Προς το περιεχόμενο

League of Legends Topic v1


Dakonblackblade

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ερώτηση, μεσα στη season 5 ποσοι ακομα champions θα βγουνε κατα την γνωμη σας;

Also, λετε να θυμομαστε αυτο το game μετα απο 3-4 χρονια; (πολυ φιλοσοφια με επιασε :P )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 26,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Συμφωνώ με Atzamestato. Έχει πρόβλημα το balancing και μάλιστα πολύ μεγάλο. Δε ξέρω αν είναι απ'τις καλές ή απ'τις κακές περιόδους αλλά σε pro lvl βλέπεις τα ίδια και τα ίδια picks που για μένα που πλέον γουστάρω πιο πολύ να παρακολουθώ lol παρά να παίζω (με φθείρει να παίζω πάνω από 3 games η μέρα μετά τη δουλειά) είναι μεγάλο πρόβλημα.

 

Σε soloQ είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα αλλά αν τα δεις λίγο ρεαλιστικά αυτά είναι τα viable picks  που υπάρχουν:

 

Top: Gragas, nidalee, Rene, fiora, jax, malphite, riven(?), rumble, ryze, shyvana, lulu, nasus(??)

Jungle: Vi, elise, xin, nocturne, lee, amumu, fiddle, rengar, evelyn (βάλε και κανά δυο ακόμη που ξεχνάω)

Mid: εδώ είναι λίγο πιο καλά τα πράγματα και σχεδόν τα πάντα παίζονται

Adc: corki, tristana, lucian, jinx, twitch, kog 

Support: morgana, thresh, leona, nami

 

Και αυτά είναι για soloQ που όλα δουλεύουν. 50 champs απ' τους 10+ και αυτό με μεγάλη επιείκεια 

Οτιδήποτε άλλο είναι απλά trash tier εννοώντας όχι ότι δε φτάνεις και diamond και challenger με άλλους champs απλά ότι υπάρχουν καλύτεροι που κάνουν την ίδια δουλειά.

 

Έχουν ********** σε κάθε patch να βγάζουν champs με dashes και άπειρο mobility κάνοντας αμέσως τους ranged και melee dmg dealers (top/jungle/adc) useless.

 

Δε βλέπουν ότι η *****lulu και η morgana είναι antifun ****** τις ασπίδες μου? Σβήστε επιτέλους τελείως τη lulu μπας και παίξουμε και κανά assasin έλεος πια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν μιλαμε για LCS κ pro lvl ειναι λογικο να παιζουν αυτα που θεωρουν πιο δυνατα εκεινη την εποχη , δεν βρισκω καπου το παρολογο κ ενα champ pool που αποτελειται απο 7-8 champs στο καθε role δεν ειναι κακο imo

Σιγουρα οταν κοιτας το big picture , δηλαδη τους 100 + champs σου φαινονται λιγοι . Εχοντας ομως στο μυαλο οτι υπαρχουν πολλοι αρχαιοι champs μεσα που οτι κ να γινει δεν θα δουν pro play ποτε , ε το βλεπεις λιγο αλλιως

 

Σε Solo Q επιμενω οτι τα παντα μπορουν να δουλεψουν , ειτε σε συγκεκριμενες περιπτωσεις ειτε παντα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγουρα με καποια ξεκινας με πλεονεκτημα 

Αλλα για αυτο οπως ειπα θελουν προσπαθεια κ δουλεια για να τα κανεις να δουλεψουν

 

Για παραδειγμα , ο αλλος παιζει AP Sejuani mid κ ειναι D1

Προφανως κ ειναι trash pick , αλλα αυτος το κανει κ δουλευει μεσα απο 1k games που εχει παιξει ξερω γω . Αλλα δυσκολα να κατσει ο μεσος παιχτης να το κανει αυτο .

 

Δεν ξερω ακομα για Gnar , αν δεν δουμε ratios κτλ δεν μπορω να μιλησω . Τωρα θα δω PBE streams , δυστυχως δεν εχω PBE σε αυτο το PC για να εγραφα εντυπωσεις

Ο τυπος που παιζει ap mid seju (οπως και αλλοι που παιζουν teemo top / poppy κλπα) πολυ απλα θα ηταν πολυ ψηλοτερα αν επαιζαν το ιδιο πολλα games με ενα ziggs / kassadin ξερω γω.

Οταν μιλαμε για LCS κ pro lvl ειναι λογικο να παιζουν αυτα που θεωρουν πιο δυνατα εκεινη την εποχη , δεν βρισκω καπου το παρολογο κ ενα champ pool που αποτελειται απο 7-8 champs στο καθε role δεν ειναι κακο imo

Σιγουρα οταν κοιτας το big picture , δηλαδη τους 100 + champs σου φαινονται λιγοι . Εχοντας ομως στο μυαλο οτι υπαρχουν πολλοι αρχαιοι champs μεσα που οτι κ να γινει δεν θα δουν pro play ποτε , ε το βλεπεις λιγο αλλιως

 

Σε Solo Q επιμενω οτι τα παντα μπορουν να δουλεψουν , ειτε σε συγκεκριμενες περιπτωσεις ειτε παντα

Αυτο ειναι το προβλημα μου ρε συ. Ακριβως οτι ειναι τοσο παρατημενοι που τους χαρακτηριζεις "αρχαιους". Ποιο το νοημα λοιπον να βγαζεις νεους champs και να κανεις ουσιαστικα "delete" τους παλιους, αντι για ενα rework?

