφορά σε κωδικοποιήσεις) αλλά με το σήμα της εταιρείας που θέλει να το πουλήσει .  Σε αυτή την περίπτωση το R&D  είναι του κατασκευαστή.
β. Ίδια πλατφόρμα αλλά με μερικές διαφοροποιήσεις  ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη. π.χ λειτουργίες . Σε αυτή την περίπτωση το R&D είναι το κατασκευαστή.
γ. R&D εντός της εταιρίας και outsourcing την γραμμή παραγωγής .   (παράδειγμα η apple ) . 


Όσο για την σύγκριση δεν είναι καθόλου άτοπη . Αν ένα μοντέλο έχει καλύτερα χαρακτηριστικά καλύτερη εγγύηση και καλή τιμή για αυτά που προσφέρει (VFM)  ναι θα συγκριθεί με άλλους κατασκευαστές  ας είναι και οι γνωστοί παραδοσιακοί που ανέφερες . Έτσι και αλλιώς το τί συγκρίνεται ή το τί δεν συγκρίνεται έχει να κάνει με το τί ψάχνει ο καθένας μας  και με τί προτεραιότητα . Αν ψάχνεις μεγάλη εγγύηση άλλες είναι οι επιλογές σου και σίγουρα όχι η Daikin και η toyotomi κτλ ή αν ψάχνεις πιστοποίηση Eurovent για να νιώθεις σίγουρος για την επιλογή σου τότε ναι θα κοιτάξεις μάρκες με Eurovent . Εξαρτάται τί ψάχνεις και τι σε ενδιαφέρει . Σχετικά όλα . 

Δεν περιμένω να συμφωνήσουμε . Κουβέντα γίνεται . Έτσι και αλλιώς άλλες προτεραιότητες ως αγοραστής έχω εγώ άλλες εσύ , άλλες ο @liakjim . Καλά o @guzel ... αρκεί να γράφει Toshiba στην πρόσοψη .Σίγουρα έχει κάνει πλάτη tattoo TOSHIBA my true love . :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Δύο περιπτώσεις θυμάμαι φέτος το καλοκαίρι με βλάβες . Είτε ήταν σε carrier είτε ήταν σε Toshiba η ουσία είναι μία . Τρομερή αργοπορία και την περίοδο που δηλώθηκαν οι βλάβες δεν είχαμε καύσωνες . Δεν έχει σημασία αν είναι σε Toshiba ή Carrier . Η αντιπροσωπεία είναι ίδια. Αν εγώ κρατάω κάτι απο τις βλάβες αυτές δεν είναι οι βλάβες αλλά η  επιεικώς μέτρια ποιότητα εξυπηρέτησης . 

Spot on.

Η Toshiba είναι πράγματι κορυφαία κατασκευάστρια, αυτό δεν μπορεί να αμφισβητηθεί, αλλά η αίσθηση που μου άφησε το thread όσο το παρακολουθώ, είναι ότι υπάρχει ζήτημα στο after sales. Ειδικά αναφορές για follow ups από πελάτες ώστε να λειτουργήσει το αυτονόητο, αλλά και καθυστερήσεις.

Και ναι, το λαμπάκι είναι βλάβη, άσχετα αν επηρεάζει το αν βγάζει αέρα ή όχι το κλιματιστικό.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, ue4hobbyist είπε

Αξίζει ακόμη η αγορά του Daikin Ururu Sarara; Το θέλω για χρήση χειμώνα καλοκαίρι. Πρέπει να είναι λίγο παλιό μοντέλο αλλά δεν βλέπω κάτι άλλο με τις δυνατότητες του

Αν σε ενδιαφέρει η ελεγχόμενη ύγρανση και ο μηχανικός αερισμός ναι .  Αυτά το κάνουν ιδιαίτερο και ξεχωριστό στην αγορά . Αν δεν σε ενδιαφέρουν αυτά παίρνεις εξίσου οικονομικά σε λειτουργία μηχανήματα με τα μισά και λιγότερα λεφτά απο το Daikin και  ίσως καλύτερη εγγύηση . Εξαρτάται τι ψάχνεις . Ποιες είναι οι προτεραιότητες σου . 
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Αν σε ενδιαφέρει η ελεγχόμενη ύγρανση και ο μηχανικός αερισμός ναι .  Αυτά το κάνουν ιδιαίτερο και ξεχωριστό στην αγορά . Αν δεν σε ενδιαφέρουν αυτά παίρνεις εξίσου οικονομικά σε λειτουργία μηχανήματα με τα μισά και λιγότερα λεφτά απο το Daikin και  ίσως καλύτερη εγγύηση . Εξαρτάται τι ψάχνεις . Ποιες είναι οι προτεραιότητες σου . 
 

