Προς το περιεχόμενο

Αγορές από χώρες εκτός Ε.Ε. - όριο για να μην πληρώσεις τελωνείο


tempo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αφού ακολούθησες τη διαδικασία της επιστροφής της συσκευής, δεν μπορείς να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων, πριν από την απάντηση του μαγαζιού για την έκβαση της υπόθεσης.

Θα περιμένεις την απάντησή τους και μετά θα δεις πως θα κινηθείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

17 λεπτά πριν, dompred είπε

Το ερώτημά μου ίσως είναι λίγο άσχετο με το νήμα, αλλά δεν βρήκα κάτι πιο σχετικό για να ρωτήσω.

Αγόρασα αρχές Ιανουαρίου Xiaomi κινητό από την ευρωπαϊκή αποθήκη του Honorbuy, ήρθε πολύ γρήγορα και χωρίς πλέον έξοδα όπως και περίμενα. Κατά την χρήση ανακάλυψα πως είχε πρόβλημα με την έξοδο ήχου σε ακουστικά, το οποίο και επιβεβαίωσα μέσα από αναφορές χρηστών σε διάφορα forum. Το support του καταστήματος ήταν αρκετά βοηθητικό και μετά από την πρότασή τους factory reset που δεν διόρθωσε το θέμα (λογικό μιας και είναι λόγω hardware) μου είπαν να το επιστρέψω για επισκευή, όπως και έκανα. Μετά από 22 μέρες στην μεταφορά, χθες είδα ότι παρέλαβαν, οπότε θα έχει μερικές μέρες ακόμα για επισκευή και επιστροφή.

Το ερώτημά μου είναι το εξής, είναι δυνατόν να ζητήσω τα χρήματά μου πίσω από την στιγμή που τους έστειλα την συσκευή και με την λογική πως αγόρασα μια συσκευή που δεν καλύπτει τις προδιαγραφές με τις οποίες την αγόρασα; (σημείωση πως η Xiaomi διαφημίζει την συγκεκριμένη με σύστημα για κορυφαία ποιότητα ήχου, υπόσχεση που αποτυγχάνει μιας και εμφανίζει στατικό θόρυβο ακόμα και με τα δικά της ακουστικά) Ακόμα και αν το support τους απορρίψει το αίτημά μου για επιστροφή χρημάτων (σε όσα έχουμε πει μέχρι τώρα η πολιτική τους ήταν στείλε μας το κινητό για να το δούμε, παρά τις αναφορές χρηστών πως οφείλεται σε hardware και εμφανίζεται σε όλες τις συσκευές), θα πάρει το μέρος μου το Paypal σε περίπτωση που ανοίξω case;

Το paypal χειρίζεται τετοιες υποθέσεις πολύ πιο επιδερμικά με καραμπινάτες διαφορές. Δεν εμπλέκεται σε "γκρι¨ λεπτομέρειες τεχνικής φύσεως. Αν δηλαδή αγοραζες απο κάπου που έλεγε οτι η συσκευή ειχε 3GB ram και σου έρχονταν συσκευή με 2GB ram, θα σε δικαίωνε σε dt, ακόμα κι αν το λάθος ήταν της κατασκευάστριας εταιρείας και οχι του μεταπωλητη. Σε "ποιοτικά χαρακτηριστικά", δηλαδή πράγματα μή εύκολα "μετρήσιμα" δεν λαμβάνει θέση

Απο εκει και πέρα, μπορείς να πιέσεις για επιστροφή χρημάτων, ελπιζοντας οτι το κατάστημα θα εχει σοβαρό after sales και σοβαρή οικονομική σχέση με την xiaomi.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, vicky_g είπε

Ενημέρωση από banggood - Όλα καλά!

Παραγγελία κινητόυ 12/04 αξίας 125 ευρώ σύνολο με μεταφορικά και ασφάλεια (με Priority Direct Mail). Δεν ξέρω αν κάνει διαφορά, επέλεξα να αφαιρεθεί το λογότυπο του Banggood.

Παραλαβή κινητόυ 24/04 (το παρέδωσε ο διανομέας των ΕΛΤΑ), χωρίς περαιτέρω χρεώσεις.

Tracking no LX.....NL το οποίο εμφανίστηκε στα ΕΛΤΑ μία εβδομάδα μετά την παραγγελία.

