Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 19,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

APPY HOUR* στα καταστήματα Carrefour, Carrefour

Μαρινόπουλος και Carrefour Express!

Ελάτε σήμερα Δευτέρα 25.08, από τις 14:00 έως και το

κλείσιμο των καταστημάτων και επωφεληθείτε της

έκπτωσης:

-20% στους καφέδες

*Εξαιρούνται τα καταστήματα σε Σαντορίνη, Σκιάθο,

Σκόπελο, Σύρο, Σκάλα Λακωνίας, Καστέλι Χανίων

*Ισχύει για τους κατόχους της κάρτας Club

*Ισχύει στα εταιρικά καταστήματα της Μαρινόπουλος Α.Ε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πήρα και εγώ ένα κρεββάτι......

Περιμένω εσάς να δω αν θα καταθέσω τα λεφτά  :devil:

 

Shame on you! Και εισαι και συντροφι bmw-δακιας...  :ph34r:

Το μεσημερι θα τα στείλω με ebanking γιατι δεν εχω το token μαζι μου...

 

EDIT: τα εστειλα και εν αναμονη τώρα...

μλκια που δεν ειχα κανει πρωτα λογαριασμό family, θα ειχα δωρεαν αντικαταβολή αντι να πληρώνω με καταθεση, καρτα ή paypal

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Δημοσ.

APPY HOUR* στα καταστήματα Carrefour, Carrefour

Μαρινόπουλος και Carrefour Express!

Ελάτε σήμερα Δευτέρα 25.08, από τις 14:00 έως και το

κλείσιμο των καταστημάτων και επωφεληθείτε της

έκπτωσης:

-20% στους καφέδες

*Εξαιρούνται τα καταστήματα σε Σαντορίνη, Σκιάθο,

Σκόπελο, Σύρο, Σκάλα Λακωνίας, Καστέλι Χανίων

*Ισχύει για τους κατόχους της κάρτας Club

*Ισχύει στα εταιρικά καταστήματα της Μαρινόπουλος Α.Ε.

 

 

Μήπως γνωρίζει κανένας αν η έκπτωση για τους καφέδες ισχύει και για τις κάψουλες συμβατές με Nespresso;

Δημοσ.

Μήπως γνωρίζει κανένας αν η έκπτωση για τους καφέδες ισχύει και για τις κάψουλες συμβατές με Nespresso;

 

γενικά ισχύει (π.χ. για τις dolce gusto ισχυει)

Δημοσ.

ικέα ικέα τελικά

 

 

έγινε λάθος στο σύστημα και επρόκειτο για την κεντρική δοκό του κρεβατιού. και με ρώτησαν αν την θέλω? ΤΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΜΩΡΕ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ?!

 

Δημοσ.

ικέα ικέα τελικά

 

 

έγινε λάθος στο σύστημα και επρόκειτο για την κεντρική δοκό του κρεβατιού. και με ρώτησαν αν την θέλω? ΤΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΜΩΡΕ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ?!

 

 

α δεν αρχισαν καλα... και μολις πριν λιγο τους πλήρωσα :@

τι να κανω τώρα; παιζει ακυρωση συναλλαγης απο την τραπεζα ή να περιμενω να με καλεσουν για να μου τα επιστρεψουν;

 

edit με πηραν, τα ιδια...... αντε να δω τωρα τι θα κανω με την καταθεση

Δημοσ.

ικέα ικέα τελικά

 

 

έγινε λάθος στο σύστημα και επρόκειτο για την κεντρική δοκό του κρεβατιού. και με ρώτησαν αν την θέλω? ΤΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΜΩΡΕ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ?!

 

 

Ελα μου ντε.. Μια απ'τα ιδια κι εδω...

Δημοσ.

Τι κουλό είναι ότι επιμένουν ότι ο κωδικός αντιστοιχεί στη δοκό...

Στο email επιβεβαίωσης όμως φαίνεται ξεκάθαρα ότι πρόκειται για σκελετό.

Δημοσ.

Τι κουλό είναι ότι επιμένουν ότι ο κωδικός αντιστοιχεί στη δοκό...

Στο email επιβεβαίωσης όμως φαίνεται ξεκάθαρα ότι πρόκειται για σκελετό.

 

 ε προφανώς μας δουλευουν... ας μην εχω εγω τα χρηματα μου ακεραια μεχρι την τετάρτη και θα τους γνωρίσει η γγκ και ως e-shop πλεον...

 

Δεν εκαναν καθολου καλη αρχή...

 

(ακυρωση εμβασματος δε γινεται μιας και οι συναλλαγες ειναι real time)

Δημοσ.

Μία από τα ίδια, τουλάχιστον η υπάλληλος ήταν ευγενική, επειδή είμαι στην δουλειά από τις 07:00 δεν είχα όρεξη να κάνω λίγο χαβαλέ με την δοκό!!!

Δημοσ.

Παιδιά, ενταξει αυτο με το ΙΚΕΑ και το κρεβάτι των 10€ αλλα ορισμένα πράγματα έχουν και ορισμένες επεκτάσεις. Και εξηγούμαι :

 

Υπάρχει η λογική που λεει : Ρε φίλε; 10€ το κρεβάτι δεν έγραφες; Τι με νοιαζει εμένα αν ήταν για τη δοκο ή για το μ@ της μάνας σου; Εγω το θέλω και στα @@ μου αν έκανες λαθος.

 

Η λογική αυτή σαφώς έχει πολλές εφαρμογές, ιδιαίτερα σε κατι sites που μας δουλευουν ψιλο γαζι ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ για να κερδισουν επισκεψιμότητα κτλ, βάζοντας fake προσφορές και μετά σου λένε εξαντλήθηκε.

 

Στη συγκεκριμένη ομως περίπτωση (σοβαρή πολυεθνική εταιρια γαρ) και επειδη πίσω απο τα sites βρίσκονται άνθρωποι, προφανώς κάποιος απο αυτούς έκανε λάθος όπως έχουμε κάνει όλοι στη ζωή μας. Αν παίρνετε στο κατάστημα και κάνετε μανούρα επειδή δεν σας δώσανε ένα κρεβάτι με 10€ (!!!!!!!), θα πετύχετε τα εξής πράγματα :

 

α)Να χασετε το χρόνο σας και να εκνευριστείτε και όλα αυτά επειδη θελήσατε να εκμεταλευτείτε ένα κατάφωρο λάθος υπαλλήλου

β) Να απολυθεί ο υπάλληλος ο οποίος έκανε απλά ένα λάθος.

 

Δηλαδη προσωπικα απορώ και μόνο που κάνατε την παραγγελία. Δηλαδη είναι δυνατον να πίστεψε κάποιος απο εσάς οτι μπορεί ακόμα και αν αναγνωρίσει το λάθος το μαγαζι, να σας το δώσει με 10€ σαν και καλά ευρωπαικη πολιτικη πολυεθνικής εταιρίας; Δηλαδή jesus christ και for gods sake μαζί. Να ελεγα οτι κάτι που είχε 1000€ το βάζανε κατα λάθος 100€, ίσως είχε και μία λογική clearance σε τιμές πραγματκού κόστους αλλα 10€;;;;;;;;;;;;;;;

 

Τέλος πάντως, δεν το γράφω για να οξύνω τα πνεύματα, πραγματικά. Aπλά επειδή έχω την τάση να μπαίνω στη θέση των άλλων ανθρώπων, στη συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε τον υπαλληλο που έκανε λάθος και τον κουτοπόνηρο. Ε!θα πάρω τη θέση αυτου που έκανε το λάθος, sorry!

  • Like 9
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...