Προς το περιεχόμενο

Παράπονα από το e-shop


zacharias99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το αν το κάνουν επίτηδες δεν μπορώ να το ξέρω αλλά εδώ και καιρό είχαν τοποθετηθεί κάμερες στους πάγκους των τεχνικών για να επαληθεύονται τέτοιου είδους περιστατικά. Δεν ξέρω όμως τι συμβαίνει στα rma μόλις μπουν στο service. Επίσης, ο κάθε υπάλληλος καταστήματος που παραλαμβάνει κάποιο προιόν για rma ήταν και υπεύθυνος για την σωστή συσκευασία και αποστολή του δέματος στα κεντρικά. Αν παίρναμε δηλαδή δίσκο για rma, τον τυλίγαμε 5 φορές με φυσαλίδες και τον στέλναμε. Σε περίπτωση λάπτοπ φροντίζαμε να το βάλουμε σε μεγάλη κούτα επίσης με πολλές φυσαλίδες. Δεν σου κρύβω όμως πως υπήρξαν περιπτώσεις συναδέλφων που έτυχε να στείλουν δίσκο χύμα και φυσικά ο δίσκος έφτασε μισός (σκέψου πως το κάθε κατάστημα στέλνει κάθε φορά γύρω στα 15-20 δέματα πίσω στα κεντρικά και το κάθε φορτηγό εξυπηρετεί 4-5 καταστήματα). Τεμπελιά μπορείς να το πεις? Αφηρημάδα? Να το άφησε ο βραδυνός στον πρωινό να το στείλει και να έγινε πατάτα στο ενδιάμεσο? Πολλά παίζουν σε κάθε περίπτωση και η αλήθεια είναι πως κάθε νέος υπάλληλος χρειάζεται αρκετό χρόνο για να μάθει να αντέχει την πίεση και εκεί γίνονται τελικά τα περισσότερα λάθη.

Ευχαριστω για την απαντηση σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 398
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το αν το κάνουν επίτηδες δεν μπορώ να το ξέρω αλλά εδώ και καιρό είχαν τοποθετηθεί κάμερες στους πάγκους των τεχνικών για να επαληθεύονται τέτοιου είδους περιστατικά. Δεν ξέρω όμως τι συμβαίνει στα rma μόλις μπουν στο service. Επίσης, ο κάθε υπάλληλος καταστήματος που παραλαμβάνει κάποιο προιόν για rma ήταν και υπεύθυνος για την σωστή συσκευασία και αποστολή του δέματος στα κεντρικά. Αν παίρναμε δηλαδή δίσκο για rma, τον τυλίγαμε 5 φορές με φυσαλίδες και τον στέλναμε. Σε περίπτωση λάπτοπ φροντίζαμε να το βάλουμε σε μεγάλη κούτα επίσης με πολλές φυσαλίδες. Δεν σου κρύβω όμως πως υπήρξαν περιπτώσεις συναδέλφων που έτυχε να στείλουν δίσκο χύμα και φυσικά ο δίσκος έφτασε μισός (σκέψου πως το κάθε κατάστημα στέλνει κάθε φορά γύρω στα 15-20 δέματα πίσω στα κεντρικά και το κάθε φορτηγό εξυπηρετεί 4-5 καταστήματα). Τεμπελιά μπορείς να το πεις? Αφηρημάδα? Να το άφησε ο βραδυνός στον πρωινό να το στείλει και να έγινε πατάτα στο ενδιάμεσο? Πολλά παίζουν σε κάθε περίπτωση και η αλήθεια είναι πως κάθε νέος υπάλληλος χρειάζεται αρκετό χρόνο για να μάθει να αντέχει την πίεση και εκεί γίνονται τελικά τα περισσότερα λάθη.

Kαμερες στους παγκους των τεχνικων?Μηπως να τους παρακολουθουμε και στο κατουρημα.