Ημερομηνία & Ώρα Περιοχή Κατάσταση
24/4/2018, 11:59:29 Κ.Μ.Δ. ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΕ
24/4/2018, 08:49:39 Κ.Μ.Δ. ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΠΡΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
24/4/2018, 06:12:49 Κ.Μ.Δ. ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΑΦΙΞΗ ΣΕ
24/4/2018, 04:55:05 Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΦΟΡΤΩΣΗ ΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ (--> Κ.Μ.Δ. ΓΛΥΦΑΔΑΣ)
24/4/2018, 00:30:10 Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΣΤΑΘΜΟ ΕΞΑΓΩΓΗΣ (--> Κ.Μ.Δ. ΓΛΥΦΑΔΑΣ)
23/4/2018, 22:00:00 Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΑΦΙΞΗ ΣΕ
23/4/2018, 13:14:50 Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ
23/4/2018, 08:34:47 Κ.Α.Τ. ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΣΤΑΘΜΟ ΕΞΑΓΩΓΗΣ (--> Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ)
23/4/2018, 05:31:53 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΆΦΙΞΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ
18/4/2018, 12:53:00 ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

Ελπίζω και το 2ο που παρήγγειλα να έχει την ίδια πορεία (όταν με το καλό βγει από preorder).

A μισό. Τώρα το είδα. Ξεκίνησε από την Ολλανδία. Οπότε ναι δεν έχει τελωνείο.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/24/2018 στις 4:09 ΠΜ, isay είπε

Ο,τι ισχύει με όλα τα ασιατικά πακέτα. Πάνω κατω 1,5-2 μήνες αναλογα με την περιοδο

 

για να δουμε , το tracking δειχνει οτι εφυγε απο σιγκαπουρη 21/4 κ εφτασε εδω 23 , να δουμε ποσο θα κανει μεχρι να φυγει απο αεροδρομιο/τελωνειο(αν μπει)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, Oulianov είπε
 
Ημερομηνία & Ώρα Περιοχή Κατάσταση
24/4/2018, 06:51:05 Κ.Μ.Δ. ΑΘΗΝΑΣ 11 ΑΦΙΞΗ ΣΕ
24/4/2018, 06:41:59 Κ.Μ.Δ. ΑΘΗΝΑΣ 11 ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ
24/4/2018, 05:17:25 Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΦΟΡΤΩΣΗ ΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ (--> Κ.Μ.Δ. ΑΘΗΝΑΣ 11)
23/4/2018, 16:27:55 Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΣΤΑΘΜΟ ΕΞΑΓΩΓΗΣ (--> Κ.Μ.Δ. ΑΘΗΝΑΣ 11)
23/4/2018, 14:27:55 Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΑΦΙΞΗ ΣΕ
22/4/2018, 12:11:28 Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ
22/4/2018, 08:36:35 Κ.Α.Τ. ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΣΤΑΘΜΟ ΕΞΑΓΩΓΗΣ (--> Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ)
22/4/2018, 05:00:28 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΆΦΙΞΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ
13/4/2018, 17:16:00 ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

Ενα drone που πηρα απο Κίνα με priority line (gearbest) ,δεν πέρασε τελωνείο δεν ξερω αμα ομως αυτο συμβαινει παντα με priority line , διαβασα οτι γενικά ισχύει (για τον φιλο Coolerman πιο πάνω) . Ακομα δεν εχει ερθει , λογικα το περιμένω αυριο. Μια ερώτηση , τα σχετικά μεγάλα πακέτα ( συστημένα πάντα , μετριο drone σε μεγεθος αλλά οχι μικρό) τα φέρνει ο ταχυδρόμος στο σπίτι οπως τα μικρά ή θα αφήσει ειδοποιητηριο;

Δεν έχω λάβει σαφή απάντηση απο το gearbest(για το ότι περνάει "αέρας" χωρίς τελωνεία κλπ)..και ούτε πρόκειται να δώσουν.Κορόνα -γράμματα δεν το παίζω.

 σε ευχαριστώ για την απαντηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, coolerman είπε

Δεν έχω λάβει σαφή απάντηση απο το gearbest(για το ότι περνάει "αέρας" χωρίς τελωνεία κλπ)..και ούτε πρόκειται να δώσουν.Κορόνα -γράμματα δεν το παίζω.

