Προς το περιεχόμενο

Interstellar (2014) Christopher Nolan


NoisePollution

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 Copy paste από άλλο thread για τους ιστορικούς του μέλλοντος πάντα!

 

 

Το είδα χθες.

Νομίζω πως είμαστε τυχεροί που υπάρχουν σκηνοθέτες σαν τον Νόλαν.

Πολύ προσεγμένο εγχείρημα, 3ωρο αμείωτο ενδιαφέρον, καταπληκτική σκηνοθεσία, όχι μόνο στα eye candy διαστημικά σκηνικά, αλλά και στην κλειστοφοβική ατμόσφαιρα, δεν ξέρω τι να γράψω για να μη σποϊλεριάσω..

 

Η ταινία θα είχε φόντα για δεκαράκι αν δεν έπεφτε σε μερικές σεναριακές παγίδες,

ειδικά προς το τέλος μας το ψόφησε για να χωρέσει  και λίγα μπουρδοσυμπεράσματα επιπέδου Κοέλιο "η αγάπη my ass και η αυτοθυσία my butt" κλπ ..

 

 

Δεν έλειψαν και ορισμένες αμερικανιές, μετρημένες ευτυχώς.

 

 

Κακώς πολλοί την συγκρίνουν με την οδύσσεια του διαστήματος πάντως.

Δυστυχώς το Interstellar, παρόλο που πρόκειται για μία εξαιρετική ταινία, θέλει πάρα πολλά ψωμιά ακόμη για να χαρακτηριστεί ταινία σταθμός στην ιστορία του κινηματογράφου.

Φοβάμαι πως σε 20 χρόνια δεν θα την θυμάται κανείς.

 

 

8/10, αυστηρό επειδή είχε πολύ fuckin' potencial και το έφτυσε για να εκβιάσει λίγο παραπάνω συναίσθημα, ντόρο και απήχηση σε πιο ευρύ κοινό.

 

 

Είναι ακριβώς το ίδιο σίγουρα? Μη μας βάζεις να τσεκάρουμε τώρα...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μου άρεσε που στο διάστημα δεν είχε ήχους.

 

 

Oh, the horror!

 

Είναι πραγματικά φρίκη, ωστόσο εμένα μου άρεσε που το σεβάστηκαν. Εδώ σεβάστηκαν άλλα κι άλλα αν δεν σεβόντουσαν αυτό θα τους έπαιρναν με τις πέτρες :P

 

Όσοι είχατε παράπονο από τους χαμηλούς διαλόγους που το είδατε;

 

Εγώ και η παρέα μου (που δεν είχαμε παράπονο) το είδαμε στο (ένα) σινεμά "Ορφέα" που έχουμε στην Κέρκυρα. 

 

Ωστόσο στις σκηνές σιγής υπήρχε ένα άκρως ένοχλητικό buzz το οποίο όμως δεν οφείλονταν στο sound design της ταινίας αλλά στην κακή καλωδίωση των ηχείων :/

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σας παραθέτω μία παρατήρηση που έκανα στην μουσική της ταινίας να μου πείτε και εσείς την γνώμη σας :)

 

Αυτό που παρατήρησα λοιπόν είναι ότι όταν ακούγαμε την μουσική που θύμιζε τον χτύπο του ρολογιού ο ρυθμός ήταν στα 60bpm. Έβγαλα το ρολόι μου στον κινηματογράφο και το μέτρησα, μου φάνηκε just.

 

 

Αυτό συνεχίστηκε και στην υπόλοιπη ταινία ο ρυθμός ήταν στα 60bpm όσο δηλαδή ένα Γήινο δευτερόλεπτο. Λέω Γήινο γιατί όπως αναφέρθηκε και πολλές φορές στην ταινία και για όσους ασχολούνται λίγο με αστρονομία-φυσική, η Θεωρία της Σχετικότητας του Άινσταϊν η οποία λέει ότι η βαρύτητα καμπυλώνει τον χρόνο (με πολύ απλά λόγια). Άρα αλλιώς μετράει ο χρόνος στην Γη αλλιώς σε ένα σύστημα με μεγαλύτερη, μικρότερη βαρύτητα. Το δευτερόλεπτο δηλαδή διαρκεί διαφορετικό χρόνο εδώ απ' ότι π.χ. στον Κρόνο. Στην ταινία ακουγόταν συνέχεια το τέμπο των 60bpm (του Γήινου δευτερολέπτου) και το συνδύασα ως μία ανάμνηση της Γης στην ταινία, όταν ο πρωταγωνιστής και η ομάδα βρίσκονταν σε άλλα πλανητικά και μη συστήματα με άλλη βαρύτητα άρα και με άλλη εμπειρία του χρόνου. Αν και τα δευτερόλεπτα σε εκείνα τα συστήματα ήταν μικρότερα-μεγαλύτερα στην μουσική εξακολουθούσαν σταθερά τα 60 Γήινα bpm.

