Προς το περιεχόμενο

Kickstarter, Indiegogo, Fig και άλλα crowd funding projects


Tobajara

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Ιδέα μου είναι ή είναι το Dungeon Keeper με την προσθήκη fan mod?

 

Τι παραπάνω θα έχει δηλαδή απo το original?

 

Spiritual sequel. Αφού η ΕΑ δεν θα βγάλει (όπως φαίνεται) Dungeon Keeper 3, γιατί να μην έχουμε παιχνίδι στο ίδιο στυλ μετά από τόσο καιρό; :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 924
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Super Moderators

To Tex Murphy αυτή την περίοδο βρίσκεται στο στάδιο της συλλογής φωτογραφιών από άτομα που στήριξαν το project στο επίπεδο των 500+ δολαρίων, προκειμένουν αυτές να ενσωματωθούν στο παιχνίδι.

 

Προφανώς ο στόχος για κυκλοφορία το Δεκέμβριο του '12 χάθηκε (εδώ και καιρό είχε υπάρξει σχετική ανακοίνωση, αν δε με απατά η μνήμη μου) αλλά δε γνωρίζω ποιος είναι ο νέος στόχος.

 

Το συγκεκριμένο project περιορίζεται σε ένα update το μήνα στο kickstarter, οπότε οι πληροφορίες από εκεί είναι λίγες. Ενδεχομένως -αν δεν είναι backers only- να αξίζει να δει κανείς τα fora του παιχνιδιού.

 

Γενικά, υπάρχει σοβαρό θέμα με την παράδοση των τίτλων που έχουν χρηματοδοτηθεί -αναφέρομαι στην κατηγορία των video games, σε άλλες κατηγορίες τα πράγματα είναι καλύτερα, από ό,τι έχω δει και μαθαίνω- το οποίο θέμα προέκυψε λόγω υπεραισιόδοξων προβλέψεων για την παράδοση από τη μια μεριά, και κλασικών καθυστερήσεων από την άλλη.

 

Το FTL που αναφέρθηκε νωρίτερα, λ.χ., όταν στράφηκε στο Kickstarter ήταν αν όχι σχεδόν ολοκληρωμένο, σε πολύ προχωρημένο στάδιο, αφενός, και αφετέρου οι devs που έπιασαν 2000% τα χρήματα που ζητούσαν, δεν έπεσαν στην παγίδα να προσπαθήσουν να μεγαλώσουν το παιχνίδι κατά 2000% (όπως προσπαθούν να κάνουν πολλοί, με περίεργα stretch goals). Έτσι, το FTL παραδόθηκε με σκάρτο ένα μήνα καθυστέρηση, πλήρως λειτουργικό (και για τα λεφτά του, προ εκτπώσεων κτλ., άξιζε απόλυτα).

 

Όταν, όμως, η inxile (και όχι μόνο, φυσικά) έρχεται στο Kickstarter ούτε καν στο στάδιο του pre-production (αυτό ξεκίνησε ενώ έτρεχε το project, όταν φάνηκε πως θα χρηματοδοτηθεί) είναι αναμενόμενο να πέσουν έξω στους χρόνους παράδοσης -αν και οι συγκεκριμένοι έδωσαν ένα εύλογο χρονικό διάστημα για να το ολοκληρώσουν, αλλά και πάλι δε νομίζω πως σε δέκα-έντεκα μήνες θα είναι έτοιμο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spiritual sequel. Αφού η ΕΑ δεν θα βγάλει (όπως φαίνεται) Dungeon Keeper 3, γιατί να μην έχουμε παιχνίδι στο ίδιο στυλ μετά από τόσο καιρό; :)

  

Και εγώ θέλω καινούργιο DK μετά από τόσα χρόνια, αφού "It's good to be bad". :devil:

 

Πραγματικά ελπίζω να κάνουν καλή δουλειά και να δούμε ένα άξιο διάδοχο.

 

 

Απλά με το demo, δεν είδα καμία διαφορά εκτός από λίγο στα γραφικά, και ότι φαντάζομαι θα υποστηρίζει νέους υπολογιστές.

 

Ότι δηλαδή θα περίμενες από ένα gog πακέτο ή ένα mod από fans του παιχνιδιού που θα ήταν δωρεάν και δεν ζητανε 150Κ λίρες.

