Προς το περιεχόμενο

Πολιτική προσφορών Πλαίσιο και πώς μπορούμε να αντιδράσουμε


cortaN@

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όπως και να'χει πάντως' date=' μου φαίνεται αδιανόητο το γεγονός πως μία εταιρία τέτοιου μεγέθους δε στήνει ένα online σύστημα εμφάνισης αποθεμάτων με άμεση ενημέρωση προσβάσιμη από όλους, (όπως υπάρχει στο site του eshop) ώστε να λυθούν αυτές οι παρεξηγήσεις.[/quote']

 

Εδώ δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω... τεχνικά. ;)

 

 

 

/sc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 401
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Όπως και να'χει πάντως' date=' μου φαίνεται αδιανόητο το γεγονός πως μία εταιρία τέτοιου μεγέθους δε στήνει ένα online σύστημα εμφάνισης αποθεμάτων με άμεση ενημέρωση προσβάσιμη από όλους, (όπως υπάρχει στο site του eshop) ώστε να λυθούν αυτές οι παρεξηγήσεις.[/quote']

 

Εδώ δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω... τεχνικά. ;)

 

 

 

/sc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως το ξεφτίλισαν το θέμα αλλά αυτά γυρνάνε boomerang ΠΑΝΤΑ...

 

Μερικοί γνωστοί είδαν κάποιες προσφορές, έτρεξαν να προλάβουν και κατάλαβαν ότι δεν υπάρχει τίποτα... Και μετά μου έλεγαν ότι το πλαίσιο είναι χάλια και τέτοια.. Αυτό σίγουρα θα συνέβη και σε πολλούς άλλους...

 

Μια καλή ιδέα είναι όταν δίνουμε συνθέσεις υπολογιστών να μην δίνουμε κομμάτια από πλαίσιο... Ας δίνουμε από άλλα μαγαζιά όταν οι τιμές είναι στα ίδια... Είμαστε το μεγαλύτερο φόρουμ για υπολογιστές και έτσι θα φανεί η δύναμη μας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως το ξεφτίλισαν το θέμα αλλά αυτά γυρνάνε boomerang ΠΑΝΤΑ...

 

Μερικοί γνωστοί είδαν κάποιες προσφορές, έτρεξαν να προλάβουν και κατάλαβαν ότι δεν υπάρχει τίποτα... Και μετά μου έλεγαν ότι το πλαίσιο είναι χάλια και τέτοια.. Αυτό σίγουρα θα συνέβη και σε πολλούς άλλους...

 

Μια καλή ιδέα είναι όταν δίνουμε συνθέσεις υπολογιστών να μην δίνουμε κομμάτια από πλαίσιο... Ας δίνουμε από άλλα μαγαζιά όταν οι τιμές είναι στα ίδια... Είμαστε το μεγαλύτερο φόρουμ για υπολογιστές και έτσι θα φανεί η δύναμη μας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχαμε πάντως και μερικές απαντήσεις της ίσως όχι τόσο άλλης - αλλά μέσα πλευράς, (από χαμηλό μάλλον στρώμα) που δε μπορώ να γνωρίζω κατά πόσο ισχύουν, αλλά μοιάζουν λογικές.

 

Μέσα πλευρά αλλά παλιότερα, σε όχι και πολύ χαμηλό στρώμα που δεν δέχτηκα να ανέβω ακόμη περισσότερο γιατί δεν συμφωνούσα σε πάρα πολλά πράγματα με τον τρόπο που λειτουργούσε η εταιρία γενικά και ειδικότερα με τον τρόπο που αντιμετώπιζε αυτούς που όντως ήταν στο πολύ χαμηλό στρώμα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχαμε πάντως και μερικές απαντήσεις της ίσως όχι τόσο άλλης - αλλά μέσα πλευράς, (από χαμηλό μάλλον στρώμα) που δε μπορώ να γνωρίζω κατά πόσο ισχύουν, αλλά μοιάζουν λογικές.

 

Μέσα πλευρά αλλά παλιότερα, σε όχι και πολύ χαμηλό στρώμα που δεν δέχτηκα να ανέβω ακόμη περισσότερο γιατί δεν συμφωνούσα σε πάρα πολλά πράγματα με τον τρόπο που λειτουργούσε η εταιρία γενικά και ειδικότερα με τον τρόπο που αντιμετώπιζε αυτούς που όντως ήταν στο πολύ χαμηλό στρώμα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

slim σοβαρα θεωρεις οτι οι προσφορες ειναι κανονικες και απλα τις προλαβαινουν υψηλοβαθμοι εκ των εσω

 

ποσους υψηλοβαθμους εχει το πλαισιο και ποσοι απο αυτους ασχολουνται με το να κυνηγανε προσφορες

 

τα παραπονα του κοσμου δεν φτανουν στα μεγαλα κεφαλια?

