Προς το περιεχόμενο

Wii U Topic


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 8,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το castlevania τρεχει στα μισα frames του GoW3,εχει πολυ χειροτερο ΑΑ(το GOW3 εχει μαλλον το ανωτερο ΑΑ σε κονσολες) και πολυ χειροτερα γραφικα απο το GOW3(Τα οποια στα καλα τους ειναι ισως τα καλυτερα του ps3).Αποψη μου το τελευταιο.:P

 

Επειδη ομως τα γραφικα ειναι και art direction.Το Castlevania ειναι φοβερο.Και συνολικα εχει πολυ καλα γραφικα.

Aποψη μου τα παραπανω για να μη παρεξηγηθουμε:P:P

 

Οσο για το wiiu,απογοητευτικα αλλα αναμενομενα τα γραφικα του.

 

Αυτο που ειχε το Castlevania που δεν ειχε -κανενα- αλλο παιχνιδι του ειδους (και οχι μονο) ειναι το γεγονος οτι δεν αναμασουσε tilesets. Ολα ηταν σχεδιασμενα στο χερι. Κανενας τοιχος δεν ηταν ιδιος με καποιον αλλο, καμια πετρα δεν ηταν ιδια με αλλη, ακομα και ιδιου theme περιοχες ειχαν τοσες διαφορες μεταξυ τους και ηταν σχεδιασμενα με τοση λεπτομερεια που πραγματικα ειναι απιστευτο. Επισης το γεγονος οτι το campaign του Casltevania ειναι 3 φορες μεγαλυτερο και "περισσοτερο" απο το GoW3. Ενταξει το GoW3 εχει το ατου οτι ο Kratos εχει το καλυτερο σχεδιο χαρακτηρα ever. Δεν διαθετουν ομως ολοι οι χαρακτηρες την ιδια ποιοτητα με τον Kratos σε αντιθεση με το Castlevania που κραταει ενα επιπεδο ιδιο μεταξυ ολων των χαρακτηρων.

 

Προσωπικα για το Wii U ουτε κρυο ουτε ζεστη. Συνεχιζουμε να μην ξερουμε ουσιαστικα τι εχει κατω απο το "καπο" οπως επισης και τι assets χρησιμοποιουνται. Γενικα ουτε με ενδιαφερει, δωστε μου νεο Metroid, Zelda κτλ κτλ και θα ειμαι μια χαρα. Συνεχιζουν να ερχονται αναφορες οσο περνανε οι μερες οτι το WiiU ειναι πραγματι 2 φορες ισχυροτερο απο ενα PS360 + η αρκετα αυξημενη μνημη για κονσολα μπορουν να δημιουργησουν θαυματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που ειχε το Castlevania που δεν ειχε -κανενα- αλλο παιχνιδι του ειδους (και οχι μονο) ειναι το γεγονος οτι δεν αναμασουσε tilesets. Ολα ηταν σχεδιασμενα στο χερι. Κανενας τοιχος δεν ηταν ιδιος με καποιον αλλο, καμια πετρα δεν ηταν ιδια με αλλη, ακομα και ιδιου theme περιοχες ειχαν τοσες διαφορες μεταξυ τους και ηταν σχεδιασμενα με τοση λεπτομερεια που πραγματικα ειναι απιστευτο. Επισης το γεγονος οτι το campaign του Casltevania ειναι 3 φορες μεγαλυτερο και "περισσοτερο" απο το GoW3. Ενταξει το GoW3 εχει το ατου οτι ο Kratos εχει το καλυτερο σχεδιο χαρακτηρα ever. Δεν διαθετουν ομως ολοι οι χαρακτηρες την ιδια ποιοτητα με τον Kratos σε αντιθεση με το Castlevania που κραταει ενα επιπεδο ιδιο μεταξυ ολων των χαρακτηρων.