 

 

Επειδή δεν βρήκα κάποια πληροφορία ούτε στο kickstarter site τους, αναρωτιόμουν τι παραπάνω  σκοπεύουν να δώσουν στο παιχνίδι από ότι να ξανάπαιζα το DK2.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Tex Murphy αυτή την περίοδο βρίσκεται στο στάδιο της συλλογής φωτογραφιών από άτομα που στήριξαν το project στο επίπεδο των 500+ δολαρίων, προκειμένουν αυτές να ενσωματωθούν στο παιχνίδι.

 

Προφανώς ο στόχος για κυκλοφορία το Δεκέμβριο του '12 χάθηκε (εδώ και καιρό είχε υπάρξει σχετική ανακοίνωση, αν δε με απατά η μνήμη μου) αλλά δε γνωρίζω ποιος είναι ο νέος στόχος.

 

Το συγκεκριμένο project περιορίζεται σε ένα update το μήνα στο kickstarter, οπότε οι πληροφορίες από εκεί είναι λίγες. Ενδεχομένως -αν δεν είναι backers only- να αξίζει να δει κανείς τα fora του παιχνιδιού.

 

Γενικά, υπάρχει σοβαρό θέμα με την παράδοση των τίτλων που έχουν χρηματοδοτηθεί -αναφέρομαι στην κατηγορία των video games, σε άλλες κατηγορίες τα πράγματα είναι καλύτερα, από ό,τι έχω δει και μαθαίνω- το οποίο θέμα προέκυψε λόγω υπεραισιόδοξων προβλέψεων για την παράδοση από τη μια μεριά, και κλασικών καθυστερήσεων από την άλλη.

 

Το FTL που αναφέρθηκε νωρίτερα, λ.χ., όταν στράφηκε στο Kickstarter ήταν αν όχι σχεδόν ολοκληρωμένο, σε πολύ προχωρημένο στάδιο, αφενός, και αφετέρου οι devs που έπιασαν 2000% τα χρήματα που ζητούσαν, δεν έπεσαν στην παγίδα να προσπαθήσουν να μεγαλώσουν το παιχνίδι κατά 2000% (όπως προσπαθούν να κάνουν πολλοί, με περίεργα stretch goals). Έτσι, το FTL παραδόθηκε με σκάρτο ένα μήνα καθυστέρηση, πλήρως λειτουργικό (και για τα λεφτά του, προ εκτπώσεων κτλ., άξιζε απόλυτα).

 

Όταν, όμως, η inxile (και όχι μόνο, φυσικά) έρχεται στο Kickstarter ούτε καν στο στάδιο του pre-production (αυτό ξεκίνησε ενώ έτρεχε το project, όταν φάνηκε πως θα χρηματοδοτηθεί) είναι αναμενόμενο να πέσουν έξω στους χρόνους παράδοσης -αν και οι συγκεκριμένοι έδωσαν ένα εύλογο χρονικό διάστημα για να το ολοκληρώσουν, αλλά και πάλι δε νομίζω πως σε δέκα-έντεκα μήνες θα είναι έτοιμο).

Το Tex Murphy δεν ειχε ποτε σαν στοχο το Δεκεμβριο του '12.  Οι δημιουργοι ειχαν αναφερει κυκλο αναπτυξης περιπου 14 μηνων απο τη στιγμη που θα "τελειωνε" με επιτυχια η χρηματοδοτηση μεσω kickstarter. Μη γραφουμε και οτι θελουμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το project of the underworld αν θυμαμαι καλα, ειχε ξεκινησει ως fan made mode του Dk2 στο Dk-klan. Τωρα ενταξει, στην πορεια ειδαν την ευκαιρια του Kickstarter δεν ζητησαν τρελα λεφτα, αν και 150.000ε θα ηταν προτιμοτερο. H λογικη θα ελεγε πως επρεπε να παρουσιασουν ενα ετοιμο παιχνιδι με τις 150.000 λιρες να ειναι τα strech goals. Πιστευω ομως πως πρεπει να δωσουν ενα overpolished παιχνιδι και μαλιστα στην ωρα του, αν θελουν να ειναι σωστοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Το Tex Murphy δεν ειχε ποτε σαν στοχο το Δεκεμβριο του '12.  Οι δημιουργοι ειχαν αναφερει κυκλο αναπτυξης περιπου 14 μηνων απο τη στιγμη που θα "τελειωνε" με επιτυχια η χρηματοδοτηση μεσω kickstarter. Μη γραφουμε και οτι θελουμε...

