Προς το περιεχόμενο

Apple: 2 χρόνια εγγύηση στα προϊόντα της στην Ευρώπη μετά από αντιδράσεις (ενημέρωση)


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Τα πρόστιμα επιβλήθηκαν γιατί δεν ενημέρωσε τους καταναλωτές ότι είχαν δικαίωμα αναστροφής της πώλησης εντός δύο (2) ετών, βάσει της ευρωπαϊκής νομοθεσίας.

 

Περισσότερα εδώ.

 

Ευχαριστώ. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 91
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

απο μλκς αλλο τιποτα για αυτην την αππλε.ας φτιαξει ενα επισημο service και μετα θα συζητησουμε για τις εγγυησεις...

γιατι αν δεν το ξερετε.τα σερβις στα iphone τα κανουν οι εταιριες κινητης.Τι σημαινει αυτο?οτι δεν θελουν να κανουν αντικαταστασεις κτλ.οποτε βρισκουν ηλιθιους λογους για να το βγαλουν οτι το χαλασε ο ιδιοκτητης.εχει υγρασια θελω 160-200ε για αλλαγη πλακετας:P

 

<<Φυσικά οι εντολές είναι συγκεκριμένες. Χτυπήματα κι ενδείξεις υγρασίας είναι χαρακτηριστικά τα οποία βάζουν σε black list τα τηλέφωνα και δεν τα καλύπτει η εταιρία service!>>

<<Το iPhone4 έχει 4 αισθητήρες. Ο ένας είναι μέσα στο jack των ακουστικών, ο άλλος ειναιστην φώτο και είναι ροζ (αρα πειρε υγρασια) και οι δυο εσωτερικοί.>>

http://farm5.static.flickr.com/4135/4766796639_0e910b6f77_b.jpg

οποτε σε βροχη ή υγρασια ο δεικτης στο κατω μερος του κινητου ανετα γινετε ροζ.

αλλα...<<Επίσης, ακόμα και αν ο αισθητήρας υγρασίας έχει γίνει κόκκινος, αν οι εσωτερικοί δεν έχουν ενεργοποιηθεί τοτε εισαι ΕΝΤΟΣ εγγύησης... (Συμπληρωματική οδηγία Apple - google it)..>>

Ολα τα παραπανω θελουν κανα 15ημερο το λιγοτερο για απαντηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και το άρθρο μιλάει για άλλο πράγμα και όχι για την ελληνική κατάσταση, για ποιόν λόγο να μην στο αντικαταστήσει η εταιρεία κινητής; Την αντικατάσταση την κάνει η Apple, δεν επιβαρύνεται καθόλου η Cosmote/Vodafone/Wind...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και το άρθρο μιλάει για άλλο πράγμα και όχι για την ελληνική κατάσταση, για ποιόν λόγο να μην στο αντικαταστήσει η εταιρεία κινητής; Την αντικατάσταση την κάνει η Apple, δεν επιβαρύνεται καθόλου η Cosmote/Vodafone/Wind...

γιατι υποθετω οτι κατι παιζει και δεν τους συμφερει.-δεν ξερω τι συμβολαια εχουν.που ξερεις μπορει να εχουν συμβολαια που να τους τα δεινουν σε καλες τιμες αλλα να μην τους κανουν free αντικατασταση.σκεψου τι υπερεπιδοτηση εχει το iphone σε ολες τις εταιρεις...-

ξαφνικα και οι 3 εταιριες εχουν και δικο τους service πριν τα στειλουν στις αντ/πειες...δηλ.cosmote->γερμανο,wind ->λεωφορως αθηνων 106 και voda->vservice.μετα απο κει καταληγουν σε αρβατο,infoquest

ή οτι απλα θελουν να τσεπωσουν το 200ε απο αλλαγη πλακετας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+1 σε αυτα που εγραψαν ο disqualified και ο paredwse.

 

Ο τιτλος ειναι λιγο παραπλανητικος αφου δεν αλλαξε κατι οσον αφορα την εγγυηση αφου και τωρα παλι 1 χρονο συνεχιζει να δινει η apple για τα πανακριβα προιοντα τους και παρ'ολα αυτα οι καταναλωτες δεν λενε να τους ριξουν μια μουτζα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αφού δεν χαλάνε...γιατί να τους ρίξουμε μούτζα?ασε που είναι και πολύ βολικά στην καθημερινότητα μας..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αφού δεν χαλάνε...γιατί να τους ρίξουμε μούτζα?