Εμφανως (κατα την δικη μου αποψη)οι καμερες να εχουν μπει για να σου πει στο τελος της ημερας οτι καθυστερησες ,και αντι για 10 pc εβγαλες 5,και λογω της πιεσης ο τεχνικος να κανει την πατατα(οχι την εσκεμμενη,στραβωνω πινακια).

Ξεφτιλικια

 

Εμεις τους συντηρουμε,αν δεν αγοραζαμε ουτε ενα φλασακι απο αυτους,θα κλεινανε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω και εγω την ιστορια μου, πριν λιγες μερες πηρα ενα πληκτρολογιο, ολα καλα το συνδεσα και εκει που αρχιζω να γραφω φευγει το πληκτρο, το κοιταω προσεχτικα ολο το πληκτρολογιο και στο κατω μερος που ηταν το πλαστικο βλεπω γρατζουνιες οι οποιες φενονταν αν το εβλεπες στα πλαγια μονο;;;;

 

Δεν θελω να τοποθετηθω γιατι και πως στπ θεμα ισως ειναι απο το εργοστασιο ετσι ηρθε ισως ειναι για πολλους παραγοντες..

 

Κοιταζω το πληκτρο απο κατω και ειδα οτι λειπει κομματακι πολυ μικρο πλαστικου, το παιρνω το γυριζω στα κεντρικα τους και λενε ισως θα με ειδοποιησουν την επομενη, παιρνω το service τηλ. για σιγουρια την επομενη μερα και μου λενε θα με παρουν αυτην την μερα.. Κανεις δεν πηρε βεβαια και σημερα Σαββατο δεν λειτουργουν.. Το πληκτρολογιο ηταν DOA 7 ημερων υποτιθετε και ουτε ωρα δεν το ειχα..

 

Τωρα τι να πρωτογραψω εγω; Ειμαι πολυ καλος τους πελατης αλλα καποια πραγματα οπως ΚΑΙ αυτο που σας γραφω δεν μου αρεσουν καθολου τετοιες συμπεριφορες, οπως η μη συννενοηση μεταξυ τους και η οργανωση. Παντως το μαγαζι ειναι καλυτερο απο αλλα σιγουρα.

 

 

Αυτα.

 

Υ.Γ. Τα παιδια του τμηματος πωλησεων ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΑ μεσω τηλεφωνου αλλα και στα καταστηματα.

 

Μονο σε ενα τμημα καποτε ψιλομιλησε μια με τουπε και ηταν στου λογιστηριου και οταν ειδε οτι δεν ξερει τι λεει και πως εκανε λαθος μοκο. Ειχα αρχισει να φορτωνω ασχημα ομως και το πηρε πρεφα!

 

Αλλα οπως ειπα υπαρχει ελλειπης επικοινωνια και οργανωση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εμπειρια μου με το e-shop:

ελαττωματικά προϊόντα: 1 tv (samsung), 1 monitor (benq), 2 mouse (logitech, mad catz) , 1 motherboard (asus), 1 keyboard (corsair)

συνηθισμένος χρονος αντικαταστασης (Dead On Arrival): 1μιση-2 μηνες

προαπαιτουμενη επικοινωνια: 3 τηλ/εβδομαδα

 

Παραδειγμα ελλατωματικου προιοντος: samsung smart tv , προβλημα restart ανα 2 λεπτα, τεχνικος e-shop δεν διαγνωσε προβλημα (αναμονη 2 εβδομαδων) και μετα απο δικια μου πρωτοβουλια και επιμονη το εστειλαν στην Samsung οπου διεγνωσαν προβλημα τροφοδοσιας. Το e-shop ειχε ενημερωσει την αντιπροσωπια Samsung οτι το προιον ηταν για SERVICE (ενω ηταν d.o.a. και υποτιθετε το εστειλαν αποκλειστικα για διαγνωση και αντικατασταση) και η Samsung ειχε κινηθει για ΕΠΙΣΚΕΥΗ (λογω αιτηματος e-shop) οπου και παλι μετα απο δικια μου επικοινωνια λυθηκε η "παρεξηγηση". Τελικα εγινε αντικατασταση μετα απο αναμονη 2 μηνων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δηλαδη επειδη παιρνουν χαμηλους μισθους δεν πανε οι αποφοιτοι πανεπιστημιου και ετσι χαλανε τα πινσ απο τισ μητρικεσ καταλαθος;