 

Δεν αντιλαμβάνομαι τι σημαίνει "μη γράφουμε και ό,τι θέλουμε"; Το project, είχε estimated delivery time το Δεκέμβριο του 2012. Φαίνεται και από τη σελίδα του project στο Kickstarter, και από πλείστα όσα άρθρα όσο έτρεχε το project τα οποία επεσήμαιναν την ουτοπία του 6μηνου ορίζοντα.

 

Από εκεί και πέρα, οι devs κοντά στη λήξη του project πήγαν πίσω την ημερομηνία κυκλοφορίας (για την ακρίβεια, το πρώτο update που βρίσκω με αναφορά σε delays είναι μετά τη λήξη του project, 10 Ιουλίου, αρ. 43). Εξ ορισμού, για να πάει κάτι πίσω, πρέπει προηγουμένως να έχει τοποθετηθεί σε προγενέστερο χρονικό σημείο. Άλλωστε, οι ίδιοι οι devs γράφουν για "καθυστέρηση". Πρέπει, αλήθεια, να συζητάμε τα αυταπόδεικτα;

 

Τα γράφω αυτά γιατί πολλές φορές κατηγορούμε τους παραγωγούς για όλα τα δεινά του gaming, από το πετσόκομμα τίτλων μέχρι το δάκο και τη μουχρίτσα, παραγνωρίζοντας τις ευθύνες των devs.

 

Προφανώς το Project Fedora δεν είναι το μόνο που πήγε πρόχειρά να πάρει λεφτά και στην πορεία (προς τιμήν των devs, εγκαίρως) συνειδητοποίησαν οι υπεύθυνοι πως δεν ήξεραν τι υπόσχονταν και τροποποίησαν τις υποσχέσεις τους. Αυτό όμως δε σημαίνει α) ότι δεν τις έδωσαν αυτές τις υποσχέσεις και β) ότι δεν πρέπει να τους ασκείται κριτική για την ελαφρότητα με την οποία ξεκινάνε μια δουλειά με budget 600.000 δολάρια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν αντιλαμβάνομαι τι σημαίνει "μη γράφουμε και ό,τι θέλουμε"; Το project, είχε estimated delivery time το Δεκέμβριο του 2012. Φαίνεται και από τη σελίδα του project στο Kickstarter, και από πλείστα όσα άρθρα όσο έτρεχε το project τα οποία επεσήμαιναν την ουτοπία του 6μηνου ορίζοντα.

 

Από εκεί και πέρα, οι devs κοντά στη λήξη του project πήγαν πίσω την ημερομηνία κυκλοφορίας (για την ακρίβεια, το πρώτο update που βρίσκω με αναφορά σε delays είναι μετά τη λήξη του project, 10 Ιουλίου, αρ. 43). Εξ ορισμού, για να πάει κάτι πίσω, πρέπει προηγουμένως να έχει τοποθετηθεί σε προγενέστερο χρονικό σημείο. Άλλωστε, οι ίδιοι οι devs γράφουν για "καθυστέρηση". Πρέπει, αλήθεια, να συζητάμε τα αυταπόδεικτα;

 

Τα γράφω αυτά γιατί πολλές φορές κατηγορούμε τους παραγωγούς για όλα τα δεινά του gaming, από το πετσόκομμα τίτλων μέχρι το δάκο και τη μουχρίτσα, παραγνωρίζοντας τις ευθύνες των devs.

 

Προφανώς το Project Fedora δεν είναι το μόνο που πήγε πρόχειρά να πάρει λεφτά και στην πορεία (προς τιμήν των devs, εγκαίρως) συνειδητοποίησαν οι υπεύθυνοι πως δεν ήξεραν τι υπόσχονταν και τροποποίησαν τις υποσχέσεις τους. Αυτό όμως δε σημαίνει α) ότι δεν τις έδωσαν αυτές τις υποσχέσεις και β) ότι δεν πρέπει να τους ασκείται κριτική για την ελαφρότητα με την οποία ξεκινάνε μια δουλειά με budget 600.000 δολάρια.

