Προς το περιεχόμενο

amazon.com και τελωνείο


zarzonis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μολις με πηραν τηλ απο το τελωνείο. Με ρωτησαν αν το δεμα ειναι κατι το οποιο μου εχουν χαρίσει ή το εχω αγοράσει. Ειπα οτι το εχω αγοράσει. Δεν ξερω αν εκανα καλα, αλλα αν ελεγα οτι δεν τοαγορασα θα μπορουσαν ευκολα να το διαπιστωσουν απο τα εγγραφα που το συνοδευουν, ετσι δεν ειναι?

Στη συνεχεια μου λεει θα πρεπει να πληρωθουν δασμοι για να εκτελωνιστει! Μα λεω ο πωλητης εχει αναλαβει να πληρωσει ολους τους απαραιτητους δασμους. Τοτε μου λεει θα επικοινωνισουμε μαζι του και θα σε ενημερωσουμε με mail...



Δεν ξέρουμε αν είναι από τρίτο, αφού ο ενδιαφερόμενος έδωσε πολύ λίγα στοιχεία και δεν έχει εμφανιστεί από χθες το βράδυ, για να δώσει συμπληρωματικά.

Ναι, το δεμα εχει σταλει απο Αμερικανικη εταιρεία, μεσω του amazon.uk

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 99
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δώσε περισσότερα στοιχεία της αγοράς (ποια συσκευή, Amazon ή τρίτος, εάν πλήρωσες import fees κλπ), έστω με πμ αλλά γρήγορα, για να βοηθήσουμε, όσο μπορούμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η συσκευη ειναι αυτη: http://www.amazon.co.uk/gp/product/B009F1T2CM/ref=oh_details_o00_s00_i00

με επιπλέον

Postage & Packing:

£10.00

και οπως ξαναειπα η εταιρεια με ενημερωσε οτι καλυπτει ολα τα εξοδα τελωνείου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εταιρεία εδρεύει στην Αγγλία (Λονδίνο), είναι γραμμένη στο αγγλικό σύστημα για ΦΠΑ και επομένως δεν τίθεται θέμα δασμών αλλά, ενδεχομένως, ΦΠΑ, εάν δεν σου κράτησε το σύστημα το 23% αντί του 20% που έχει η Αγγλία.

 

Σε ότι αφορά στο τηλεφώνημα, νομίζω ότι έπρεπε να τους πεις ότι το δέμα έρχεται από Αγγλία και όχι ότι ο πωλητής ανέλαβε το θέμα των δασμών.

Είσαι βέβαιος ότι σου τηλεφώνησαν από το τελωνείο και όχι από εταιρεία courier; Μπορείς να το ελέγξεις από τον αρθμό τηλεφώνου που σε πήραν;

 

Οι 10 λίρες που αναφέρεις είναι για παράδση στην Αγγλία και όχι για αποστολή στην Ελλάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήρα πίσω το τηλ που με καλεσαν. με ειχε καλεσει η fedex. τους ειπα οτι το δεμα ερχεται απο Αγγλία, και μου απάντησαν οτι το δεμα εχει ερθει απο Αμερική. και οντως και στο tracking φαινεται οτι εχει σταλει απο Αμερική.

Μου ειπαν οτι μεχρι το μεσημερι θα με ενημερωσουν για το τι δασμοι θα υπολογιστουν για να πληρωθουν. οταν ειπα οτι εχει δεσμευτει οτι θα τους καλυψει ο πωλητης, μου ειπαν οτι θα πρεπει να επικοινωνησω μαζι του για να αποδεχθει την χρεωση... ελπιζω οτι ολο αυτο ειναι μες στη διαδικασια που εχει προβλεψει ο πωλητης, διαφορετικα θα το επιστρεψω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τα λεγόμενα προκύπτει ότι δεν πλήρωσες import fees και γιαυτό η Fedex υπολογίζει έξοδα και δασμό και φοβάμαι ότι το σύνολο θα είναι δυσανάλογα υψηλό.

 

Αμέσως μόλις σε ενημερώσουν, πρέπει να ενημερώσεις τον πωλητή, ελπίζοντας ότι θα αναλάβει τις υποχρεώσεις του, όπως σου έγραψε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο την εμπειρία σου, αν κατι δεν παει καλα, θα ειναι ευκολη η επιστροφή του πακετου και η επιστροφη του ποσου?