 

Συμφωνώ σε όλα και ειδικά στον έντονο +100000000000000.....απλά θα συμπληρώσω ότι και τα bosses στο LOS ήταν "ξεχωριστά"-μοναδικά!!! :) ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Αυτο που ειχε το Castlevania που δεν ειχε -κανενα- αλλο παιχνιδι του ειδους (και οχι μονο) ειναι το γεγονος οτι δεν αναμασουσε tilesets. Ολα ηταν σχεδιασμενα στο χερι. Κανενας τοιχος δεν ηταν ιδιος με καποιον αλλο, καμια πετρα δεν ηταν ιδια με αλλη, ακομα και ιδιου theme περιοχες ειχαν τοσες διαφορες μεταξυ τους και ηταν σχεδιασμενα με τοση λεπτομερεια που πραγματικα ειναι απιστευτο. Επισης το γεγονος οτι το campaign του Casltevania ειναι 3 φορες μεγαλυτερο και "περισσοτερο" απο το GoW3. Ενταξει το GoW3 εχει το ατου οτι ο Kratos εχει το καλυτερο σχεδιο χαρακτηρα ever. Δεν διαθετουν ομως ολοι οι χαρακτηρες την ιδια ποιοτητα με τον Kratos σε αντιθεση με το Castlevania που κραταει ενα επιπεδο ιδιο μεταξυ ολων των χαρακτηρων.

 

Σιγουρα εχει κατι το ιδιαιτερο στο σχεδιασμο του αυτο το παιχνιδι,γι αυτο και ειναι ομορφο.Τωρα η διαρκεια δεν νομιζω οτι εχει καμια σχεση με τον οπτικο τομεα.Τα GB απο την αλλη που ειναι περισσοτερα στο GoW3 ισως.

 

Ε καλα σιγα μην ειχαν ολοι τα πολυγωνα του kratos αλλα και παλι σε συγκριση με του Castlevania μου φαινεται οτι ειναι αρκετα εως πολυ καλυτεροι οι υπολοιποι χαρακτηρες.

 

Καποια στιγμη θα φτασουμε στο σημειο οπου το art direction θα κανει την διαφορα,καθως θα εχουν τερματησει η δυνατοτητες.:P

Αργει λιγο αυτο αλλα δεν πειραζει:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που ειχε το Castlevania που δεν ειχε -κανενα- αλλο παιχνιδι του ειδους (και οχι μονο) ειναι το γεγονος οτι δεν αναμασουσε tilesets. Ολα ηταν σχεδιασμενα στο χερι. Κανενας τοιχος δεν ηταν ιδιος με καποιον αλλο, καμια πετρα δεν ηταν ιδια με αλλη, ακομα και ιδιου theme περιοχες ειχαν τοσες διαφορες μεταξυ τους και ηταν σχεδιασμενα με τοση λεπτομερεια που πραγματικα ειναι απιστευτο. Επισης το γεγονος οτι το campaign του Casltevania ειναι 3 φορες μεγαλυτερο και "περισσοτερο" απο το GoW3. Ενταξει το GoW3 εχει το ατου οτι ο Kratos εχει το καλυτερο σχεδιο χαρακτηρα ever. Δεν διαθετουν ομως ολοι οι χαρακτηρες την ιδια ποιοτητα με τον Kratos σε αντιθεση με το Castlevania που κραταει ενα επιπεδο ιδιο μεταξυ ολων των χαρακτηρων.

 

Προσωπικα για το Wii U ουτε κρυο ουτε ζεστη. Συνεχιζουμε να μην ξερουμε ουσιαστικα τι εχει κατω απο το "καπο" οπως επισης και τι assets χρησιμοποιουνται. Γενικα ουτε με ενδιαφερει, δωστε μου νεο Metroid, Zelda κτλ κτλ και θα ειμαι μια χαρα. Συνεχιζουν να ερχονται αναφορες οσο περνανε οι μερες οτι το WiiU ειναι πραγματι 2 φορες ισχυροτερο απο ενα PS360 + η αρκετα αυξημενη μνημη για κονσολα μπορουν να δημιουργησουν θαυματα.

 

 

Για αρκετά από τα hardware specs του Wii U ξέρουμε.

