Προς το περιεχόμενο

New iPad Wi-Fi 16GB (€394,80), 32GB (€494,80) ή 64GB (594,80) Grοupon


Vasilis 07

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 127
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μία απλή ερώτηση.

 

Αν χαλάσει τον 23ο μήνα και δεν ανάβει.

Τί σας εμποδίζει να πείτε ότι έτσι ήταν απο την αρχή? :X

 

Το 2 χρόνια ΠΡΙΝ την παραλλαβή μου φαίνεται κάπως ηλίθιο....

Δεν αρκει να το πεις, πρεπει να το αποδειξεις...

 

Οσα προιοντα αναφερες μπορει καλλιστα να ειναι εισαγωγες απο Αμερικη η να τα φερνει η ιδια η αντιπροσωπεια απο Αμερικη, ολα ειναι πιθανα. Και παλι ξαναλεω πως κανενας κατασκευαστης δεν ειναι ΗΛΙΘΙΟΣ ωστε να δινει 2 χρονια εγγυηση οταν μπορει να δωσει 1.

Το επιχειρημα που αναφερεις βλεπω ξανα ειναι επιπεδου 5χρονου.

 

Συμφωνα με την "λογικη" σου, επειδη μερικοι κατασκευαστες δινουν 2 χρονια εγγυηση, αυτο σημαινει οτι υπαρχει νομος για υποχρεωτικη 2ετη εγγυηση.

Δεν μας ειπες ομως τι γινεται με τους κατασκευαστες που δινουν 3 χρονια εγγυηση. Υπαρχει νομος που λεει για 3ετη εγγυηση και για αυτο δινουν 3 ετη, συμφωνα με την "λογικη" σου?

 

Επισης δεν μας ειπες τι γινεται με τους κατασκευαστες που δινουν 1 χρονο εγγυηση.

 

Αναφερεις ασχετα εντελως πραγματα για να μπερδεψεις οσους διαβαζουν αυτες τις γραμμες, τπτ λιγοτερο, τπτ περισσοτερο.

Μεχρι πριν καμια δεκαετια στην Ελλαδα ΟΤΙ αγοραζες ειχε 1 χρονο εγγυηση βαση νομου. Τωρα αυτο εχει γινει 2 (εκτος απο Ελαχιστες περιπτωσεις που σιγουρα δικαιολουντε καπως) και αυτο ειναι αυτο. Δεν αλλαζει επειδη καποιοι δινουν 3 χρονια και 5 χρονια και εφορου ζωης εγγυησεις. Αυτο ειναι καθαρα θεμα marketing και "πιστης" που εχει η καθε εταιρεια στα προιοντα της, τι περιμενες να πει η ΕΕ ? ΟΧΙ δεν μπορειτε να δωσετε περισσοτερα χρονια εγγυηση απο αυτα που σας επιβαλω ????

Οποτε ναι μπερδευεις τα παντα Χωρις "εμφανη" λογο.

Ακομα να μας πεις αυτον τον ΝΟΜΟ που επικαλεισαι..

 

Ολη αυτη η συζητηση θα τελειωνε αν ανεφερες τον αριθμο του ΝΟΜΟΥ που μιλαει για 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ, αλλα επειδη δεν υπαρχει , ολο υπεκφευγεις και γραφεις ανακριβειες για να στηριξεις τη σαθρα επιχειρηματολογια σου.

 

 

... Το σιγουρο ειναι πως στο 99% απο οτι αγορασεις στην Ελλαδα θα εχεις εγγυηση 2 ετων και αυτο οχι επειδη στην εδωσε ο Αγ.Βασιλης αλλα λογο Ευρωπαικης οδηγιας η οποια οδηγησε στην τροποποιοηση του εγχωριου νομου πριν καιρο.

Μην λες αλλες ανακριβειες!!

