Προς το περιεχόμενο
Greygore

Don't Starve

Προτεινόμενες αναρτήσεις

post-143955-0-66037800-1359656996_thumb.png

 

Τίτλος: Don't Starve

Εταιρία Ανάπτυξης: Klei Entertainment

Status: Closed Beta (Απαιτεί pre-order)

Κυκλοφορία: Late March 2013

 

Απο την Klei Entertainment, δημιουργούς της σειράς Shank καθώς και του Mark of the Ninja, αναμένεται η κυκλοφορία του νέου τους τίτλου Don't Starve.

 

Το παιχνίδι αποτελεί μείγμα isometric RPG και Survival με ιδιαίτερο art style, στο οποίο οι παίκτες καλούνται να επιλέξουν μεταξύ έξι χαρακτήρων με διαφορετικές ικανότητες και να επιβιώσουν σε ένα σουρεαλιστικό κόσμο - για αρκετό καιρό ώστε να καταφέρουν να διαφύγουν. Περιλαμβάνεται item crafting system, κύκλος μέρας/νύχτας, καθώς και διάφοροι NPC, φιλικοί ή εχθρικοί.

 

Το Don't Starve βρίσκεται πλέον σε Closed Beta, η οποία είναι ανοιχτή σε όσους κάνουν pre-order το παιχνίδι μέσω Steam ή Klei Entertainment (μέ πληρωμή απο PayPal). Το παιχνίδι ενεργοποιείται μέσω Steam και όλα τα pre-order λαμβάνουν ως δώρο ένα δεύτερο αντίτυπο του παιχνιδιού. Τιμολογείται στα €11,19 μέσω Steam ή $11,99 μέσω του developer site.

 

 

Source.png Πηγή: http://www.dontstarvegame.com/">Klei Entertainment - Don't Starve

Source.png Πηγή: http://store.steampowered.com/app/219740/">Steam Store Page

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε πραγματικό χρόνο είναι; Ρωτάω γιατί στα trailer βλέπω κάτι χαοτικές σκηνές επίθεσης και προβληματίζομαι μήπως "πελαγώνω".

 

Ως αισθητική και ιδέα δείχνει πολύ ενδιαφέρον, πάντως. Και ο δεύτερος κωδικός είναι καλό δέλερ (αν έχεις να τον δώσεις κάπου).

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε πραγματικό χρόνο είναι; Ρωτάω γιατί στα trailer βλέπω κάτι χαοτικές σκηνές επίθεσης και προβληματίζομαι μήπως "πελαγώνω".

 

Ναι, real-time είναι αλλά οι σκηνές στο trailer είναι λίγο "φουσκωμένες" (σε σχέση με τις δικές μου εμπειρίες at least). Οι Pigmen (τα φιλικά NPC στο trailer) συνήθως κάνουν spawn σε ομάδες μεταξύ 1 εως 6 και οι αράχνες κατά κύριο λόγο κινούνται μόνο νύχτα, ενώ την μέρα είναι inactive στις φωλιές τους - στο συγκεκριμένο video φαντάζομαι ο παίκτης έκανε befriend 2-3 χωριά απο Pigmen και "πείραξε" αρκετές φωλιές αραχνών ταυτόχρονα για να υπάρχει τόση κίνηση.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σκέφτομαι, αλλά προτιμώ να έχω μια άνεση χρόνου για να αποφασίζω (ναι, tb, ο γέροντας).

 

Παρόμοια ιδέα (υπό την έννοια του survival) με πιο κλασικό "μεταφυσικό"/ "horror" υπόβαθρο είναι και το Sang Froid, αλλά και πάλι σκαλώνω στον πραγματικό χρόνο (στα βίντεο οι devs δυσκολεύονται σχετικά, που ξέρουν άριστα τους μηχανισμούς).

 

Γενικά, μου αρέσει πάρα πολύ η ιδέα του survival, αλλά θέλω να βασίζεται πρωτίστως στη σκέψη και όχι στα αντανακλαστικά. Πάντως, το Don't Starve θα το παρακολουθώ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις αρχές πιστεύω η κύρια αιτία θανάτου στο παιχνίδι είναι παραπάνω η άγνοια/απειρία παρά τα τυχόν reaction times - κάτι παρόμοιο με το Minecraft, μια και το παιχνίδι δεν εξηγεί και πολλά - υπάρχει αρκετός πειραματισμός και ψάξιμο.

 

Μεταξύ άλλων, έχω πεθάνει απο σκοτάδι (το βράδυ αν δεν καταφέρεις να φτιάξεις κάποιο light source, γίνεται επίθεση απο "αόρατο" τέρας, a la Grue του Zork), αράχνες (γιατί δεν ήξερα πως το αντικείμενο που κλίκαρα ήταν φωλία), πλοκάμια (πρώτη φορά έβλεπα swamp area, όπου υπάρχουν), Pigmen (γίνονται εχθρικά Were-Pigs κάθε πανσέληνο in-game), πυρκαγιά (γιατί δεν πρόσεξα που έφτιαξα camp fire και πήρε φωτιά όλο το δάσος), Treeguard (treant-like enemy, έχει τυχαίο chance να βγει όταν έχεις κόψει υπερβολικά δέντρα σε μικρό χρονικό διάστημα) και απο Tallbird (ένα είδος τεράστιου πτηνού, του οποίου έκλεψα το αυγό και με "είδε"). Ειρωνικά για τον τίτλο του παιχνιδιού, μέχρι τώρα δεν έχω πεθάνει απο πείνα...

