Cro-Magnon Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Life 4/10 Άλλη μια φόλα της γνωστής εταιρείας σκουπιδοκουλτουρας, ακα Χολυγουντ. Άντεξα μεχρι το 15' όταν ο σκηνοθέτης άρχισε να γαμάει όλη την οργανική χημεία και τους νόμους της Ρομποτικής. Χωρίς παράλληλα να εχει επιδείξει τιποτα παρα αισχρή λογοκλοπη απο το Αλιεν...κανονικός σοδομισμός θα ελεγα. Γατακια τυπου Τζιλενχαλ και του άλλου που βαριέμαι να γουγκλάρω το ονομα του δεν μπορουν να στηρίξουν όχι ταινια αλλά ουτε χαρτι τουαλέτας... Προσπεραστε... 1
KilliK Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 ε ναι, τιποτα σαν την κουλτουρα του ιρανικου σινεμα. 1
Wayward Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Ωραίο κόλπο να βαθμολογούμε ταινίες εκ των οποίων είδαμε 10 λεπτά... PS. Δε μιλάω για τη συγκεκριμένη που ούτε σε εμένα άρεσε, αλλά έλεος με το trend να κράζουμε ταινία την οποία δεν είδαμε. 6
skiabox Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Ghost in the Shell. Χαμένος χρόνος. http://www.imdb.com/title/tt1219827/ Καλά αυτό φαινόταν και από το trailer. Εγώ χθες είδα SpiderMan και του δίνω 4/10 μιας και απευθύνεται πιο πολύ σε ηλικίες κάτω των 10 ετών.
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 The Circle: -- http://www.imdb.com/title/tt4287320/?ref_=nv_sr_1 Η ταινία ασχολείτε με την οικιοθελή παραχώρηση και εκμετάλευση κάθε στοιχείου της προσωπικής μας ζωής με τα γνωστά προσχήματα για "το καλό μας", "το καλό" του συνόλου, την "δημοκρατία", το καλύτερο επίπεδο ζωής, κλπ κλπ απο μια εταιρεία (στην πραγματική ζωή έχουμε αρκετές....) που εκμηδενίζουν την ιδιωτικότητα και έχουν ώς σκόπο φυσικά και μόνο το κέρδος απο την επεξεργασία των δεδομένων. Καλό και γνωστό το concept σαν υπόθεση, έχει Emma Watson και Tom Hanks αλλά δεν ξετρελάθηκα ούτε και εντυπωσιάστικα γενικότερα απο την όλη ταινία. Πάνω κάτω συμφωνώ με τις βαθμολογίες και του imdb (5/10).
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2017 Prisoners (2013) Είχα πολύ μεγάλες προσδοκίες. Γνωρίζοντας το σκηνοθέτη από το Enemy, το Arrival και το Sicario και σε συνδυασμό με τις πολύ θετικές κριτικές, ήμουν έτοιμος για κάτι εκπληκτικό. Και ήταν... ...πολύ καλή. Αλλά δε με ενθουσίασε κιόλας. Έχει αρκετά σεναριακά θέματα η ταινία που με ενόχλησαν και δε με άφησαν να την ευχαριστηθώ. Δε βοήθησε και ότι μου θύμισε σε πολλά σημεία το Memories of Murder, το οποίο βρίσκω πιο δυνατό, οπότε στη σύγκριση έχανε συνεχώς. Εντάξει, όμως, εννοείται ότι η ταινία είχε εξαιρετικά στοιχεία. Η σκηνοθεσία και η φωτογραφία ήταν όπως πάντα πολύ προσεγμένα, πολύ καλή ατμόσφαιρα, ένταση, κρατούσε το ενδιαφέρον συνεχώς, η γενική ιδέα του σεναρίου ήταν καλή (αν και όχι κάτι πολύ ιδιαίτερο), οι διάλογοι ήταν σε πολύ καλό επίπεδο και οι χαρακτήρες είχαν ενδιαφέρουσες γκρίζες περιοχές. Αλλά κάποιες αποφάσεις τις βρήκα υπερβολικές και κάποια σκηνοθετικά τρικς είναι εκεί μόνο για να σε μπερδέψουν. Δεν πιστεύω ότι τα χρειαζόταν αυτά η ταινία. Το δυνατότερο σημείο της πιστεύω ότι ήταν μακράν οι ερμηνείες. Ο Γκίλενχαλ ήταν καταπληκτικός, όπως πάντα. Έχει τον τρόπο να βρίσκει στον