Προς το περιεχόμενο

Kickstarter, Indiegogo, Fig και άλλα crowd funding projects


Tobajara

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και αν στο ενδιαμεσο βαρεσουν φαλιμεντο και δεν φτιαξουν τα επομενα επεισοδια θα σου γυρισουν τα λεφτα πισω που εχεις προπληρωσει;

 

Πιο τιμιο θα ηταν να λεγανε οτι καθε επεισοδιο εχει αυτο το κοστος απο το προπληρωσε ολο το ποσο και ΚΑΠΟΙΑ στιγμη θα βγαλουμε ολο το υπολοιπο παιχνιδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 924
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Super Moderators

Τι να σου πω, δεν ξέρω. Άνθρωποι είναι, χωρίς εταιρίες από πίσω οι περισσότεροι. Αν φοβάσαι το φαλιμέντο, πολύ απλά δε δίνεις τίποτε και περιμένεις όταν κυκλοφορήσει. Και πάλι, δεν ξέρω τι σχέση έχει το φαλιμέντο με τα επεισόδια. Φαλιμέντο μπορεί να βαρέσει και εταιρία που θα το έβγαζε το παιχνίδι με τη μία (περίπτωση Clang!)

 

Κατά τα άλλα,  το Tahira, λ.χ., λέει αυτό ακριβώς που αναφέρεις ως "πιο τίμιο". Χρηματοδοτείς το πρώτο επεισόδιο. Αν πάει καλά, θα βγάλουν το υπόλοιπο παιχνίδι. Το Wanderer θεωρεί πως με τα χρήματα που ζητάει και τις πωλήσεις που θα έχει από το πρώτο επεισόδιο μπορεί να πορευτεί. Για δύο εισιτήρια κινηματογράφου, θεωρώ πως αξίζει το ρίσκο για να βοηθήσω να κυκλοφορήσει ένα παιχνίδι με ενδιαφέρουσες ιδέες και αισθητική που κάτι μου λέει. Δε βλέπω πουθενά κάποια ατιμία.

 

Το Banner Saga, δεν είχε καμία "υποχρέωση" να δώσει και τα τρία installments σε όσους το είχαμε στηρίξει από ένα σημείο και πάνω. Έκρινε ότι βοηθήσαμε, θέλησε να μας ευχαριστήσει με αυτή την κίνηση. 

 

Δεν είμαι φαν των "επεισοδίων" (ειδικά σε εταιρίες εδραιωμένες, με γερά licenses από πίσω, χαρακτηριστικό παράδειγμα η Telltale, αρχικά με το revive των Monkey Island ήταν χαριτωμένο, πλέον έχει καταλήξει κουραστικό) αλλά αναγνωρίζω ότι αντικατοπτρίζουν μια πραγματικότητα για μικρά σχήματα και γνήσια indie προσπάθειες: ζητάνε ένα ποσό μικρό που έχουν πιθανότητες να συγκεντρώσουν ως άγνωστοι, βγάζουν με αυτό μια πρώτη βάση, αν πάει καλά ακούγονται και συνεχίζουν.

 

Εντάξει, όταν μια εταιρία τύπου Doublefine τα κάνει μαντάρα με τη διαχείριση 4 εκατομμυρίων και αποφασίζει να βγάλει το παιχνίδι μισό και μισό κάποια στιγμή στην πορεία, αυτό είναι άλλη υπόθεση.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Παράξενο setting, δεν με ενθουσιάζει το μεταφυσικό μαζί με Άγρια Δύση αλλά αν δεν το δεις στην πράξη...

 

Αρνητικό είναι και το ότι έχει μόλις 8 αποστολές στο campaign και η μία που είδα (σε παρουσίαση από dev) κράτησε ελάχιστα. Λίγες αποστολές, μικρή διάρκεια... Έχει βέβαια και 40 επιπλέον αποστολές (δεν κατάλαβα αν δένουν με κάποιο τρόπο με το campaign, δε νομίζω).

 

Στα υπόψη, θα δούμε. Το σίγουρο είναι ότι το XCOM έχει ασκήσει καταλυτική επίδραση στο σχεδιασμό των πρόσφατων tbs, και εδώ έχουμε δύο AP και κάλυψη...  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι αλλα ζόμπια...

 

Χάθηκε να βγάλει κάποιος μερακλής ένα νέο Outlaws? Ας είναι και cel - shaded όπως το καταπληκτικό ΧΙΙΙ που το γούσταρα όσο δεν πήγαινε. Αυτά τα ρημάδια τα Desperados ποτέ δεν τα χώνεψα, το μόνο αξιόλογο παιχνίδι με Άγρια Δύση πρόσφατα ήταν το Secret Ponchos, μα τι κάνουν επιτέλους αυτοί οι indie developers?