 

Ενδεικτικα προιοντα που πωλουνται ΤΩΡΑ στο Πλαισιο και εχουν ενα χρονο εγγυηση:

samsung fax ("1 έτος εγγύηση αντιπροσωπείας")

turbo-x laptop maestro ("1 έτος εγγύηση Πλαίσιο")

hp pavilion laptop ("1 έτος εγγύηση αντιπροσωπείας")

turbo-x steel laptop ("1 έτος εγγύηση Πλαίσιο")

creative sound blaster audigy καρτα ηχου ("1 έτος εγγύηση Πλαίσιο")

Doop Επίγειος Ψηφιακός Δέκτης ("1 έτος εγγύηση Πλαίσιο")

Microsoft XBOX 360 4GB ("1 έτος εγγύηση αντιπροσωπείας")

Turbo-X Android TV Box ("1 έτος εγγύηση Πλαίσιο")

Sony Playstation II Slim ("1 έτος εγγύηση αντιπροσωπείας")

Nikon Digital Camera S9300 ("1 έτος εγγύηση αντιπροσωπείας")

Canon Digital Camera SX40 HS ("1 έτος εγγύηση αντιπροσωπείας")

 

 

Ενδεικτικα προιοντα που πωλουνται ΤΩΡΑ στο Mediamarkt και εχουν ενα χρονο εγγυηση:

HP 635 laptop ("Εγγύηση Προμηθευτή : 1 έτος")

Hp pavilion g7 laptop ("Εγγύηση Προμηθευτή : 1 έτος")

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για αυτό λέτε?

στην τύχη το βρήκα σε 1"

 

http://europa.eu/you...es/index_en.htm

 

Guarantees

 

Two-year guarantee

 

Wherever you buy goods in the EU, you have two years to request repairs or replacement if they turn out to be faulty or not as advertised. If a product cannot be repaired or replaced within a reasonable time or without inconvenience, you mayrequest a refund or price reduction.

The two-year guarantee period starts as soon as your goods are delivered, and you must inform the seller of the fault within two months of discovering it.

The seller is always liable, and in some EU countries you also have the right to request a remedy from the producer.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

για αυτό λέτε?

στην τύχη το βρήκα σε 1"

 

http://europa.eu/you...es/index_en.htm

 

Δεν ειναι ΝΟΜΟΣ αυτο...

 

Για αυτο εγραψα χαρακτηριστικα τη λεξη ΝΟΜΟΣ με κεφαλαια:

Ακομα να μας πεις αυτον τον ΝΟΜΟ που επικαλεισαι..

 

Ολη αυτη η συζητηση θα τελειωνε αν ανεφερες τον αριθμο του ΝΟΜΟΥ που μιλαει για 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ...

Οταν πας στο δικαστηριο πρεπει να αναφερεις ΝΟΜΟ(με αριθμο,χρονολογια κλπ), οχι φυλλαδια, websites που δεν εχουν καμμια νομικη υποσταση.

 

 

Συγκεκριμενα , το παραπανω που παρεθεσες ειναι λανθασμενη "εξηγηση" της οδηγιας της ΕΕ 1999/44/EK(για να μιλαμε με νουμερα και χρονολογιες) που δεν μιλαει για ΕΓΓΥΗΣΗ, αλλα για αντικατασταση λογω ελαττωματος ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ.

 

Εδω η περιφημη οδηγια της ΕΕ 1999/44/EK:

 

http://eur-lex.europ...99L0044:EL:HTML

 

 

Άρθρο 3

 

Δικαιώματα του καταναλωτή

1. Ο πωλητής ευθύνεται έναντι του καταναλωτή για κάθε έλλειψη συμμόρφωσης που υπάρχει κατά την παράδοση του αγαθού.

2. Όταν υπάρχει έλλειψη συμμόρφωσης, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα είτε σε δωρεάν αποκατάσταση της συμμόρφωσης του αγαθού με επισκευή ή αντικατάσταση, σύμφωνα με την παράγραφο 3, είτε σε προσήκουσα μείωση του τιμήματος, είτε σε υπαναχώρηση από τη σύμβαση όσον αφορά το αγαθό αυτό, σύμφωνα με τις παραγράφους 5 και 6.

