Προς το περιεχόμενο

Sherlock - BBC TV Series


privateer

  

173 μέλη έχουν ψηφίσει

  1. 1. Ποιος είναι ο αγαπημένος σας ήρωας αστυνομικής λογοτεχνίας?

    • Ηρακλής Πουαρώ (Αγκάθα Κρίστι)
    • Σέρλοκ Χολμς (Σερ Άρθουρ Κόναν Ντόυλ)
    • Αρσέν Λουπεν (Μορις Λεμπλαν)
    • Άλλος


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 520
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εξαιρετικό επεισόδιο, όπως πάντα. Δεν μπορώ να πιστέψω μερικά από τα σχόλια που διαβάζω, ειδικά τα σχόλια για filler. Σπουδαιότατο, κομβικότατο και απαραίτητο επεισόδιο ήταν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαιρετικό επεισόδιο, όπως πάντα. Δεν μπορώ να πιστέψω μερικά από τα σχόλια που διαβάζω, ειδικά τα σχόλια για filler. Σπουδαιότατο, κομβικότατο και απαραίτητο επεισόδιο ήταν.

 

Η επιχειρηματολογια σου ειναι απιστευτη. Πηγαινε μια σελιδα πισω και δες τι ειπα για το επισοδειο(σε spoiler). Αν μπορεσεις να επιχειρηματολογησεις γιατι δεν ισχυουν εισαι παιχταρας. Μην πεις "οχι δεν ειναι filler", "το story ηταν απιστευτο". Θελω να μου πεις γιατι το story ηταν καλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μολις το ειδα και εγω

Δεν ειμαι τρελος φαν της σειρας,μ'αρεσει βεβαια αρκετα 

Και εμενα κατι μου ελειπε απο το πρωτο,σιγουρα κακο δε το λες.Μετριο ναι ,η πλοκη ισως μου φανηκε πολυ obvious που λεμε κ στο χωριο μου για Σερλοκ,σαν να ειχαν ξεμεινει απο ιδεες,ολα τα αλλα στο θεο κλασικα

Ελπιζω, κ νομιζω πως θα γινει, τα επομενα 2 να ειναι γ@μηστερα..

Δεν παυει ομως οτι "μπηκε" καπως προχειρα στο θεμα πλοκης, και χαραμιστηκε(για τα τοσο υψηλα στανταρ) το 1 απο τα 3 επ. της σεζον...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η επιχειρηματολογια σου ειναι απιστευτη. Πηγαινε μια σελιδα πισω και δες τι ειπα για το επισοδειο(σε spoiler). Αν μπορεσεις να επιχειρηματολογησεις γιατι δεν ισχυουν εισαι παιχταρας. Μην πεις "οχι δεν ειναι filler", "το story ηταν απιστευτο". Θελω να μου πεις γιατι το story ηταν καλο.

 

Αυτό που μερικοί έχετε και την εντύπωση ότι αυτά που γράφετε είναι αναλύσεις που χρήζουν επιχειρηματολογίας και διερεύνησης, με σκοτώνει.

 

Βλέπεις ένα πράγμα Α και διαμαρτύρεσαι γιατί ήθελες να δεις το Β που βρίσκεις πιο σημαντικό. Βάζεις και μερικές εκφράσεις "όλοι θέλανε το Β". Αρχικά αυτό δεν είναι επιχείρημα και ακολούθως το αντεπιχείρημα που θα ακούσεις τι περιμένεις να είναι; Το προφανές. Αφού μου άρεσε, σημαίνει ότι θεωρώ και το Α σημαντικό και ότι δε με πειράζει που δεν είναι το Β.

 

Και παρεμπιπτόντως, βασικός κανόνας στην ανάλυση είναι να συζητάς αυτό που είναι το έργο, όχι αυτό που δεν είναι ή θα ήθελες να είναι.

 

Να, ακολουθεί η "ανάλυση"-απάντηση (ο θεός να την κάνει):

 

 

Γενικα εκει που το αφησε στην 3η σεζον, ηταν εκει που βγηκε το msg "did you miss me?", και ολοι περιμενουν να δουν τι γινεται με τον Μοριαρτι. Αντ'αυτου, ειδαμε ενα επισοδειο 1.5 ωρα, για ενα sidestory θα ελεγα στο οποιο δεν υπαρχει καμια εξελιξη στο story οσον αφορα τον Μοριαρτι.