 

ειναι σοβαρη επιχειρηση αυτη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

slim σοβαρα θεωρεις οτι οι προσφορες ειναι κανονικες και απλα τις προλαβαινουν υψηλοβαθμοι εκ των εσω

 

ποσους υψηλοβαθμους εχει το πλαισιο και ποσοι απο αυτους ασχολουνται με το να κυνηγανε προσφορες

 

τα παραπονα του κοσμου δεν φτανουν στα μεγαλα κεφαλια?

 

ειναι σοβαρη επιχειρηση αυτη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πλαίσιο έχει σοβαρό πρόβλημα με το απόθεμά του. Δεν ξέρουν αν το απόθεμα είναι σωστό ή όχι, κυρίως στα καταστήματα αλλά μερικές φορές και στις αποθήκες.

Εν τω μεταξύ:

 

*Υπάρχουν καμιά 20αριά καταστήματα που καθημερινά τροφοδοτούνται με εμπόρευμα αξιάς δεκάδων χιλιάδων ευρώ.

 

*Αυτά τα καταστήματα μια φορά την εβδομάδα στέλνουν εμπόρευμα πίσω στις αποθήκες γιατί πιθανότατα έκριναν λάθος και παρήγγειλαν περισσότερα απ'όσα έπρεπε

 

*Υπάρχει καθημερινή διακίνηση μεταξύ των καταστημάτων αλλά και για να καλυφθούν παραγγελίες τηλεφωνικές/internet όταν δεν υπάρχει απόθεμα στις αποθήκες

 

*Μεγάλο μπέρδεμα με τις επιστροφές μη ελλατωματικών προιόντων που λόγω της ανοιχτής συσκευασίας προσπαθούν όλοι να φορτώσουν σε κάποιον άλλο

 

10 ανθρώπινα λάθη λοιπόν να γίνονται τη μέρα σε όλη αυτή την διακίνηση, καταλαβαίνεις πόσο εύκολα χάνεις τον έλεγχο... Εκεί λοιπόν έχουν για εμένα ευθύνη. Το κακό απόθεμα είναι πρόβλημα της εταιρίας και όχι του πελάτη. Όταν υποπτεύεσαι ότι κάποιο προιον δεν υπάρχει αλλά και πάλι το βγάζεις "προσφορά", πως να μην πιστέψει ο άλλος ότι τον εξαπατάς?

 

Όσο για αυτό που ρώτησες, ναι συμβαίνει. Ξεκαθαρίζω και πάλι ότι μιλάω για διευθυντές/υποδιευθυντές. Δεν γνωρίζω τι συμβαίνει στα γραφεία.

Οι προσφορές που εσύ βλέπεις σήμερα έχουν πάει στα καταστήματα (συνήθως) 1-2 μέρες νωρίτερα σε mail προς τον διευθυντή. Από προσωπική εμπειρία σου λέω ότι έπαιρναν τα mail χωρίς να τα δείξουν σε κανέναν και άρχιζαν να ψάχνουν πράγματα και να τα βγάζουν στην άκρη..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πλαίσιο έχει σοβαρό πρόβλημα με το απόθεμά του. Δεν ξέρουν αν το απόθεμα είναι σωστό ή όχι, κυρίως στα καταστήματα αλλά μερικές φορές και στις αποθήκες.

Εν τω μεταξύ:

 

*Υπάρχουν καμιά 20αριά καταστήματα που καθημερινά τροφοδοτούνται με εμπόρευμα αξιάς δεκάδων χιλιάδων ευρώ.

 

*Αυτά τα καταστήματα μια φορά την εβδομάδα στέλνουν εμπόρευμα πίσω στις αποθήκες γιατί πιθανότατα έκριναν λάθος και παρήγγειλαν περισσότερα απ'όσα έπρεπε

 

*Υπάρχει καθημερινή διακίνηση μεταξύ των καταστημάτων αλλά και για να καλυφθούν παραγγελίες τηλεφωνικές/internet όταν δεν υπάρχει απόθεμα στις αποθήκες

 

*Μεγάλο μπέρδεμα με τις επιστροφές μη ελλατωματικών προιόντων που λόγω της ανοιχτής συσκευασίας προσπαθούν όλοι να φορτώσουν σε κάποιον άλλο

 

10 ανθρώπινα λάθη λοιπόν να γίνονται τη μέρα σε όλη αυτή την διακίνηση, καταλαβαίνεις πόσο εύκολα χάνεις τον έλεγχο... Εκεί λοιπόν έχουν για εμένα ευθύνη. Το κακό απόθεμα είναι πρόβλημα της εταιρίας και όχι του πελάτη. Όταν υποπτεύεσαι ότι κάποιο προιον δεν υπάρχει αλλά και πάλι το βγάζεις "προσφορά", πως να μην πιστέψει ο άλλος ότι τον εξαπατάς?