 σε ευχαριστώ για την απαντηση

Κοίτα άμα το εχουν το κινητό σε ευρωπαική αποθήκη. Νομιζω οτι στο priority line δεν φαινεται σαν χωρα αποστολής η κίνα αλλά πχ η Ολλανδία . Θα σε γελάσω ομως ειναι η πρώτη φορά που παραγγέλνω με αυτόν τον τρόπο.https://www.pcsteps.gr/85848-κινέζικα-κινητά-tablet-gadget-αγορά-από-κίνα/ ριξε μια ματιά εδώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, Oulianov είπε

Κοίτα άμα το εχουν το κινητό σε ευρωπαική αποθήκη. Νομιζω οτι στο priority line δεν φαινεται σαν χωρα αποστολής η κίνα αλλά πχ η Ολλανδία . Θα σε γελάσω ομως ειναι η πρώτη φορά που παραγγέλνω με αυτόν τον τρόπο.https://www.pcsteps.gr/85848-κινέζικα-κινητά-tablet-gadget-αγορά-από-κίνα/ ριξε μια ματιά εδώ

Καλύτερα να μην εμπιστευθείς το pcsteps μιας και έχει καταντήσει παραμάγαζο του gearbest οπότε μην δώσεις βάση σε αυτά που σου λένε. Καλύτερα ψάξε κανέναν youtuber όπως τον Σωτήρη (unboxing specialist) και βέβαια μακριά από Mikeus κλπ.

Επεξ/σία από GeorgeAl92
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να μοιραστώ κι εγώ την ιστορία μου εδώ.

 

κάτοχος μερικών ubiquiti uap κεραιών wifi και αφού κάηκε ενα εξ αυτών λόγω bug που η εταιρία γνώριζε, ξεκίνησα κι εγώ τη διαδικασία RMA. 

Μου έστειλαν το νέο γρήγορα από κίνα μέσω UPS.

Στο email της αποστολής μου γράφουν τα παρακάτω:

Αναφορά σε κείμενο

It’s stated in the warranty term the receiver will be shouldering duty and tax for shipments from and to Ubiquiti.

However, we’d recommend you to declare your shipment as Warranty shipment if it’s eligible for duty reduction. To do this, we have notation on the invoice stating this shipment is Warranty shipment and no commercial value.

 

Μου τηλεφώνησαν λοιπόν από UPS και με ενημέρωσαν ότι πρέπει να πληρώσω ~118€ για να το παραλάβω. Παρόλο που τους είπα ότι είναι συσκευή από RMA σε εγγύηση. Αυτή ανένδοτη μου είπε ότι  μπήκε στο τελωνείο, είδαν εμπορική αξία 80$ και έτσι το χρεώνουν και ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα παρά να ζητήσουν ο αποστολέας να καλύψει την χρέωση.

 

Τι προτείνετε να κάνω σε αυτή τη περίπτωση;

 

 

Επεξ/σία από vaios_lar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συνεννοηθείς με το μαγαζί για την εξέλιξη του θέματος και θα ζητήσεις να δεχτούν την επιστροφή του και να σου επιστρέψουν τα χρήματα ή να το στείλουν με άλλη μεταφορική.

Αυτό δεν σημαίνει ότι θα γλυτώσεις το τελωνείο ακόμη και με ΕΛΤΑ να έρθει αλλά δεν θα είναι courier που χρεώνει ότι θέλει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, makfil είπε

Θα συνεννοηθείς με το μαγαζί για την εξέλιξη του θέματος και θα ζητήσεις να δεχτούν την επιστροφή του και να σου επιστρέψουν τα χρήματα ή να το στείλουν με άλλη μεταφορική.

Αυτό δεν σημαίνει ότι θα γλυτώσεις το τελωνείο ακόμη και με ΕΛΤΑ να έρθει αλλά δεν θα είναι courier που χρεώνει ότι θέλει.

Δεν είναι απλά ένα μαγαζί.

Είναι η εταιρία Ubiquiti με βάση τις Ηνωμένες Πολιτείες. Μου έστειλε την κεραία απευθείας από το εργοστάσιό της στην Κίνα.

Το αστείο είναι ότι καινούρια η κεραία στην Ελλάδα κάνει 100€

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαιρετε παιδια,

Θελω να αγορασω το λαπτοπ  Xiaomi Mi Notebook Pro απο το Gearbest.com και στο Warehouse Options  εχει μονο China και Hong Kong. Επιλεγω Hong Kong μιας και ειναι το μονο που εχει Priority Line EU express, συγκεκριμενα: 

Capture.PNG.2952c2df6541e951342b1515d4032694.PNG

Ξερω γενικα οτι το EU Express ειναι ο ενδεδειγμενος τροπος για να αποφυγουμε τελωνεια και ιστοριες, εχω ξαναπαρει αλλωστε με αυτον τον τροπο, απλως θελω να ρωτησω αν υπαρχει θεμα που ερχεται απο Hong Kong αντι για Κινα, μιας και δεν το χω ξανα ακουσει. Ευχαριστω.

 

 

Επεξ/σία από Avogadro
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...