Προς το περιεχόμενο

Παράπονα από το e-shop


zacharias99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο παράπονο (εκτος του οτι μου φάγανε κάτι κουτιά απο καινούρια σύνθεση υπολογιστή) όμως έχω αποκομίσει την εντύπωση οτι με τις εγγυήσεις δεν τα πάνε καλά.. Απο παλιά υπήρχε αυτό το θέμα κι απ' ότι φαίνεται χειροτέρεψε.. Αναρωτιέμαι πως δουλεύουν οι επιστροφές τους για ελαττωματικά προϊόντα.. Απο ποικιλία και τιμές πάντως καλά τα πάει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 398
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Προσωπικά δεν είχα κανένα πρόβλημα με το εν λόγω κατάστημα ποτέ και ούτε με θέματα καθυστέρησης παράδοσης προϊόντων. (Μάλλον είμαι πολύ τυχερός φαίνεται....). Επίσης όπως έχω κάνει με άλλες αλυσίδες τη στιγμή που αργεί ένα προϊόν υπερβολικα, ακυρώνω την παραγγελία.

Τώρα, όποιος έχει προβλήματα συνεχή απλά σταματάει να αγοράζει και βρίσκει εναλλακτικές.

 

 

υ.γ. Για μένα είναι κρίμα που έκλεισαν τα multirama μιας και προσωπικά την καλύτερη εξυπηρέτηση καθώς και τιμές τις έβρισκα εκει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά δεν είχα κανένα πρόβλημα με το εν λόγω κατάστημα ποτέ και ούτε με θέματα καθυστέρησης παράδοσης προϊόντων. (Μάλλον είμαι πολύ τυχερός φαίνεται....). Επίσης όπως έχω κάνει με άλλες αλυσίδες τη στιγμή που αργεί ένα προϊόν υπερβολικα, ακυρώνω την παραγγελία.

Τώρα, όποιος έχει προβλήματα συνεχή απλά σταματάει να αγοράζει και βρίσκει εναλλακτικές.

 

 

υ.γ. Για μένα είναι κρίμα που έκλεισαν τα multirama μιας και προσωπικά την καλύτερη εξυπηρέτηση καθώς και τιμές τις έβρισκα εκει.

Παλι καλα που λες προσωπικα γιατι ειδικα στο θεμα τιμων ηταν απο τα ακριβοτερα καταστηματα στο Skroutz .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά δεν είχα κανένα πρόβλημα με το εν λόγω κατάστημα ποτέ και ούτε με θέματα καθυστέρησης παράδοσης προϊόντων. (Μάλλον είμαι πολύ τυχερός φαίνεται....). ...

 

Είναι μέχρι να χρειαστεί να κάνεις rma.

 

...γιατί αν πρόσεξες τα περισσότερα παράπονα εδώ είναι σ'αυτό το τομέα

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρεπει να παραλαμβανει απο εσενα ενας τεχνικος και αφου κανει μια πρωτη,βασικη διαγνωση οτι δεν υπαρχει οφθαλμοφανης ζημια,να υπογραφει οτι την παρελαβε χωρις προβλημα που ακυρωνει την εγγυηση.Ετσι αποφευγονται οι υποψιες.Αλλα αυτο δεν το εχουν στο συγκεκριμενο καταστημα.

 

 

Eτσι εγινε στην Quest οταν επεστρεψα ενα motherboard gigabyte doa.Ο ανθρωπος στην υποδοχη που το παρελαβε,ανοιξε το κουτι ,κοιταξε προσεκτικα το motherboard και κυριως τα πινακια του επεξεργαστη και μετα το παρελαβε.

 

Επαναλαμβανω,δεν καταλαβαινω γιατι στηριζεται ακομα αλυσιδες που ειναι στο αρθρο 99?

Απο καπου πρεπει να βγουνε τα σπασμενα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι μέχρι να χρειαστεί να κάνεις rma.

 

