Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

μα τα καθημερινα αυτοκινητα ειναι αυτα που βγαζουν προβληματα

πχ δες ολα τα παλια σμαρτ

χαζη κατασκευη.ποιος σκεφτηκε να βαλει τουρμπο σε αυτοκινητο που προοριζεται για μεσα στη πολη,σταματα ξεκινα χωρις ποτε να προλαβαινει να ζεσταθει η να κρυωσει?

ασε που το οδηγανε κυριως γυναικες...

  • Απαντ. 108
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ποιος σκεφτηκε να βαλει τουρμπο σε αυτοκινητο που προοριζεται για μεσα στη πολη

 

Οι ιάπωνες με τα kei cars.

Δημοσ.

Η γνωμη μου απο την πειρα μου (golf plus 1.4 tsi 140hp) ειναι ΜΑΚΡΙΑ!!!Υπερβολικη καταναλωση με νορμαλ οδηγηση 12lt/100km και αν το πιεσεις, κλαφτα χαραλαμπε!Αναπολω τις μερες του fiat stilo.Υπερβολικα υπερτιμημενα τα vw.Στην εποχη μας το πρωτο και κυριοτερο κριτηριο για την αγορα αυτοκινητου ειναι ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ και σε αυτο τα vw ειναι στα πιο ακριβα.

Δημοσ.

Η γνωμη μου απο την πειρα μου (golf plus 1.4 tsi 140hp) ειναι ΜΑΚΡΙΑ!!!Υπερβολικη καταναλωση με νορμαλ οδηγηση 12lt/100km και αν το πιεσεις, κλαφτα χαραλαμπε!Αναπολω τις μερες του fiat stilo.Υπερβολικα υπερτιμημενα τα vw.Στην εποχη μας το πρωτο και κυριοτερο κριτηριο για την αγορα αυτοκινητου ειναι ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ και σε αυτο τα vw ειναι στα πιο ακριβα.

 

Κατι κανεις λαθος για να εχεις τετοια καταναλωση, μονιμα 1η-2α εισαι για 100 μετρα, και μετα ξανα 1η?

 

Σε νορμαλ οδηγηση ΔΕΝ φτανει 12lt/100.

Η 1η-2α-1η-2α δεν ειναι νορμαλ οδηγηση, Αν ειναι να κανεις τετοιες διαδρομες γιατι πηρες αμαξι με 140 αλογα και οχι ενα 1000ρι?

 

Οταν το πιεζεις γιατι σου φαινεται παραλογο το οτι καιει?Δεν βγαινουν μαγικα τα αλογα πρεπει να φανε.

 

Το ακριβο κοστος συντηρησης γενικα ισχυει αλλα επειδη οι επισημενς αντιπροσωπειες της vw σου πιανουν τον κωλο, υπαρχουν εξουσιοδοτημενα με πολυ καλυτερες τιμες, η μπορεις να αγορασεις τα λαδια και τα αναλωσιμα μονος σου κτλ.

Δημοσ.

Μιλαω για μικτο κυκλο.Μεχρι και 5η και σπανια 6η δηλ στην περιφερειακη οδο.

Στις μικρες διαδρομες χρησιμοποιω ποδηλατο!

Εννοειται οτι δεν παω αντιπροσωπεια αλλα οταν σε φιλο μηχανικο τα μπουζι κανουν 55 ευρω φαντασου στην vw!

Δημοσ.

Μιλαω για μικτο κυκλο.Μεχρι και 5η και σπανια 6η δηλ στην περιφερειακη οδο.

Στις μικρες διαδρομες χρησιμοποιω ποδηλατο!

Εννοειται οτι δεν παω αντιπροσωπεια αλλα οταν σε φιλο μηχανικο τα μπουζι κανουν 55 ευρω φαντασου στην vw!

 

Σιγουρα κατι δεν κανεις σωστα για να εχεις τετοιες καταναλωσεις, καινε πολυ οι 1.4 tsi σε κινηση σταματα-ξεκινα, αλλα αν ειναι ανοιχτος ο δρομος ειναι πολυ οικονομικα. Εγω στο menu 2 με reset σε καθε γεμισμα ειμαι σταθερα εδω και 3 χρονια γυρω στο 8, και δεν οδηγαω οικονομικα. Εχω δει και 5ρια αλλα σε καταστασεις αυγο κατω απο το πενταλ.