Επίσης οι 10 λίρες ειναι τα μεταφορικα για αποστολη στην Ελλάδα , συμφωνα με τους πίνακες http://www.amazon.co.uk/gp/aag/details/ref=aag_m_fb?ie=UTF8&asin=&isAmazonFulfilled=0&isCBA=&marketplaceID=A1F83G8C2ARO7P&seller=A3NN6Y711IIOAR

Αναφερει ξεκαθαρα ομως οτι για αποστολες εντος Ευρώπης, δεν υπαρχουν τελωνειακοι δασμοι, οπως και ξέρουμε...



Ακομη διαβασα σε feedback αγοραστη οτι η εταιρεια τον αποζημίωσε (refund) για import taxes που χρειαστηκε να πληρωσει εξαιτίας της χώρας του, οποτε βλέπουμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θέλω να σε απογοητεύσω, αλλά νομίζω πως όχι.

Εξαρτάται, βεβαια, πως θα αντιδράσει με το ποσόν που θα του πεις και, για να τα λέμε ξεκάθαρα, δεν μπορώ να καταλάβω πως θα αναλάμβανε τα έξοδα, εάν δεν τα έχει προκαταβάλλει, ώστε να διεκπεραιώσει η Fedex το θέμα του εκτελωνισμού.

 

Επίσης, πως θα επικοινωνήσει αυτός με τη Fedex τώρα, ώστε να προχωρήσει η διεκπεραίωση; Γιαυτό, άλλωστε σου είπαν να επικοινωνήσεις εσύ με τον πωλητή.

 

Νομίζω ότι πρέπει να πας στο αεροδρόμιο, το ταχύτερο δυνατόν, εάν είσαι στην Αθήνα φυσικά, γιατί φοβάμαι ότι, αφού δεν τηρήθηκε η διαδικασία καταβολήςς import fees, ώστε να είσαι καλυμμένος, αυτοί θα θεωρήσουν ότι έχουν να κάνουν με ιδιώτη που δεν γνωρίζει και θα φουσκώσουν τα έξοδα όσο μπορούν. Πρέπει να τους πεις ότι θα κάνεις εσύ τον εκτελωνισμό, σύμφωνα με τις οδηγίες και το link που θα βρεις σ΄αυτό το θέμα. Ενδεχομένως, να σου προτείνουν 50% έκπτωση, όπως και στην περίπτωση αυτή, αν και περιμένουμε αποτελέσματα σήμερα από την αντίστοιχη εξέλιξη της υπόθεσης αυτής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν δεις τα feedback του προιόντος είναι ολα θετικα και σε αρκετα περιγραφεται η ιδια κατασταση, δλδ να ζητουνται απο τον αγοραστη δασμοι επειδη το προιον ερχεται απο Αμερική, και στη συνεχεια να επικοινωνει ο πωλητης με τη fedex, και να το τακτοποιει,λεγοντας οτι προκειται για λαθος της fedex. στο FedEx form. Ελπιζω οτι κατι παρομοιο συμβαινει κ εδω.

Να παω εγω ο ιδιος ειναι αδύνατο, βρισκομαι Κέρκυρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Επίσης οι 10 λίρες ειναι τα μεταφορικα για αποστολη στην Ελλάδα , συμφωνα με τους πίνακες http://www.amazon.co.uk/gp/aag/details/ref=aag_m_fb?ie=UTF8&asin=&isAmazonFulfilled=0&isCBA=&marketplaceID=A1F83G8C2ARO7P&seller=A3NN6Y711IIOAR

Αναφερει ξεκαθαρα ομως οτι για αποστολες εντος Ευρώπης, δεν υπαρχουν τελωνειακοι δασμοι, οπως και ξέρουμε...

 

Ακομη διαβασα σε feedback αγοραστη οτι η εταιρεια τον αποζημίωσε (refund) για import taxes που χρειαστηκε να πληρωσει εξαιτίας της χώρας του, οποτε βλέπουμε...

 

Μακάρι να εξελιχθεί το θέμα χωρίς καμία επιβάρυνση εκ μέρους σου.

Αυτό θα είναι το τέλειο, αλλά καλό είναι να είσαι ενημερωμένος και προετοιμασμένος γιατί οι εταιρείες courier έχουν μάθει να εκμεταλλεύονται αυτές τις περιπτώσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Με την μετατροπή του συναλλάγματος στις αγορές από amazon τι ακριβώς ισχύει;

 

Απενεργοποίησα τον convertor του amazon γιατί χρέωνε αρκετά και επέλεξα αγορά σε δολάρια και όχι σε ευρώ. 

