Προς το περιεχόμενο

The Last of Us [PS3][PS4]


karubas13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ δεν καταλαβαίνω τι άλλο θα μπορούσαν να προσθέσουν σε ένα παιχνίδι με αυτό το ύφος. Υποτίθεται οτι σε μια κατεστραμμένη τεχνολογικά κοινωνία, οι τρόποι όπου θα μπορείς να επιτεθείς είναι λίγο-πολύ πρωτόγονοι και περιορισμένοι. Για Octocamo κολπάκια, mk2 ρομποτάκια-γκατζετάκια, sorrow dolls, αναισθητικά κτλ, υπάρχει και το MGS4..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης

Εγώ δεν καταλαβαίνω τι άλλο θα μπορούσαν να προσθέσουν σε ένα παιχνίδι με αυτό το ύφος. Υποτίθεται οτι σε μια κατεστραμμένη τεχνολογικά κοινωνία, οι τρόποι όπου θα μπορείς να επιτεθείς είναι λίγο-πολύ πρωτόγονοι και περιορισμένοι. Για Octocamo κολπάκια, mk2 ρομποτάκια-γκατζετάκια, sorrow dolls, αναισθητικά κτλ, υπάρχει και το MGS4..

Εκτος απο αυτο,δεν πηγαινει στην υπερβολη και στην φαντασια οπως το MGS.Yποτιθεται οτι παιζεις το ρεαλιστικο(οσο ρεαλιστικο μπορει να θεωρηθει) ας πουμε σεναριο μολυνσης του κοσμου.

Σε ενα τετοιο,θα πηγαινες αργα oπως o joel(οχι αποτομες/γρηγορες κινησεις α λα uncharted),θα ειχες το ιδιο latency στο σημαδι και λιγες σφαιρες.

Μετρανε τα παντα.Ποσες φορες εχεις κανει την μλκια να μην εχεις γεμισει εντελως το οπλο και ειτε δεν προλαβες να ξαναγεμισεις,ειτε το ακουσαν και σε καθαρισαν.

Φυσικα παιχνιδι ειναι,στην πραγματικοτητα θα ειχες πεθανει στην αρχη,αλλα καταλαβαινεις τι θελω να πω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Το σημάδι γίνεται πολύ καλύτερο με το πρώτο sway upgrade, και αν το αναβαθμίσεις πλήρως γίνεται αλφάδι αλά Uncharted.

Εμενα με χαλαει ας πουμε αυτο :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το έχω παίξει ακόμα για να έχω γνώμη, αλλά νομίζω πως είναι λίγο ακραίη η σύγκριση με το MGS, γιατί είναι εντελώς άσχετο παιχνίδι σε setting και ύφος. Και δε νομίζω να εννοούσε αυτό ο klaimaingr ως non-basic gameplay. Τι εννοούσε μπορεί και πρέπει να μας το πει ο ίδιος, αλλά δε χρειάζονται άκρα (ή basic ή octocam και χαρτόκουτα) για να γίνει κριτική εξέταση ενός παιχνιδιού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το interactive movie που λες δεν μπορω να καταλαβω.
Τον περισσοτερο χρονο τον εχω φαει για να βρω τροπο να ξεφυγω απο ενα σημειο ζωντανος και οταν χανω δημιουργουνται διαφορετικες καταστασεις και επιλεγω διαφορετικους τροπους.Gameplay τακτικης που δημιουργει καταστασεις που δεν μοιαζουν η μια με την αλλη(σε γηινα/σημερινου gaming πλαισια παντα,οχι του 2050).