Σε 18000 btu υπαρχει άλλο με Α+++ θέρμανση στην Μέση ζώνη; :)

Επεξ/σία από Rnd1978
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Σε 18000 btu υπαρχει άλλο με Α+++ θέρμανση στην Μέση ζώνη; :)

Μπορεί να έχει κάποιο inventor αλλά δεν μας το λέει γιατί δεν θέλει να πληρώσει eurovent...😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, liakjim είπε

Μπορεί να έχει κάποιο inventor αλλά δεν μας το λέει γιατί δεν θέλει να πληρώσει eurovent...😛

Ούτε η Finlux έχει ! 8.51 Seer το 18000, αλλά μόνο 4.65 SCOP (A++) 

πολυ θα ήθελα να μάθω τι τουρκοφασον είναι με τέτοια τιμή και τέτοια χαρακτηριστικά. Inventor αυτά να φασοναρετε με 10 χρόνια εγγύηση.. τρεμε Daikin, Mitsubishi,Toshiba κτλ.😛 (Εγώ θα το αγόραζα ανετοτατα) 😛

Επεξ/σία από Rnd1978
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Ούτε η Finlux έχει ! 8.51 Seer το 18000, αλλά μόνο 4.65 SCOP (A++) 😛

Το finlux μόνο με το αμερικάνικο σύστημα βαθμολόγησης βγάζει 8.5 SEER...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, liakjim είπε

Το finlux μόνο με το αμερικάνικο σύστημα βαθμολόγησης βγάζει 8.5 SEER...

Δηλαδή εννοείς ότι γράφει ψεμματα; 😛 Επειδη στα 18000btu ,μόνο το Daikin Ururu Sarara το περνάει με 8.6

Μετά είναι το ιστορικό ανυπέρβλητο Finlux με 8.51 παρακαλώ! και μετά  τρώνε σκόνη κάτι Mitsubishi με 8.50.. Χρόνια μπροστά οι Τούρκοι..και με 538€ παρακαλώ .. Φαντάσου αν φασοναραν μηχάνημα με 2500 πόσο έχει το Daikin,η με 1500 πόσο έχουν τα Mitsubishi.., 12 και 10 Seer θα είχαν..

Και μετά συζηταμε για Eurovent ...και την σημασία του..

Υ.Γ. έχει ifeel,και antifungus Greeoειδες πρέπει να είναι με σούπερ τουρκο R&D

Επεξ/σία από Rnd1978
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γνωρίζει κανείς την εταιρία Nuvelle ? Υπάρχει σε προσφορά 12άρι στα 299 ευρώ αλλά δεν μπορώ να βρω καμία πληροφορία...

https://www.plaisio.gr/klima-spitiou/klimatismos/klimatistika-toixou/Nuvelle-Air-Condition-NPL-12INV.htm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, camel555 είπε

Γνωρίζει κανείς την εταιρία Nuvelle ? Υπάρχει σε προσφορά 12άρι στα 299 ευρώ αλλά δεν μπορώ να βρω καμία πληροφορία...

https://www.plaisio.gr/klima-spitiou/klimatismos/klimatistika-toixou/Nuvelle-Air-Condition-NPL-12INV.htm

Ίδιο με Toyotomi Shatori και Sendo Aris. Θα έμενα μακριά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, camel555 είπε

Γνωρίζει κανείς την εταιρία Nuvelle ? Υπάρχει σε προσφορά 12άρι στα 299 ευρώ αλλά δεν μπορώ να βρω καμία πληροφορία...

https://www.plaisio.gr/klima-spitiou/klimatismos/klimatistika-toixou/Nuvelle-Air-Condition-NPL-12INV.htm

Μήπως είναι made by Plaisio,δίνει εγγύηση ειδα στην εξωτερική μονάδα 5χρονια support by Plaisio. Βρέθηκε νεος ανταγωνιστής της Inventor? Χμμ .. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...