 

Το επεισόδιο δεν αγνόησε το storyline του Μοριάρτι. Αντιθέτως το χρησιμοποίησε εξαιρετικά για να μας αποσπάσει την προσοχή από ένα ακόμη σημαντικότερο storyline που εξελίχθηκε, χωρίς καν να το καταλάβουμε. Γιατί συνέβη αυτό; Αρχικά για τον προφανή δραματουργικό λόγο: plot twist. Δεύτερον όμως και σημαντικότερο, επειδή το επεισόδιο έχει να κάνει με μια ιστορική και μοναδική στιγμή: με την αποτυχία του Σέρλοκ να βρεθεί ένα βήμα μπροστά από την κατάσταση, την αποτυχία του να προστατεύσει τους φίλους του (που μέσα από την εξέλιξη της σειράς είδαμε να αποκτάει για πρώτη φορά), την τραγική ιστορία όπου η αλαζονεία του και η σιγουριά του θα κοστίσει όχι μόνο τη ζωή του ενός, αλλά και τη σχέση του με τον άλλο φίλο του. Πώς θα συνέβαινε αυτό αν δεν μπορούσαν αντίστοιχα να βάλουν τον θεατή στην ίδια θέση με τον Σέρλοκ;

 

Ναι, κι εγώ είχα εμμονή να δω τι θα γίνει με τον Μοριάρτι, ακριβώς όπως και ο Σέρλοκ. Οι σεναριογράφοι βρήκαν την ευκαιρία, γνωρίζοντας ότι όλοι θα είμαστε σε αυτή τη φάση, να δημιουργήσουν μια αναπάντεχη εξέλιξη που θα αλλάξει τη ζωή του χαρακτήρα για πάντα. Τώρα έχουν κάτι εντελώς καινούργιο στα χέρια τους. Έναν Σέρλοκ που δεν είναι πλέον απόλυτος και βέβαιος, που έχει τραυματιστεί από αυτό που συνέβη, με μια σπασμένη σχέση με τον Τζον, που ουσιαστικά δε γίνεται να επιδιορθωθεί.

 

Αυτός είναι και ο λόγος που δεν ισχύει το άλλο που γράφεις:

 

Ο μονος λογος υπαρξης αυτου του επισοδειου ηταν για να παρουν απο την εξισωση την Μαιρη, και να μεινει μονο ο John & ο Sherlock. Αλλα να σπαταλησεις 1 ολοκληρο επισοδειο για αυτο το πραγμα οταν εχεις μονο 3 για σεζον?

 

Αυτή τη στιγμή ΔΕΝ έχει μείνει ο Σέρλοκ με τον Τζον. Ο Σέρλοκ είναι ένας νέος άνθρωπος, ο Τζον είναι ένας νέος άνθρωπος και η σχέση μεταξύ τους δε θα είναι ποτέ πια η ίδια, ότι κι αν συμβεί.

 

Κάτι καινούργιο λοιπόν αντί για κάτι παλιό με μεγαλύτερη λεπτομέρεια. Και αυτό που εσύ χαρακτηρίζεις καθόλου ικανοποιητικό συναίσθημα, εγώ απλά θα το χαρακτηρίσω συναρπαστικό και ενδιαφέρον. Και σίγουρα είναι κάτι που θα προτιμούσα από το να δω ξανά τα ίδια και τα ίδια.

 

Αυτό είναι που μου άρεσε από την αρχή στη σειρά. Ότι οι χαρακτήρες της σειράς εξελίσσονται με τρομερά γρήγορους ρυθμούς, ότι η σειρά εξερευνά συνεχώς διαφορετικά πράγματα και σε αυτό το θέμα αυτό το επεισόδιο δε με απογοήτευσε καθόλου, αντιθέτως μου έδωσε μια μοναδική εμπειρία που θα τροφοδοτήσει τα πάντα στο μέλλον.

 

 

Ουσιαστικά βέβαια, αυτό που κάνω κι εγώ είναι να γράφω "στη σειρά έγινε αυτό, και εμένα αυτό μου αρέσει", τη στιγμή που εσύ γράφεις "στη σειρά δεν έγινε αυτό, και εμένα αυτό δε μου αρέσει". Ε, κολοκυθόπιτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που μερικοί έχετε και την εντύπωση ότι αυτά που γράφετε είναι αναλύσεις που χρήζουν επιχειρηματολογίας και διερεύνησης, με σκοτώνει.