 

Εδώ είναι η ένσταση μου και δεν ξέρω ίσως έχουμε διαφορετικό approach του παιχνιδιού. Εγώ τις λίγες φορές που πέθανα και μια και τα fights είναι πάντα πανομοιότυπα (ίδιοι εχθροί με την ίδια σειρά στα ίδια μέρη) απλά τελειοποίησα μια αλληλουχία κινήσεων και τέλος. Κανένας λόγος για διαφορετική προσέγγιση. Όσο λιγότερα resources γίνεται και move on. Χρησιμοποιώ 2 με 3 όπλα το πολύ ενώ τα έχω όλα unlocked και ανάθεμα αν χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω ποτέ nail ή smoke bomb (1-2 molotov μόνο). Άσε που το checkpoint system είναι WAY too forgiving. Μπορείς απλά να στουκάρεις 10 φορές σε μια κατάσταση και να βρείς τον πιο οικονομικό τρόπο να την περάσεις. Πολλές φορές κάθισα να ψοφήσω γιατί ξόδεψα τζάμπα 2 σφαίρες, μιας και δεν είχα τίποτα να χάσω.

 

Μαζεύω resources (δεν αφήνω γωνία), είμαι πάντα full σε ammο, aid, shivs και enhanced melee weapon οπότε ακόμα και το run and gun λειτουργεί στο 90% των περιπτώσεων (άσε που πρίν λίγο συνειδητοποίησα οτι μπορείς να κάνεις και skip πολλά μέρη). Αυτό με κάνει να παίζω ένα κατα τα άλλα stealth παιχνίδι με σχετική αδιαφορία για το τι έρχεται και μιας και οι εχθροί είναι περιορισμένοι και το gameplay παίζει ρόλο κομπάρσου. Έχει fun, διασκεδάζω και ευχαριστιέμαι όλα τα sequences αλλα δε νιώθω ιδιαίτερο sense of accomplishment (αν εξαιρέσεις τα headshot που πάντα προσπαθώ). Αυτά στο normal σαν πρώτο playthrough. Η γενική ιδεολογία του παιχνιδιου μου δίνει να καταλάβω οτι στο hard και στο survivor θα είμαι ΑΚΟΜΑ πιο περιορισμένος μιας και το save resources θα είναι ακόμα περισσότερο ευαγγέλιο οπότε εκεί και αν είναι συγκεκριμένες μέθοδοι μονόδρομος. Νιώθω οτι έχω ένα shotgun και ένα revolver, βάζω ελάχιστη προσπάθεια απο άποψη skill και σκέψης και "βλέπω" το παιχνίδι

 

Τα sequences και τα scripted events είναι πολύ παραπάνω απο το 80% του παιχνιδιου. Αυτό σε συνδυασμό με το οτι είναι ένα παιχνίδι καθαρά πάνω σε ράγες μου δίνουν την αίσθηση οτι παρακολουθώ κάτι, παρά παίζω. Πριν λίγο ήμουν στη φάση με την ellie και το ελάφι. Προσπαθώ να μη σποιλεριάσω. Ε είναι ωραία σκηνή αλλα για 5  λεπτά "παίζεις" ένα cinematic που ουσιαστικά δεν κάνεις τίποτα. Αυτό εννοώ σαν ψευδαίσθηση συνεισφοράς. Ακόμα και μετά που φαινομενικά κάνω κάτι, απλά κάνω τα 2-3 πιου πιου που το παιχνίδι θέλει να κάνω για να τελειώσει το sequence. Μου λέτε για το tr. Τουλάχιστον εκεί είχε κάτι να ψάξω, ένα side quest ένα κατιτίς. Εδώ δεν έχω ΤΙΠΟΤΑ άλλο να ψάξω και τίποτα άλλο να κάνω. Παραείναι γραμμικό. Ακόμα και απο τα trophies μπορεί να καταλάβει κάποιος το πόσο λίγα πράγματα έχει να κάνει κανείς και πόσο σε γυάλα είσαι.

