Προς το περιεχόμενο

Παράπονα από το e-shop


zacharias99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η πολιτική του καταστήματος δεν έχει ΚΑΜΙΑ ισχύ αν αντιτίθεται με τον νόμο, κανονικά θα έπρεπε να σου προτείνουν αν θες πιστωτικό ή τα λεφτά σου πίσω...

 

Από ότι κατάλαβα πάντως, στην ερώτηση που έκανα στο αν σου έκατσε δύσκολη περίπτωση επιστροφής, η απάντηση είναι όχι...

ναι δεν είχα ποτέ κανένα θέμα ούτε με το service, επικοινωνία,εξυπηρέτηση όλα εντάξει .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 398
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Άλλα λέω, άλλα καταλαβαίνεις, i quit...

όχι τα ίδια καταλαβαίνουμε απλά εσύ έχεις μια έμμονη με το συγκεκριμένο κατάστημα  !!!!

Πιστεύω πως μιλάμε την ίδια γλώσσα στην ερώτηση σου απάντησα πως όχι και σου είπα ακόμη ότι δεν έχω κανένα παράπονο από το e-shop

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Η ερώτηση ήταν αν σου έκατσε κάποια δύσκολη περίπτωση RMA, όχι αν είχες κάποιο παράπονο, αυτό το ξέρουμε από το πρώτο post που έκανες...

 

Αν σου είχε κάτσει δύσκολο RMA σαν αυτά που ανέφερα, θα είχες παράπονα, απλά μέχρι στιγμής είσαι τυχερός...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ερώτηση ήταν αν σου έκατσε κάποια δύσκολη περίπτωση RMA, όχι αν είχες κάποιο παράπονο, αυτό το ξέρουμε από το πρώτο post που έκανες...

 

Αν σου είχε κάτσει δύσκολο RMA σαν αυτά που ανέφερα, θα είχες παράπονα, απλά μέχρι στιγμής είσαι τυχερός...

Ωραία αναδιατυπώνω την απάντηση όχι δεν είχα ποτέ πρόβλημα με RMA ότι έχω στείλει για Έλενο και αντικατάσταση έχουν θετική εξέλιξη από το 2007 μέχρι και σήμερα το προτιμώ ! Αν κάποια στιγμή θα υπάρξει πρόβλημα θα το μοιραστώ μαζί σας !

 

ευχαριστώ για την απάντηση σου 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Ξαναλέω, αυτό που γράφεις τώρα αλλά και στο #348 είναι το ίδιο με αυτό στο post #336...

 

Δεν ρώτησα όμως αν είχες ποτέ παράπονο, αλλά αν οι επιστροφές που έκανες ήταν "δύσκολες" για ΕΚΕΙΝΟΥΣ να ανταποκριθούν, δλδ που θα δημιουργούσαν σε εκείνους "μπελά" ή "χασούρα", έτσι ώστε να σε εντιμετωπίσουν σαν τους υπόλοιπους που έχουν παράπονα από το after sales support...

 

Προφανώς για να μην έχεις παράπονο είτε όλες οι περίπτώσεις σου ήταν εύκολες για εκείνους είτε είχες αρκετά χαμηλά τον πήχη των απαιτήσεων/δικαιωμάτων σου...

 

Στις δύσκολες (για εκείνους ξανατονίζω) που φαίνεται το πόσο καλό είναι το support, πατώνει το eshop...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως δεν χρειάστηκε να  επιστρέψω κάτι άλλα δυο φόρες με υπαλλήλους στην Μυτιλήνη ήταν θετικοί να το παραλάβουν. Μια φορά το 2012 με μια μητρική asrock g31 που υποτίθεται οτι είχε καεί και πήγα να πάρω καινούργια και μου πρότειναν την ίδια τους είπα οτι την είχα και κάηκε μου είπαν να τους την φέρω αλλά η εγγύηση είχε λήξει και μια το Πάσχα του '15 που είχα πάρει το '14 μια Asrock z97 που τότε δεν είχαν στο site πληροφορίες και τους ρώτησα πόσα χρόνια εγγύηση έχει και μου είπαν αμέσως να τους την φέρω χωρίς βεβαία να τους πω οτι έχει κάποιο πρόβλημα αλλά ούτε είχε.