Καταρχας απο θεμα γραφικων, ο Sion στο new map θα φαινεται γελοιος :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το ξερεις τι θα ηταν . Μπορει καλλιστα να μην ηταν καν D1 , με την Sejuani κ με καθε off meta pick παιζεις με το element of suprise . Πολυ απλα γιατι ο αλλος δεν ξερει το matchup

 

Το να κανουν rework νομιζω οτι τους ειναι αρκετα πιο δυσκολο απο το να φτιαξουν εναν καινουριο champ 

Ε λογικα θα κανουν κ visual rework . Νομιζω καποια στιγμη ειχα ποσταρει το concept του rework απο τον τυπο που ειναι υπευθυνος

 

 

Gnar Stats

 

 

 

 

Damage:48(+3 per level)
Health:495(+65 per level)
Mana:100
Movement Speed:325
Armor:21.5(+2.5 per level)
Magic Resist:30
Health Per 5 Sec:2.5
Mana Per 5 Sec:0
Range:150

 

Gnar - [Q] - Boomerang Throw / Boulder Toss

 

Small Gnar: Throws a boomerang that deals 10/45/80/115/150 (+) physical damage and slows Movement Speed by 15/20/25/30/35% for 2/2/2/2/2 seconds before returning towards Gnar. Enemies hit beyond the first take 50/50/50/50/50% damage.

 

Big Gnar:Throws a boulder that stops when it hits an enemy, slowing all nearby enemies and dealing 10/50/90/130/170 (+) physical damage.

 

If Gnar catches his boomerang or picks up his boulder its cooldown is reduced by 60/60/60/60/60%.

 

Range: 1100

 

Cooldown: 20/17.5/15/12.5/10

 

Gnar - [W] - Hyper / Wallop

 

Small Gnar:Passive: Every 3rd attack or spell on the same target deals an additional 25/30/35/40/45 (+1) + 6/8/10/12/14% of the target's max Health as magic damage and grants Gnar % Movement Speed that decays over 3 seconds (max 75/125/175/225/275 damage vs. monsters).

 

Gnar gains Hyper's speed bonus whenever he turns from Big to Small.

 

Big Gnar:Stuns enemies in an area for 1.25 seconds, dealing 25/50/75/100/125 (+) physical damage.

 

Cooldown: 12/11/10/9/8

 

 

Gnar - [E] - Hop / Crunch

 

Small Gnar: Leaps to a location, gaining 20/30/40/50/60% Attack Speed for 3/3/3/3/3 seconds. If Gnar lands on a unit he will bounce off of it, traveling further. Deals 20/60/100/140/180 (+) [6% of Gnar's Max Health] physical damage and slows briefly if the unit landed on was an enemy.

 

Big Gnar: Leaps to a location and deals 20/60/100/140/180 (+) [6% of Gnar's Max Health] physical damage to all nearby enemies on landing. Enemies Gnar lands directly on top of are slowed briefly.

 

Range: 475

 

Cooldown: 18/16.5/15/13.5/12

 

Gnar - [R] - GNAR!

 

Small Gnar:Passive: Increases Hyper's Movement Speed bonus to 45/60/75%.

 

Big Gnar: Knocks all nearby enemies in the specified direction, dealing 200/300/400 (+) physical damage and slowing them by 60% for 1.5/1.75/2 seconds. Any enemy that hits a wall takes 150% damage and is stunned instead of slowed.

 

Range: 590

 

Cooldown: 120/100/80

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν μιλαμε για LCS κ pro lvl ειναι λογικο να παιζουν αυτα που θεωρουν πιο δυνατα εκεινη την εποχη , δεν βρισκω καπου το παρολογο κ ενα champ pool που αποτελειται απο 7-8 champs στο καθε role δεν ειναι κακο imo

Σιγουρα οταν κοιτας το big picture , δηλαδη τους 100 + champs σου φαινονται λιγοι . Εχοντας ομως στο μυαλο οτι υπαρχουν πολλοι αρχαιοι champs μεσα που οτι κ να γινει δεν θα δουν pro play ποτε , ε το βλεπεις λιγο αλλιως

 

Σε Solo Q επιμενω οτι τα παντα μπορουν να δουλεψουν , ειτε σε συγκεκριμενες περιπτωσεις ειτε παντα

 

Έλα ρε συ. Ποιο season ήταν τόσο τραγικό το top lane στο lcs που υποτίθεται είχε το περισσότερο diversity? Renekton-Shyvana-lulu είναι σαν να παρακολουθώ Πλατανια-Εργοτέλη. Πάλι καλά που μπήκε και ο gragas τώρα και έχει λίγο action.

