Προς το περιεχόμενο

Παράπονα από το e-shop


zacharias99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βρίσκομαι στο πουθενά και παραγγέλνω από το Α μαγαζί το τάδε προιόν. Είτε με courier το παραλαμβάνω είτε πηγαίνω στο κατάστημα που έχει το courier πληρώνω μεταφορικά. 

 

Όταν παραλαμβάνω προιόν από το "κατάστημα" του eshop δεν πληρώνω μεταφορικά(π.χ. Αθήνα-Επαρχία). Τώρα μίλησα ελληνικά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 398
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δε νομίζω ότι καταλαβαίνεις τι λες ούτε εσύ... Δεν έχει μεταφορικά φυσικά αν παραλάβεις από το κατάστημα αυτό ισχύει παντού. Αν σου το στείλουν όμως πληρώνεις μεταφορικά γιατί κολλάμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε νομίζω ότι καταλαβαίνεις τι λες ούτε εσύ... Δεν έχει μεταφορικά φυσικά αν παραλάβεις από το κατάστημα αυτό ισχύει παντού. Αν σου το στείλουν όμως πληρώνεις μεταφορικά γιατί κολλάμε;

Μα δεν αντιλέγω. Αυτό που λέω είναι ότι επειδή το eshop έχει πολλά καταστήματα, αυτόματα έχεις την δυνατότητα να το παραλάβεις από το κατάστημα. Επομένως δεν πληρώνεις μεταφορικά. Αυτό είναι και το πλεονέκτημά του. Ας κάνουν και τα υπόλοιπα καταστήματα το ίδιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλο δε πληρώνεις (γλιτώνεις) μεταφορικά επειδή υπάρχει υποκατάστημα και άλλο έχει δωρεάν μεταφορικά.

Σε αυτό αναφέρομαι. Ξέρεις κανέναν που να στέλει τζάμπα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι. Γι'αυτό ο pmitsios έκανε λάθος που είπε πως το eshop στέλνει στην επαρχία δωρεάν.

Μιλάει επανειλημμένα για μεταφορικά στο ποστ του και παραπληροφορεί.

Πρέπει να μάθετε την πραγματική έννοια των λέξεων για να μη μπερδεύετε τον κόσμο.

 

Το'χουμε πει πολλές φορές σ'αυτό το νήμα και καταντάει κουραστικό ρε παιδια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να συμπληρωσω και εγω στο δικο μου θεμα ( ταμπλετ εντος εγγυησης, ζητουσαν χρηματα για επισκευη κλπ κλπ ) πως ενω ειχα μιλησει 19 του μηνα και μου ειπαν το στελνουν πισω,σημερα 29 του μηνα και ακομα να επιστραφει...

περιμενω να μπει ο Νοεμβριος να δω τι θα μου πουν....

και σκεφτειτε οτι το παρεδωσα σε καταστημα eshop στης 16 Σεπτεμβρη.....

καθε μερα που περναει αλλο τοσο με σπρωχνει σε αλλα κατστηματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν αφού καταθέτουμε όλοι τις εμπειρίες μας, θα προσθέσω και εγώ τη δική μου

Είμαι ένας άνθρωπος που προτιμώ να κάνω οικονομία προκειμένου να αγοράσω κάτι καινούριο παρά μεταχειρισμένο, αλλά σε έναν αντίστοιχο προβληματισμό που είχα αναφέρει εδώ την άνοιξη, ο benign  μου εξήγησε ότι το προσωπικό προσπαθεί για το καλύτερο και κάποιες κακιές στιγμές δεν χαλάνε το γενικό κανόνα, ή τουλάχιστον έτσι κατάλαβα εγώ. Οπότε για τα δικά μου στερεότυπα, έκανα το ατόπημα να αγοράσω έναν φορητό  από το stockmarket . Είχε εγγύηση 6 μηνών. Στους 4 μήνες σταμάτησε να λειτουργεί. Το μόνο φωτάκι που λειτουργούσε ήταν της τροφοδοσίας και όλα τα άλλα νεκρά, δηλαδή δεν άναβε. Το έστειλα για service με μια τσαντα φορητού για να μην χτυπηθεί στη μεταφορά. Ο υπάλληλος, αφού έλεγξε ότι ήταν εντός εγγύησης με ενημέρωσε ότι θα έχουμε ενημέρωση σε 10 μέρες. Σε 10 μέρες ξαναπέρασα από το κατάστημα και μου είπε ότι θα στείλει μνμ να μάθει που βρισκόμαστε. Το  ίδιο μεσημέρι μου στάλθηκε μνμ από το service ότι  έχω πιστωτικό σημείωμα της αξίας που το αγόρασα  . Μάλιστα πήγα για επιβεβαίωση στο καταστημα για να καταλάβω την διαδικασία. Ενημερώθηκα ότι κάποιο εξάρτημα δεν μπορούσε να βρεθεί οπότε  παράγειλα κάποιον άλλο, καινούριο αυτή τη φορά .  Εδώ θα ήθελα να επισημάνω ότι με όσα έχω διαβάσει εδώ , είχα αγχωθεί υπερβολικά γιατί ο φορητός μου ήταν φανερό  ότι είχε ήδη ανοιχτεί τουλάχιστον μια φορά - όχι από μένα, προφανώς από τεχνικούς την πρώτη φορά - και φοβόμουν μήπως αυτό είχε μηδενίσει την εγγύηση. Τελικά θεωρώ ότι όλα πήγαν καλά. Εκεί που χωλαίνει το θέμα είναι ότι ακόμα περιμένω αυτήν την τσάντα που έστειλα, την οποία την έχουν προς αποστολή , αλλά το τελευταίο μήνα φαίνεται ότι έχουν πολλές αποστολές και δεν υπάρχει χώρος για να βάλουν και αυτήν στο Λεωφοριάκι. :unsure:  Είδομεν. Πάντως ένα tablet που πήρα από το stockmarket βγήκε εντάξει.   Απο κει πέρα , μην τα ματιάσω και όλις, ότι έχω πάρει καινούρια δεν μου δημιουργησαν προβλήματα, ε και έχω πάρει αρκετά :-) .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα παρέλαβα μια οθόνη που αγόρασα από τις αγγείλεις και ήταν χαλασμένη μετά από χρήση της εγγύησης για κομα μια φόρα το eshop αντικατέστησε το ελαττωματικό προϊόν !! καταρρίπτοντας τα αρνητικά σχόλια σας  !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα παρέλαβα μια οθόνη που αγόρασα από τις αγγείλεις και ήταν χαλασμένη μετά από χρήση της εγγύησης για κομα μια φόρα το eshop αντικατέστησε το ελαττωματικό προϊόν !! καταρρίπτοντας τα αρνητικά σχόλια σας  !!!