 

Τέλος πάντων νομίζω ανακύκλωσα πάρα πολύ το τι και το πώς. Φτάνει. Το παιχνίδι είναι ωραίο, αξίζει να το παίξει ο οποιοσδήποτε, ας βγάλει και ο καθένας τα συμπεράσματα του. Δεν έχω καμία όρεξη ούτε για αντιπαραθέσεις ούτε τπτ i'm too old for this shit. Αυτό μου βγάζει αυτό λέω τι να κάνουμε τώρα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

οκ ισως ειναι το Νormal τοτε.
To παιζω στο hard και διαβαζω οτι το παιχνιδι θα επρεπε να σε αφηνει να το παιξεις απο την αρχη στο survival(απο αυτους που το παιζουν τωρα ετσι).Να σου πω την αληθεια υποψιαζομουν οτι το επαιζες στο normal.
Ισως αυτο κανει την διαφορα,γιατι εγω σκαλωνω και υπαρχει ενταση σχεδον σε ολες τις καταστασεις.
Πρεπει να ειναι αυτο δηλαδη γιατι αλλιως παιζουμε αλλο παιχνιδι.Διαφωνω σχεδον με ολα τα παραπανω. :P
Νιωθω και ελευθερια και οτι κανω διαφορετικα πραγματα καθε φορα.Στο μετρο του φυσιολογικου παντα,γιατι ας πουμε γραφεις σε καποια φαση για scripted events ενω ολα αυτου του ειδους τα παιχνιδια ειναι ετσι.Αν το συγκρινουμε με παιχνιδια που θα βγουν σε μια 20ετια,ειναι οντως ρηχο.
Ειδικα το tomb raider που ειχες μονο καλα λογια να πεις ειναι ο ορισμος των scripted events...
Το uncharted επισης σε συγκριση με το Last of us σε αυτο το πραγμα ειναι η μερα με την νυχτα.
Aν ηταν τοσο εντονο(γιατι παντα υπαρχει) αυτο που περιγραφεις, 10αρι στο Edge δεν θα επερνε ποτε.Δεν συμφωνω παντα με edge ,αλλα αν παρακολουθεις τα δεκαρια του θα καταλαβαινες γιατι το λεω αυτο.

 

 

Δεν ειναι αντιπαραθεση.Αποψεις γραφουμε εδω.Μην το βλεπεις ετσι. :P

Οπως και να χει χαιρομαι που σου αρεσει. :)

 

Ειμαι στο σημειο 

 

που συνανταω την Elie μετα απο την πτωση του ασανσερ

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαζεύω resources (δεν αφήνω γωνία), είμαι πάντα full σε ammο, aid, shivs και enhanced melee weapon οπότε ακόμα και το run and gun λειτουργεί στο 90% των περιπτώσεων ...................... Αυτά στο normal σαν πρώτο playthrough. Η γενική ιδεολογία του παιχνιδιου μου δίνει να καταλάβω οτι στο hard και στο survivor θα είμαι ΑΚΟΜΑ πιο περιορισμένος μιας και το save resources θα είναι ακόμα περισσότερο ευαγγέλιο οπότε εκεί και αν είναι συγκεκριμένες μέθοδοι μονόδρομος. 

 

Ειναι ακριβως αυτο που ειπα και σε προηγουμενο ποστ μου

Τα διαφορα levels of difficulty που εχουν βαλει μεσα στα παιχνιδια καθιστουν το παιχνιδι εντελως διαφορετικο στα διαφορετικα επιπεδα δυσκολιας.

Παιξε survivor και κανε το "λαθος" να χρησιμοποιησεις shiv (λαμα) σε εχθρο. Δεν θα εχεις μετα να ανοιξεις πορτες για να παρεις ολα τα αντικειμενα. Σε survivor ξεχνα τα full ammo κλπ.

Γενικα ειναι εντελως διαφορετικο παιχνιδι σε survivor ειδικα αμα θες να το κανεις full walkthrough.

Normal ουτε που το επιασα λες και ηξερα τι θα συναντησω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Σιγουρα ειναι και αυτο.

Αν εχεις γεμισει ειναι λογικο να πηγαινεις μετα run and gun αν θες.

Εγω το παω οπως να ναι.Ξεκιναω απο την αρχη μονο οταν χασω,δεν εχει νοημα να cheatαρω,να ξαναπαιζω,να μαζεψω ζωη και πραγματα,Δεν ειναι rpg το the last of us.Σε καταστασεις τεραστιας δυσκολιας βγαζω οπλα.Αν μπορω δεν βγαζω.Εντελως οπως κατσει(οπλα,μπουνιες,stealth) παιζω το παιχνιδι και το απολαμβανω.