 

Το παιχνίδι όμως θυμίζει δομικά το FTL: Μικρά σε διάρκεια sessions στα οποία προσπαθείς να "μάθεις" το παιχνίδι όσο το δυνατόν καλύτερα ώστε την επόμενη φορά  να επιβιώσεις περισσότερες μέρες - και ίσως να καταφέρεις να διαφύγεις.

 

Τέλος, το planning (σκέψη, ως ένα σημείο) παίζει αρκετό ρόλο στο παιχνίδι μια και οι χαρακτήρες (με εξαίρεση του Wolfgang) δεν είναι πολύ "ανθεκτικοί", αναγκάζοντας τον παίκτη να ετοιμάζει παγίδες, φάρμες, και λοιπά σύνεργα για καλύτερη επιβίωση.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προσωπικά το έχω το παιχνίδι από early beta και είναι απίθανο πόσο το εμβαθύνουν με κάθε update. Το θεωρώ διαμαντάκι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια και ο LuxJaja αναφέρει τα updates, παραθέτω το τελευταίο που έγινε (29/01/2013) :) :

 

 

Escaping:

  • You can escape the world by finding... things... and doing... stuff with them. You get to keep your inventory, and you cash-out any XP that you have and unlock characters without dying. This is the first step towards story mode. The world that you escape to is no harder than the first, but this will change soon!

New Research Method:

  • Under the new research method, you unlock access to tiers of recipes by building research machines. You can unlock a specific recipe by building it near an active machine, after which point you can build it anywhere. Your known recipes last as long as you do - they will travel with you to new worlds if you escape, but you will lose them if you die. There are no more research points or grinding. The science machine is now a bit cheaper to make, and the alchemy engine is a bit more expensive.
  • This is a big change, so we’ve made it optional for the time being. When you start a new world, you will get to choose between the new research method or the old one. Your progress in the old method is not available in the new method, but will be there if you switch back. We will be phasing out the old method soon, but wanted to introduce the new one carefully.

New Character:

  • Wickerbottom the librarian can be unlocked with XP. She gets a bonus research tier, because she is so smart.

New Creatures:

  • There are baby beefalo. You can eat them, if you are a terrible person.
  • Disgusting worm mouths are sprinkled throughout new worlds. I dare you to click on one!
  • There is a new, elusive herbivore that you can hunt. He is hard to find, and harder to catch. He drops some unique loot and lots of meat.

New Craftables:

  • You can build three types of defensive walls (straw, wood, and stone). These can be destroyed by monsters, and repaired by you. The AI pathfinding is not done yet but will probably go in the next update, so enjoy confusing the heck out of pigmen while you can.
  • You can make wooden floor tiles and place them like turf.
  • You can make a boomerang and throw it at other creatures. Just be careful when it flies back at you!
  • You can build a pitchfork, which takes over turfing duties from the shovel.
  • You can craft a nice, comfy summer vest.

New Other Stuff:

  • Spider dens produce creep tiles that slow down movement. You can dig them up and place them if you like.
  • Added a better death effect for creatures.
  • Spline-based roads look better, and make you walk faster.

Balance Changes:

  • Every new meat effigy that you create takes a chunk of your max health. It gets returned when you die, or when you destroy the effigy. 
  • Made “monster lasagna” recipe that shows up when you use too much monster meat in the crock pot.
  • Cooked / crocked foods inherit spoiledness from their ingredients (with a small bonus).
  • The “new world gen” is now the default. The old method will soon be deprecated.
  • Added a character quip when hounds are approaching.
  • The tent no longer swaps characters - it is now acts as a super-powerful bedroll that restores all health and hunger.
  • Honey nuggets and honey ham spoil a bit faster.

Misc Bug fixes:

  • Birds don't spawn seeds when flying away if there's already seeds nearby.
  • Teeth trap can be reset with Right-click.
  • Beard fountain doesn’t... fountain.
  • Teenbird and Tallbird aggression fixes.
  • If you die with something in your hand it will drop on the ground instead of disappearing.
  • Fix for missing Pig King in new world generation.
  • Fix for hangs in new world generation.
  • Massive speed up for new world generation.
  • Fixed bird/wilson animation freak-outs on slower machines.
  • Darts and poop won't magically accumulate at the world origin.
  • Berries won't show up in farm plots.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άμα είχα δεύτερο θα στο έδινα σε Snoob αλλά και εμένα ένας φίλος μου το έδωσε. Αν σκεφτείς όμως ότι στην ουσία βγαίνει 6 ευρώ αν το πάρεις μαζί με ένα φίλο αξίζει ακόμα παραπάνω.