και οι προηγουμενες  ειχαν αψογο σερβισ τεχνογνωσια κτλπ......  και ολους τους : (καλύτεροι απόφοιτοι πανεπιστημίων, αξιοκρατικά επιλεγμένοι με επαρκείς χρόνους προϋπηρεσίας ) αλλα λογο της μισθοδοσιας τους  κλείσανε 300 εταιριεσ;!!!!!!!!!!

Δεν διάβασες σωστά το μήνυμα, γι αυτό κατάλαβες κάτι άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά από ότι έχω καταλάβει είναι αναλόγως το κατάστημα... Οπότε αν θέλετε πείτε και από ποιο την πατησατε αλλά και πιο σας εξυπηρέτησε να ξέρουμε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια εγω εχω μια απορια... Αν παρεις μια μητρηκη που εχει εγγυηση 2 χρονια. και στον 1.5 χαλασει. την πας πισω. για ποιο λογο να μην την περασουν στην εγγυηση και ειτε να στραβωσουν κανενα pin ειτε να κανουν τις παπιες οπως τις οθονες? αυτοι θα τα πληρωσουν ή οι εκαστοτε εταιριες οπως gigabyte, asus,κτλ?

Ο λογος που ρωταω ειναι γιατι και εμεις εχουμε μαγαζι με μηχανακια και οταν χαλαει κατι απο καποιο καινουργιο το αντικαταστουμε και μας ερχεται το νεο δωρεαν απο την καθε εταιρια.

Γιατι να ταλαιπωρειτε ο πελατης?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παλι δεν εχω κανενα παραπονο μα κανενααα ομως 

Asus r7260x συνεχεια black screen την πηγα στο καταστημα τριτη Τεταρτη μεσημερι μου ηρθε μυνημα με πιστωτικο 112.07 ευρω

Asus b85 αντικατασταθηκε σε 2 μερες με καινουργια 

ΠΡιν μια βδομαδα εστειλα εναν A6 Με μια μητρικη  τωρα σας στελνω απο την ιδια μητρικη αλλα με καινουργιο επεξεργαστη (αστοχια υλικου μου ειπαν)

Κανενα παραπονο με σχεση αλλα σκρουτζομαγαζα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα αυτο ειναι φυσιολογικο. γιατι το eshop θα πληρωσει την cpu? οχι. πισω στην εταιρια θα παει...

εκτος αν παιζεται τιποτα αλλο που δεν περναει απο το μυαλο μου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια εγω εχω μια απορια... Αν παρεις μια μητρηκη που εχει εγγυηση 2 χρονια. και στον 1.5 χαλασει. την πας πισω. για ποιο λογο να μην την περασουν στην εγγυηση και ειτε να στραβωσουν κανενα pin ειτε να κανουν τις παπιες οπως τις οθονες? αυτοι θα τα πληρωσουν ή οι εκαστοτε εταιριες οπως gigabyte, asus,κτλ?

Ο λογος που ρωταω ειναι γιατι και εμεις εχουμε μαγαζι με μηχανακια και οταν χαλαει κατι απο καποιο καινουργιο το αντικαταστουμε και μας ερχεται το νεο δωρεαν απο την καθε εταιρια.

Γιατι να ταλαιπωρειτε ο πελατης?

Αν διαβασετε αρκετες σελιδες πισω θα καταλαβετε.

