Προς το περιεχόμενο

Παράπονα από το e-shop


zacharias99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ παράπονο από το eshop δεν έχω κανένα. Και έχω ψωνίσει αρκετά πράγματα από εκεί. 
Δεν ξέρω βέβαια αν έχει αυτό πρόβλημα μαζί μου, λόγω του ότι τελικά παραλαμβάνω την 1 σε κάθε 3 παραγγελίες που κάνω(επιλογή παραλαβής από κατάστημα Ηρακλείου).. Τα υπόλοιπα γυρνάνε πίσω Αθήνα και δεν ξέρω αν υπάρχει περίπτωση να μου την πουν αν συνεχίσω να το κάνω αυτό. :P
Τι λέτε εσείς, παίζει κάτι τέτοιο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 398
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγώ παράπονο από το eshop δεν έχω κανένα. Και έχω ψωνίσει αρκετά πράγματα από εκεί. 

Δεν ξέρω βέβαια αν έχει αυτό πρόβλημα μαζί μου, λόγω του ότι τελικά παραλαμβάνω την 1 σε κάθε 3 παραγγελίες που κάνω(επιλογή παραλαβής από κατάστημα Ηρακλείου).. Τα υπόλοιπα γυρνάνε πίσω Αθήνα και δεν ξέρω αν υπάρχει περίπτωση να μου την πουν αν συνεχίσω να το κάνω αυτό. :P

Τι λέτε εσείς, παίζει κάτι τέτοιο?

Δεν νομίζω να σου την πούνε γιατι το e-shop πηγαινοφέρνει καθημερινά δεκάδες παραγγελίες οπότε το δικό σου πακέτο δεν είναι τίποτα γι'αυτούς...αλλά γιατι το κάνεις αυτό; Καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι δεν είναι σωστό έτσι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>Το eshop συμφέρει μόνο για άμεσα διαθέσιμα και παραλαβή απ' το κατάστημα αλλιώς θα περιμένεις για πάντα..</p>

 

Σε αυτο το θεμα το e-shop τα σπαει,αλλιως υπομονη και επουμε

 

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω να σου την πούνε γιατι το e-shop πηγαινοφέρνει καθημερινά δεκάδες παραγγελίες οπότε το δικό σου πακέτο δεν είναι τίποτα γι'αυτούς...αλλά γιατι το κάνεις αυτό; Καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι δεν είναι σωστό έτσι;

Είμαι λίγο αναποφάσιστος τις περισσότερες φορές, ή απλά όταν παραγγέλνω κάτι και κάνει 2 μέρες να έρθει, στο ενδιάμεσο έχω βρει άλλη λύση γι αυτό που ψάχνω. (δεν το κάνω για μεγάλες παραγγελίες, πάντα μιλάμε για ποσά <50€)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλοι 10 να το κάνουν αυτό σημαίνει αυτόματα πως το ένα τρίτο των παραγγελιών πηγαινέρχεται στην ελλάδα τσάμπα. Και μέσα σε όλο αυτό το ταξίδι κάτι θα σπάσει και θα το πάρει ο επόμενος σε 4 κομμάτια και θα γκρινιάζει με το δίκιο του.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και αν βάλουν επιβάρυνση αν δεν το παραλαβεις θα υπάρχουν γκρίνιες για την πολιτική του. Γενικά σε όποια μέτρα προβαίνει ένα κατάστημα για διασφάλιση κέρδους από πίσω κρύβεται μια μερίδα πελατών που το ζημιωνει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Ενημερωση για ολα τα μελη.Αν διαβασετε σε προηγουμενες σελιδες,ειχα αναφερει οτι μεχρι στιγμης δεν ειχα προβλημα με το e-shop σε θεματα εγγυησης και υποστηριξης τις ελαχιστες φορες που μου χρειαστηκε.

 

Δυστυχως,τα πραγματα αλλαξαν.Πριν λιγες μερες σε ενα δευτερο συστημα που ειχα με μια μητρικη με το chipset Η87,χαλασε η εξοδος της on board καρτας ηχου. Το λειτουργικο,Windows 7, εδειχνε οτι η καρτα λειτουργει κανονικα αλλα αντι για ηχος ακουγοταν ηλεκτρικος θορυβος. Μολις πριν λιγο με ειδοποιησαν απο το τεχνικο τμημα οτι δεν μπορει να καλυφθει η εγγυηση γιατι βρεθηκε,''στραβωμενο pin στο socket που μπαινει ο επεξεργαστης''. Περιττο να σας πω,οτι μετα απο 20 και πλεον χρονια που ασχολουμαι με hardware τετοιο λαθος δεν εχω κανει,ουτε εκανα στην συγκεκριμενη περιπτωση.Αλλα ακομη και αν θεωρησουμε οτι ενα λαθος ,ακομη και απο εναν καλο τεχνογνωστη ειναι πιθανο, οταν εβγαλα την μητρικη για να την στειλω rma,την κοιταξα καλα και κανενα pin δεν ηταν στραβο.

