Προς το περιεχόμενο

Παράπονα από το e-shop


zacharias99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

οταν εχει η μιση ελλαδα προβλημα με το e-shop< θεωρω οτι ειναι λιγο αφελες να περιμενεις να σου τυχει κι εσενα κατι κακο...

Θέλω να έχω προσωπική γνώμη σχηματίζοντας άποψη την όποια δεν μου την επιβάλουν άλλοι , έχω και είναι αντίθετη γνώμη  με την δικιά σου χρησιμοποιώ το eshop από το 2008 ουδέποτε δεν είχα πρόβλημα !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 398
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Και μετα λεμε για το Πλαισιο :P

Και ομως μετα απο χρονια το Eshop παλι εμφανιζεται στο Skroutz αλλα αν και υπαρχουν οι αξιολογησεις απο παλια(αρκετο κραξιμο και τοτε ολως τυχαιως αν και μιλαμε περισσοτερο για παραγγελιες) δεν φενονται στην αρχικη του skroutz https://www.skroutz.gr/m/3/E-shop

κράτησε για δυο μέρες πάλι δεν είναι διαθέσιμο το κατάστημα στο skroutz 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλω να έχω προσωπική γνώμη σχηματίζοντας άποψη την όποια δεν μου την επιβάλουν άλλοι , έχω και είναι αντίθετη γνώμη  με την δικιά σου χρησιμοποιώ το eshop από το 2008 ουδέποτε δεν είχα πρόβλημα !!

Και ο συμφορουμιτης bening μια απο τα ιδια με σενα ηταν αν κοιταξεις πιο πισω σελιδες μεχρι που του εγινε η στραβη και παπαλα απο τοτε :)

 

Επισης απο την στιγμη που το θεμα αυτο ειναι κυριως για παραπονα για το εν λογω καταστημα,ποιος ακριβως ειναι ο σκοπος να μπαινεις εσυ και να λες οτι δεν εχεις προβλημα οταν ολα τα υπολοιπα post ειναι για προβληματα απο το καταστημα?Εκτως αν θες να κανεις προωθηση στο εν λογω καταστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω γράψει παλιότερα για το eshop και θα το ξαναγράψω:

Αν είσαι επαρχία είναι η μόνη επιλογή για παραγγελία με δωρεάν μεταφορικά. Δείτε λίγο τα μεταφορικά σε όλα τα καταστήματα. Μερικά έχουν για μικρά πακέτα περισσότερα μεταφορικά απ ότι στέλνω εγώ με courier!

Απ' το 2006 που το χρησιμοποιώ δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Ελαττωματικό ή προβληματικό κομμάτι το πήγαινα και σε 15-20 ημέρες ή είχα νέο σφραγισμένο ή πιστωτικό στον λογαριασμό μου. Τις περισσότερες φορές πιστωτικό. Ειδικά στους σκληρούς δίσκους. Έτυχε? Μπορεί και να ήμουν τυχερός!

Δεν είχα περίπτωση βέβαια δύσκολου rma κτλ (όπως είπε ο φίλος παραπάνω) για να έχω ανάλογη εμπειρία να σας περιγράψω.

 

Αλλά βρε παιδιά, μήπως στα υπόλοιπα καταστήματα δεν συμβαίνουν αυτά? Δείτε και εκεί κριτικές. 

 

Συμφωνώ όμως ότι πρέπει να αναφέρουμε τις περιπτώσεις και να κριτικάρουμε (σε λογικά πλαίσια και όχι να αλαλάζουμε σαν ιθαγενείς) για να βελτιώνονται - συμμορφώνονται. Γιατί σίγουρα κάποιοι μας διαβάζουν... και στραβές πάντα θα γίνονται!!!

 

... ένας υπάλληλος του eshop ... :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Μια συχνή περίπτωση, τα πιστωτικά που ανέφερες ήταν στην τιμή αγοράς/απόδειξης ή στην "τωρινή/τελευταία" τιμή?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ο συμφορουμιτης bening μια απο τα ιδια με σενα ηταν αν κοιταξεις πιο πισω σελιδες μεχρι που του εγινε η στραβη και παπαλα απο τοτε :)

 

Επισης απο την στιγμη που το θεμα αυτο ειναι κυριως για παραπονα για το εν λογω καταστημα,ποιος ακριβως ειναι ο σκοπος να μπαινεις εσυ και να λες οτι δεν εχεις προβλημα οταν ολα τα υπολοιπα post ειναι για προβληματα απο το καταστημα?Εκτως αν θες να κανεις προωθηση στο εν λογω καταστημα.