...γιατί αν πρόσεξες τα περισσότερα παράπονα εδώ είναι σ'αυτό το τομέα

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι ψωνίζω από το 2001 που είχα πάρει τον πρώτο μου, θυμάμαι, σταθερό υπολογιστή. Από τότε κάνω γύρω στις 5-10 παραγγελίες το χρόνο, σπάνια πάνω από 500 ετησίως. Είμαι βλέπετε από επαρχία και θεωρώ βολική την διαδικτυακή αγορά στην οποία δεν χρειάζεται να πληρώσω μεταφορικά, δεν χρειάζεται να συνδιαλλαχτώ με κάρτες , ενώ αποφεύγω  και τις περιττές κουβέντες με πωλητές- ελέγχω μόνο τα χαρακτηριστικά του προϊόντος και τυχόν κριτικές , κυρίως από amazon.  Όλες τις παραγγελίες τις έχω παραλάβει, πλην μιας, προ δύο χρόνων, που με είχαν ενημερώσει , μετά από μια βδομάδα, με ε-μαιλ, ότι δεν μπόρεσαν να βρουν το προϊόν, οπότε ζήτησα να συνεχιστεί το υπόλοιπο της παραγγελίας.  Βασικά το κριτήριό μου είναι η τιμή και για αυτό τους προτιμώ, για την ώρα. Γενικά θα έλεγα ότι  δεν είμαι δυσαρεστημένος πελάτης. Ωστόσο τώρα τελευταία σκέφτομαι για αγορά ενός φορητού από το stock μαρκετ  αλλά το ψιλοφοβάμαι, μην  το πάρω και μου μείνει στο χέρι μετά από κάνα μήνα και με όσα έχω διαβάσει εδώ μέσα, μάλλον δεν ενδείκνυται η επιστροφή :unsure: ακόμα και αν είναι μέσα στην εγγύηση, εκτός και αν κατάλαβα λάθος 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι ψωνίζω από το 2001 που είχα πάρει τον πρώτο μου, θυμάμαι, σταθερό υπολογιστή. Από τότε κάνω γύρω στις 5-10 παραγγελίες το χρόνο, σπάνια πάνω από 500 ετησίως. Είμαι βλέπετε από επαρχία και θεωρώ βολική την διαδικτυακή αγορά στην οποία δεν χρειάζεται να πληρώσω μεταφορικά, δεν χρειάζεται να συνδιαλλαχτώ με κάρτες , ενώ αποφεύγω  και τις περιττές κουβέντες με πωλητές- ελέγχω μόνο τα χαρακτηριστικά του προϊόντος και τυχόν κριτικές , κυρίως από amazon.  Όλες τις παραγγελίες τις έχω παραλάβει, πλην μιας, προ δύο χρόνων, που με είχαν ενημερώσει , μετά από μια βδομάδα, με ε-μαιλ, ότι δεν μπόρεσαν να βρουν το προϊόν, οπότε ζήτησα να συνεχιστεί το υπόλοιπο της παραγγελίας.  Βασικά το κριτήριό μου είναι η τιμή και για αυτό τους προτιμώ, για την ώρα. Γενικά θα έλεγα ότι  δεν είμαι δυσαρεστημένος πελάτης. Ωστόσο τώρα τελευταία σκέφτομαι για αγορά ενός φορητού από το stock μαρκετ  αλλά το ψιλοφοβάμαι, μην  το πάρω και μου μείνει στο χέρι μετά από κάνα μήνα και με όσα έχω διαβάσει εδώ μέσα, μάλλον δεν ενδείκνυται η επιστροφή :unsure: ακόμα και αν είναι μέσα στην εγγύηση, εκτός και αν κατάλαβα λάθος 

Και εγω ειμουν ευχαριστημενος μεχρι τωρα που μου ετυχε αυτο.Οπως εχω αναφερει σε προηγουμενη σελιδα του νηματος τις ελαχιστες φορες που χρειαστηκα rma μου ειχαν φερθει πολυ σωστα.Πριν 2 χρονια,χαλασμενη μητρικη μου την αλλξαν σε μια μερα μολις.Τωρα ομως,καποιος απο αυτους στραβωσε λιγο το πινακι του cpu socket και μου ειπαν οτι το εκανα εγω,ενω ειχα ελεγξει πολυ καλα πριν την δωσω και ηταν ολα ενταξει.Και οχι μονο αυτο,αλλα μου επεστρεψαν την μητρικη χωρις το πλαστικο καλυμμα του socket που οταν τους την ειχα δωσει εγω,ηταν κουμπομενο κανονικα.

 

Οσες φορες εχω παρει στοκ απο αυτους ηταν σε αριστη κατασταση και δεν εχει υπαρξει μεχρι τωρα προβλημα. Η επιλογη ειναι δικη σου,απλα θελω να ειμαι απολυτα ειλικρινης γιατι νιωθω αλληλεγγυη για τους εργαζομενους,μιας και με τους περισσοτερους μεχρι τωρα ειχα καλη επικοινωνια.Ενας κακος εργαζομενος δεν ειναι σωστο να χαλαει την εικονα ολων των υπολοιπων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω που αγοραζω μπολικα πραγματα απο το e-shop λογω επαγγελματος κι ολας, οτι εχω παει RMA, μου το εχουν αλλαξει αμεσα. Παλια δεν πατουσα στο e-shop επειδη ειχαν το χειροτερο σερβις. Τωρα τον τελευταιο χρονο, που τους εχω παει πανω απο 9-10 πραγματα, δεν ειχα κανενα προβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμενα οταν ειχα παει για rma μια xfx r9 270x με μανουρα μεγαλη μου λεει στην μαπα στο τηλ οτι δεν ειστε συχνός πελατης οποτε παρτε τα τρια μου και χαρη σας κανουμε που ασχολουμαστε.οχι μαυρο στο e-shop αλλα φολα τρελη απο εδω και περα.το προβλημα λύθηκε με bios update πραγμα που ουτε αυτο μπορουσαν να κανουν που τους ειπα οτι υπαρχη στο site της xfx και μου ειπαν και καλα οτι δεν βρήκαν κατι.

εχουν τεχνικαρες εκει μεσα τρελους παντος!!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άμα δούλευες και εσύ ημιασφάλιστος για 280 ευρώ,ούτε την ραμ δε θα κούμπωνες.

οταν μιλαμε περιουσια μου πλεον και λεφτα που εχω δοση απετο να εχω συμπεριφορα σωστη.

και εγω δουλευω με βασικο μισθο αλλα στους πελατες ειμαι αψογος είτε εχω ψυχολογικά είτε εχω θεμα με τον εργοδότη μου.

και απλήρωτος έτυχε να ειμαι για 7 μηνες αλλα και παλη στους πελατες ήμουν απικο.

 

μην μου λες αυτα τουλαχιστον σε εμενα που εχω περασι και απο ανεργια και απο αλλα σταδια σε εργασιακο περιβαλον.

 

ειναι θεμα ανθρώπου και εταιρικης νοοτροπίας που ειναι απλα για κλαματα θα το πω ευγενικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...