 

 

Αυτό όμως άλλαξε την στιγμή που ο πρωταγωνιστής μπήκε στον 5-διάστατο χώρο. Εκεί το τέμπο αλλοιώθηκε. Προσωπικά το προσδίδω στο ότι εκεί στις 5 διαστάσεις το δευτερόλεπτο μας ήταν αδιάφορο, δεν είχε σημασία και ίσως γι αυτό και η αλλαγή του τέμπο. Και ήταν και δεν ήταν στην Γη εκείνη τη στιγμή άρα δεν μας ένοιαζε σε πιο χωροχρονικό συνεχές βρίσκονταν.

 

 

Μπορεί βέβαια να το υπερ-αναλύω, να 'ναι όλα αυτά στο μυαλό μου, αλλά μιας και είναι το αντικείμενο που σπουδάζω προσπαθώ πάντα να μπω στο μυαλό του συνθέτη και να καταλάβω πώς σκέφτεται...

 

 

Εσείς τι γνώμη έχετε για αυτό; Πιστεύετε ότι θα μπρούσε να κρύβεται κάτι τέτοιο πίσω από την σύνδεση της ιστορίας και της μουσικής ή λέτε να 'ναι τελείως τυχαίο;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι πραγματικά φρίκη, ωστόσο εμένα μου άρεσε που το σεβάστηκαν. Εδώ σεβάστηκαν άλλα κι άλλα αν δεν σεβόντουσαν αυτό θα τους έπαιρναν με τις πέτρες :P

 

 

Εγώ και η παρέα μου (που δεν είχαμε παράπονο) το είδαμε στο (ένα) σινεμά "Ορφέα" που έχουμε στην Κέρκυρα. 

 

Ωστόσο στις σκηνές σιγής υπήρχε ένα άκρως ένοχλητικό buzz το οποίο όμως δεν οφείλονταν στο sound design της ταινίας αλλά στην κακή καλωδίωση των ηχείων :/

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σας παραθέτω μία παρατήρηση που έκανα στην μουσική της ταινίας να μου πείτε και εσείς την γνώμη σας :)

 

Αυτό που παρατήρησα λοιπόν είναι ότι όταν ακούγαμε την μουσική που θύμιζε τον χτύπο του ρολογιού ο ρυθμός ήταν στα 60bpm. Έβγαλα το ρολόι μου στον κινηματογράφο και το μέτρησα, μου φάνηκε just.

 

 

Αυτό συνεχίστηκε και στην υπόλοιπη ταινία ο ρυθμός ήταν στα 60bpm όσο δηλαδή ένα Γήινο δευτερόλεπτο. Λέω Γήινο γιατί όπως αναφέρθηκε και πολλές φορές στην ταινία και για όσους ασχολούνται λίγο με αστρονομία-φυσική, η Θεωρία της Σχετικότητας του Άινσταϊν η οποία λέει ότι η βαρύτητα καμπυλώνει τον χρόνο (με πολύ απλά λόγια). Άρα αλλιώς μετράει ο χρόνος στην Γη αλλιώς σε ένα σύστημα με μεγαλύτερη, μικρότερη βαρύτητα. Το δευτερόλεπτο δηλαδή διαρκεί διαφορετικό χρόνο εδώ απ' ότι π.χ. στον Κρόνο. Στην ταινία ακουγόταν συνέχεια το τέμπο των 60bpm (του Γήινου δευτερολέπτου) και το συνδύασα ως μία ανάμνηση της Γης στην ταινία, όταν ο πρωταγωνιστής και η ομάδα βρίσκονταν σε άλλα πλανητικά και μη συστήματα με άλλη βαρύτητα άρα και με άλλη εμπειρία του χρόνου. Αν και τα δευτερόλεπτα σε εκείνα τα συστήματα ήταν μικρότερα-μεγαλύτερα στην μουσική εξακολουθούσαν σταθερά τα 60 Γήινα bpm.

