Προς το περιεχόμενο

Το topic των αντιπροσφορών


parsifal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

οχι δεν ειναι αυτο. Ειναι το primo-shop. Link.png Site: http://primo-shop.eu/el/

 

Η απαντηση τους

 

"θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι δεν καταφέραμε να βρούμε απόθεμα σε κανέναν προμηθευτή μας
και η σειρά έχει αντικατασταθεί από τη νεότερη Extreme PRO."

 

αλλα αυτος που ειχα αρχικα παραγγειλει τον εχουν παλι διαθεσιμο καταπιν παραγγελιας!!! σε αλλη τιμη βεβαια!!

 

τι να πει κανεις?!!?!? δηλαδη βαζουμε οτι θελουμε σαν τιμη, παραγγελνεις σαν χαζος και μετα σου λενε α κριμα δεν υπαρχει! εχω στειλει ηδη μηνυμα στην sandisk ευρωπης για να τους ενημερωσω για τις τακτικες των εδω μαγαζιων που προωθουν τα προιοντα τους και δυσφημουν το brand name τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

χαχα, καλο! καταρχας κανω επωνυμη καταγγελια για  παραπλάνηση κατανωλωτη στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτη  και βλεπουμε!

 

Πριν κάνεις καταγγελία διάβασε λίγο 

 

http://primo-shop.eu/el/content/3-terms-and-conditions-of-use

 

Απο την στιγμή που δεν έχεις ζημιωθεί οικονομικά ξέχασε το, έχει σοβαρότερα θέματα να ασχοληθεί η ΓΓΚ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου ηλθε σημερα μηνυμα οτι η cosmote κλεινει οριστικα το mycosmos και οτι μηνυματα εχω(emails ktl) να τα δω εως τις 15/2.

Απο τη μυγα ξυγκι πανε να βγαλουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου ηλθε σημερα μηνυμα οτι η cosmote κλεινει οριστικα το mycosmos και οτι μηνυματα εχω(emails ktl) να τα δω εως τις 15/2.

Απο τη μυγα ξυγκι πανε να βγαλουν.

Ξαναδιάβασε το sms που σου έστειλε η Cosmote.

Το παλιό mycosmos κλείνει, όχι η υπηρεσία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν κάνεις καταγγελία διάβασε λίγο 

 

http://primo-shop.eu/el/content/3-terms-and-conditions-of-use

 

Απο την στιγμή που δεν έχεις ζημιωθεί οικονομικά ξέχασε το, έχει σοβαρότερα θέματα να ασχοληθεί η ΓΓΚ.

 

Συγνωμη βρε παιδια, το οτι ενα online καταστημα (που ειναι και στο skroutz) σου εχει μια τιμη Χ για ενα προιον της (που ειναι διαθεσιμο κατοπιν παραγγελιας), που σε αφηνει να το παραγγειλεις, σου στελνει επιβεβαιωση παραγγελιας, μετα περιμενεις και δεν σου λενε τιποτα για παραδοση, στελνεις email και σου λενε οτι δεν υπαρχει διαθεσιμο, ουτε καν συγνωμη καναμε λαθος (αν και στην σελιδα τους υπαρχει ακομα ως διαθεσιμο κατοπιν παραγγελιας αλλα με αλλη τιμη!!!!)  και παρε εκεινο που κανει 2Χ ειναι οκ για εσας? 

 

Ναι, δεν ζημιωθηκα αλλα η αυτη η πρακτικη "κραχτης" δεν ειναι οκ για εμενα. Δειτε τι εκανε το you σε παρομοιο θεμα με τον σκληρο δισκο πριν 1-2 μηνες.

 

Δεν αμφιβαλλω οτι η ΓΓΚ εχει σοβαροτερα θεματα να ασχοληθει και καλα κανει, αλιμονο.

οπως και να εχει θα το δει η ΓΓΚ και θα κρινει. Εχω πιστευω οτι πρεπει να αντιδρουμε σε τετοιες πρακτικες!

αυτα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Οπως εγραψα και πιο πανω με μια λεξη φιλε, δεν εχει καμια σχεση για τις ενεργειες της ΓΓΚ το αν ζημιωθηκες ή όχι και ακουγεται σαν ανεκδοτο κατι τετοιο. Σημασια εχει το αν υπαρχει "αθεμιτη εμπορικη πρακτικη" όπως καθαρα οριζει η ΓΓΚ και οι σχετικοι νομοι.
 
Μην στέκεσαι (για να μιλησουμε στατιστικα) σε ένα ποστ ενός μελους που εχει μεχρι στιγμης σε 3 χρονια συμμετοχης, 5 ποστς στην ενοτητα των προσφορων και τα 3 απο τα οποια, για να υπερασπιστεί το δικιο των καταστημάτων σε λαθη ή "λαθη". :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως εγραψα και πιο πανω με μια λεξη φιλε, δεν εχει καμια σχεση για τις ενεργειες της ΓΓΚ το αν ζημιωθηκες ή όχι και ακουγεται σαν ανεκδοτο κατι τετοιο. Σημασια εχει το αν υπαρχει "αθεμιτη εμπορικη πρακτικη" όπως καθαρα οριζει η ΓΓΚ και οι σχετικοι νομοι.

 

Προσωπικά ο ελεύθερος χρόνος μου είναι ελάχιστος για να ασχολούμαι με τέτοιες υποθέσεις.

 

Μια συμβουλή έδωσα ώστε να μην χάνει τζάμπα τον ελεύθερο χρόνο του αφού άκρη δεν θα βγάλει

 

(το eshop είναι καλυμμένο από τους όρους χρήσης με τους οποίους συμφωνεί για να προχωρήσει η παραγγελία).

 

Αν είμασταν τόσο by the rules (εννοώντας να μην επικαλούμαστε τους νόμους όταν μας βολεύει και να τους "ξεσκίζουμε" όταν δεν μας βολεύει) δεν θα είχε φτάσει αυτή η χώρα στην κατάσταση που βρίσκεται τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Προσωπικά ο ελεύθερος χρόνος μου είναι ελάχιστος για να ασχολούμαι με τέτοιες υποθέσεις.

Θες να πεις ότι εισαι υπάλληλος της ΓΓΚ; :confused:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Προσωπικά ο ελεύθερος χρόνος μου είναι ελάχιστος για να ασχολούμαι με τέτοιες υποθέσεις.

 

Μια συμβουλή έδωσα ώστε να μην χάνει τζάμπα τον ελεύθερο χρόνο του αφού άκρη δεν θα βγάλει

 

(το eshop είναι καλυμμένο από τους όρους χρήσης με τους οποίους συμφωνεί για να προχωρήσει η παραγγελία).

 

Αν είμασταν τόσο by the rules (εννοώντας να μην επικαλούμαστε τους νόμους όταν μας βολεύει και να τους "ξεσκίζουμε" όταν δεν μας βολεύει) δεν θα είχε φτάσει αυτή η χώρα στην κατάσταση που βρίσκεται τώρα.

 

3c8c07299169d371615218fc791e9cd2204c74d7

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ok τοτε! Σε αυτό το λαθος συμπερασμα οδηγουσε η λογικη συνεχεια των ποστς:

 

Απο την στιγμή που δεν έχεις ζημιωθεί οικονομικά ξέχασε το, έχει σοβαρότερα θέματα να ασχοληθεί η ΓΓΚ.

Οπως εγραψα και πιο πανω με μια λεξη φιλε, δεν εχει καμια σχεση για τις ενεργειες της ΓΓΚ το αν ζημιωθηκες ή όχι και ακουγεται σαν ανεκδοτο κατι τετοιο. Σημασια εχει το αν υπαρχει "αθεμιτη εμπορικη πρακτικη" όπως καθαρα οριζει η ΓΓΚ και οι σχετικοι νομοι.

Προσωπικά ο ελεύθερος χρόνος μου είναι ελάχιστος για να ασχολούμαι με τέτοιες υποθέσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...