 

Βλέπεις ένα πράγμα Α και διαμαρτύρεσαι γιατί ήθελες να δεις το Β που βρίσκεις πιο σημαντικό. Βάζεις και μερικές εκφράσεις "όλοι θέλανε το Β". Αρχικά αυτό δεν είναι επιχείρημα και ακολούθως το αντεπιχείρημα που θα ακούσεις τι περιμένεις να είναι; Το προφανές. Αφού μου άρεσε, σημαίνει ότι θεωρώ και το Α σημαντικό και ότι δε με πειράζει που δεν είναι το Β.

 

Και παρεμπιπτόντως, βασικός κανόνας στην ανάλυση είναι να συζητάς αυτό που είναι το έργο, όχι αυτό που δεν είναι ή θα ήθελες να είναι.

 

Να, ακολουθεί η "ανάλυση"-απάντηση (ο θεός να την κάνει):

 

 

Γενικα εκει που το αφησε στην 3η σεζον, ηταν εκει που βγηκε το msg "did you miss me?", και ολοι περιμενουν να δουν τι γινεται με τον Μοριαρτι. Αντ'αυτου, ειδαμε ενα επισοδειο 1.5 ωρα, για ενα sidestory θα ελεγα στο οποιο δεν υπαρχει καμια εξελιξη στο story οσον αφορα τον Μοριαρτι.

 

Το επεισόδιο δεν αγνόησε το storyline του Μοριάρτι. Αντιθέτως το χρησιμοποίησε εξαιρετικά για να μας αποσπάσει την προσοχή από ένα ακόμη σημαντικότερο storyline που εξελίχθηκε, χωρίς καν να το καταλάβουμε. Γιατί συνέβη αυτό; Αρχικά για τον προφανή δραματουργικό λόγο: plot twist. Δεύτερον όμως και σημαντικότερο, επειδή το επεισόδιο έχει να κάνει με μια ιστορική και μοναδική στιγμή: με την αποτυχία του Σέρλοκ να βρεθεί ένα βήμα μπροστά από την κατάσταση, την αποτυχία του να προστατεύσει τους φίλους του (που μέσα από την εξέλιξη της σειράς είδαμε να αποκτάει για πρώτη φορά), την τραγική ιστορία όπου η αλαζονεία του και η σιγουριά του θα κοστίσει όχι μόνο τη ζωή του ενός, αλλά και τη σχέση του με τον άλλο φίλο του. Πώς θα συνέβαινε αυτό αν δεν μπορούσαν αντίστοιχα να βάλουν τον θεατή στην ίδια θέση με τον Σέρλοκ;

 

Ναι, κι εγώ είχα εμμονή να δω τι θα γίνει με τον Μοριάρτι, ακριβώς όπως και ο Σέρλοκ. Οι σεναριογράφοι βρήκαν την ευκαιρία, γνωρίζοντας ότι όλοι θα είμαστε σε αυτή τη φάση, να δημιουργήσουν μια αναπάντεχη εξέλιξη που θα αλλάξει τη ζωή του χαρακτήρα για πάντα. Τώρα έχουν κάτι εντελώς καινούργιο στα χέρια τους. Έναν Σέρλοκ που δεν είναι πλέον απόλυτος και βέβαιος, που έχει τραυματιστεί από αυτό που συνέβη, με μια σπασμένη σχέση με τον Τζον, που ουσιαστικά δε γίνεται να επιδιορθωθεί.

 

Αυτός είναι και ο λόγος που δεν ισχύει το άλλο που γράφεις:

 

Ο μονος λογος υπαρξης αυτου του επισοδειου ηταν για να παρουν απο την εξισωση την Μαιρη, και να μεινει μονο ο John & ο Sherlock. Αλλα να σπαταλησεις 1 ολοκληρο επισοδειο για αυτο το πραγμα οταν εχεις μονο 3 για σεζον?

 

Αυτή τη στιγμή ΔΕΝ έχει μείνει ο Σέρλοκ με τον Τζον. Ο Σέρλοκ είναι ένας νέος άνθρωπος, ο Τζον είναι ένας νέος άνθρωπος και η σχέση μεταξύ τους δε θα είναι ποτέ πια η ίδια, ότι κι αν συμβεί.