Benign βρε,οχι bening. :P

 

Εγω δεν ειμουν τοσο εμφατικος,απλα ελεγα οτι δεν μου ειχε παρουσιαστει προβλημα και πως παρομοια λαμογια σαν και αυτη που μου εκαναν στο e-shop εχω παθει και με Πλαισιο και επισης ειχα και μια φορα προβλημα με Msystems  αλλα εκεινη ηταν καπως σπανια περιπτωση,επειδη ειχα παρει ενα κουτι με εργοστασιακο σφαλμα και δεν ειχαν να μου το αναπληρωσουν και θα περιμενα πολυ,(μηνα ισως και περισσοτερο) οποτε για την ακριβεια απλα ηταν ανεπαρκεις οχι,ανεντιμοι.

 

Απο τοτε που εγινε πιο βαθια η κριση,ολα τα καταστηματα εχουν προβλημα αξιοπιστιας.Αυτο που ξεχωριζει το e-shop,ειναι πως ειναι το μονο που εχει αξιοπρεπη ποικιλια και επισης ειναι το μονο που διατηρει το stock house που δινει μεταχειρισμενα προιοντα σε καλες τιμες.Εχω παρει πολλες φορες για να φτιαξω δευτερα μηχανηματα για μενα η για φιλους και ποτε δεν υπηρξε προβλημα ,ηταν δηλαδη καλα ελεγμενα και δινει και μια λογικη εγγυηση για μεταχειρισμενα.

 

Σε θεμα support την τελευταια φορα μου δημιουργησαν θεμα αξιοπιστιας,για αυτο και προσωπικα αποφασισα ,οταν αγορασω κατι καινουργιο και πιο ακριβο,π.χ. οταν πολυ αργοτερα στο μελλον παρω καινουργιο επεξεργαστη,θα προτιμησω ενα μικρο καταστημα στην γειτονια μου,που φερνει καλο υλικο και εχει αψογη συμπεριφορα στους πελατες του,οπως διαπιστωσα.

 

Επισης να πω οτι πριν μου συμβει το προβλημα,στο παραρτημα που εξυπηρετουμουν ηταν δυο καλα και ευγενεστατα παιδια,ενω απο τοτε που επαθα το προβλημα εχει ερθει ενας τυπος που για μενα εχει σιγουρα ψυχολογικο προβλημα,φερεται με αγενεια,χανει την υπομονη του ευκολα και δεν εμπνεει εμπιστοσυνη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Benign βρε,οχι bening. :P

 

Εγω δεν ειμουν τοσο εμφατικος,απλα ελεγα οτι δεν μου ειχε παρουσιαστει προβλημα και πως παρομοια λαμογια σαν και αυτη που μου εκαναν στο e-shop εχω παθει και με Πλαισιο και επισης ειχα και μια φορα προβλημα με Msystems  αλλα εκεινη ηταν καπως σπανια περιπτωση,επειδη ειχα παρει ενα κουτι με εργοστασιακο σφαλμα και δεν ειχαν να μου το αναπληρωσουν και θα περιμενα πολυ,(μηνα ισως και περισσοτερο) οποτε για την ακριβεια απλα ηταν ανεπαρκεις οχι,ανεντιμοι.

 

Απο τοτε που εγινε πιο βαθια η κριση,ολα τα καταστηματα εχουν προβλημα αξιοπιστιας.Αυτο που ξεχωριζει το e-shop,ειναι πως ειναι το μονο που εχει αξιοπρεπη ποικιλια και επισης ειναι το μονο που διατηρει το stock house που δινει μεταχειρισμενα προιοντα σε καλες τιμες.Εχω παρει πολλες φορες για να φτιαξω δευτερα μηχανηματα για μενα η για φιλους και ποτε δεν υπηρξε προβλημα ,ηταν δηλαδη καλα ελεγμενα και δινει και μια λογικη εγγυηση για μεταχειρισμενα.

 

Σε θεμα support την τελευταια φορα μου δημιουργησαν θεμα αξιοπιστιας,για αυτο και προσωπικα αποφασισα ,οταν αγορασω κατι καινουργιο και πιο ακριβο,π.χ. οταν πολυ αργοτερα στο μελλον παρω καινουργιο επεξεργαστη,θα προτιμησω ενα μικρο καταστημα στην γειτονια μου,που φερνει καλο υλικο και εχει αψογη συμπεριφορα στους πελατες του,οπως διαπιστωσα.