Και αυτο ειναι που μου αρεσει σε αυτο το παιχνιδι.Δεν ειναι shooter για να ξερεις με τι εχεις να κανεις,ειναι οτι σου βγει.Αρκει βεβαια να το παιζεις ετσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρήκα επιτέλους χαρακτηριστικό παράδειγμα του πως ήθελα να είναι το game. Πήρε 85% αλλα τουλάχιστον το βρήκα. Salt lake για όσους έχουν τερματίσει. Ανοιχτοί χώροι οπου διαλέγεις τα encounters σου και μπορείς να έχεις πραγματικά different approach (και νιωθεις και πολύ ευάλωτος). Αυτή η κλεισούρα και το 5 εχθροί σε ένα δωμάτιο συνεχώς είναι που μου κακοφάνηκε. Η συγκεκριμένη περιοχή είναι ιδανική και είναι όπως ακριβώς φανταζόμουν το game. Δυστυχώς το έχω δανεικό for now για hard playthrough αλλα όταν το πάρω και για τη συλλογή θα το ρίξω ακόμα μια ματιά.

 

Ερώτηση: Το % αφορά το story progression ή λαμβάνει υπόψη και τα collectibles? Υπάρχει περίπτωση να τερματίσω soonish δηλαδη αν έχω χάσει κάποια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχω παρατηρησει 100%

Collectibles εχει και φαινονται σε καθε κεφαλαιο στο κεντρικο μενου του παιχνιδιου αν πας να ξεκινησεις παιχνιδι με κεφαλαια, ποσα εχεις μαζεψει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οκ ισως ειναι το Νormal τοτε.

To παιζω στο hard και διαβαζω οτι το παιχνιδι θα επρεπε να σε αφηνει να το παιξεις απο την αρχη στο survival(απο αυτους που το παιζουν τωρα ετσι).Να σου πω την αληθεια υποψιαζομουν οτι το επαιζες στο normal.

Ισως αυτο κανει την διαφορα,γιατι εγω σκαλωνω και υπαρχει ενταση σχεδον σε ολες τις καταστασεις.

Πρεπει να ειναι αυτο δηλαδη γιατι αλλιως παιζουμε αλλο παιχνιδι.Διαφωνω σχεδον με ολα τα παραπανω. :P

Νιωθω και ελευθερια και οτι κανω διαφορετικα πραγματα καθε φορα.Στο μετρο του φυσιολογικου παντα,γιατι ας πουμε γραφεις σε καποια φαση για scripted events ενω ολα αυτου του ειδους τα παιχνιδια ειναι ετσι.Αν το συγκρινουμε με παιχνιδια που θα βγουν σε μια 20ετια,ειναι οντως ρηχο.

Ειδικα το tomb raider που ειχες μονο καλα λογια να πεις ειναι ο ορισμος των scripted events...

Το uncharted επισης σε συγκριση με το Last of us σε αυτο το πραγμα ειναι η μερα με την νυχτα.

Aν ηταν τοσο εντονο(γιατι παντα υπαρχει) αυτο που περιγραφεις, 10αρι στο Edge δεν θα επερνε ποτε.Δεν συμφωνω παντα με edge ,αλλα αν παρακολουθεις τα δεκαρια του θα καταλαβαινες γιατι το λεω αυτο.

 

 

Δεν ειναι αντιπαραθεση.Αποψεις γραφουμε εδω.Μην το βλεπεις ετσι. :P

Οπως και να χει χαιρομαι που σου αρεσει. :)

 

Ειμαι στο σημειο 

 

που συνανταω την Elie μετα απο την πτωση του ασανσερ

 

 

Έχεις πολύ ακόμα ρε συ. Έχεις παίξει τόσο πολύ και είσαι ακόμα εκεί? Σε ζηλεύω για το πόσο αργά το πας. Και εγώ εξερευνούσα τα πάντα και μου πήρε 15 ώρες σύνολο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέλος. 15 ώρες και 43 λεπτά στο Normal, 89 collectibles.