κάθε ρόλο που αναλαμβάνει τις λεπτομέρειες εκείνες που θα τον κάνουν πραγματικό και ενδιαφέρον και θα του δώσουν προσωπικότητα. Λατρεύω και θαυμάζω τους ηθοποιούς που δουλεύουν τόσο πολύ στο αντικείμενό τους. Ο Χιου Τζάκμαν μου απέδειξε για άλλη μια φορά, αυτό που είχα πρωτομυριστεί στο Prestige και επιβεβαίωσα στο Fountain, ότι στα χέρια ενός καλού σκηνοθέτη, είναι σπουδαίο "εργαλείο". Εξαιρετικοί και οι υπόλοιποι, όλοι έδωσαν διαστάσεις στους ρόλους τους (μην τους γράφω έναν-έναν). Πάντως, μου έχει μείνει μια απογοήτευση. Ίσως φταίνε και οι μεγάλες προσδοκίες μου (αν και δεν το νομίζω, μιας και όσο παρατηρώ τον εαυτό μου, δεν φαίνεται να με επηρεάζουν τέτοια θέματα). Περίμενα κάτι μοναδικό, επιπέδου Memento. Νομίζω πάντως ότι τον Villeneuve αρχίζω λίγο να τον κατατάσσω στο επίπεδο που έχω τον Fincher. Έχεις πάντα εγγυημένη ποιότητα στην ταινία από τεχνικά θέματα, αλλά η γενική αίσθηση δε με ενθουσιάζει πάντα. Θα δω, όμως, οτιδήποτε γυρίσει. Αγαπημένη μου παραμένει το Enemy, που βρίσκω πολύ ιδιαίτερο. Επόμενη στάση, το Incendies (με μικρότερο καλάθι αυτή τη φορά).
V for Vagelis Δημοσ. 12 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2017 Αλλά κάποιες αποφάσεις τις βρήκα υπερβολικές και κάποια σκηνοθετικά τρικς είναι εκεί μόνο για να σε μπερδέψουν. Δεν πιστεύω ότι τα χρειαζόταν αυτά η ταινία. Οταν λες σκηνοθετικά τρικ; Μπορείς να δώσεις κάποιο παράδειγμα; Πάει και καιρός που είδα τη ταινία. Επόμενη στάση, το Incendies (με μικρότερο καλάθι αυτή τη φορά). Το Incendies είναι πάρα πολύ καθηλωτικό, αν και η τελική εξέλιξη μου έχει αφήσει ανάμεικτα συναισθήματα. Μου φάνηκε υπερβολική η τελική αποκάλυψη, κάτι μεταξύ αμερικανιάς και αρχαίας τραγωδίας. Ενώ το ολο ύφος της ταινίας με προϊδέαζε για κάτι πιο ρεαλιστικό.
Wayward Δημοσ. 12 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2017 Το Incendies είναι πάρα πολύ καθηλωτικό, αν και η τελική εξέλιξη μου έχει αφήσει ανάμεικτα συναισθήματα. Μου φάνηκε υπερβολική η τελική αποκάλυψη, κάτι μεταξύ αμερικανιάς και αρχαίας τραγωδίας. Ενώ το ολο ύφος της ταινίας με προϊδέαζε για κάτι πιο ρεαλιστικό. Συμφωνώ με το spoiler αν και η ομορφιά της ταινίας δεν είναι εκεί, φαντάζομαι πως έγινε έτσι για το extra shock value δε νομίζω πως αφαιρεί κάτι από το όλο όμως.
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2017 Οταν λες σκηνοθετικά τρικ; Μπορείς να δώσεις κάποιο παράδειγμα; Πάει και καιρός που είδα τη ταινία. Παράδειγμα: Εκεί που ξυπνάει η μικρή η μαύρη στο νοσοκομείο, βλέπουμε ένα πλέγμα εικόνων όπου είναι δύσκολο να καταλάβεις τι ακριβώς βλέπεις, δείχνει πλάτες, σκιές κτλ και αμέσως μετά λέει στον Χιού Τζάκμαν "Ήσουν εκεί" και αμέσως μετά λέει άσχετα πράγματα ("μου έβαλαν μονωτική ταινία στο στόμα" κτλ). Ε, κάπου σε κάνει να πιστεύεις ότι ίσως είναι μπλεγμένος με κάποιον τρόπο, ότι ίσως έχουμε να κάνουμε με πολλαπλές προσωπικότητες. Γενικά κάπου πρέπει να περάσουν όλες οι εκδοχές και οι ύποπτοι από το κεφάλι μας, με κάποιον τρόπο. Τα κάνει κάτι τέτοια ο συγκεκριμένος. Εδώ έχει κάνει ολόκληρη ταινία, το Enemy, όπου (spoiler για το Enemy) στην πραγματικότητα