 

Επισης να πω οτι πριν μου συμβει το προβλημα,στο παραρτημα που εξυπηρετουμουν ηταν δυο καλα και ευγενεστατα παιδια,ενω απο τοτε που επαθα το προβλημα εχει ερθει ενας τυπος που για μενα εχει σιγουρα ψυχολογικο προβλημα,φερεται με αγενεια,χανει την υπομονη του ευκολα και δεν εμπνεει εμπιστοσυνη.

Μάλλον δεν είναι τόσο τυχεροί οι  υπόλοιποι όσο εσύ  :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστευεις οτι η οντως κακή εξυπηρετηση του eshop, ειναι λόγος για τετοιες κατάρες; Για μια οθόνη, εύχεσαι να καταστραφουν οι ζωές τόσων ανθρώπων; Απλά αν έτσι νομίζεις επέλεξε άλλο μαγαζι την άλλη φορά.

Και δικιο που εχεις φίλε μου, με τον τρόπο που εκφράστηκες το χάνεις.....

εχεις απολιτο δικιο! 

τι του εφτεξαν οι ανθρωποι που δουλεβουν εκει για 10 ψοροδεκαρες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω γράψει παλιότερα για το eshop και θα το ξαναγράψω:

Αν είσαι επαρχία είναι η μόνη επιλογή για παραγγελία με δωρεάν μεταφορικά. Δείτε λίγο τα μεταφορικά σε όλα τα καταστήματα...

Έχω γράψει παλιότερα και θα το ξαναγράψω:

Το eshop δεν έχει δωρεάν μεταφορικά, παρά μόνο για παραγγελίες άνω των *90€ ή και καθόλου για περιοχές που δεν καλύπτονται από eshop points.

Τα περισσότερα online καταστήματα στέλνουν και αυτά δωρεάν παραγγελίες με ανάλογο ποσό αγορών ή και μικρότερο.

 

*βιβλία 30€

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω γράψει παλιότερα και θα το ξαναγράψω:

Το eshop δεν έχει δωρεάν μεταφορικά, παρά μόνο για παραγγελίες άνω των *90€ ή και καθόλου για περιοχές που δεν καλύπτονται από eshop points.

Τα περισσότερα online καταστήματα στέλνουν και αυτά δωρεάν παραγγελίες με ανάλογο ποσό αγορών ή και μικρότερο.

 

*βιβλία 30€

Προφανώς ο φίλος αναφέρεται σε περιοχές που έχει eshop.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς ο φίλος αναφέρεται σε περιοχές που έχει eshop.

 

Για οπουδήποτε τα μεταφορικά είναι δωρεάν μόνο με αγορά άνω των 90€

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για οπουδήποτε τα μεταφορικά είναι δωρεάν μόνο με αγορά άνω των 90€

Όχι ρε φίλε που το είδες αυτό. Τόσες αγορές έχω κάνει κάνει από eshop με πολύ κάτω από 90. Ποτέ μεταφορικά. Ή δεν έχεις αγοράσει ποτέ από eshop ή έχεις πέσει θύμα παραπληροφόρησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει να μάθετε σωστά ελληνικά κάποια στιγμή, γιατί βλέπω σ'αυτό το νήμα δεν τα χρησιμοποιείτε σωστά.

Από πότε η παραλαβή προϊόντος από κατάστημα θεωρείται αποστολή στον πελάτη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ίδια λέτε!

Αν παραλάβεις από eshop point δεν πληρώνεις μεταφορικά (αυτό έλειπε).

Όποιος έχει point κοντά του είναι πλεονέκτημα και δεν πληρώνει μεταφορικά όσο μικρή παραγγελία και αν κάνει, δεν το έχουν όλα τα καταστήματα αυτό. Πχ από Κότσο δεν μπορείς να παραλάβεις από κατάστημα αν δεν υπάρχει διαθέσιμο το προϊόν στο συγκεκριμένο κατάστημα, αναγκαστικά στο στέλνει με κούριερ (άρα μεταφορικά).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε λέμε καθόλου τα ίδια.

Εγώ ξαναρωτάω:

Από πότε θεωρείται αποστολή στον πελάτη η παραλαβή από κατάστημα;

 

Δηλαδή θεωρείτε προνόμιο το να μην πληρώνεις επιπλέον για κάτι το οποίο θα το πάρεις από το μαγαζί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...