Για να μην μακρυγορώ, μιας και τις εντυπώσεις μου για το gameplay τις ανέφερα λίγο-πολύ σε προηγούμενες σελίδες, το παιχνιδι είναι χαλαρά το καλύτερο exclusive του PS3 με μεγάλη διαφορά απ΄το δεύτερο, και μέσα στα 5 καλύτερα παιχνίδια της γενιάς. Σίγουρα υπάρχουν θέματα που ψιλοενοχλούν και αποσυντονίζουν τον παίκτη αλλά αν τα παραβλέψουμε όλα αυτά, έχουμε να κάνουμε με μια απο τις συγκλονιστικότερες εμπειρίες των τελευταίων ετών. Ένα παιχνίδι που σίγουρα έλλειπε απο την τωρινή γενιά και ελπίζω να δούμε περισσότερες τέτοιες προσπάθειες στο μέλλον.

Απο εμένα ένα 9.5/10 με πολύ αγάπη για τον συγκεκριμένο τίτλο και την Naughty Dog, αν και η βαθμολογία δεν πολυπαίζει ρόλο σε αυτόν τον τίτλο.

Στα +:

- Kudos στη ND για τους μακράν καλύτερους χαρακτήρες που έχω δεί ποτέ σε βιντεοπαιχνίδι. Τέλεια καλογραμμένοι διαλόγοι, άψογα performances απ' τους ηθοποιούς, και πολύ συναίσθημα στους χαρακτήρες. Επίσης το animation είναι και αυτό το καλύτερο που έχει εμφανιστεί ποτέ σε παιχνίδι κατά την γνώμη μου.

- Φοβερό σενάριο αντάξιο παρόμοιων ταινιών του είδους, σε κρατάει τσίτα μέχρι το τέλος.

- Πολύ χορταστικό gunplay και αρκέτα δουλεμένο cover system, το crafting/upgrade system δίνει έναν πολύ ώριμο και φρέσκο ταυτόχρονα αέρα στο παιχνίδι. Elements τα οποία είχαν λείψει γενικά απο τις ΑΑΑ κυκλοφορίες αυτής της γενιάς.


Στα -:

- Το ΑΙ των εχθρών και των συμμάχων ενώ σε μερικά σημεία είναι έτσι όπως πρέπει, σε άλλα Unchart-ίζει και χαλάει όλο το immersion της στιγμής. Ειδικότερα, θεωρώ οτι οι hunters/fireflies δεν έχουν τόσο καλό AI όσο οι infected οι οποίοι δίνουν την αίσθηση οτι είναι καλύτερα δουλεμένοι.

- Το framerate σε σημεία με πολλούς εχθρούς υποφέρει ΠΑΑΑΡΑ πολύ. Σε συνδυασμό με το input lag όπου ορισμένες φορές γίνεται κάτι παραπάνω απο αισθητό.

- Σε κάποια σημεία υπήρχε έντονο το κλασσικό Naughty Dog μοτίβο: δωμάτιο γεμάτο εχθρούς-exploring-cutscene. Σε ορισμένα σημεία κούραζε, ειδικότερα στα sections όπου έπρεπε να αντιμετωπίσεις το ίδιο σκηνικό ξανά και ξανά.

Τέλος, ίσως το μεγαλύτερο αρνητικό όπου για εμένα ψιλοχάλασε το δεκάρι που σκόπευα να του βάλω είναι το εξής:

Μετά τον εκπληκτικό και καταιγιστικό χειμώνα, έρχεται μια άνοιξη η οποία μοιάζει "rushed", και κάπου εκεί το παιχνίδι μετατρέπεται σε ένα shooter-fest, με αποκορύφωμα το νοσοκομείο. Επίσης το τέλος μου φάνηκε λίγο ankward, ενώ περίμενα τουλάχιστον μια μεγάλη ανατροπή πρίν τα ending credits η οποία δυστυχώς δεν ήρθε



Γενικά το παιχνίδι είναι άξιο αγοράς φυσικά, και ελπίζω περισσότερα αντίστοιχα έπη απο τη ND στο μέλλον. Μπράβο τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...