 

Κάτι καινούργιο λοιπόν αντί για κάτι παλιό με μεγαλύτερη λεπτομέρεια. Και αυτό που εσύ χαρακτηρίζεις καθόλου ικανοποιητικό συναίσθημα, εγώ απλά θα το χαρακτηρίσω συναρπαστικό και ενδιαφέρον. Και σίγουρα είναι κάτι που θα προτιμούσα από το να δω ξανά τα ίδια και τα ίδια.

 

Αυτό είναι που μου άρεσε από την αρχή στη σειρά. Ότι οι χαρακτήρες της σειράς εξελίσσονται με τρομερά γρήγορους ρυθμούς, ότι η σειρά εξερευνά συνεχώς διαφορετικά πράγματα και σε αυτό το θέμα αυτό το επεισόδιο δε με απογοήτευσε καθόλου, αντιθέτως μου έδωσε μια μοναδική εμπειρία που θα τροφοδοτήσει τα πάντα στο μέλλον.

 

 

Ουσιαστικά βέβαια, αυτό που κάνω κι εγώ είναι να γράφω "στη σειρά έγινε αυτό, και εμένα αυτό μου αρέσει", τη στιγμή που εσύ γράφεις "στη σειρά δεν έγινε αυτό, και εμένα αυτό δε μου αρέσει". Ε, κολοκυθόπιτα.

 

Προφανως σε ταινιες/σειρες κτλ δεν υπαρχει αυτο ειναι το ενα το αλλο, καθως ολα ειναι υποκειμενικα.

Αλλα αντικειμενικα σαν σεναριο (και μονο το σεναριο) ηταν weak. Και σε αυτο που ειπα οτι ειναι σημαντικο δεν απαντησες.Το ειχα βαλει και με κοκκινα κιολας για να ειναι εμφανες. Ολα τα critics που βγηκαν για το συγκεκριμενο επισοδειο επιβεβαιωνουν το ιδιο πραγμα, οτι το σεναριο ηταν παντοφλα. Μαζι με τον γαμο ειναι τα 2 χειροτερα επισοδεια στην σειρα οπως ειπε και καποιος ακομα.

 

Τεςπα γενικα δεν κανω τετοια comment αλλα ηθελα να δω τον λογο που πιστευεις οτι ειναι τοσο brilliant το επισοδειο. Αλλα απετυχες παταγωδως να το εξηγησεις. Ας μην συνεχιστει αλλο αυτο, ας συμφωνησουμε οτι διαφωνουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέτριο στην καλύτερη. Μιαμιση ώρα επεισόδιο για να δείξουν πως προήλθε η διατάραξη της σχέσης Σέρλοκ-Τζον, που προφανώς θα παίξει ρόλο στη συνέχεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανως σε ταινιες/σειρες κτλ δεν υπαρχει αυτο ειναι το ενα το αλλο, καθως ολα ειναι υποκειμενικα.

Αλλα αντικειμενικα σαν σεναριο (και μονο το σεναριο) ηταν weak. Και σε αυτο που ειπα οτι ειναι σημαντικο δεν απαντησες.Το ειχα βαλει και με κοκκινα κιολας για να ειναι εμφανες. Ολα τα critics που βγηκαν για το συγκεκριμενο επισοδειο επιβεβαιωνουν το ιδιο πραγμα, οτι το σεναριο ηταν παντοφλα. Μαζι με τον γαμο ειναι τα 2 χειροτερα επισοδεια στην σειρα οπως ειπε και καποιος ακομα.

 

Τεςπα γενικα δεν κανω τετοια comment αλλα ηθελα να δω τον λογο που πιστευεις οτι ειναι τοσο brilliant το επισοδειο. Αλλα απετυχες παταγωδως να το εξηγησεις. Ας μην συνεχιστει αλλο αυτο, ας συμφωνησουμε οτι διαφωνουμε.

 

Στο εξήγησα αναλυτικά και με τεράστια σαφήνεια (όπως βλέπεις, οι υπόλοιποι το κατανόησαν μια χαρά). Αλλά με εκφράσεις όπως "αντικειμενικά" και την νοοτροπία που τις συνοδεύει, είσαι έξω από τη συζήτηση και προφανώς έχεις δυσκολίες.

 

Όταν βάζεις τον εαυτό σου και τις σκέψεις σου στο επίκεντρο μιας συζήτησης, δεν μπορείς να δεις παραπέρα από τη μύτη σου. Δεν είσαι υποχρεωμένος βέβαια, αλλά μην βαυκαλίζεσαι κιόλας ότι κάνεις αντικειμενικές κρίσεις που αφορούν και όλους τους υπόλοιπους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνήσω με τον Manuel με μοναδική αντίρρηση αυτή με τον Μοριάρτυ... Ο Μ μας τελείωσε, είναι νεκρός και κατά πάσα πιθανότητα τον εκμεταλλεύεται ο επόμενος κακός που έτσι κι αλλιώς λίγες μέρες μείνανε να δούμε...

ΥΓ: επειδή πρώτος ανέφερα το filler, αναφερόμουν στα επεισόδια που στην ουσία δεν προσφέρουν κάτι στην κεντρική υπόθεση με τον “κακό” ( όπως τα The Blind Banker, The Hounds of Baskerville και The Sign of Three) και όχι τόσο στην ποιότητα ή στην σπουδαιότητα τους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνήσω με τον Manuel με μοναδική αντίρρηση αυτή με τον Μοριάρτυ... Ο Μ μας τελείωσε, είναι νεκρός και κατά πάσα πιθανότητα τον εκμεταλλεύεται ο επόμενος κακός που έτσι κι αλλιώς λίγες μέρες μείνανε να δούμε...

 

ΥΓ: επειδή πρώτος ανέφερα το filler, αναφερόμουν στα επεισόδια που στην ουσία δεν προσφέρουν κάτι στην κεντρική υπόθεση με τον “κακό” ( όπως τα The Blind Banker, The Hounds of Baskerville και The Sign of Three) και όχι τόσο στην ποιότητα ή στην σπουδαιότητα τους...

 

Εγώ πάντως δε λέω ότι είναι κακό ή απαράδεκτο να αναφέρεται κανείς στο επεισόδιο ως filler. Αν έτσι νιώθεις, ε, κολοκυθόπιτα. Απλά λέω ότι προσωπικά με εκπλήσσει, γιατί εγώ βρήκα πολύ σημαντικά όσα συνέβησαν.

 

Όσον αφορά... (spoiler)

 

 

τον Μοριάρτι, δεν ξέρω τι θα συμβεί, αλλά πέτυχε ακριβώς το στόχο του: να τρελάνει τον Σέρλοκ, να τον κάνει να σκέφτεται μόνο αυτόν και στο τέλος να μην μπορεί να δει τι συμβαίνει μπροστά του. Και επειδή κι εγώ είμαι μεγάλος φαν του Μοριάρτι, έπαθα ακριβώς το ίδιο πράγμα.

 

Πάντως ναι, προφανώς έχει πεθάνει. Αυτό που έχει αφήσει πίσω του δεν ξέρουμε ακόμη.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να πιστέψω μερικά από τα σχόλια που διαβάζω, ειδικά τα σχόλια για filler.

Εγώ πάντως δε λέω ότι είναι κακό ή απαράδεκτο να αναφέρεται κανείς στο επεισόδιο ως filler. Αν έτσι νιώθεις, ε, κολοκυθόπιτα.

Τότε παρανόησα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τότε παρανόησα...

 

Γιατί κάνεις quote και τα δύο; Έχεις την εντύπωση ότι αλληλοσυγκρούονται;

 

Δεν έχω καμία ατζέντα να αποδείξω ότι όλοι πρέπει να απολαμβάνουν τη σειρά ακριβώς όπως εγώ. Από την άλλη, δεν μπορώ να πιστέψω ότι κάποιοι κρίνουν ως κεντρική υπόθεση μόνο ένα πράγμα, όταν η σειρά σου προσφέρει τόσα επίπεδα. Αλλά δε θα φτάσω ποτέ στο σημείο να πω στον άλλον ότι δεν είναι αντικειμενικός ή ότι είναι "λάθος".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο εξήγησα αναλυτικά και με τεράστια σαφήνεια (όπως βλέπεις, οι υπόλοιποι το κατανόησαν μια χαρά). Αλλά με εκφράσεις όπως "αντικειμενικά" και την νοοτροπία που τις συνοδεύει, είσαι έξω από τη συζήτηση και προφανώς έχεις δυσκολίες.