Αν δεν χαλούσανε, τίποτα δεν θα τους εμπόδιζε να προσφέρουν γενναιόδωρα ένα επιπλέον χρόνο εγγύησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+1 σε αυτα που εγραψαν ο disqualified και ο paredwse.

 

Ο τιτλος ειναι λιγο παραπλανητικος αφου δεν αλλαξε κατι οσον αφορα την εγγυηση αφου και τωρα παλι 1 χρονο συνεχιζει να δινει η apple για τα πανακριβα προιοντα τους και παρ'ολα αυτα οι καταναλωτες δεν λενε να τους ριξουν μια μουτζα.

Ξέχασες το συνημμένο ;) :X :-)

 

post-227308-0-11098800-1333455812_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν χαλούσανε, τίποτα δεν θα τους εμπόδιζε να προσφέρουν γενναιόδωρα ένα επιπλέον χρόνο εγγύησης.

 

Κατσε ρε φιλε.Δηλαδη αναλογα με την εγγυηση παει αν χαλαει ενα προιον η οχι?Ωραια τοτε ρε φιλε ολες οι τηλεωρασεις της αγορας πρεπει να χαλανε πολυ γρηγορα αφου σου δινουν μονο 2 χρονια εγγυηση γιατι εχω βρει τηλεωραση που σου δινει και 3 η και 5.Δεν ισχυει λοιπον κατι τετοιο ο καθε κατασκευαστης δινει οτι εγγυηση θελει.Ναι σε φθηνα προιοντα παει αναλογικα η εγγυηση με το ποσο κρατανε αλλα δεν μου χει τυχει ποτε να παρω κατι ακριβο και να χαλασει οση εγγυηση και να δινει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέμα μάρκετινγκ θεωρώ πως είναι η εγγύηση.Αν θυμάστε τι είχε γίνει με τις οθόνες LG και το 1 dead pixel policy στην εγγύηση.

Ποιος δεν είχε πάει να αγοράσει LG οθόνη όταν το έμαθε?

 

Στο χώρο της τεχνολογίας η εγγύηση είναι κάτι πολύ βασικό για αγορές μεγάλης αξίας και σίγουρα σε κάνουν να προτιμήσεις ή όχι ένα προϊόν.

 

Η Apple από την άλλη θεωρεί πως 1 χρόνος είναι αρκετός μέχρι να βγει το επόμενο μοντέλο της ώστε να πας να τα σκάσεις εκεί...

 

Related link : http://tsimpaena.blogspot.com/2012/02/i.html

:D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέμα μάρκετινγκ θεωρώ πως είναι η εγγύηση.Αν θυμάστε τι είχε γίνει με τις οθόνες LG και το 1 dead pixel policy στην εγγύηση.

Ποιος δεν είχε πάει να αγοράσει LG οθόνη όταν το έμαθε?

 

Στο χώρο της τεχνολογίας η εγγύηση είναι κάτι πολύ βασικό για αγορές μεγάλης αξίας και σίγουρα σε κάνουν να προτιμήσεις ή όχι ένα προϊόν.

 

Η Apple από την άλλη θεωρεί πως 1 χρόνος είναι αρκετός μέχρι να βγει το επόμενο μοντέλο της ώστε να πας να τα σκάσεις εκεί...

 

Related link : http://tsimpaena.blogspot.com/2012/02/i.html

:D

 

Πόλυ σωστά τα λέει ο φίλος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι ότι πριν από 2 με 3 μήνες (ίσως και παραπάνω, αλλά δεν έχει τόσο νόημα) μου είχε χαλάσει το iMac και επειδεί είχε περάσει ένας χρόνος και μισός απαίτησα και το έψαξα να μην πληρώσω αφού έμαθα τις νομοθεσίες ευρωπαικής ένωσης η οποία ενσωματώνεται στους νόμους της Ελλάδας για τα δύο χρόνια εγγύησης. Οπότε έχουμε και λέμε (ιστορικό)

 

- Αρχικά τηλ. με Apple (εξυπηρ. πελατών) ευγενέστατος κύριος, προσπάθησε τηλεφωνικά μήπως και λύσουμε το πρόβλημα (δεν άνοιγε υπολογιστής)

παρόλου που είχε λήξη apple care. Όταν του είπα για εγγύηση μου τα "μάσησε λίγο".

