Προς το περιεχόμενο

PlayStation Vita Topic [PS Vita]


aekoupoli

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

Δεν συγκρίνεται το support της MS για το Χ1 στην Ιαπωνική αγορά, με το support της Sony για το PSV οπουδήποτε εκτός Ιαπωνίας.

Καταλαβαίνω ότι η MS έχει λεφτά για κάψιμο, αλλά το PSV έχει πουλήσει κάμποσα εκατομμύρια για να σταματήσουν έτσι ξερά την παραγωγή physical games τόσο νωρίς (για τα δεδομένα της Sony πάντα που supportάρει για πολλά χρόνια τα μηχανάκια της παραδοσιακά).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ολη την ασία το vita ειναι πολυ δημοφιλες  . Στη σονυ US και EU εχουν τοσο καβαλησει το καλαμι ...μονο αν τους βγει νεος ανταγωνιστης θα συνελθουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

νομίζω ότι το πιο τραγικό λάθος είναι η μη υποστήριξη sd σε συνδιασμό με την κατάργηση των physical games, κατα τα άλλα ίσως ήταν κι αδιάφορο.  Για την εμπορική αποτυχία τώρα οκ είναι συνδιασμός πολλών παραγόντων, όπως η παρούσια των παιχνιδίων του psp σε άλλο φορμάτ, η αποτυχία του βασικού οικοσυστήματος του (πσ3) κλπ κλπ. Πάντως σαν φορητή κονσόλα παραμένει απο τις καλύτερες και  με το hack της απογειώενεται.

 

https://kotaku.com/mobile-gaming-didnt-kill-the-vita-sony-did-1733350950

Επεξ/σία από Daredevil
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Η Sony είχε μια τεράστια ευκαιρία με το PSV, μπορούσε να εκθρονίσει την Ν από τα φορητά. Μιλάμε για το πιο premium φορητό που έχει βγει με ονειρικά specs για την εποχή του από τη μία και από την άλλη την Ν με ένα toy για παιδάκια ουσιαστικά. Και αντί να κάτσει και να το βιάσει από παντού στα exclusives για να ξεσκιστεί στις πωλήσεις, το άφησε να ψοφήσει χωρίς καν πρώτες βοήθεια. 

Για μένα οι proprietary κάρτες ήταν πταίσμα, το κύριο πρόβλημα του PSV ήταν ότι η Sony δεν έριξε λεφτά στο development και δεν έριξε λεφτά γιατί δεν μπορούσε να συντηρήσει δύο main συστήματα στην αγορά. 

Πολύ κρίμα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Malthador είπε

Η Sony είχε μια τεράστια ευκαιρία με το PSV, μπορούσε να εκθρονίσει την Ν από τα φορητά. Μιλάμε για το πιο premium φορητό που έχει βγει με ονειρικά specs για την εποχή του από τη μία και από την άλλη την Ν με ένα toy για παιδάκια ουσιαστικά. Και αντί να κάτσει και να το βιάσει από παντού στα exclusives για να ξεσκιστεί στις πωλήσεις, το άφησε να ψοφήσει χωρίς καν πρώτες βοήθεια. 

Για μένα οι proprietary κάρτες ήταν πταίσμα, το κύριο πρόβλημα του PSV ήταν ότι η Sony δεν έριξε λεφτά στο development και δεν έριξε λεφτά γιατί δεν μπορούσε να συντηρήσει δύο main συστήματα στην αγορά. 

Πολύ κρίμα. 

κι η Ν είχε το ίδιο θέμα με το wiiu τουλάχιστον το υποστήριξε σαν 1st party. Άσε που όταν αγόραζες το 3ds όπως όλα τα φορητά της Ν κι έλεγες οκ έχω κι άλλα 1000 παιχνίδια να παίξω σωστά  day 1.  Δεν ξέρω αν είναι θέμα χρημάτων η θέμα τύπου, ποιος ασχολείται τώρα με αυτό to gadget, τον έχουμε πιεί απο την ms δώστε προτεραιώτηα στο dev/deals κλπ για το ps4, μιας και δεν υπάρχει και τρόπος για direct porting από το ps3.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σενάριο αυτό το έχουμε δει πολλές φορές στο παρελθόν. Εδώ πέρα ολόκληρο game boy έζησε για να δει gamecube. Δύο πράγματα διέκρινα που πάντα υπήρχε θέμα σε όλες τις γενιές που η Nintendo έκανε καλά και κέρδιζε. 