 

Όταν βάζεις τον εαυτό σου και τις σκέψεις σου στο επίκεντρο μιας συζήτησης, δεν μπορείς να δεις παραπέρα από τη μύτη σου. Δεν είσαι υποχρεωμένος βέβαια, αλλά μην βαυκαλίζεσαι κιόλας ότι κάνεις αντικειμενικές κρίσεις που αφορούν και όλους τους υπόλοιπους.

 

Οτι και να πεις, ειναι το 2ο χειροτερο επισοδειο της σειρας. Σεναριο απο τα lidl. Ισως σου αρεσε τοσο πολυ γιατι θα μπορουσες να το εχεις γραψει ακομα και εσυ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν λεω και εμενα μου αρεσε το επεισοδιο οπως ειχα πει και κυριως η εξελιξη προς το τελος,αλλα συμφωνω οτι σεναριακα δεν ειπε τιποτα σε σχεση με οτι εχουμε συνηθησει χωρις προσωπικα να με χαλασει βεβαια.Οσο για κατι filler που διαβαζω για μενα δεν ισχυει,αφου η σειρα δειχνει ενα ντετεκτιβ με τον φιλο του να λυνουν διαφορα μυστηρια αρα οτι και να δειξει μονο filler δεν ειναι,απλα υπαρχουν τα πιο ενδιαφεροντα και σημαντικα κομματια(ή οπως τα λετε κεντρικη πλοκη) οπως αυτα με τον Moriarty.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αφου η σειρα δειχνει ενα ντετεκτιβ με τον φιλο του να λυνουν διαφορα μυστηρια αρα οτι και να δειξει μονο filler δεν ειναι

 

αυτος ειναι ο ορισμος του filler.

 

Το επισοδειο δεν ειναι καθ'αυτο filler, καθως εχει μια πολυ μικρη εξελιξη. Απλα ειναι σαν filler (η μαλλον ειναι περισσοτερο filler απ'οτι κανονικο επισοδειο) επειδη δεν θιγει πολυ την πλοκη της σειρας απο εκει που την αφησε. Αν ειναι ετσι τοτε και το abominable bride ειναι κανονικο επισοδειο. Που το special ειναι ο ορισμος του filler.

 

Το σεναριο το ξαναλεω ηταν σαπιο επειδη δεν θυμιζε καθολου τα παλιοτερα sherlock στο θεμα γριφου. Ηταν πολυ weak.

Οι εμηνειες, μουσικη, σκηνοθεσια, φωτογραφια απο την αλλη πλευρα ηταν παλι top notch.

 

Επισης κατι τελευταιο. Το ξαναλεω οτι το sherlock για εμενα ειναι top 5 (σε θεση 2-3) απο τις τουλαχιστον 25+ διαφορετικες σειρες που εχω δει. Τι σημαινει αυτο?  Οτι την εχω πολυ ψηλα. Και αυτο που την κανει να διαφερει απο αλλες ειναι οι εξαιρετικα περιεργες λεπτομερειες. Οποτε η κριτικη σε τετοιου επιπεδου σειρα γινεται πολυ ψειριστικη! Αλλιως θα κριτικαρω το vikings και αλλιως το sherlock. Στο vikings αν δω 3-4 μλκιες στο σεναριο δεν θα με πειραξει τοσο. Στο sherlock απο την αλλη 2-3 μλκιες ειναι foul, καθως αυτο που την κανει να ξεχωριζει in the first place ειναι οτι δεν εχει μλκιες (ειναι ολα αψογα και ετσι οπως πρεπει να ειναι)! Αμα εσυ μετα απο 3 σεζον αρχιζεις μου βαζεις μλκιες, προφανως θα φας αρνητικη κριτικη.

Σε τετοιες σειρες ακομα και το καθε καρε εχει την δικη του σημασια. Και περιθωρια λαθους σε σειρα με 3 επισοδεια δεν υπαρχει, δεν το συζητω καν. Αυτο το επισοδειο επρεπε να εχει την εξελιξη που ειχε, αλλα δεν επρεπε να αφιερωσουν ολο το επισοδειο για αυτο και μονο. Επισης επρεπε να ειχε καλυτερο γριφο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...