 

Όσο για αυτό που ρώτησες, ναι συμβαίνει. Ξεκαθαρίζω και πάλι ότι μιλάω για διευθυντές/υποδιευθυντές. Δεν γνωρίζω τι συμβαίνει στα γραφεία.

Οι προσφορές που εσύ βλέπεις σήμερα έχουν πάει στα καταστήματα (συνήθως) 1-2 μέρες νωρίτερα σε mail προς τον διευθυντή. Από προσωπική εμπειρία σου λέω ότι έπαιρναν τα mail χωρίς να τα δείξουν σε κανέναν και άρχιζαν να ψάχνουν πράγματα και να τα βγάζουν στην άκρη..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως και να'χει πάντως, μου φαίνεται αδιανόητο το γεγονός πως μία εταιρία τέτοιου μεγέθους δε στήνει ένα online σύστημα εμφάνισης αποθεμάτων με άμεση ενημέρωση προσβάσιμη από όλους, (όπως υπάρχει στο site του eshop) ώστε να λυθούν αυτές οι παρεξηγήσεις.

 

Ρε παιδιά αλληλοκοροϊδευόμαστε; Ασε στην μπάντα τα διαθέσιμα σε κατάστημα προϊόντα, αλλά είναι δυνατόν να μην έχει αυτόματη ενημέρωση αποθεματων ένα μαγαζί από την στιγμή που εγώ μπορεί να ψωνίσω ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας; Τζάμπα παραγγέλνουμε εμείς ηλεκτρονικά και τζάμπα κοιτάμε ΠΟΤΕ θα αξιωθούν να έρθουν σπίτι να μας τα φέρουν που τους περιμένουμε σχεδόν όλη μέρα κάθε φορά γιατί αυτοί δεν έχουν καλό προγραμματισμό; ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ του είναι αν θέλει να εκτελεί online συναλλαγές! Τωρα το ότι το έχουν καταντήσει μπάχαλο εκεί μέσα και μερικοί ούτε τα Αμεσα Διαθέσιμα προϊόντα δεν έχουν καταφέρει να παραλάβουν επειδή το site το κατάντησαν της πλάκας απλά για να νομίζεις ότι έχει ποικιλία κλπ κλπ είναι άλλο θέμα!;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως και να'χει πάντως, μου φαίνεται αδιανόητο το γεγονός πως μία εταιρία τέτοιου μεγέθους δε στήνει ένα online σύστημα εμφάνισης αποθεμάτων με άμεση ενημέρωση προσβάσιμη από όλους, (όπως υπάρχει στο site του eshop) ώστε να λυθούν αυτές οι παρεξηγήσεις.

 

Ρε παιδιά αλληλοκοροϊδευόμαστε; Ασε στην μπάντα τα διαθέσιμα σε κατάστημα προϊόντα, αλλά είναι δυνατόν να μην έχει αυτόματη ενημέρωση αποθεματων ένα μαγαζί από την στιγμή που εγώ μπορεί να ψωνίσω ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας; Τζάμπα παραγγέλνουμε εμείς ηλεκτρονικά και τζάμπα κοιτάμε ΠΟΤΕ θα αξιωθούν να έρθουν σπίτι να μας τα φέρουν που τους περιμένουμε σχεδόν όλη μέρα κάθε φορά γιατί αυτοί δεν έχουν καλό προγραμματισμό; ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ του είναι αν θέλει να εκτελεί online συναλλαγές! Τωρα το ότι το έχουν καταντήσει μπάχαλο εκεί μέσα και μερικοί ούτε τα Αμεσα Διαθέσιμα προϊόντα δεν έχουν καταφέρει να παραλάβουν επειδή το site το κατάντησαν της πλάκας απλά για να νομίζεις ότι έχει ποικιλία κλπ κλπ είναι άλλο θέμα!;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο για αυτό που ρώτησες, ναι συμβαίνει. Ξεκαθαρίζω και πάλι ότι μιλάω για διευθυντές/υποδιευθυντές. Δεν γνωρίζω τι συμβαίνει στα γραφεία.

Οι προσφορές που εσύ βλέπεις σήμερα έχουν πάει στα καταστήματα (συνήθως) 1-2 μέρες νωρίτερα σε mail προς τον διευθυντή. Από προσωπική εμπειρία σου λέω ότι έπαιρναν τα mail χωρίς να τα δείξουν σε κανέναν και άρχιζαν να ψάχνουν πράγματα και να τα βγάζουν στην άκρη..

 

Να κάνω μια διευκρίνηση, δεν θέλω να τους τσουβαλιάσω όλους. Όπως σε κάθε άλλη περίπτωση υπάρχουν και τα λαμόγια υπάρχουν και οι τίμιοι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...