 

Ο επεξεργαστής είναι αρχιτεκτονικής Power 7 της IBM, και μάλλον θα είναι τριπύρηνος (κάποιοι λένε και τετραπύρηνος). Σε θέμα επεξεργαστή προσεγγίζει πολύ τον Xenon του 360, αλλά με καλύτερη και αποδοτικότερη αρχιτεκτονική. Καθότι ο Cell έχει ένα πλεόνασμα περίπου 20GFLOPS περισσότερο από τον Xenon του 360, ακόμα δεν ξέρουμε αν ο επεξεργαστής θα είναι defacto καλύτερος από ps3, αλλά λόγω αρχιτεκτονικής Power 7 λογικά θα είναι σίγουρα πιο μοντέρνος τουλάχιστον και λογικά καλύτερος. Προς αυτό συνάδει κιόλας πως θα είναι αρχιτεκτονικής 45nm και διάφορες φήμες λένε θα έχει αρκετή edRAM (embedded ram), καθώς και L3 cache που δεν έχουν οι Xenon/Cell. Βέβαια θα πρέπει να ξέρουμε και τα ρολόγια (και ο Xenon και ο Cell τρέχουν στα 3.2Ghz). Ελπίζω η Nintendo να μην είναι συντηρητική.

 

Η κάρτα γραφικών είναι Radeon HD, βγάζει μέχρι 1080p. Eδώ δεν ξέρουμε ακόμα πολλά πράγματα, αλλά σίγουρα θα είναι DX10.1 set τουλάχιστον (αλλά μάλλον όχι DX11), σίγουρα θα υπάρχει tesselation unit και καλύτερο από το tesselation unit του 360 (αν θέλετε να δείτε πώς μπορεί το tesselation unit να κάνει τη διαφορά ακόμα και στο 7ετίας 360, κοιτάξτε το Halo 4, το οποίο αναμένεται να σηκώσει τον πήχη στα γραφικά του 360 ακόμα περισσότερο). Σίγουρα η κάρτα γραφικών θα είναι ΑΡΚΕΤΑ καλύτερη από τα 360/ps3.

 

H μνήμη λέγεται θα είναι 1.5GB συνολικά. Αν ισχύει αυτό (υπάρχει περίπτωση να είναι και περισσότερη, όταν τα dev kits είχαν/έχουν 3GB μνήμη), μιλάμε για 3x φορές τη μνήμη του 360 και περισσότερο από 3x φορές τη μνήμη του ps3 (καθώς το ps3 έχει 256mb για memory και 256mb για system, ενώ το 360 έχει 512mb shared μνήμη που μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποδοτικότερα). Οπότε σε μνήμη το Wii U αφήνει πολύ πίσω τις τωρινές κονσόλες.

 

Και σε οπτικό μέσο, όπως μάθαμε, θα είναι proprietary 25GB δίσκοι, δηλαδή ένα variant είτε blu-ray είτε κάτι αντίστοιχο. Σαφώς δε θα υποστηρίζει bluray αναπαραγωγή, εκτός και αν φροντίσει γι αυτό η Hacking scene (αν και δυσκολάκι μου φαίνεται).

 

 

Αν τα παραπάνω μείνουν ως είναι, και με βάση το form factor του Wii U, που είναι slim κτλ, τότε μιλάμε για μία αρκετά δυνατότερη κονσόλα από 360/PS3, αλλά σαφώς όχι στα επίπεδα του επόμενου xbox τουλάχιστον (για το Orbis/ps4 που αναμένεται να χρησιμοποιεί AMD επεξεργαστή αρχιτεκτονικής x86 έχω αμφιβολίες, αλλά σίγουρα θα είναι καλύτερο από WiiU - μάλλον όχι όμως από το νέο xbox).

 

Τα θέματα/προβληματισμοί με το Wii U είναι: πρώτον αν το wireless χειριστήριο με την intregrated screen θα μπορεί να κάνει streaming το content από την κονσόλα στο χειριστήριο στα όρια ενός μεγάλου δωματίου/σαλονιού χωρίς πρόβλημα και χωρίς διακοπές. Εκεί έχω κάποιες ως αρκετές αμφιβολίες, καθώς στην παρουσίαση της E3 το χρησιμοποίησαν πολύ λίγο και αυτό wired με την κονσόλα, και όχι wireless. Δεύτερον οι αναφορές για διάρκεια μπαταρίας 3-5 ώρες στο ασύρματο χειριστήριο. Δηλαδή κάθε μέρα επαναφόρτιση? Και πόσο θα θέλει? Και πώς θα φορτίζει? Όλα αυτά με προβληματίζουν + το κουμούτσα μέγεθος.

 

Τρίτον, είναι όλο το concept του Wii U πόσα χρήματα θα αξιώνει launch day...Αν η τιμή είναι στα 250 ευρώ, κάτι γίνεται...