Με απλα λογια λενε ψεμματα για να αποφυγουν να καλυψουν την εγγυηση και μην ξεχναμε οτι λογω κρισης δεν εχουν στοκ μητρικη με το chip Η87 οποτε η θα επρεπε να μπουν σε φασαρια να φερουν απο το εξωτερικο η να μου δωσουν μια αλλη μητρικη με το H97.

 

Τους ειπα οτι δεν εχω κανει τετοιο λαθος και οτι ο τεχνικος τους λεει ψεμματα,αλλα ο κυριος που με ενημερωσε ειναι απλα ενας υπαλληλος που κανει την δουλεια του και οχι τεχνικος και ουτως η αλλως δεν την ελεγξε την μητρικη αυτος. Επισης τους ανεφερα οτι οταν παρελαβε ο υπαλληλος τους την μητρικη την κοιταξε και δεν βρηκε καποιο προβλημα,αλλα μου απαντησε οτι ο υπαλληλος ειναι απλα πωλητης και δεν θα ανγνωριζε το προβλημα γιατι ειναι δυσδιακριτο για εναν μη τεχνικο.

 

Η προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι η κριση γεννα την απατη.Η μητρικη ειχε 3 μηνες ακομη εγγυηση και θα ηταν δυκολο οικονομικα για αυτους,να την αλλαξουν.Αλλα θα επρεπε να ειχα παρει μερικες φωτο την μητρικης ωστε να μπορουσα να αποδειξω οτι δεν ειχα στραβωμενο pin, κατι που δυστυχως δεν εκανα.

 

Μετα απο αυτη την εξελιξη και επειδη ενας πελατης ειναι προφανως ακαλυπτος απο το e-shop και επειδη καθηκον μου ειναι να ενημερωσω σαν μελος το insomnia δεν θεωρω οτι ειναι ασφαλης πλεον η συνδιαλλαγη με το εν λογω καταστημα και οποιος ηδη εχει δικο τους hardware ,αν συμβει κατι πριν το στειλει για rma του συνιστω να βγαλει φωτογραφιες του υλικου,ωστε να ειναι πιο ασφαλης και να το αναφερει στον υπαλληλο που θα το παραλαβει,ωστε τελικα να εχει καποια καλυψη.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενημερωση για ολα τα μελη.Αν διαβασετε σε προηγουμενες σελιδες,ειχα αναφερει οτι μεχρι στιγμης δεν ειχα προβλημα με το e-shop σε θεματα εγγυησης και υποστηριξης τις ελαχιστες φορες που μου χρειαστηκε.

 

Δυστυχως,τα πραγματα αλλαξαν.Πριν λιγες μερες σε ενα δευτερο συστημα που ειχα με μια μητρικη με το chipset Η87,χαλασε η εξοδος της on board καρτας ηχου. Το λειτουργικο,Windows 7, εδειχνε οτι η καρτα λειτουργει κανονικα αλλα αντι για ηχος ακουγοταν ηλεκτρικος θορυβος. Μολις πριν λιγο με ειδοποιησαν απο το τεχνικο τμημα οτι δεν μπορει να καλυφθει η εγγυηση γιατι βρεθηκε,''στραβωμενο pin στο socket που μπαινει ο επεξεργαστης''. Περιττο να σας πω,οτι μετα απο 20 και πλεον χρονια που ασχολουμαι με hardware τετοιο λαθος δεν εχω κανει,ουτε εκανα στην συγκεκριμενη περιπτωση.Αλλα ακομη και αν θεωρησουμε οτι ενα λαθος ,ακομη και απο εναν καλο τεχνογνωστη ειναι πιθανο, οταν εβγαλα την μητρικη για να την στειλω rma,την κοιταξα καλα και κανενα pin δεν ηταν στραβο.

Με απλα λογια λενε ψεμματα για να αποφυγουν να καλυψουν την εγγυηση και μην ξεχναμε οτι λογω κρισης δεν εχουν στοκ μητρικη με το chip Η87 οποτε η θα επρεπε να μπουν σε φασαρια να φερουν απο το εξωτερικο η να μου δωσουν μια αλλη μητρικη με το H97.