 

Εγώ τουλάχιστον στο e-shop point της Μυτιλήνης δεν έχω παράπονο και μου χρεώνουν κανονικά το ΦΠΑ 16% και όχι σαν κάποιους άλλους πχ σαν τον Κωτσόβολο που πείρα πακέτο ποντίκι + πληκτρολόγιο Logitech ασύρματο   τιμή 19.90 με 23% ΦΠΑ  απόδειξη 20.00 με 16% ΦΠΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως έχω επιστρέψει την hero εδώ και δύο βδομάδες+  και από έλεγχο σε έλεγχο μου λένε ότι την έχουν.Απλά σε θέμα service δεν το κατέχουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Εγώ πάντως έχω επιστρέψει την hero εδώ και δύο βδομάδες+ και από έλεγχο σε έλεγχο μου λένε ότι την έχουν.Απλά σε θέμα service δεν το κατέχουν...

Αν την έστειλαν Asus θα πάρει κάνα 15-20 μέρες τουλάχιστον, όταν με το καλό σε πάρουν για να παραλάβεις μπροστά τους κάνε έλεγχο 3ις φορές έστειλα μητρική στην Asus της 2 ήρθες με ίδια πρόβληματα +πολλά στραβωμενα pin στο socket, γενικά αν κοιτάξεις τα ξένα forum γίνεται χαμός με τα rma της Asus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όχι τα ίδια καταλαβαίνουμε απλά εσύ έχεις μια έμμονη με το συγκεκριμένο κατάστημα  !!!!

Πιστεύω πως μιλάμε την ίδια γλώσσα στην ερώτηση σου απάντησα πως όχι και σου είπα ακόμη ότι δεν έχω κανένα παράπονο από το e-shop

οταν εχει η μιση ελλαδα προβλημα με το e-shop< θεωρω οτι ειναι λιγο αφελες να περιμενεις να σου τυχει κι εσενα κατι κακο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν την έστειλαν Asus θα πάρει κάνα 15-20 μέρες τουλάχιστον, όταν με το καλό σε πάρουν για να παραλάβεις μπροστά τους κάνε έλεγχο 3ις φορές έστειλα μητρική στην Asus της 2 ήρθες με ίδια πρόβληματα +πολλά στραβωμενα pin στο socket, γενικά αν κοιτάξεις τα ξένα forum γίνεται χαμός με τα rma της Asus

Republic of gamers ρε συ :) Και αν σου παθει κατι δεν βαριεσαι το κοροιδο ο καταναλωτης θα πληρωσει.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν την έστειλαν Asus θα πάρει κάνα 15-20 μέρες τουλάχιστον, όταν με το καλό σε πάρουν για να παραλάβεις μπροστά τους κάνε έλεγχο 3ις φορές έστειλα μητρική στην Asus της 2 ήρθες με ίδια πρόβληματα +πολλά στραβωμενα pin στο socket, γενικά αν κοιτάξεις τα ξένα forum γίνεται χαμός με τα rma της Asus

 

Ακόμα βρίσκονται στον έλεγχο της μητρικής...Δεν την έχουν στείλει έξω.Έτσι τουλάχιστον λένε...Πάντως από εξυπηρέτηση service απλά είναι κάκιστοι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα βρίσκονται στον έλεγχο της μητρικής...Δεν την έχουν στείλει έξω.Έτσι τουλάχιστον λένε...Πάντως από εξυπηρέτηση service απλά είναι κάκιστοι...

για ρωτατους απο ποιο προμηθευτή την εχουν παρει την μητρικη απο καμια γερμανια????για ετσι δουλεύει το eshop δεν εχει ελληνες προμηθευτες και για πρωτη φαση αφου κανουν αυτη ελενγχο μετα την στελνουν στον απρομελέτητους και απο εκει παει ασουσ.

αυτο το ξερω γιατι με την xfx gpu αυτο μου κανανε και τελικα την πείρα πισω γιατι ολο μου ελεγαν οτι την εστειλαν και ολο ηταν στα κεντρικα και σκονιζόταν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα βρίσκονται στον έλεγχο της μητρικής...Δεν την έχουν στείλει έξω.Έτσι τουλάχιστον λένε...Πάντως από εξυπηρέτηση service απλά είναι κάκιστοι...

Τετοια βλεπω και μενω οσο μπορω μακρυα απο αυτους,γιατι ειναι αυτο που λενε μη σου τυχει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τετοια βλεπω και μενω οσο μπορω μακρυα απο αυτους,γιατι ειναι αυτο που λενε μη σου τυχει.

 

Τώρα που το κατάλαβα και εγώ στο περιθώριο θα τους αφήσω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...