 

-Τηλεφώνημα ινστητούτο καταναλωτή, ΕΡ: Ισχύουν τα δύο Χρόνια Εγγύησης (η μικρότερη εγγύση που μπορεί να ισχύει βάση ΕΕ); ΑΠ: Ότι δίνει ο κατασκευστής

 

-Επόμενο τηλεφώνημα στον εισαγωγέα προϊόντων Apple Ελλάδας. Αγενέστατη κυρία (αποψή μου, λόγο ύφους) στην ερώτηση περί εγγύησης και νομοθεσιών ευρωπαϊκής ένωσης και 2 χρόνια εγγύσης μου απάντησε ότι, εδώ είναι Ελλάδα και δεν ισχύουν νόμοι ΕΕ.

 

-Τηλέφωνο στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Ρωτάω για το αν ισχύουν τα δύο χρόνια βάση ΕΕ και αν ίσχυει και για Ελλάδα. Μου απάντησαν φυσικά ισχύουν.

Τι γίνεται λέω σε περίπτωση που αρνούνται; Μπορείς να πας δικαστικά μου είπαν. Κλασσικά Ελλάδα σκέφτομαι (παράθυρο για να μην συμφέρει να το κάνεις).

 

-Πάω λοιπόν Public (αγορά είχε γίνει από πρώην Fnac). Μπλα μπλα μπλα στην τεχνική υποστήριξη, μου λένε ότι θα στείλουν την απόδειξη και ότι γίνει όπως και πολύ σωστά, μιας δεν ήταν θέμα δικό τους.

 

-Μετά από μερικές μέρες καλώ στο Public (Τεχνικό τμήμα) μου είπαν δεν έχουν απάντηση, νομίζω όμως την άλλη μέρα με κάλεσαν από το κατάστημα (Τεχνικό τμήμα Public) και μου λένε θα σας συνδέσουμε τεχνικό τμήμα εισαγωγέα apple. Μιλάω με κύριο (τεχνικό τμήμα εισαγωγέα apple) και μου λέει ότι αντικατάσταση και αλλαγή mainboard τελικά είναι 600 ευρώ και ίσως και περισσότερα (δεν θυμάμε). Του λέω για τα δύο χρόνια (δεν μου αρνήθηκε τίποτα) και πως δεν γίνεται να πληρώσω και ότι θα επικοινωνήσω με την apple. Οπότε εκεί μου είπε (δεν λέω οτι φοβήθηκε, πιθανόν να ήθελε να με εξυπηρ. έτσι και αλλιώς) ότι θα δούνε το θέμα απλά παίρνει χρόνο η διαδικάσία για να εξετάσουν αν η apple (φαντάζομαι εξωτερικού; δεν ξέρω) θα καλύψει την αλλάγη.

 

-Μετά από 2 βδομάδες νομίζω με κάλεσαν από το Public να το παραλλάβω και η αντικατάστηση - αλλαγή (mainboard) τελικά συμπεριλαμβανόταν στην εγγυήση οπότε και δεν πλήρωσα (εκτός τα 35€ courier αφού αποστολή παραλαβή έγινε μέσω καταστήματος). Και να πω και ότι από την τεχνική υποστηριξη public είχαμε και επικοινωνία για την διαδικασία κατά την αναμονή των δύο βδομάδων με άμεση εξυπηρετηση των ίδιων για να δουν σε ποιο στάδιο βρίσκονται οι του τεχνικού τμηματος της εταιρίας εισαγωγής προιοντων apple.

 

-Κάποιοι μου είπαν δεν ξέρω αν ισχύει (δεν μπορώ να κάνω διασταύρωση) ότι δεν φτιάξαν ποτέ τα iMac τους λόγο το ότι δεν τους κάλυπται η εγγύση μιας και είχε περάσει ένας χρόνος και τα λεφτά ήταν πολλά και δεν άξιζε. Το πρόβλημα ήταν ίδιο με το δικό μου από τεχνικής άποψης.

 

Αυτά λοιπόν, συγνώμη αν σας κούρασα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

συγχαρητηρια που το κυνηγησες και αν τα πραγματα ειναι οπως τα λες ειναι ενα συν για την Apple. Η περιπτωση σου για μενα καταχωρειται ως το οτι ειχες 2 χρονια να διεκδικήσεις τα δικαιωματα σου για ελαττωματικο προιον και η Apple συνεπως αναγνωρισε οτι το προιον της ηταν ελαττωματικο. Αλλα οχι οτι δινει 2 χρονια εγγυηση. Εγω σε προσωπικη μου εμπειρια σχετικα με ενα laptop HP η ΓΓΚ μου ειπε οτι δεν ισχυουν τα περι υποχρεωτικης εγγυησης 2 ετων, ηταν τοτε μια εποχη που και εγω εψαχνα να δω τι ισχυει. Ουτε και η HP φυσικα αναγνωρισε οτι ισχυει κατι τετοιο.