 

Τους ειπα οτι δεν εχω κανει τετοιο λαθος και οτι ο τεχνικος τους λεει ψεμματα,αλλα ο κυριος που με ενημερωσε ειναι απλα ενας υπαλληλος που κανει την δουλεια του και οχι τεχνικος και ουτως η αλλως δεν την ελεγξε την μητρικη αυτος. Επισης τους ανεφερα οτι οταν παρελαβε ο υπαλληλος τους την μητρικη την κοιταξε και δεν βρηκε καποιο προβλημα,αλλα μου απαντησε οτι ο υπαλληλος ειναι απλα πωλητης και δεν θα ανγνωριζε το προβλημα γιατι ειναι δυσδιακριτο για εναν μη τεχνικο.

 

Η προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι η κριση γεννα την απατη.Η μητρικη ειχε 3 μηνες ακομη εγγυηση και θα ηταν δυκολο οικονομικα για αυτους,να την αλλαξουν.Αλλα θα επρεπε να ειχα παρει μερικες φωτο την μητρικης ωστε να μπορουσα να αποδειξω οτι δεν ειχα στραβωμενο pin, κατι που δυστυχως δεν εκανα.

 

Μετα απο αυτη την εξελιξη και επειδη ενας πελατης ειναι προφανως ακαλυπτος απο το e-shop και επειδη καθηκον μου ειναι να ενημερωσω σαν μελος το insomnia δεν θεωρω οτι ειναι ασφαλης πλεον η συνδιαλλαγη με το εν λογω καταστημα και οποιος ηδη εχει δικο τους hardware ,αν συμβει κατι πριν το στειλει για rma του συνιστω να βγαλει φωτογραφιες του υλικου,ωστε να ειναι πιο ασφαλης και να το αναφερει στον υπαλληλο που θα το παραλαβει,ωστε τελικα να εχει καποια καλυψη.

Πολύ καλά έκανες και το είπες φίλε μου ώστε να ξέρουμε και να πάρουμε τα μέτρα μας. Έπρεπενα στην αλλάξουν αλλά αφού δεν σου την αλλάζουν τουλάχιστον είναι μικρή η ζημιά σου και με καινούρια κάρτα ήχου είσαι εντάξει
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

benign για να καταλάβω τώρα, αν πάρεις πίσω τη μητρική σου θα τη πάρεις & με χαλασμένο cpu socket;

Ναι γιατι προφανως,ο τεχνικος τους στραβωσε το pin ειτε εσκεμμενα, ειτε απο λαθος,ειτε κατοπιν οδηγιας απο καποιον υπευθυνο,για να μπορουν να την βγαλουν καθαρη. Στην  ερωτηση μου,πως μπορει ο πελατης να βρει το δικιο του,αν εκανε καποιο λαθος ο τεχνικος,(χωρις υπαιτιοτητα δικη τους η δικη μου)και πει ψεμματα πως ετσι την παρελαβε για να καλυψει ''τα νωτα του'',δεν ηξερε να μου απαντησει.

 

Στα σοβαρα καταστηματα την στιγμη που παραδιδεις την μητρικη,γινεται πρωτα ενας βασικος ελεγχος μπροστα σου απο τεχνικο για να αποκλειστει καποια οφθαλμοφανης ζημια,που αμεσα καθιστα την εγγυηση ακυρη.Κατοπιν υπογραφει οτι την παρελαβε σε καλη κατασταση και μετα κανει τους περισσοτερους ελεγχους στο εργαστηριο του για να δει τι γινεται.Ετσι ειναι και το καταστημα και ο πελατης ασφαλεις και υπαρχει και αξιοπιστια.Στο εξωτερικο ετσι γινεται.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστευω πανω κατω ολοι εχουμε αντιμετωπίσει καποιο προβλημα απο καποιο ηλεκτρονικο καταστημα, βεβαια οσες φορες εχω παραγγειλει απο eshop (και ειναι αμεσα διαθεσιμο) το προιον εχει ερθει στην ωρα του! Μπορει οι τιμες του να ειναι λιγο τσιμπημενες αλλα αν σκεφτει κανεις οτι εχει δωρεαν μεταφορικα και αντικαταβολη ερχετε σχεδον στην ιδια τιμη με καποιο φθηνο skroutzομαγαζο ( οχι παντα :)

Πιστευω αν βρισκομουν και εγω στην θεση να περιμενω 2 βδομαδες ++, θα ακυρωνα την παραγγελια και θα πηγαινα σε καποιο αλλο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορει οι τιμες του να ειναι λιγο τσιμπημενες αλλα αν σκεφτει κανεις οτι εχει δωρεαν μεταφορικα και αντικαταβολη ερχετε σχεδον στην ιδια τιμη με καποιο φθηνο skroutzομαγαζο ( οχι παντα :)

Δωρεάν μεταφορικά δεν έχει.

Μόνο με αγορές από 90 φράγκα και άνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...