 

Πάντως, από τη Nintendo να αναμένετε να περάσει καιρός μέχρι να δούμε γραφικά/γραφικάρες στο Wii U, καθώς τα launch games δε θα είναι τίποτα ιδιαίτερο.

Θα δούμε τι θα κάνει η Ubisoft. Εκεί υπάρχουν ελπίδες να έχουμε ωραία γραφικά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλος ο χαμός δηλαδή, για μια "next-gen" κονσόλα που θα είναι λίγο καλύτερη απο τα 360/PS3 με παμπάλαιο πλέον hardware;

 

Koίτα αν τρέχει 720p σε 60fps και επιπλέον παίζει και 1080p σε 30fps (η δήλωση του johnvani18 ότι το Assassins Creed 3 θα τρέχει στο Wii U σε 1080p @ 60fps δεν την έχω δει προσωπικά, αλλά εγώ σου λέω 1080p @ 30fps έστω), θα μιλάμε για μία κονσόλα αρκετά καλύτερη, και η οποία θα έχει τουλάχιστον 1 χρόνο headstart, καθότι βλέπω τα ps4/xbox next να βγαίνουν 2014 και μετά. Και σκέψου επίσης πως το 99 τοις εκατό των σύγχρονων HD τηλεοράσεων παίζει μέχρι 1080p, οπότε και στις νέες κονσόλες δε θα δούμε γραφικά εξω-πραγματικά σε σχέση με τώρα ή πολύ περισσότερο σε σχέση με το Wii U. Εντάξει θα έχουμε AA, AF, καλύτερο draw distance, πολύ καλύτερα textures κτλ, αλλά πιστεύω ο περιορισμός της ανάλυσης είναι ακόμα ένα στοιχείο του γιατί το Wii U σχεδιάστηκε με βάση moderate specs.

 

Επίσης για κάποιους όπως και εμένα, που δεν έχουν Wii η δυνατότητα της πλήρους προς τα πίσω συμβατότητας, είναι added bonus, καθώς έχεις και όλο τον κατάλογο των παιχνιδιών του Wii. Τα οποία ίσως και να γίνονται upscaled σε υψηλές αναλύσεις από το Wii U.

Αν το Wii U έχει καλή launch τιμή, θα αποτελεί μία δελεαστική πρόταση και όταν βγουν τα νέα ps, xbox, τότε θα είμαστε στα 2ndgen παιχνίδια του Wii U, άρα για να δούμε διαφορά μεγάλη διαφορά στ γραφικά, ανάμεσα σε ps4 π.χ. και Wii U ίσως να χρειαστεί να φτάσουμε στο 2015. Καταλαβαίνεις το point µου.

Έχει προοπτικές το Wii U. Μετά μην ξεχνάς πως απ΄ό,τι φαίνεται δε θα έχει κάποιον anti-used games μηχανισμό, κάτι πολύ σημαντικό οικονομοτεχνικά στην αγορά των παιχνιδιών. Και ίσως είναι και χαλαρότερο το hacking scene, με αποτέλεσμα να μπορείς να τρέξεις backups HD παιχνιδιών του Wii U ευκολότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Cortan και JohnVani18 βασίζεστε πολύ στις φήμες. Ο μηχανισμός για τα anti-used games είναι απλά φήμη. Δεν εχει κανεις επιβεβαιώσει τίποτα. Οπότε δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα ακόμα. Όπως επίσης δεν έχουμε μάθει πλήρη χαρακτηριστικά του wii u οπότε ακόμα δεν μπορούμε να κρίνουμε την δύναμη της κονσόλας. Εγώ πιστεύω το Wii U θα πάρει μπροστά αν υπάρξουν παιχνίδια που χρησιμοποιούν και την δύναμη της κονσόλας αλλά και το νέο gamepad (Zombi U, Mario).

 

Επίσης είχα διαβάσει κάπου παλαιότερα πως το wii U δεν θα κάνει upscale τα παιχνίδια του wii. Δεν θυμάμαι όμως αν ήταν φήμη ή δήλωση της Nintendo.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά βασίζομαι γιατί του WiiU βγήκαν πραγματικές.