μαλλον μπερδεψες τα thread.

εδω αναφερουμε γεγονοτα .

και δεν ποσταρουμε αρνητικα σχολια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ίδια λέτε!

Αν παραλάβεις από eshop point δεν πληρώνεις μεταφορικά (αυτό έλειπε).

Όποιος έχει point κοντά του είναι πλεονέκτημα και δεν πληρώνει μεταφορικά όσο μικρή παραγγελία και αν κάνει, δεν το έχουν όλα τα καταστήματα αυτό. Πχ από Κότσο δεν μπορείς να παραλάβεις από κατάστημα αν δεν υπάρχει διαθέσιμο το προϊόν στο συγκεκριμένο κατάστημα, αναγκαστικά στο στέλνει με κούριερ (άρα μεταφορικά).

Ακριβως αυτο εννοουσα και δεν ειχα διαθεση να παραπληροφορησω (σε καμια περιπτωση "ΑΔΙΚΕ").

Απλα παιδια στις πολεις της επαρχιας δεν ειναι και τεραστιες οι αποστασεις για να παραλαβεις κατι απ το καταστημα.

Ολα βρισκεται στο κεντρο - περιξ του κεντρου και προφανως σε διαστημα-αποσταση 5 λεπτων εχεις το οποιο καταστημα για παραλαβη.

Οποτε ειτε το παρεις απ την courier, ειτε στο φερει η courier, ειτε το παρεις απ το καταστημα δεν εχει και μεγαλη διαφορα.... και εννοειται παντα για επαρχια και οχι μεγαλα αστικα κεντρα.  

 

Και αν μενεις σε λιγο απομακρυσμενο χωριο δεν νομιζω να ερχεται το courier για παραδοση πακετου. Ασε που θα εχει και αλλη χρεωση αν παραδιδει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα παρέλαβα μια οθόνη που αγόρασα από τις αγγείλεις και ήταν χαλασμένη μετά από χρήση της εγγύησης για κομα μια φόρα το eshop αντικατέστησε το ελαττωματικό προϊόν !! καταρρίπτοντας τα αρνητικά σχόλια σας  !!!

Παίξε τζόκερ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα παρέλαβα μια οθόνη που αγόρασα από τις αγγείλεις και ήταν χαλασμένη μετά από χρήση της εγγύησης για κομα μια φόρα το eshop αντικατέστησε το ελαττωματικό προϊόν !! καταρρίπτοντας τα αρνητικά σχόλια σας  !!!

Τα αρνητικα σχολια καταρριπτονται απο 1-2-3 περιπτωσεις που ειχαν οκ εξυπηρετηση απο τις 26σελιδες του θεματος ? :)

Ποσοστα απο το eshop παιρνεις και χερεσαι ετσι για μαγαζι? :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα αρνητικα σχολια καταρριπτονται απο 1-2-3 περιπτωσεις που ειχαν οκ εξυπηρετηση απο τις 26σελιδες του θεματος ? :)

Ποσοστα απο το eshop παιρνεις και χερεσαι ετσι για μαγαζι? :)

Απλά δεν μπορεί από μεμονωμένα περιστατικά (μη επιβεβαιωμένα ) να ενοχοποιείται  ένα κατάστημα και όχι δεν έχω καμιά σχέση με το e-shop μόνο ως ευχαριστημένος πελάτης πιστεύω έχω το δικαίωμα να μπορώ να κάνω αντίλογο σε ένα θέμα που μπορεί να έχει απώτερους σκοπούς από κάποιους μου χρησιμοποιούν το forum για τρίτους λογούς!! .

ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...