σου δείχνει ξεκάθαρα το twist της ταινίας όλη την ώρα, αλλά επειδή είναι παράξενα σκηνοθετημένο, αμφισβητείς σε τέτοιο βαθμό τον εαυτό σου, που στο τέλος νομίζεις ότι δεν έχεις καταλάβει καν το twist. Με όποιον έχω δει αυτήν την ταινία, σε κάποια στιγμή την ώρα που την έβλεπε σκέφτηκε κανονικά τη λύση "ρε συ, μήπως πρόκειται απλά για τον ίδιο άνθρωπο" και στο τέλος της ταινίας δεν μπορούσε να καταλάβει τι έχει συμβεί, ενώ ΗΞΕΡΕ την απάντηση. Λόγω σκηνοθεσίας μπερδεύεσαι. Είναι σαν ταχυδακτυλουργικό τρικ. Και αμέσως μετά σηκώνεται και πάει μόνος του, χωρίς να ειδοποιήσει την αστυνομία να σώσει την κόρη του. Και άντε, πάει στο καλό, ήθελε να τη σώσει αυτός (το λέει σε κάποια στιγμή): γνωρίζει τους κινδύνους, έχει πάρει όπλο μαζί του, από που κι ως που δίνει στην άλλη την πρωτοβουλία των κινήσεων και της γυρνάει πλάτη; Δεν είναι ολοφάνερο ότι και αυτή έχει όπλο;
KilliK Δημοσ. 12 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2017 το προβλημα ειναι οτι ολο το ηθικο διλλημα για το βασανιστηριο και τις επιπτωσεις του στους χαρακτηρες, που υποτιθεται ειναι και ο κορμος της ταινιας, παει περιπατο στην τριτη πραξη. η ταινια ετσι απλα ξεχναει τι ειχε προηγηθει. επισης το μυστηριο λυνεται απο μονο του. μετρια, υπερτιμημενη ταινια. το ειχα γραψει και προσφατα.
V for Vagelis Δημοσ. 12 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2017 Παράδειγμα: Εκεί που ξυπνάει η μικρή η μαύρη στο νοσοκομείο, βλέπουμε ένα πλέγμα εικόνων όπου είναι δύσκολο να καταλάβεις τι ακριβώς βλέπεις, δείχνει πλάτες, σκιές κτλ και αμέσως μετά λέει στον Χιού Τζάκμαν "Ήσουν εκεί" και αμέσως μετά λέει άσχετα πράγματα ("μου έβαλαν μονωτική ταινία στο στόμα" κτλ). Ε, κάπου σε κάνει να πιστεύεις ότι ίσως είναι μπλεγμένος με κάποιον τρόπο, ότι ίσως έχουμε να κάνουμε με πολλαπλές προσωπικότητες. Γενικά κάπου πρέπει να περάσουν όλες οι εκδοχές και οι ύποπτοι από το κεφάλι μας, με κάποιον τρόπο. Τα κάνει κάτι τέτοια ο συγκεκριμένος. Εδώ έχει κάνει ολόκληρη ταινία, το Enemy, όπου (spoiler για το Enemy) στην πραγματικότητα σου δείχνει ξεκάθαρα το twist της ταινίας όλη την ώρα, αλλά επειδή είναι παράξενα σκηνοθετημένο, αμφισβητείς σε τέτοιο βαθμό τον εαυτό σου, που στο τέλος νομίζεις ότι δεν έχεις καταλάβει καν το twist. Με όποιον έχω δει αυτήν την ταινία, σε κάποια στιγμή την ώρα που την έβλεπε σκέφτηκε κανονικά τη λύση "ρε συ, μήπως πρόκειται απλά για τον ίδιο άνθρωπο" και στο τέλος της ταινίας δεν μπορούσε να καταλάβει τι έχει συμβεί, ενώ ΗΞΕΡΕ την απάντηση. Λόγω σκηνοθεσίας μπερδεύεσαι. Είναι σαν ταχυδακτυλουργικό τρικ. Και αμέσως μετά σηκώνεται και πάει μόνος του, χωρίς να ειδοποιήσει την αστυνομία να σώσει την κόρη του. Και άντε, πάει στο καλό, ήθελε να τη σώσει αυτός (το λέει σε κάποια στιγμή): γνωρίζει τους κινδύνους, έχει πάρει όπλο μαζί του, από που κι ως που δίνει στην άλλη την πρωτοβουλία των κινήσεων και της γυρνάει πλάτη; Δεν είναι ολοφάνερο ότι και αυτή έχει όπλο; Οντως, αυτές οι 2-3 σκηνές θυμάμαι μου είχαν φανεί κι εμένα υπερβολικές. Υποβιβάζουν λίγο τη ταινία, αλλά νομίζω είναι σχετικά ανεκτές για χολιγουντιανή ταινία...