Το chipset που θα χρησιμοποιούσε είχε ακουστεί πως θα είναι το RV770, και πραγματικά αυτό χρησιμοποιεί. Και η κάρτα δεν είναι το μόνο που αποδίχθηκε πραγματικότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλος ο χαμός δηλαδή, για μια "next-gen" κονσόλα που θα είναι λίγο καλύτερη απο τα 360/PS3 με παμπάλαιο πλέον hardware;

 

Παντως κοβω τα @@ μου οτι και οι επομενες κονσολες τοσο της MS οσο και της Sony δεν θα ειναι και τιποτα το super WOW. Το ποιο πιθανο ειναι να νοικοκυρεψουν λιγο τα assets, λιγο την αρχιτεκτονικη ετσι ωστε να παιζουν τα σημερινα παιχνιδια ποιοτητας Battlefield 3 σε ενα αρκετα ποιο αξιοπρεπες επιπεδο απο οτι το PS360. Και παλι το PC θα ειναι the king οσο αφορα την αποδοση. Δεν πιστευω με την καμια οτι θα φτιαξουν κονσολες για να τις λανσαρουν σε τιμες της ταξης των 400-500-600 ευρω οπως ειχε γινει με το PS360. Κονσολες οι οποιες σημερα (με βαση την ιστορια) θα επρεπε να εχουν μεγιστη τιμη το πολυ 180 ευρω (και με bundles κιολας).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρώ τουλάχιστον επιβεβλημένο μια κονσόλα του 2012 να παίζει τουλάχιστον όλα τα ΑΑΑ παιχνίδια σε 1080p @ 60fps. Οτιδήποτε λιγότερο προσωπικά το θεωρώ σκάνδαλο, μην ξεχνάμε οτι η συγκεκριμένη υπόσχεση είχε πρωτοακουστεί απο το 2005.

 

Απο εκεί και πέρα συμφωνώ με τον Ikaruga οτι οι επόμενες κονσόλες δεν θα έχουν κανένα σπουδαίο hardware leap σε σχέση με τις προηγούμενες. Προσωπικά ποντάρω οτι τα Orbis/720 θα σχεδιαστούν ίσα-ίσα για να τρέχουν την Unreal 4 σε compromised πάντα ρυθμίσεις. Απο εκεί και πέρα με βάση την γενικότερη απογοήτευση γύρω απο την βιομηχανία, με βλέπω σε 2-3 χρόνια να στήνω gaming rig και να παρατήσω εντελώς τον χώρο των κονσολών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

1080p θα ειναι οι νεες κονσολες και 60fps σε λιγα παιχνιδια παλι.Δεν με χαλαει αυτο.

 

Εγω ειμαι αισιοδοξος οτι θα δουμε αλμα,καθως θα βγουν κοντα/μεσα στο 2014.Παντα υπηρχε μεγαλο αλμα.Το ιδιο θα γινει και τωρα.

Δεν θα υπηρχε αλμα αν ηταν στην αγορα σημερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρώ τουλάχιστον επιβεβλημένο μια κονσόλα του 2012 να παίζει τουλάχιστον όλα τα ΑΑΑ παιχνίδια σε 1080p @ 60fps. Οτιδήποτε λιγότερο προσωπικά το θεωρώ σκάνδαλο, μην ξεχνάμε οτι η συγκεκριμένη υπόσχεση είχε πρωτοακουστεί απο το 2005.

 

Και οι σημερινες κονσολες μια χαρα αποδιδουν 1080p - 60 frames αλλα θα πρεπει να μειωσουν πολυ την ποιοτητα. Αντιστροφα αν μια κονσολα εχει τη δυνατοτητα να παραγει σημερινα παιχνιδια σε 1080p - 60 frames τοτε οι περισσοτεροι developers απλα θα φορτωσουν και αλλο την μηχανη με "καλουδια" ωστε παλι να τα τρεχει σε 720P - 30 frames. Απλα τα πραγματα. Καμια εταιρια δεν θα κατσει στο επιπεδο γραφικων του Ninja Gaiden Sigma (παραδειγμα full 1080p - 60 FPS παιχνιδιου στο PS3) απο τη στιγμη που μπορει να δωσει κατι σαν το uncharted. Η ιδεολογια δεν προκειται να αλλαξει και στις νεες κονσολες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

(παραδειγμα full 1080p - 60 FPS παιχνιδιου στο PS3)

 

Υπαρχει και το παραδειγμα του wipeout ομως που εχει γραφικαρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...