 

Μεχρι αυτο που μου συνεβει με την μητρικη,εντος εγγυησης,ειμουν ευχαριστημενος με αυτους.Η μητρικη μου ηταν με το τσιπ H87 και δεν εχουν στοκ τετοιο. Μου βρηκαν ελαφρα λυγισμενο πιν στο σοκετ την στιγμη που πριν την στειλω δουλευε αριστα,και ελεγξα με φακο το σοκετ και μεγεθυντικο φακο. Επισης ειχα κουμπωσει οπως πρεπει με το πλαστικο καλυμμα το σοκετ της μητρικης ενω οταν την  παρελαβα και μου την εδωσε ο υπαλληλος ανοιγοντας την μπροστα μου,το καλυμμα ηταν ξεκουμπωτο!

Ειμαι πελατης παλιος με χιλιαδες ευρω αγορες τα τελευταια 10 χρονια για μενα,συγγενεις και φιλους και ποτε δεν ειχαμε πριν ζητημα για καποιο τεχνικο προβλημα.Τις ελαχιστες φορες που εχα καποιο προβλημα,με εξυπηρετησαν.

 

Εγω παντως αν ειχα τετοιον πελατη,που ποτε δεν μου εχει παραπονεθει και δεν μου εχει ξαναδημιουργησει θεμα και μου εχει κανει τοσο τζιρο και μου εδινε μητρικη εντος εγγυησης και επεμενε οτι δεν ειχε στραβωσει εκεινος τα πινς δεν θα τον αφηνα να φυγει δυσαρεστημενος.

 

Τωρα δεν υπαρχει περιπτωση να ξαναψωνισω απο εκει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Εγω παντως αν ειχα τετοιον πελατη,που ποτε δεν μου εχει παραπονεθει και δεν μου εχει ξαναδημιουργησει θεμα και μου εχει κανει τοσο τζιρο και μου εδινε μητρικη εντος εγγυησης και επεμενε οτι δεν ειχε στραβωσει εκεινος τα πινς δεν θα τον αφηνα να φυγει δυσαρεστημενος.

 

 

Κανενας στο e-shop δεν θα κοιταξει τον τζιρο σου οταν γινει η στραβη,εκει ειναι το ολο θεμα.Ολοι στο ιδιο τσουβαλι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Εγω παντως αν ειχα τετοιον πελατη,που ποτε δεν μου εχει παραπονεθει και δεν μου εχει ξαναδημιουργησει θεμα και μου εχει κανει τοσο τζιρο και μου εδινε μητρικη εντος εγγυησης και επεμενε οτι δεν ειχε στραβωσει εκεινος τα πινς δεν θα τον αφηνα να φυγει δυσαρεστημενος.

 

Τωρα δεν υπαρχει περιπτωση να ξαναψωνισω απο εκει.

 

Έτσι είναι τα μεγάλα καταστήματα, είναι απρόσωπα τα πράγματα. Και ο πωλητής να σε ξέρει π.χ κολλητός σου να είναι δεν μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω από τα ''προβλεπόμενα'' από την εταιρία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι είναι τα μεγάλα καταστήματα, είναι απρόσωπα τα πράγματα. Και ο πωλητής να σε ξέρει π.χ κολλητός σου να είναι δεν μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω από τα ''προβλεπόμενα'' από την εταιρία

Τα περισσοτερα,οχι ολα.Ενας θειος μου ειναι ευπορος και εχει εταιρια,οποτε οταν δημιουργηθει προβλημα με εναν καλο πελατη,ο υπαλληλος τηλεφωνει σε καποιο υπευθυνο και συνηθως δινεται το ''οκ'' για να εξυπηρετηθει οτι και να εχει γινει.Γενικα βεβαια σε αυτη την εταιρια ειναι σωστοι με ολους αλλα οταν καποιος τους τα ακουμπαει καλα,σκιζονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Έτσι είναι το eshop, plaisio, germanos, mediamarkt κτλ ώστε να το θέσω καλύτερα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...