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2017 Οντως, αυτές οι 2-3 σκηνές θυμάμαι μου είχαν φανεί κι εμένα υπερβολικές. Υποβιβάζουν λίγο τη ταινία, αλλά νομίζω είναι σχετικά ανεκτές για χολιγουντιανή ταινία... Συμφωνώ. Όπως είπα, η ταινία είναι πολύ καλή, δεν είναι του "σωρού".
PerfectParanoia Δημοσ. 12 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2017 Site: FindingVivian Maier(2013) Ντοκιμαντέρ για την τυχαία ανακάλυψη του αρχείου μίας φωτογράφου που δεν δημοσίευσε ποτέ την δουλεία της και την προσπάθεια να ανακαλυφθούν πράγματα για την ζωή της και να γίνει γυριστεί η βιογραφία της. Έχω ελάχιστο ενδιαφέρον για την φωτογραφία αλλά η ταινία είναι πραγματικά πολύ καλά γυρισμένη και θα κρατήσει και τον πιο αδιάφορο θεατή. Το “μυστήριο” διαρκεί αρκετά ώστε να τραβήξει την προσοχή αλλά δεν υπερβάλει ούτε μεγαλοποιεί υπερβολικά την διαδικασία και ,εκεί που φαίνεται ότι δεν υπάρχουν και πολλά άλλα να ειπωθούν, επικεντρώνεται στον άνθρωπο πίσω από τις φωτογραφίες σε βαθμό πέρα του επιφανειακού. Κατάφερε όχι μόνο να με κάνει να ενδιαφερθώ για ένα αντικείμενο στο οποίο η γνώσεις μου είναι ανύπαρκτες αλλά και να προτρέψει πολύ ενδιαφέρουσες συζητήσεις με τους άλλους που την είδαν. Πέρα από το θέμα που έχει ενδιαφέρον η ταινία έχει επεξεργαστεί και γυριστεί τόσο καλά που έχει γίνει το μέτρο σύγκρισης για όλα τα βιογραφικά ντοκιμαντέρ που έχω δει (και τα 4...).Όχι απλά εξαιρετικό ντοκιμαντέρ αλλά εξαιρετική ταινία, την προτείνω ανεπιφύλακτα. Λιγο off-topic αλλά πως βάζετε link που να μην 'σπάει' σε κάθε space;;; Όχι ότι δεν είναι λειτουργικό αλλά μου σπάει τα νεύρα...
Cro-Magnon Δημοσ. 12 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2017 Ωραίο κόλπο να βαθμολογούμε ταινίες εκ των οποίων είδαμε 10 λεπτά... PS. Δε μιλάω για τη συγκεκριμένη που ούτε σε εμένα άρεσε, αλλά έλεος με το trend να κράζουμε ταινία την οποία δεν είδαμε. Εξ όνυχος τον Λέοντα... Ενας βασικός ρόλος του φόρουμ, για μένα είναι να γλυτώσει τα μέλη του από χαμένο χρόνο παρακολούθησης σκουπιδιών. Όποιος πάνω κάτω καταλαβαίνει τι μου αρέσει και πωςβαθμολογω, θα γλυτώσει αρκετά από τον πολύτιμο χρόνο του. Οι υπόλοιποι μπορούν κάλλιστα να αγνοούν τι γράφω και να βλέπουν τις αντίστοιχες ταινίες που θάβω. Η κριτική μου,προφανώς, δεν είναι για όλους.
Wayward Δημοσ. 12 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2017 Εξ όνυχος τον Λέοντα... Ενας βασικός ρόλος του φόρουμ, για μένα είναι να γλυτώσει τα μέλη του από χαμένο χρόνο παρακολούθησης σκουπιδιών. Όποιος πάνω κάτω καταλαβαίνει τι μου αρέσει και πωςβαθμολογω, θα γλυτώσει αρκετά από τον πολύτιμο χρόνο του. Οι υπόλοιποι μπορούν κάλλιστα να αγνοούν τι γράφω και να βλέπουν τις αντίστοιχες ταινίες που θάβω. Η κριτική μου,προφανώς, δεν είναι για όλους. Άσχετο... δε σχολίασα πουθενά αν συμφωνώ ή διαφωνώ με τις κριτικές σου οπότε δεν ξέρω που απαντάς... Ξαναλέω λοιπόν διότι προφανώς δεν κατάλαβες ή κάνεις πως δεν κατάλαβες, πως κριτικές οποιασδήποτε ταινίας έχουμε δει 10 λέπτα μόνο δεν έχουν καμία αξία... η ταινία, η μουσική, κλπ δεν είναι pizza που τρως μια μπουκιά και καταλαβαίνεις τι γεύση έχει η υπόλοιπη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις