Προς το περιεχόμενο

Το topic των αντιπροσφορών


parsifal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μου αρέσει πάρα πολύ το γεγονός ότι κάποιος αποφασίζει να μου προσθέσει κάποια Χ υπηρεσία (με το αζημίωτο) και πρέπει να μπω στην διαδικασία να την ακυρώσω, αν δεν την θέλω διαφορετικά θεωρείται ότι την αποδέχομαι.

Ωραία φάμπρικα έχουν στήσει.

Μήπως πρέπει κι εγώ ν' ανοίξω κάνα σουβλατζίδικο και να στέλνω αβέρτα παραγγελίες στην Wind αφού δεν με έχουν ενημερώσει ότι δεν θέλουν σουβλάκια; ;)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Όχι μόνο πρέπει να μπεις στη διαδικασία να την ακυρώσεις αλλά θα χρεωθείς και το κόστος του τηλεφωνήματος για να το καταφέρεις. Και μόνο από το κόστος της κλήσης (0.25ευρώ) αν το πολλαπλασιάσεις με τον αριθμό των συνδέσεων που κάνουν την χρέωση καταλαβαίνεις πόσα βγάζουν.

Τελικά έστειλα και μήνυμα στο facebook της WIND, στο οποίο την επόμενη μέρα μου απάντησαν πως προώθησαν το αίτημα μου στο αρμόδιο τμήμα (στο mail του online λογαριασμού δεν απάντησαν ακόμη). Το αναφέρω ως εναλλακτική της τηλεφωνικής κλήσης για όποιον θέλει να μη χρεωθεί το κόστος κλήσης (όχι για το ποσό αλλά για λόγους αρχής).

Αναμένω εξέλιξη και θα ενημερώσω..

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

...

Τελικά έστειλα και μήνυμα στο facebook της WIND..

Για να τους στειλεις μηνυμα εκει, πρεπει να εχεις λογαριασμο Facebook;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικώς ενημερώνω πως σήμερα έλαβα απάντηση και στο mail που είχα στείλει μέσω του online συστήματος λογαριασμού στο οποίο είμαι γραμμένος στη WIND. Υπενθυμίζω ότι για εκείνη την ηλεκτρονική υποβολή αιτήματος-ερωτήματος είχα λάβει αυτοματοποιημένη απάντηση όπου ανέφερε και έναν κωδικό αριθμό αιτήματος (κάτι σαν αριθμό πρωτοκόλλου υποθέτω).

 

Βάσει αυτού έλαβα την εξής απάντηση:

Αξιότιμε κύριε ΧΧΧΧΧ,

 

Σε συνέχεια του αιτήματός σας με κωδικό ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εταιρεία στον λογαριασμό με ημερομηνία έκδοσης 16/3/15  ενημέρωσε  στο πεδίο << Σημαντική Ενημέρωση>> ότι θα γινόταν ενεργοποίηση της υπηρεσίας wind 300, με 300 λεπτά ομιλίας προς w/q με κόστος αντί για 3€ 0,99€.  Η ενεργοποίηση της εν λόγω υπηρεσίας πραγματοποιήθηκε με σκοπό την παροχή σε εσάς ενός οικονομικού πακέτου με ιδιαίτερα ανταγωνιστικούς όρους. Ωστόσο,  στο πλαίσιο εξυπηρέτησής σας,  πιστώσαμε 1,30€ + φπα και θα αποδοθεί στο επόμενο τιμολόγιο. Απενεργοποιήσαμε  την υπηρεσία.

 

Για το ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ (σημείωση: τηλέφωνο του πατέρα μου) απενεργοποιήσαμε την υπηρεσία και προχωρήσαμε σε πίστωση του ποσού 1,34€ +φπα. θα αποδοθεί στο επόμενο τιμολόγιο

 

Με εκτίμηση,

 

Ονοματεπώνυμο υπαλλήλου

WIND Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

 

 

Συνεπώς δεν θα κάνω κάποια επιπλέον κίνηση καθώς τελικά εξυπηρετήθηκα, σε βάρος του χρόνου και της διάθεσής μου βεβαίως.

Απλώς να επισυνάψω παρακάτω μια πληρέστερη εικόνα της ειδοποίησης για την έναρξη του WIND300, για να μου πείτε αν  θεωρείτε πως συμπεριλαμβανόταν στο πεδίο "Σημαντική Ενημέρωση" (όχι ότι ακόμη και να συμπεριλαμβανόταν σημαίνει ότι έχουν δικαίωμα να ενεργοποιήσουν μονομερώς μια τέτοια υπηρεσία, με απαίτηση μάλιστα πληρωμής κόστους κλήσης από μέρους μου για ακύρωσή της).

 

Εγώ έχω facebook και έστειλα και σχετικό μήνυμα, αν κάποιος δεν έχει δεν νομίζω να μπορεί να στείλει κάποιο μήνυμα (έξτρα φακέλωμα θα μου πεις, άλλα τελικά μάλλον ήταν αχρείαστο καθώς το θέμα λύθηκε με το αρχικό mail που είχα στείλει).

post-63392-0-26081500-1433931968_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Συμφωνω απολυτα με οσα λες συμφορουμιτη!

 

"Ακου τι ειπαν", όπως λεει και ο Φερεντίνος. :)

 

Όχι βεβαια! Το πεδιο "σημαντικη ενημερωση" λεει ότι αν δεν πληρωσεις θα κοπει κλπ. Το άλλο είναι ένα μπανερακι κλασικης διαφημισης, δεν περιεχεται στο κομματι "σημαντικη ενημερωση", από αυτά που κανεις δεν διαβαζει. Διαφημιση λοιπον με ενημερωση στα ψιλα γραμματα. (Που ακομα και να ηταν φυσικα, δεν θα εστεκε ως δικαιολογια - αυτά δεν γινονται αυθαιρετα και χωρις συγκαταθεση με υπογραφη (ή εστω τηλεφωνικη ηχογραφημενη αποδοχή) από τον πελατη!)

 

Παντως δεν είμαι σιγουρος ότι αν δεν εστελνες στο Facebook θα ειχαν απαντησει στο email, αφου νομιζω ότι εχουν περασει πολλες εργασιμες από την μερα που το εστειλες και μονο τυχαιο δεν μου μοιαζει το timing. Πιθανον να εψαξαν το μειλ που εστειλες και να απαντησαν εκει, επειδή εγραψες στο Facebook δηλαδή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου αρέσει πάρα πολύ το γεγονός ότι κάποιος αποφασίζει να μου προσθέσει κάποια Χ υπηρεσία (με το αζημίωτο) και πρέπει να μπω στην διαδικασία να την ακυρώσω, αν δεν την θέλω διαφορετικά θεωρείται ότι την αποδέχομαι.

Ωραία φάμπρικα έχουν στήσει.

Μήπως πρέπει κι εγώ ν' ανοίξω κάνα σουβλατζίδικο και να στέλνω αβέρτα παραγγελίες στην Wind αφού δεν με έχουν ενημερώσει ότι δεν θέλουν σουβλάκια; ;)

χαχαχαααα! εχεις ένα point ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνεπώς δεν θα κάνω κάποια επιπλέον κίνηση καθώς τελικά εξυπηρετήθηκα, σε βάρος του χρόνου και της διάθεσής μου βεβαίως.

 

πιστεύω ότι κακώς δεν θα κάνεις κάποια κίνηση μόνο και μόνο επειδή εξυπηρετήθηκες. θεωρώ ότι όλοι οι παθόντες θα πρέπει να κάνουν τουλάχιστον μια καταγγελία στα αρμόδια όργανα (στο κάτω κάτω δωρεάν είναι) ανεξάρτητα από το αν εξυπηρετήθηκαν ή όχι. μόνο έτσι θα υπάρξει ελπίδα για την μη επανάληψη παρόμοιων περιστατικών στο μέλλον.

cross fingers για πρόστιμο στη Wind!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν διαφωνώ στην ουσία αυτού που λες.

Απλως το δεδομένο χρονικό διάστημα λόγω έλλειψης χρόνου, σε συνδυασμό με το ότι υπήρξε ανταπόκριση τόσο για μένα όσο και για τη γραμμή στο πατρικό μου, (μαζί και με κάποιους άλλους ενδοιασμούς που δεν είναι του παρόντος), προτιμώ να μην κάνω κάποια κίνηση.

Στο παρελθόν έχω κάνει αντίστοιχη κίνηση μέσω της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή εναντίον πολυκαταστήματος ηλεκτρικών και ουσιαστικά δικαιώθηκα, αλλά σπατάλησα πολύ χρόνο και διάθεση που δεν έχω αυτή τη στιγμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Οσο αφορα τo wind 300 που προσθεσε η εταιρεια αθελα μας να ενημερωσω οτι μου πιστωθηκε και εμενα το ενα ευρω στο νεο λογαριασμο ... δεν ειχα στειλει καποιο μνμ παρα μονο τηλεφωνικα επικοινωνησα βεβαια χρεωθηκα τα 0,25 μικρο το κακο ... τους συγχωρω μιας και 4 χρονια συνδρομητης κοντα δεν εχω παραπονο ...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από το σημερινό newsletter του ebw...

 

MS Windows Vista Business Greek UPG DVD
Τιμή Web:237,15€

Εντάξει, χώμα η τιμή...Τρέχω να πάρω όσα προλάβω, αν και παίζει να μην έχει μείνει κανένα με τέτοια τιμή σκότωμα. Αυτές είναι ευκαιρίες! Το καλύτερο λειτουργικό, στην καλύτερη τιμή!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...