 

Δώστε άλογα, ανοιχτές εκτάσεις και καυτό μολύβι στο λαό!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Moderators

Memoranda

 

2d point & click adventure game από την indie ομάδα Bit Byterz. Παρότι η μετάφραση ("μνημόνια") του τίτλου ξύνει ανοιχτές πληγές :D το παιχνίδι δείχνει να έχει σχετικά ενδιαφέρουσα αισθητική και κάπως σουρρεαλιστικό σενάριο (οι δημιουργοί αναφέρουν ως πηγή έμπνευσης τα διηγήματα του Haruki Murakami). Ο βασικός στόχος στο παιχνίδι είναι να βοηθήσεις την πρωταγωνίστρια να ανακήσει το όνομά της (που έχει ξεχάσει) και στην πορεία να βοηθήσεις τους υπόλοιπους χαρακτήρες να βρουν κάτι που έχουν κατα κάποιον τρόπο "χάσει". 

 

Η τρέχουσα εκτίμηση για κυκλοφορία είναι σε 2-3 μήνες μετα το kickstarter. Έχουν φτάσει τον στόχο τους και είναι σε stretch goals πλέον. 

 

Πρόσφατα ανέβασαν ένα σύντομο demo από το παιχνίδι για Windows και Mac:

Windows link: http://www.indiedb.com/downloads/start/92750?referer=http%3A%2F%2Fwww.indiedb.com%2Fgames%2Fmemoranda%2Fdownloads

 

 

campaign link: https://www.kickstarter.com/projects/1929139578/memoranda

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Αντιμετωπίζει κανείς πρόβλημα με την πιστωτική του κάρτα στο Kickstarter; Στο Steam έγινε δεκτή κανονικά, στο KS πρώτη φορά τόσα χρόνια απορρίφθηκε (προ ημερών έγινε δεκτή για το Battletech).

 

Μήπως έπιασε το όριό της για το μήνα; Τι ποσά επιτρέπεται να δεσμεύσουμε μέσω κάρτας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Δεν είναι θέμα ορίου, τελικά. Πέρα από το ότι ούτε για αστείο δε διέθεσα τόσα χρήματα, τηλεφώνησα στην τράπεζα.

 

"Λόγω capital controls" μου είπαν.

 

Δεν έχει καμία λογική, δυστυχώς. Στο Battletech που έδωσα περισσότερα μέσω KS με άφησαν, στο έρημο το Wanderer που ήθελα να δώσω 15 δολάρια το μπλόκαραν. Στο Steam με αφήνουν (για την ώρα...), στο Bundle Stars έχει απαγόρευση.

 

Τρέχα-γύρευε. Και δε φαίνεται φως στον ορίζοντα, δυστυχώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τόσα Kickstarter, τόσα παλιά παιχνίδια αναβιώνουν, τόση έμπνευση από το παρελθόν, ένα thundercats παιχνίδι τόσο δύσκολο είναι να φτιάξουν έστω και τώρα, μετά από τόσα χρόνια;

Όσα λεφτά και να ζητήσουν, είναι βέβαιο ότι θα τα πάρουν και μετά από τόσα χρόνια δε νομίζω να υπάρχει κάποιο κόλλημα με τα δικαιώματα.
Αμαρτία είναι, η καλύτερη σειρά κινουμένων να μην πάρει κι αυτή ένα μικρό μερίδιο και στον χώρο του gaming...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • Moderators

Στα (σχετικά) ευχάριστα νέα των awards, ανακοινώθηκε το Psychonauts 2 από την Double Fine, το οποίο βασικά θέλουν να γίνει crowd co-funded ($3.3 million) μέσω της πλατφόρμας Fig .


https://www.fig.co/campaigns/psychonauts-2/
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Λυπάμαι που το λέω, όμως είμαι εξαιρετικά επιφυλακτικός απέναντι στη Double Fine, πλέον.

 

Και, γενικά, όταν πας και στέκεσαι μπροστά στο πόστερ του -επιεικέστατα μέτριου, ακριβέστερα φόλα- Massive Chalice, σαν να πρόκειται για κάποιου είδους παράσημο, με τον lead dev να έχει κουνήσει μαντήλι, και μετά από την αχαρακτήριστη κατάσταση που ζήσαμε με το Broken Age... Ή τις ομορφιές του SpaceBase 9....

 

Από την άλλη, έχουμε την ελπίδα να δούμε το Psychonauts 2! Δεν γίνεται να τα κάνουν ξανά τόσο μαντάρα. Γίνεται;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...