Προς το περιεχόμενο

[Megathread] Adventurer's Corner - Συζήτηση για Adventure games


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • 1 μήνα μετά...
  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάθομαι αυτές τις μέρες και παίζω το Back To The Future. Απογοήτευση.

 

  • Αθλιότατος χειρισμός, είτε με πληκτρολόγιο είτε με ποντίκι. Το σύστημα που έχει για χειρισμό με ποντίκι είναι για πέταμα, με πληκτρολόγιο βρίσκεσαι να κουτουλάς τριγύρω όταν αλλάζει η οθόνη/σκηνή (παίζουν ρόλο σε αυτό και οι αόρατοι τοίχοι).
  • Το 1/3 (ίσως και τα 2/3) του παιχνιδιού καταναλώνεται σε φαιδρούς, ασταμάτητους, κουραστικούς και μακροσκελείς διαλόγους. Για παράδειγμα, γύρω στο 90% του episode 3 είναι διάλογοι.
  • Σενάριο που... μπεμπεκίζει, σαν να είναι γραμμένο από 15χρονους για 10χρονους. Τα σεναριακά κενά και τα λογικά άλματα είναι τόσα που καλύτερα να μην τα σκέφτεσαι. Έκθεση δημοτικού. Επίσης, δεν βρίσκω τίποτα το χιουμοριστικό.
  • Προβλήματα και στον ήχο. Για παράδειγμα, στην τελευταία πράξη του ep 1 και στην πρώτη του ep 2 υπάρχει ένας εξαιρετικά ενοχλητικός θόρυβος στο υπόβαθρό σαν γρύλισμα. Νόμιζα πως είναι γρύλισμα (μιας και στο τέλος του ep 1 είναι νύχτα) αλλά αυτό συνεχίζεται και στο ep 2 (που είναι μέρα). Το είδα μάλιστα και σε βίντεο στο Youtube, οπότε δεν είναι δικό μου θέμα. Και κάποια στιγμή σταματάει ξαφνικά. Προσθέστε σε αυτά και διάφορους άκυρους θορύβους, κοψίματα αλλά και σημεία που οι χαρακτήρες μιλάνε και δεν ακούγεται τίποτα.
  • Για τους χρήστες του Steam, καμία υποστήριξη για χειριστήριο, καμία trading card, κανένα achievement, κανένα cloud save.
  • Επίσης, θα μπορούσε πλέον να έχει γίνει ένα ενοποιημένο παιχνίδι και όχι να κάνεις εγκατάσταση τόσα διαφορετικά parts.

 

Θα το χαρακτήριζα παιχνίδι-ξεπέτα και ξεκάθαρη εκμετάλλευση ενός franchise, χωρίς καμία ποιοτική επαφή με τις ταινίες. Αν δεν ήξερα, θα έλεγα πως αναπτύχθηκε από εξαιρετικά ταλαντούχα γυμνασιόπαιδα και όχι από επαγγελματίες developers. Ίσως το πιο ποιοτικό σημείο του να είναι η επαγγελματική δουλειά που έχει γίνει από τους ηθοποιούς για τις φωνές των χαρακτήρων και από τους γραφίστες (όχι παντού όμως, κάποια σκηνικά είναι εξαιρετικά άδεια).

 

EDIT: Όσον αφορά στο χειριστήριο, στο part 5 που ξαναδοκίμασα έπαιζε κανονικά. Όταν το είχα δοκιμάσει σε κάποιο από τα πρώτα επεισόδια, δεν το έβρισκε. Παίζοντας πάντως λίγο με χειριστήριο, ήταν καλύτερο και από το ποντίκι και από το πληκτρολόγιο. Σημειώστε πως υποστήριξη για χειριστήριο δεν αναφέρεται στη σελίδα του παιχνιδιού στο Steam.

Επεξ/σία από DJDB
  • Like 3
  • 1 μήνα μετά...
  • Moderators
Δημοσ.

Για όποιον έχει ασχοληθεί με το Dropsy, σε χθεσινό backers-only update ο δημιουργός, Jay Tholen, του ανακοίνωσε ότι το δωρεάν expansion/ DLC, που είχε υποσχεθεί για το παιχνίδι, έχει μετονομαστεί σε "The Yeti's Curse" και θα κυκλοφορήσει τον Ιανουάριο του 2017. 

 

Επίσης, ανακοίνωσε την έναρξη του kickstarter campaign για το νέο παιχνίδι που ετοιμάζει, το Hypnospace Outlaw. Λίγο που το κοίταξα έχει ενδιαφέρον concept, αλλά δεν είναι adventure -- πιο πολύ με συλλογή από cyberspace-themed mini-games μοιάζει, αν και μου θυμίζει λίγο Papers Please.

  • 1 μήνα μετά...
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • Moderators
Δημοσ.

To Asylum του Augustine Cordes (Senscape) έχει ακόμα ένα νέο trailer (πέρσι τέτοια εποχή είχαν δώσει ένα video από την αρχική cutscene του παιχνιδιού). Αυτή τη φορά είναι κάπως extended και δείχνουν λίγο gameplay. 

 

 

 

Δεν παρακολουθώ πολύ στενά την ιστορία ανάπτυξης του παιχνιδιού. Το Scratches μου είχε αρέσει αρκετά, αν και είχα κάποια θεματάκια με κάποιες επιλογές στο gameplay του.

 

Από ό,τι βλέπω υπήρχε teaser για το παιχνίδι από το 2010 με εκτιμώμενη κυκλοφορία το 2011. Εγώ, πρώτη φορά το είδα στο kickstarter που έτρεξαν το 2013 προκειμένου να τελειώσουν το παιχνίδι στα τέλη εκείνου του χρόνου. Μετά άλλαξαν engine, σε κάποια φάση σκέφτηκαν το early access αλλά το απέρριψαν από όσο ξέρω και φτάσαμε στα τέλη του 2016 να είναι σε "as soon as possible, we promise" release plan. Επίσης, δεν είμαι σίγουρος για το πόσο καλύτερο δείχνει το παιχνίδι που να δικαιολογεί τη δραστική αλλαγή στην engine και όλα αυτά τα χρόνια καθυστέρησης. 

 

Ελπίζω οι backers και όσοι ακόμα περιμένουν το παιχνίδι να είναι πιο ενθουσιασμένοι από όσο εγώ.

  • Like 1
Δημοσ.

Ανακοινώθηκε το νέο adventure της Daedalic με τίτλο Pillars of the Earth.

Βασισμένο σε πολυβραβευμένο βιβλίο του Ken Follett, φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον. Αναμένεται το 2017.

 

  • Like 6
Δημοσ.

Ξέρω το βιβλίο, είχε γίνει και αρκετά καλή μίνι σειρά. Ωραίο μεσαιωνικό σενάριο γύρω από έναν καθεδρικό, τον πρωτομάστορα και τον καθίκη αρχιεπίσκοπο.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...