- brand name και franchises 

- βολικοτητα και πρακτικότητα 

Οι αντίπαλοι σε ένα εκ των δύο ή και στα δύο πάντα είχαν θέμα. Το θέμα της τιμής το προσπερνάς εν μέρη. Στο ps vita ήταν και αυτό γιατί με όλα τα απαραίτητα έξοδα μαζί έφτανε άνετα τιμή ps3. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Malthador είπε

Η Sony είχε μια τεράστια ευκαιρία με το PSV, μπορούσε να εκθρονίσει την Ν από τα φορητά. Μιλάμε για το πιο premium φορητό που έχει βγει με ονειρικά specs για την εποχή του από τη μία και από την άλλη την Ν με ένα toy για παιδάκια ουσιαστικά. Και αντί να κάτσει και να το βιάσει από παντού στα exclusives για να ξεσκιστεί στις πωλήσεις, το άφησε να ψοφήσει χωρίς καν πρώτες βοήθεια. 

Για μένα οι proprietary κάρτες ήταν πταίσμα, το κύριο πρόβλημα του PSV ήταν ότι η Sony δεν έριξε λεφτά στο development και δεν έριξε λεφτά γιατί δεν μπορούσε να συντηρήσει δύο main συστήματα στην αγορά. 

Πολύ κρίμα. 

Συμφωνω απολυτα οσον αφορα το Vita.

Eιχε εξαιρετικο hardware με σουπερ potential. Oτι καλυτερο εχω πιασει στα χερια μου σε φορητο(οχι μονο για τα specs). Απο την αλλη δεν νομιζω οτι θα εκθρονιζε ποτε την Nintendo.

Tα sony studios(εκτος απο την Mm) δεν εχουν την ικανοτητα των Νιντεντο studios να φτιαχνουν παιχνιδια με ''φορητο'' χαρακτηρα.

H Nintendo το εχει στο ''αιμα'' της ρε παιδι μου με την τεραστια παραδοση στο φορητο gaming. Και επειδη το software κανει την διαφορα , η sony θα ακολουθουσε παντα απο πισω.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι οτί η μόδα είναι freemium παιχνίδια στο κινητό. Κάποια στιγμή η ποιότητα δεν θα είναι καν κριτήριο αρκεί να είναι στο πλέιστορ και να παίζει σε κινητό των 60 ευρώ.

Δείτε τον χαμό με το pokemon go και το mario run. Οι casual gamers είναι χιλιαπλάσιοι από τους hardcore gamers

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μόδα μπορεί να είναι εκεί αλλά υπάρχει μεγάλη αγορά και για τις φορητές κονσόλες. Το αποδεικνύει το 3ds.

Έβγαλε τα μάτια της μόνη της η Sony. Είχε όλα τα φόντα να κυριαρχήσει και έστρεψε το όπλο της στα μούτρα της.

Η Nintendo για πολλά χρόνια συντηρούνταν από το φορητό της τμήμα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 hours ago, Daredevil said:

κι η Ν είχε το ίδιο θέμα με το wiiu τουλάχιστον το υποστήριξε σαν 1st party. Άσε που όταν αγόραζες το 3ds όπως όλα τα φορητά της Ν κι έλεγες οκ έχω κι άλλα 1000 παιχνίδια να παίξω σωστά  day 1.  Δεν ξέρω αν είναι θέμα χρημάτων η θέμα τύπου, ποιος ασχολείται τώρα με αυτό to gadget, τον έχουμε πιεί απο την ms δώστε προτεραιώτηα στο dev/deals κλπ για το ps4, μιας και δεν υπάρχει και τρόπος για direct porting από το ps3.

Η Sony ήταν σε δεινή οικονομική κατάσταση την εποχή που βγήκε το PSV, λόγω των χειρισμών της στο PS3 που άργησε να σηκώσει κεφάλι. Το μεγάλο πρόβλημα ήταν ότι το PSV δεν είναι PSP ή NDS/3DS: το developing των games κοστίζει πολύ περισσότερο. Και βασικά, δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς περίμενε η Sony να γίνει με το PSV, δεν καταλαβαίνω γιατί το κυκλοφόρησε καν, πίστευε ότι θα κινηθούν από μόνοι τους οι 3rd-party, χωρίς να υπάρχουν σοβαρά exclusives; Έχεις κυκλοφορήσει ένα κάρο home consoles, ξέρεις από πρώτο χέρι ότι τα exclusives είναι που σε πάνε τραίνο στο home τμήμα σου, γιατί να ισχύει κάτι διαφορετικό στο φορητό gaming;

20 hours ago, ikaruga24 said:

Το σενάριο αυτό το έχουμε δει πολλές φορές στο παρελθόν. Εδώ πέρα ολόκληρο game boy έζησε για να δει gamecube. Δύο πράγματα διέκρινα που πάντα υπήρχε θέμα σε όλες τις γενιές που η Nintendo έκανε καλά και κέρδιζε. 

- brand name και franchises 

- βολικοτητα και πρακτικότητα 

Οι αντίπαλοι σε ένα εκ των δύο ή και στα δύο πάντα είχαν θέμα. Το θέμα της τιμής το προσπερνάς εν μέρη. Στο ps vita ήταν και αυτό γιατί με όλα τα απαραίτητα έξοδα μαζί έφτανε άνετα τιμή ps3. 