Πάλι όμως η χρεώση στην κάρτα μου ήταν αρκετά μεγαλύτερη από αυτή που βλέπω στα διάφορα sites (π.χ http://www.xe.com/).

 

Η αγορά μου κόστιζε 47,42$  και αντί για 34,75 ευρώ μου έβγαζε 35,95 δηλαδή σημαντική διαφορά (3 και κάτι % πάνω). 

 

Αυτό ανεξάρτητα από το κόστος μετατροπής της τράπεζας. Αυτή άλλωστε χρεώνεται χωριστά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν αγοράζουμε σε συνάλλαγμα, η μετατροπή δεν γίνεται με τις τραπεζικές ισοτιμίες αλλά με εκείνες των Visa/MasterCard που είναι μεγαλύτερες από τις προηγούμενες και οπωσδήποτε σε βάρος του αγοραστή αφού και αυτοί οι διεθνείς οργανισμοί κερδίζουν.

 

Η καλλίτερη λύση είναι α) να πληρώνουμε στο νόμισμα της χώρας που αγοράζουμε και β) να επιλέξουμε την κάρτα (πιστωτική-χρεωστική-προπληρωμένη) που έχει τις λιγότερες χρεώσεις για έξοδα συναλλάγματος (προμήθεια).

 

Πληροφορίες για το θέμα αυτό θα βρεις στον οδηγό "Αγορές από το εξωτερικό" που έχω αναρτήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακάρι να εξελιχθεί το θέμα χωρίς καμία επιβάρυνση εκ μέρους σου.

Αυτό θα είναι το τέλειο, αλλά καλό είναι να είσαι ενημερωμένος και προετοιμασμένος γιατί οι εταιρείες courier έχουν μάθει να εκμεταλλεύονται αυτές τις περιπτώσεις.

Τελικά όλα πήγαν καλά, η fedex ενημέρωσε τον αποστολέα για τα έξοδα εκτελωνισμού, ο αποστολέας τα κάλυψε, και το δεμα μου παραδόθηκε ακριβώς την πρωτη μερα του εκτιμώμενου διαστήματος παράδοσης, χωρις καμια δικη μου επιβάρυνση. Βασικα οταν εχεις να κανεις με μεγαλες εταιριες, νομιζω τα πραγματα ειναι πιο αξιόπιστα. Πάντως μεγαλη σημασία να δινουμε στο feedback του πωλητή, ισως τη μεγαλυτερη.

Ευχαριστώ φίλε makfil για την βοήθεια και το ενδιαφέρον! B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά όλα πήγαν καλά, η fedex ενημέρωσε τον αποστολέα για τα έξοδα εκτελωνισμού, ο αποστολέας τα κάλυψε, και το δεμα μου παραδόθηκε ακριβώς την πρωτη μερα του εκτιμώμενου διαστήματος παράδοσης, χωρις καμια δικη μου επιβάρυνση. Βασικα οταν εχεις να κανεις με μεγαλες εταιριες, νομιζω τα πραγματα ειναι πιο αξιόπιστα. Πάντως μεγαλη σημασία να δινουμε στο feedback του πωλητή, ισως τη μεγαλυτερη.

Ευχαριστώ φίλε makfil για την βοήθεια και το ενδιαφέρον! B)

 

Αυτή, τελικά, αποδεικνύεται η καλλίτερη λύση για τις αγορές μας από Αμερική.

Χαίρομαι, πραγματικά, που η υπ΄θεση εξελίχθηκε με τον καλλίτερο τρόπο για σένα.

 

Είναι πολύ σημαντικό το ότι καταθέτουμε την εμπειρία μας πάνω στα θέματα αυτά, αλλά και γενικότερα, ώστε να βοηθηθούν και οι επόμενοι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν αγοράζουμε σε συνάλλαγμα, η μετατροπή δεν γίνεται με τις τραπεζικές ισοτιμίες αλλά με εκείνες των Visa/MasterCard που είναι μεγαλύτερες από τις προηγούμενες και οπωσδήποτε σε βάρος του αγοραστή αφού και αυτοί οι διεθνείς οργανισμοί κερδίζουν.

 

Η καλλίτερη λύση είναι α) να πληρώνουμε στο νόμισμα της χώρας που αγοράζουμε και β) να επιλέξουμε την κάρτα (πιστωτική-χρεωστική-προπληρωμένη) που έχει τις λιγότερες χρεώσεις για έξοδα συναλλάγματος (προμήθεια).

 

Δηλαδή πληρώνω την τρέχουσα ισοτιμία της visa + το κόστος μετατροπής από την εκάστοτε τράπεζα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...