 

Γενικά είναι αρκετά όμορφο το παιχνιδάκι, και θα σου έλεγα να μην το φοβηθείς και να το τσιμπήσεις με την μία, στην τελική κάνε trade το 2ο που παίρνεις μαζί για κάποιο άλλο παιχνίδι.

 

Γενικά σε όσους αρέσει ο tim burton να το πάρουν χωρίς δεύτερη σκέψη μόνο και μόνο για το όλο feeling.

 

tip: να παίζετε αντί με το ποντίκι, με τα WASD και το Spacebar(κάνει την ίδια δουλειά με το αριστερό κλικ και δε χρειάζεται να στοχεύεις απλά μαζεύει/κόβει αυτόματα αρκεί να είσαι κοντά)

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια και ρώτησες στο Identify the Screenshot Zeniath ( :P), βρήκα λίγο χρόνο να παίξω με το νέο update, πρόσθεσαν αρκετό πράμα... Μεταξύ άλλων:

 

*Nέο neutral mob (μοιάζει με ελέφαντα κάπως) το οποίο πρέπει να "κυνηγήσεις" ψάχνοντας τις πατημασιές του. Όταν πεθάνει ρίχνει 3-4 meat, καθώς και την προβοσκίδα του - η οποία χρειάζεται για την δημιουργία του νέου attire, "Breezy Vest".

 

*Μπορείς να χτίσεις τοίχους πλέον (με τρία διαφορετικά υλικά, stone/wood/grass), αν και το pathfinding και το collision detection τους είναι λίγο... ύποπτο προς το παρόν (ο χαρακτήρας κολλάει συχνά στις γωνιές των τοίχων και ορισμένα κτήρια δεν μπορούν να τοποθετηθούν πολύ κοντά σε τοίχους). Κατά τα άλλα, είναι χρήσιμοι για να "κόβουν" τα hound attacks που συμβαίνουν κάθε λίγες μέρες.

 

*Μπήκε 6ος χαρακτήρας, η librarian Wickerbottom που παίρνει bonus στο research.

 

*Μιλώντας για research, το όλο σύστημα άλλαξε - πλέον αντί να μαζέυεις Research Points, φτιάχνεις "prototype" για οτιδήποτε είναι locked για να το ξεκλειδώσεις, χρησιμοποιόντας τα materials που ζητάει η συνταγή κανονικά. Δυστυχώς τα unlocked recipes δεν μεταφέρονται σε επόμενα playthroughs όπως γινόταν με το προηγούμενο σύστημα (πιθανόν για να παραμείνουν αναγκαία τα Research/Alchemy machines).

 

*Προστέθηκε κατά κάποιο τρόπο objective στο παιχνίδι - πλέον με κάθε νέο world, δημιουργούνται κάποια items τα οποία ονομάζονται Things (Wooden Thing, Metal Potato Thing, Ring Thing, Crank Thing, Box Thing) τα οποία όταν συνδιαστούν μεταφέρουν τον παίκτη και όλο το inventory του σε νέο world (αλλά όχι τυχόν κτήρια, chests, camp fires κ.τ.λ.). Όταν γίνει αυτό, τα days survived μετατρέπονται σε experience (όπως γίνεται όταν πεθάνει ο χαρακτήρας) και μηδενίζονται - στην ουσία ξεκινάει νέο game με πλεονέκτημα ότι items μπορείς να κουβαλήσεις απο το προηγούμενο.

 

*Υπάρχει νέο turf tile, ιστός αράχνης, το οποίο δημιουργείται γύρω απο spider nests. Αυτό μπορεί να αφαιρεθεί και να τοποθετηθεί όπως τα υπόλοιπα tiles - κάνει slow οτιδήποτε περπατήσει πάνω του, κάνοντας το χρήσιμο για στήσιμο παγίδων και κυνήγι με ranged weapons.

 

*Τέλος, το φτυάρι πλέον δεν μπορεί να αφαιρέσει turf tiles, μια και υπάρχει νέο rake tool που κάνει αυτή τη δουλειά.

Επεξ/σία από Greygore

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε ναί, είναι λίγο πιο... personal και λεπτομερή όμως, μια και είχα ευκαιρία να δω απο πρώτο χέρι τις αλλαγές είπα να γράψω μερικές λεπτομέρειες παραπάνω (κυρίως για το νέο neutral mob - ονόματι Koalefant για καποιο λόγο - και τις ονομασίες των Things που χρησιμοποιείς για escape) :P

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Bίντεο με το νέο υλικό που προστίθεται στο παιχνίδι με το επόμενο update.

 

 

Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον, ένα demo θα ήταν ό,τι πρέπει.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν κατεβάζω, λαίμαι.

 

Ψήνομαι, όμως, με βλέπω να τα στάζω κανονικά οσονούπω, σαν φιγούρα από ταινία του Tim Burton είναι ο κεντρικός χαρακτήρας.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν κατεβάζω, λαίμαι.

 

Ψήνομαι, όμως, με βλέπω να τα στάζω κανονικά οσονούπω, σαν φιγούρα από ταινία του Tim Burton είναι ο κεντρικός χαρακτήρας.

Άμα ενδιαφέρεσαι μπορούμε να το πάρουμε συνεταιρικά!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.