 

Η ιδια οδηγια γραφει για τις εγγυησεις και φυσικα δεν μιλαει πουθενα για 2ετη υποχρεωτικη ΕΓΓΥΗΣΗ:

Άρθρο 6

 

Εγγυήσεις

 

1. Η εγγύηση δεσμεύει νομικά το άτομο που την προσφέρει σύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στη δήλωση της εγγύησης και στη σχετική διαφήμιση.

 

2. Στην εγγύηση πρέπει:

 

- να δηλώνεται ότι ο καταναλωτής έχει νόμιμα δικαιώματα δυνάμει της εφαρμοστέας εθνικής νομοθεσίας που διέπει την πώληση καταναλωτικών αγαθών και να καθίσταται σαφές ότι αυτά τα δικαιώματα δεν θίγονται από την εγγύηση,

 

- να προσδιορίζονται, σε απλή και κατανοητή γλώσσα, το περιεχόμενο της εγγύησης και τα ουσιαστικά στοιχεία που απαιτούνται για την ενεργοποίηση της εγγύησης, και κυρίως η διάρκεια και η εδαφική της έκταση, καθώς και το όνομα και η διεύθυνση του εγγυητή.

 

3. Εφόσον το ζητήσει ο καταναλωτής, η εγγύηση πρέπει να τίθεται στη διάθεσή του γραπτώς ή να περιέχεται σε άλλο διαρκές υπόστρωμα που του είναι διαθέσιμο και προσιτό.

 

4. Το κράτος μέλος, όπου το καταναλωτικό αγαθό διατίθεται στο εμπόριο, μπορεί, σύμφωνα με τους κανόνες της συνθήκης, να επιβάλλει, στο έδαφός του, τη σύνταξη της εγγύησης σε μία ή περισσότερες γλώσσες που επιλέγει μεταξύ των επισήμων γλωσσών της Κοινότητας.

 

5. Εάν η εγγύηση παραβαίνει τις απαιτήσεις των παραγράφων 2, 3 ή 4, κατά κανένα τρόπο δεν θίγεται η εγκυρότητα της εγγύησης αυτής και ο καταναλωτής μπορεί να βασιστεί στην εγγύηση και να απαιτήσει την τήρησή της.

 

[εδω η ιδια οδηγια (Directive 1999/44/EC) στα Αγγλικα]

 

 

Και εδω οι ΝΟΜΟΙ(και οχι οι ανακριβειες του Salvation81) που ισχυουν και φυσικα μιλανε για ελαττωματα κατα την παραδοση:

 

 

http://www.scribd.co...58209/30432002-

[Νομος 3043/2002(οπως βλεπουμε ειναι ΝΟΜΟΣ. Με αριθμο, χρονολογια κλπ)]

 

Άρθρο 522

Ο κίνδυνος στην πώληση

 

Αφότου παραδοθεί το πράγμα που πουλήθηκε, τον κίνδυνο για την τυχαία καταστροφή ή τη χειροτέρευσή του φέρει ο αγοραστής.

 

 

-----------

 

 

 

Άρθρο 534.

Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων:

Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.

 

Άρθρο 535.

Ο πωλητής δεν εκπληρώνει την κατά το προηγούμενο άρθρο υποχρέωσή του, αν το πράγμα που παραδίδει τον αγοραστή δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως:

...

 

----------------

 

 

 

Άρθρο 537

 

 

Ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του αν το πράγμα, κατά το χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή, έχει πραγματικά ελαττώματα ή στερείται τις συνομολογημένες ιδιότητες, εκτός αν ο αγοραστής κατά τη σύναψη της σύμβασης γνώριζε ότι το πράγμα δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση ή η μη ανταπόκριση οφείλεται σε υλικά που χορήγησε ο αγοραστής. Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός αν τούτο δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλλειψης

 

 

 

------------------

 

 

 

Άρθρο 544

Ο πωλητής δεν ευθύνεται σε αποζημίωση για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, αν η ιδιότητα αυτή υπήρχε κατά τη σύναψη της σύμβασης, αλλά έπαυσε να υπάρχει χωρίς υπαιτιότητα του πωλητή πριν μεταβεί ο κίνδυνος στον αγοραστή.

 

 

Ακριβως λοιπον επειδη δεν υπαρχει κανενας ΝΟΜΟΣ που να μιλαει για υποχρεωτικη 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ, μπορουν τοσοι κατασκευαστες να πουλανε τα προιοντα τους με 1 χρονο εγγυηση στην Ευρωπαικη Ενωση.(πχ στα λαπτοπ οι ακολουθοι κατασκευαστες δινουν συνηθως στην ΕΕ 1 χρονο εγγυηση: Apple, Dell, HP, Toshiba. Η toshiba στην Ελλαδα δινει συνηθως 2 χρονια, αλλα στην υπολοιπη ΕΕ δινει 1 χρονο.)

 

Φυσικα υπαρχουν κ μερικοι που δινουν 2 χρονια (δεν ειναι ομως υποχρεωμενοι), οπως υπαρχουν και μερικοι που δινουν 3 χρονια ή και παραπανω.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον δεν διαβασες καλα τι τους αναγκασανε..

 

Και σημειωτεον οτι η Apple Ιταλιας δινει 1 χρονο εγγυηση, οχι 2 χρονια που θα εδιναν αν ειχαν αναγκαστει οπως λες.

Για του λογου το αληθες:

http://www.apple.com...kair/specs.html

 

Il tuo MacBook Air ha 90 giorni di assistenza telefonica gratuita e una garanzia limitata di un anno. Puoi acquistare AppleCare Protection Plan per estendere i servizi di assistenza e supporto fino a tre anni dalla data di acquisto del computer. Solo AppleCare Protection Plan ti garantisce l’assistenza telefonica diretta da parte di esperti Apple e la certezza che ogni riparazione sarà effettuata da tecnici autorizzati Apple con ricambi Apple originali. Per saperne di più, vai alla pagina del supporto Apple o chiama il numero 199 120 800.

 

 

----------

 

Μεταφραση απο google translate

 

MacBook Air σας έχει 90 ημέρες δωρεάν τηλεφωνική υποστήριξη και ένα έτος περιορισμένη εγγύηση. Μπορείτε να αγοράσετε το Πρόγραμμα Προστασίας AppleCare για την επέκταση των υπηρεσιών και την υποστήριξή σας σε τρία χρόνια από την ημερομηνία αγοράς του υπολογιστή. Μόνο το Πρόγραμμα Προστασίας AppleCare σας παρέχει άμεση τηλεφωνική υποστήριξη από τους ειδικούς της Apple και τη διαβεβαίωση ότι οι επισκευές θα γίνεται από την Apple που επιτρέπεται-τεχνικών που χρησιμοποιούν γνήσια ανταλλακτικά της Apple. Για να μάθετε περισσότερα, επισκεφθείτε την Apple υποστήριξη ή καλέστε 199 120 800.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε salvation πραγματικά βλέπεις να διαφωνούν 5 διαφορετικά άτομα τα οποία το έχουν ψάξει και εσύ κάθεσαι και επιμένεις; Εκτός του ότι να υποχωρούμε και καμία φορά στη ζωή μας δεν κάνει κακό, έχεις γεμίσει και το thread με off-topic posts και κουραζεις εμάς που μας νοιάζει το θέμα και το παρακολουθούμε...

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι ΝΟΜΟΣ αυτο...

 

Για αυτο εγραψα χαρακτηριστικα τη λεξη ΝΟΜΟΣ με κεφαλαια:

 

 

Δηλαδή ισχύουν διαφορετικοί νόμοι και άλλα συμβουλεύει η Ε.Ε. τους καταναλωτές?

 

Αυτό, μαζί με το δύο χρόνια της Απλε για πριν την παράδοση μου ακούγονται το λιγότερο ηλίθια.

Επειδή όμως δε με ενδιαφέρει και βαριέμαι να το ψάξω άλλο, σταματάω εδώ.

 

Είμαι καταναλωτής και όπως με συμβουλεύει η Ε.Ε. αν τύχει και δεν πάρω τα 2 μου χρόνια εγγύηση κάποια φορά, θα απευθυνθώ στο συνήγορο του καταναλωτή.

Ούτε να ψάχνω νόμους ούτε να έρχομαι σε αντιπαράθεση σε κάποιο φόρουμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν παίδες, όσον αφορά τις εγγυήσεις σχετικά με το τι γίνεται αν είναι παραεισαγωγή.

 

Προσοχή: Είμαι ένας τυχαίος τύπος στο internet που δεν έχει και πολλή ιδέα από το σχετικό νομικό πλαίσιο. Αν πω βλακείες ή ερμηνεύσω τις πηγές λάθος δε θα ήθελα να πάρω κανέναν στο λαιμό μου, οπότε δώστε βάση στα παρακάτω αποκλειστικά με δική σας ευθύνη.

 

Διαβάζοντας από http://www.apple.com...ne-english.html:

 

IMPORTANT RESTRICTION FOR iPHONE AND iPAD SERVICE.

Apple may restrict warranty service for iPhone and iPad to the country where Apple or its Authorized Distributors originally sold the device.

 

Και παρακάτω:

 

Apple reserves the right to change the method by which Apple may provide warranty service to you, and your Apple Product’s eligibility to receive a particular method of service. Service will be limited to the options available in the country where service is requested. Service options, parts availability and response times may vary according to country. You may be responsible for shipping and handling charges if the Apple Product cannot be serviced in the country it is in. If you seek service in a country that is not the original country of purchase, you will comply with all applicable import and export laws and regulations and be responsible for all custom duties, V.A.T. and other associated taxes and charges. Where international service is available, Apple may repair or replace Apple Products and parts with comparable Apple Product and parts that comply with local standards.

 

Τι καταλαβαίνω εγώ από αυτά:

  1. Στη χειρότερη περίπτωση, αν η Apple θέλει, μπορεί να σου πει "βεβαίως και έχω service, θα μου το φέρεις στο μαγαζί όπου θέλεις εδώ στις ΗΠΑ και θα σου το φτιάξω" (το συμπέρασμα βγαίνει και από κείμενο που δεν παρέθεσα και λέει για το πώς κανονίζεται το service και ότι η Apple έχει τον τελευταίο λόγο στο ποιές επιλογές θα σου προσφέρει για να κινηθεί η διαδικασία). Άλλα άσχημα σενάρια περιλαμβάνουν το "θα μου το στείλεις εδώ και θα πληρώσεις όλα τα ταχυδρομικά και τυχόν τελωνεία". Πράγματα δηλαδή που αν σου συμβούν την έκατσες.
  2. Παρόλα αυτά θεωρώ ότι μιας και είμαστε τρομάρα μας Ευρώπη η πιθανότητα να γίνει κάτι τέτοιο είναι πρακτικά μηδέν, και θα δεχτούν να το κάνουν service στην Ελλάδα ή και σε οποιαδήποτε άλλη χώρα της Ευρώπης μιας και με το "Service will be limited to the options available in the country where service is requested." αφήνουν εμφανώς ανοιχτό το ενδεχόμενο. Αφού είναι υποχρεωμένοι να παρέχουν service δηλαδή, δεν πιστεύω ότι θα σου κάνουν αυτή τη μανούρα (που δεν αλλάζει κάτι γι' αυτούς) απλά και μόνο για να είναι κακοί τύποι και να σε βάλουν να πληρώσεις έξτρα ταχυδρομικά κλπ.
  3. Όσον αφορά λοιπόν το θέμα της εγγύησης στην παραεισαγωγή προσωπικά είμαι πεπεισμένος πως αν χρειαστεί θα με εξυπηρετήσουν.

Τώρα μόνο να αποφασίσω αν τελικά θα κάνω την κίνηση.... (ήταν πολλά τα λεφτά Άρη) :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω αντικαταστήσει μέχρι στιγμής δύο φορτιστές και ένα πληκτρολόγιο (φίλων, συγγενών) τα οποία στάλθηκαν στις ΗΠΑ μέσω επίσημου service και παραλάβαμε καινούργια. Δεν με χρέωσαν ποτέ γι' αυτό.

 

Εννοείτε, βέβαια, πως ήμασταν λιγότερο από έναν χρόνο από τη στιγμή που αγοράστηκε ο υπολογιστής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα αν κατάλαβα καλά αναφέρεσαι στην περίπτωση όπου όντως σου παρέχουν service σε χώρα άλλη από αυτή της αγοράς του προϊόντος με τη μέθοδο "φέρτο στο μαγαζί". Το γεγονός ότι (και πάλι, αν κατάλαβα καλά) αυτοί μετά τα έστειλαν ΗΠΑ κλπ κλπ έγινε εσωτερικά και δεν αφορά καθόλου εσένα σαν πελάτη.

 

Δηλαδή ενώ σύμφωνα με το γράμμα του νόμου θα μπορούσαν να σου πουν "να το πας ΗΠΑ" δεν επέλεξαν να το κάνουν γιατί δεν είναι αυτή η πολιτική της εταιρίας. Άρα τελικά τα πειραματικά δεδομένα σου συμφωνούν με τη παραπάνω θεωρία μου για το τι θα συμβεί στην πράξη.

 

Σωστά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα αν κατάλαβα καλά αναφέρεσαι στην περίπτωση όπου όντως σου παρέχουν service σε χώρα άλλη από αυτή της αγοράς του προϊόντος με τη μέθοδο "φέρτο στο μαγαζί". Το γεγονός ότι (και πάλι, αν κατάλαβα καλά) αυτοί μετά τα έστειλαν ΗΠΑ κλπ κλπ έγινε εσωτερικά και δεν αφορά καθόλου εσένα σαν πελάτη.

 

Δηλαδή ενώ σύμφωνα με το γράμμα του νόμου θα μπορούσαν να σου πουν "να το πας ΗΠΑ" δεν επέλεξαν να το κάνουν γιατί δεν είναι αυτή η πολιτική της εταιρίας. Άρα τελικά τα πειραματικά δεδομένα σου συμφωνούν με τη παραπάνω θεωρία μου για το τι θα συμβεί στην πράξη.

 

Σωστά;

 

Όσον αφορά το πρώτο, σωστά, εγώ δεν είχα καμία ανάμειξη στη διαδικασία. Απλά πήγα έναν φορτιστή και παρέλαβα έναν καινούργιο λίγες μέρες μετά.

 

Όσον αφορά το δεύτερο, φαντάζομαι πως μιλάει για χώρες όπου δεν υπάρχει καθόλου επίσημο service από την Apple (ΟΚ, η Ελλάδα δεν είναι στην καλύτερη κατάσταση, αλλά υπάρχουν μικρές χώρες που υποστηρίζονται ακόμη λιγότερο, ξέρω 'γω η Αιθιοπία) ή ενδεχομένως για μια πόλη (πχ ο φίλος μου έμενε στη Λάρισα, δεν του κάλυπταν βεβαίως λόγω εγγύησης τα έξοδα για να το στείλει Θεσσαλονίκη και μου έδωσε το πληκτρολόγιο για να το φέρω εγώ) και το γράφουν για να είναι καλυμμένοι.

 

Εγώ αυτό που διαβάζω το καταλαβαίνω ως "μην περιμένετε να έχετε δωρεάν έξοδα αποστολής από κάθε σημείο της γης, θα πρέπει να βρεθείτε κάπου κοντά σε επίσημο αντιπρόσωπο".

 

Δεν ξέρω αν έχω δίκιο.