Ναι, αλλά η Sony απέκτησε κάτι πριν την κυκλοφορία του PSV που η Ν το είχε από πάντα στα φορητά της: βάσεις και potential. Είχε κλείσει ήδη τον κύκλο του το PSP και μάλιστα εξαιρετικά πετυχημένα (ειδικά αν αναλογιστούμε με τι αντίπαλο έπαιζε) στα 80m πουλημένες κονσόλες. Δεν κατάφερε να πείσει ούτε το 1/4 της ήδη εγκατεστημένης βάσης της, μιλάμε για τραγική αποτυχία. Και αν συνυπολογίσουμε ότι εάν κάποιος ήθελε ένα πιο premium «ενήλικο» μηχάνημα, το PSV αποτελούσε μονόδρομο τότε, η αποτυχία είναι ακόμα μεγαλύτερη.

19 hours ago, PDS13 said:

Συμφωνω απολυτα οσον αφορα το Vita.

Eιχε εξαιρετικο hardware με σουπερ potential. Oτι καλυτερο εχω πιασει στα χερια μου σε φορητο(οχι μονο για τα specs). Απο την αλλη δεν νομιζω οτι θα εκθρονιζε ποτε την Nintendo.

Tα sony studios(εκτος απο την Mm) δεν εχουν την ικανοτητα των Νιντεντο studios να φτιαχνουν παιχνιδια με ''φορητο'' χαρακτηρα.

H Nintendo το εχει στο ''αιμα'' της ρε παιδι μου με την τεραστια παραδοση στο φορητο gaming. Και επειδη το software κανει την διαφορα , η sony θα ακολουθουσε παντα απο πισω.

Θα συμφωνούσα μαζί σου ενάμιση χρόνο πριν. Πλέον έχουμε την εμπειρία από την κυκλοφορία του NSw, που μας δείχνει ότι υπάρχει κόσμος που θέλει να παίζει και «μεγάλα» games στο φορητό του. Για σκέψου να είχε βγάλει από έναν τίτλο τo κάθε studio της Sony για το Vita. Για σκέψου ένα φορητό να είχε αυτά τα 5-6-7 exclusives που έχει σήμερα το PS4 (με παρεμφερή ποιότητα εννοείται). Κι ας μην ήταν τόσο μεγάλες παραγωγές, εγώ πιστεύω ότι σήμερα θα μιλούσαμε με άλλα δεδομένα, γιατί τα exclusives θα έφερναν πιο σοβαρή 3rd-party υποστήριξη. Μπορεί να μην έφτανε τα 70-80m του 3DS, αλλά 50-60m πιστεύω μπορούσε να τα φτάσει, γιατί το PSV έχει και άλλη μία βάση για να έπιανε νούμερα: έχει με το μέρος του τους PS4 owners. Θα αγόραζαν πολλοί περισσότεροι το PSV σαν συνοδευτικό, αν μπορούσαν να παίζουν και μερικά αποκλειστικά σε αυτό (εκτός remote play).

14 hours ago, Choutas said:

Η αλήθεια είναι οτί η μόδα είναι freemium παιχνίδια στο κινητό. Κάποια στιγμή η ποιότητα δεν θα είναι καν κριτήριο αρκεί να είναι στο πλέιστορ και να παίζει σε κινητό των 60 ευρώ.

Δείτε τον χαμό με το pokemon go και το mario run. Οι casual gamers είναι χιλιαπλάσιοι από τους hardcore gamers

Όταν θα γίνει αυτό θα το συζητήσουμε. Για την ώρα το NSw μας αποδεικνύει ότι η αγορά είναι εκεί και περιμένει να καταναλώσει.

Επεξ/σία από Malthador
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Malthador είπε

Η Sony ήταν σε δεινή οικονομική κατάσταση την εποχή που βγήκε το PSV, λόγω των χειρισμών της στο PS3 που άργησε να σηκώσει κεφάλι. Το μεγάλο πρόβλημα ήταν ότι το PSV δεν είναι PSP ή NDS/3DS: το developing των games κοστίζει πολύ περισσότερο. Και βασικά, δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς περίμενε η Sony να γίνει με το PSV, δεν καταλαβαίνω γιατί το κυκλοφόρησε καν, πίστευε ότι θα κινηθούν από μόνοι τους οι 3rd-party, χωρίς να υπάρχουν σοβαρά exclusives; Έχεις κυκλοφορήσει ένα κάρο home consoles, ξέρεις από πρώτο χέρι ότι τα exclusives είναι που σε πάνε τραίνο στο home τμήμα σου, γιατί να ισχύει κάτι διαφορετικό στο φορητό gaming;

Πίστευε πολύ ότι οι devs θα έκαναν εύκολα ports από το ps3, που δεν πρέπει να ίσχυε πολύ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μalthador.

 

και παλι τα συγκεκρικριμενα παιχνιδια της Νιντυ εχουν περισσοτερο ''φορητο'' χαρακτηρα απο το GOW κ το The last of us. 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...