 

Μπουζι δεν αλλαζεις καθε μηνα, ουτε καν καθε χρονο, τα λαδια που ειναι το πιο συχνο αναλωσιμο τα βρισκεις με 13ε το λιτρο.

Αλλα γενικα εφοσον δεν πηγαινεις αντιπροσωπεια πετυχαινεις λογικες οι τιμες.

Μου ειχαν ζητησει 350!!! ευρω απο αντιπροσωπεια για service αλλαγη λαδιων-φιλτρα, τραγικα πραγματα. Βεβαια υπαρχουν εξουσιοδοτημενα με πολυ καλυτερες τιμες. (και παλι ακριβα ειναι βεβαια αλλα οσο εχεις την εγγυηση για μενα ειναι η καλυτερη λυση σε συνδιασμο με αγορα των αναλωσιμων μονος σου)

Δημοσ.

Θα το μετρησω πιο λεπτομερως και θα επανελθω.

Το δικο σου τι μοντελο ειναι?Εμενα 2007. volkswagen_golf-plus_2006-fbbff.jpg

Λαδια εχω βρει με 12 ευρω και ο μηχανικος μου ειπε οτι μπορει να μου βρει της bmw με 10 οσο τα παιρνει αυτος.

Ασε μακρια απο αντιπροσωπεια!

Δημοσ.

Θα το μετρησω πιο λεπτομερως και θα επανελθω.

Το δικο σου τι μοντελο ειναι?Εμενα 2007. volkswagen_golf-plus_2006-fbbff.jpg

Λαδια εχω βρει με 12 ευρω και ο μηχανικος μου ειπε οτι μπορει να μου βρει της bmw με 10 οσο τα παιρνει αυτος.

Ασε μακρια απο αντιπροσωπεια!

 

Εμενα ειναι 2009, ο "πιο καινουργιος" ομως 1.4 με τα 160 αλογα.

 

Λαδια πολλοι βαζουν τα mobil esp formula 1 5/30 παιζουν γυρω στα 13e και απο οτι διαβαζω λενε οτι ειναι τα καλυτερα απο χαρακτηριστικα. Εγω ειτε αυτα ειτε αντιστοιχα castrol, αναλογα τι θα βρω, αν θα τα παραγγειλω απο το internet κτλ.

Αν αυτα με 10 ευρω εχουν τα ιδια χαρακτηριστικα (5/30, full συνθετικα και καλυπτουν καποιες οδηγιες ?503 or something, λεει το βιβλιαρακι ακριβως) εισαι κομπλε, τρομερη τιμη.

 

Για την καταναλωση δοκιμασε σε μεγαλο διαστημα, πχ ενα γεμισμα ποσα χιλιομετρα θα σου βγαλει, η τι καταναλωση θα σου δειχνει το menu2 για αρκετα χιλιομετρα. (Αυτο που δεν κανει reset οποτε ξεκινας).

Δημοσ.

Οταν μπαινεις στο menu 2, reset κανεις με το κουμπι πατημενο συνεχομενα ετσι?

 

Ναι το κρατας πατημενο και μηδενιζει, (αυτο το κουμπι στο τιμονι, οκ η κατι τετοιο)

Δημοσ.

Μιλαω για μικτο κυκλο.Μεχρι και 5η και σπανια 6η δηλ στην περιφερειακη οδο.

Στις μικρες διαδρομες χρησιμοποιω ποδηλατο!

Εννοειται οτι δεν παω αντιπροσωπεια αλλα οταν σε φιλο μηχανικο τα μπουζι κανουν 55 ευρω φαντασου στην vw!

ιριδιου παιρνει?

Δημοσ.

μα τα καθημερινα αυτοκινητα ειναι αυτα που βγαζουν προβληματα

πχ δες ολα τα παλια σμαρτ

χαζη κατασκευη.ποιος σκεφτηκε να βαλει τουρμπο σε αυτοκινητο που προοριζεται για μεσα στη πολη,σταματα ξεκινα χωρις ποτε να προλαβαινει να ζεσταθει η να κρυωσει?

ασε που το οδηγανε κυριως γυναικες...

 

 

Το ότι η Mercedes δεν κατάφερε να φτιάξει μικρό κινητήρα δεν κάνει χαζή την ιδέα.

Μια χαρά πάνε τα kei cars τόσα χρόνια χωρίς να σπάνε κάθε λίγο.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...