 

Δε ξέρω για σένα πάντως εγώ στο champ select έχω ένα pool βαριά βαριά 15-20 champs που θεωρώ ότι αξίζει να pickάρω αν τουλάχιστον σκοπεύω να tryhardαρω και οτιδήποτε άλλο το παίζω αν θέλω να χαλαρώσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο το League of Tanks/Warmogs με top laners που ηταν απλα meatshields το προτιμω 

 

Αλλα μια χαρα top laners παιζονται atm

 

Aatrox , Mundo , Gragas , Irelia , Jax , Kayle , Jayce , Lulu , Nidalee , Renekton , Rumble , Ryze , Shen , Shyvana , Trundle

 

Δεν υπαρχουν κ πολλοι που δεν παιζονται

Προσωπικα το champion pool μου ειναι μονο τα supports κ ελαχιστοι junglers atm ( μιλωντας παντα για D1-D2 lvl )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

overall1.jpg?w=474&h=223

 

Αυτό είναι πιό παλιό (4 April) αλλά και πάλι αν αντικαταστήσεις Trundle με Gragas και Mundo με Lulu ή κάπως έτσι τέλος πάντων 3 στα 4 picks είναι από 4 champions. Δε το βρίσκω και πολύ υγειές.

 

Αυτό είναι για pro lvl. Στο SoloQ είναι καλύτερα τα πράγματα αλλά και πάλι μιλάμε το πολύ για το 50% των champs να παίζονται και αυτοί όχι εξίσου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως μια που συζητατε γιατι να βγαζουν καθε λιγο και ενα νεο champ η απαντηση θα ηταν ευκολη αν καποτε η riot δημοσιευε ποσα rp ξοδευονται σε ολους τους servers της τις πρωτες εβδομαδες, για το champ αυτο.

Balanced/unbalanced, usefull/useless, υπαρχει/δεν υπαρχει αλλο champ με πανομοιτυπο kit, οτι και να 'ναι το νεο champ, το μονο σιγουρο ειναι πως ειναι worth για την riot.

 

Για μενα αυτος ειναι και ο σημαντικοτερος λογος για τα συχνοτατα balance changes. Κυριε σου προσφερω op kha'zix , τον φορας και πετας. Τρεχουν να αγορασουν οι παντες τον kha. Μετα απο κανα μηνα ο kha εξφανιζεται απ'το χαρτη με ενα patch, οποτε τρεχα αγορασε τον J4 τον οποιο ειχαμε εξαφανισει στο preseason s4 και ειπαμε να τον buffαρουμε σημερα. Κι ολα ανακυκλωνονται με γοργους ρυθμους οχι τοσο για να γινει πιο "balanced" το game, οσο για να αναγκαζεται ο κοσμος να μεγαλωνει το pool του με champs (που σημαινει αυτοματως rp ειτε αμεσα για το ιδιο το champ, ειτε εμεσα για runes, rune pages, skins κλπ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρολα αυτα, δεν νομιζω να λεει οχι κανεις στο επιπλεον κερδος, ειδικα οταν μιλαμε για εταιρειες που υπαρχουν ακριβως για αυτο το λογο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

overall1.jpg?w=474&h=223

 

Αυτό είναι πιό παλιό (4 April) αλλά και πάλι αν αντικαταστήσεις Trundle με Gragas και Mundo με Lulu ή κάπως έτσι τέλος πάντων 3 στα 4 picks είναι από 4 champions. Δε το βρίσκω και πολύ υγειές.

 

Αυτό είναι για pro lvl. Στο SoloQ είναι καλύτερα τα πράγματα αλλά και πάλι μιλάμε το πολύ για το 50% των champs να παίζονται και αυτοί όχι εξίσου.

Το παλιο ειναι παλιο ,πλεον αυτα τα picks για solo q δεν ειναι τοσο δυνατα.Ειδικα το rene pick ειναι useless as fuck,αμα μεινεις πισω τελειωσες ,δεν κουβαλαει με τιποτα.Ryze,riven,fiora jax,nasus,lulu  κτλ ειναι πολυ viable.Ρενε shyvana mundo ειναι καλα για lcs ,γιατι εχουν ομαδες που τους κουβαλανε ,κατι που στο solo q δεν παιζει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το 95% των παιχτών είναι κάτω από το platinum , πρέπει να αναρωτηθείτε για ποιους καλείται η Riot να προβεί σε balancing. Επίσης σε αυτά τα παιχνίδια ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ τέλειο balance. Και εδώ που τα λέμε σε κανένα παιχνίδι δεν υπάρχει. Και στο σκάκι, μεγαλύτερο ποσοστό νικών έχει ο λευκός. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...