 

Παρεπιπτόντος δείτε και αυτό http://www.iphonehel...(iPhone Hellas)

 

Sent from my iPhone using Insomnia

 

Αυτό που δε γράφει, βέβαια, το ρεπορτάζ, είναι ακριβώς αυτό για το οποίο συζητάμε τόση ώρα, ότι δηλαδή η εγγύηση των δύο χρόνων, αφορά κάτι διαφορετικό από την εγγύηση του ενός χρόνου, η οποία φυσικά παραμένει, όπως βλέπουμε και στην επίσημη ιστοσελίδα της Apple, όπου αναφέρονται όλα ξεκάθαρα.

 

apple_warranty_clarification.jpg

 

O ορισμός του OFFTIPC

 

Δεν είμαστε offtopic. Συζητάμε για τους όρους της εγγύησης που έχει το προϊόν για το οποίο υπάρχει η προσφορά. Πώς είναι αυτό εκτός θέματος; Εκτός από την ενημέρωση και τις εμπειρίες που θα δημοσιεύσουν οι χρήστες που αγόρασαν το προϊόν, το τόπικ υπάρχει ΚΑΙ για αυτές τις συζητήσεις που παίζουν για πολλούς καθοριστικό ρόλο στην απόφαση για την αγορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσον αφορά το πρώτο, σωστά, εγώ δεν είχα καμία ανάμειξη στη διαδικασία. Απλά πήγα έναν φορτιστή και παρέλαβα έναν καινούργιο λίγες μέρες μετά.

 

Όσον αφορά το δεύτερο, φαντάζομαι πως μιλάει για χώρες όπου δεν υπάρχει καθόλου επίσημο service από την Apple (ΟΚ, η Ελλάδα δεν είναι στην καλύτερη κατάσταση, αλλά υπάρχουν μικρές χώρες που υποστηρίζονται ακόμη λιγότερο, ξέρω 'γω η Αιθιοπία) ή ενδεχομένως για μια πόλη (πχ ο φίλος μου έμενε στη Λάρισα, δεν του κάλυπταν βεβαίως λόγω εγγύησης τα έξοδα για να το στείλει Θεσσαλονίκη και μου έδωσε το πληκτρολόγιο για να το φέρω εγώ) και το γράφουν για να είναι καλυμμένοι.

 

Εγώ αυτό που διαβάζω το καταλαβαίνω ως "μην περιμένετε να έχετε δωρεάν έξοδα αποστολής από κάθε σημείο της γης, θα πρέπει να βρεθείτε κάπου κοντά σε επίσημο αντιπρόσωπο".

 

Δεν ξέρω αν έχω δίκιο.

 

 

 

Αυτό που δε γράφει, βέβαια, το ρεπορτάζ, είναι ακριβώς αυτό για το οποίο συζητάμε τόση ώρα, ότι δηλαδή η εγγύηση των δύο χρόνων, αφορά κάτι διαφορετικό από την εγγύηση του ενός χρόνου, η οποία φυσικά παραμένει, όπως βλέπουμε και στην επίσημη ιστοσελίδα της Apple, όπου αναφέρονται όλα ξεκάθαρα.

 

apple_warranty_clarification.jpg

 

 

 

Δεν είμαστε offtopic. Συζητάμε για τους όρους της εγγύησης που έχει το προϊόν για το οποίο υπάρχει η προσφορά. Πώς είναι αυτό εκτός θέματος; Εκτός από την ενημέρωση και τις εμπειρίες που θα δημοσιεύσουν οι χρήστες που αγόρασαν το προϊόν, το τόπικ υπάρχει ΚΑΙ για αυτές τις συζητήσεις που παίζουν για πολλούς καθοριστικό ρόλο στην απόφαση για την αγορά.

 

Το offtipic που ο καθενας λεει οτι θελει.. και επιδει δεν θελει να παραδεχτει κατι εχει φτασει 4 σελιδες μονο το θεμα εγγιησεις οπου ο καθενας λεει το δικο του. για να βρει δλδ καποιος ΤΙ εγγυιση εχει ακριβος το πρωιον του.. πρεπει να επιλεξει αναμεσα απο 2-3 θεοριες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...