 

Ξαναλεω το Tex δεν ειχε ποτε ορισει release date το τελος του 2012. Αν διαβασεις τα faqs θα δεις οτι το development time του παιχνιδιου ειχε οριστει στους 14 μηνες μετα τη ληξη του kickstarter campaign.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκινησε και αυτο: Akaneiro: Demon Hunters

 

 

Veteran game designer American McGee (Quake, Alice, Grimm) and Spicy Horse (Alice: Madness Returns) are set on delivering players a uniquely enthralling free to play action role-playing experience. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξαναλεω το Tex δεν ειχε ποτε ορισει release date το τελος του 2012. Αν διαβασεις τα faqs θα δεις οτι το development time του παιχνιδιου ειχε οριστει στους 14 μηνες μετα τη ληξη του kickstarter campaign.

 

Αν δεν είχαν ποτέ ορίσει December 2012 release, τότε μιλάμε είτε για ολοκληρωτικό fail στην δημιουργία του Kickstarter project είτε για εσκεμμένη παραπληροφόρηση - όλα τα reward tiers στο project (με εξαίρεση των wallpapers που έχουν ημερομηνία παράδοσης August 2012) έχουν ως Estimated Delivery Time: December 2012. Παραθέτω το "βασικό" tier που δίνει το παιχνίδι:

 

 

post-143955-0-03716500-1357372354_thumb.png

 

Τώρα να μου πεις, Estimated δεν είναι το ίδιο με Guaranteed, αλλά απο την στιγμή που "ξέρουν" ότι θέλουν 14 μήνες μετά την λήξη του project δεν θα έπρεπε να το είχαν σετάρει κάπου πιο κοντά σε August 2013 (14 μήνες μετά την λήξη στις 16 June 2012);

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω οτι δεν εννοουσαν delivery για το παιχνιδι αλλα για αλλα rewards οπως behind the scenes, download παλαιοτερων τιτλων κ.α. Θα ηταν αδυνατο να ολοκληρωσουν το παιχνιδι μεσα σε 6 μηνες ιδιαιτερα αφου εχουν να γυρισουν πολλες ωρες

videos

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Eίναι εντυπωσιακό το πόσα πράγματα χρηματοδοτήθηκαν. Για το κομμάτι της δημιουργίας θα χρειαστεί να περιμένουμε ακόμη.

 

Για μένα το θετικό είναι ότι δόθηκαν ευκαιρίες σε ιδέες οι οποίες απλά αποκλείεται να έβρισκαν παραγωγό μέσω των κλασικών οδών (παράδειγμα από το χώρο των games, το Meriwether, με θέμα το εξερευνητικό ταξίδι των Lewis & Clark το 19o αιώνα) και παράλληλα το Kickstarter δε μεταβλήθηκε σε σίγουρο χρηματοδότη κάθε απίθανης ή πρόχειρης ιδέας, όπως φαίνεται και από τα ποσοστά αποτυχίας -σε ορισμένες περιπτώσεις, ηχηρών ονομάτων.

 

Το 2013, προς το τέλος του κυρίως, οπότε αναμένονται κάποιες πρώτες "μεγάλες" κυκλοφορίες, θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό την αξιοπιστία του συστήματος. Μπορεί το Kickstarter να έχει μια ελαφρώς νεφελώδη σχέση ευθύνης ως προς το τι απογίνονται οι ιδέες που χρηματοδοτούνται μέσω του συστήματός του (τα έχουμε ξαναπεί και παλαιότερα) όμως αν αρχίσουν οι μεγάλες καθυστερήσεις, αναπόφευκτα θα πληγεί.

 

Τα νούμερα είναι οπωσδήποτε εντυπωσιακά και ελπίζω να δικαιωθούν τελικά οι προσδοκίες μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακάρι πραγματικά να πετύχει το ολο εγχείρημα για να δούμε αυτα τα παιχνίδια (και οχι μονο) στους υπολογιστές μας, εγώ απο την πλευρά μου εχω βοηθήσει για το Larry το οποιο αν κρίνω απο τις φωτογραφίες που βγαίνουν και τα νεα πιστεύω θα το εχουμε μεσα στο 2013

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...