 

Οποιος λοιπον εχει παρομοιο προβλημα καλο θα ηταν να ενεργησει οπως εσυ. Αλλα παραλληλα να ξερει τι πραγματικα ισχυει. Επισης αρχιζω να πιστευω μετα τα οσα ειπες οτι καποιοι με τους οποιους επικοινωνησες σε αυτο το διαστημα δεν γνωριζουν ουτε αυτοι τι πραγματικα λεει ο νομος

Επεξ/σία από disqualified
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο άρθρο 537 του Αστικού Κώδικα (στην 2η παράγραφο) αναφέρει ρητά τους έξι μήνες. Δεν το λέω εγώ, το λέει ο νόμος. :)

 

Παραθέτω το πλήρες άρθρο 537 ΑΚ:

 

"Ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του αν το πράγμα, κατά το χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή, έχει πραγματικά ελαττώματα ή στερείται τις συνομολογημένες ιδιότητες, εκτός αν ο αγοραστής κατά τη σύναψη της σύμβασης γνώριζε ότι το πράγμα δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση ή η μη ανταπόκριση οφείλεται σε υλικά που χορήγησε ο αγοραστής.

 

Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός αν τούτο δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλλειψης."

 

Όπως είπε και ο ThReSh...αυτό είναι το λεγόμενο DOA για όσους δεν κατάλαβαν!Και για την ακρίβεια θα σας δώσω ένα σύντομο παράδειγμα:

 

-Πριν λίγα χρόνια είχαμε αγοράσει το κινητό BENQ-SIEMENS EF81!

-Ξαφνικά μια μέρα δεν ανοίγει καν!ΔΕΝ είχε περάσει 6μηνο!

-Το πάμε στο Πλαίσιο και το στέλνουν στην αντιπροσωπεία!

-Μετά από λίγες μέρες μας παίρνουν να μας πουν ότι έχει χαλάσει η πλακέτα ΑΛΛΑ επειδή ΔΕΝ υπάρχει service στην Ελλάδα(ήταν η εποχή που η BENQ αποφάσισε να "κλείσει" τον τομέα κινητής!!!) θα περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει!

-Μετά από 1-2 μέρες μας ξαναπαίρνουν και λένε ότι δεν γίνεται τίποτα!Φυσικά ΔΕΝ το άφησα έτσι!Πήγα και τους είπα ότι για ΕΝΑ 6ΜΗΝΟ Ο ΠΩΛΗΤΗΣ είναι ΥΠΟΧΡΕΟΜΕΝΟΣ να μου κάνει την εκάστοτε αλλαγή/επισκευή!Με αυτόν υπέγραψα την εκάστοτε "σύμβαση"(στην συγκεκριμένη περίπτωση η σύμβαση=απόδειξη προϊόντος)!

-Τελικά μου το άλλαξαν με πιστωτικό στα χρήματα που το είχα πάρει ΤΟΤΕ! :rolleyes: :-D

 

Μετά το 6μηνο αναλαμβάνει η επίσημη αντιπροσωπεία ΤΑ ΠΑΝΤΑ!Όλα αυτά αναιρούνται βέβαια αν ο πωλητής γράφει μια φράση σε στυλ "Αυτό το προϊόν παρέχεται με 2 Χρόνια υποστήριξη από το Πλαίσιο" ή κάπως έτσι(το έγραψα το παράδειγμα γιατί το Πλαίσιο σε πολλά προϊόντα του το γράφει στην απόδειξη που σου δίνει!)!

 

Πάντως ότι κι αν λέμε η Apple είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ στο θέμα της εγγύησης!Γιατί με λίγα λόγια σου εγγυάται ότι το "φοβερά αξιόπιστο,ποιοτικό και ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ κινητό της" έχει βασικό προσδόκιμο ζωής ΜΟΛΙΣ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ(γιατί στην ουσία η εγγύηση αυτό σημαίνει!)!

 

ΥΓ:Για μία ακόμη φορά η Apple αποδεικνύει ότι παίζει με τις λέξεις και παραπλανεί τους καταναλωτές που την επιλέγουν!ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΜΗΔΕΝ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...