 

 

Αυτό όμως άλλαξε την στιγμή που ο πρωταγωνιστής μπήκε στον 5-διάστατο χώρο. Εκεί το τέμπο αλλοιώθηκε. Προσωπικά το προσδίδω στο ότι εκεί στις 5 διαστάσεις το δευτερόλεπτο μας ήταν αδιάφορο, δεν είχε σημασία και ίσως γι αυτό και η αλλαγή του τέμπο. Και ήταν και δεν ήταν στην Γη εκείνη τη στιγμή άρα δεν μας ένοιαζε σε πιο χωροχρονικό συνεχές βρίσκονταν.

 

 

Μπορεί βέβαια να το υπερ-αναλύω, να 'ναι όλα αυτά στο μυαλό μου, αλλά μιας και είναι το αντικείμενο που σπουδάζω προσπαθώ πάντα να μπω στο μυαλό του συνθέτη και να καταλάβω πώς σκέφτεται...

 

 

Εσείς τι γνώμη έχετε για αυτό; Πιστεύετε ότι θα μπρούσε να κρύβεται κάτι τέτοιο πίσω από την σύνδεση της ιστορίας και της μουσικής ή λέτε να 'ναι τελείως τυχαίο;

 

Θα το παρατηρήσω την επόμενη φορά που θα πάω. Μάλλον δεν είναι τυχαίο αφού και στο Inception το soundtrack ήταν συμπτυγμένο το Non, Je ne regrette rien που ακούγεται και στην ταινία.

 

Link.png Site:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με βαριά καρδιά του έβαλα ένα 7/10 στο imdb. Άφησα 2 μέρες γιατί ήμουν "εν βρασμώ ψυχής", που λέει και ο άλλος! :-D Δε θα τη ξαναδώ σινεμά, θα περιμένω να τη δω σε 1080p σπίτι. Αν υποψιαστώ ότι στην κακή ακουστική εμπειρία ευθύνεται και η αίθουσα του odeon starcity... :mad:

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με βαριά καρδιά του έβαλα ένα 7/10 στο imdb. Άφησα 2 μέρες γιατί ήμουν "εν βρασμώ ψυχής", που λέει και ο άλλος! :-D Δε θα τη ξαναδώ σινεμά, θα περιμένω να τη δω σε 1080p σπίτι. Αν υποψιαστώ ότι στην κακή ακουστική εμπειρία ευθύνεται και η αίθουσα του odeon starcity... :mad:

 

Το ξαναγράφω οτι δεν είναι τυχαίο που πηγαίνω πλέον μόνο στο Village στο Mall. Το συνειδητοποίησα όταν είδα το Inception στα Sters στον Άγιο Ελευθέριο που έχουν κλείσει τώρα και το είδα μία εβδομάδα μετά στα Village. Πραγματικά η ακουστική ήταν πολύ καλύτερη και έδινε πόντους στην ταινία σε σχέση με την 1η φορά που την είχα δει. 

 

Τώρα στο Village για το Interstellar και σε απλή αίθουσα που πήγα και σε vmax η ακουστική δεν είχε κανένα πρόβλημα και δεν είχα θέμα, ούτε παραπονέθηκαν για κάτι τέτοιο οι φίλοι μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με βαριά καρδιά του έβαλα ένα 7/10 στο imdb. Άφησα 2 μέρες γιατί ήμουν "εν βρασμώ ψυχής", που λέει και ο άλλος! :-D Δε θα τη ξαναδώ σινεμά, θα περιμένω να τη δω σε 1080p σπίτι. Αν υποψιαστώ ότι στην κακή ακουστική εμπειρία ευθύνεται και η αίθουσα του odeon starcity... :mad:

Ετσι οπως το περιεγραψες   σιγουρα ειναι προβλημα της αιθουσας και οχι της ταινιας οχι οτι ειχε και τον καλυτερο ηχο αλλα δεν ηταν ετσι δραματικα  οπως τα  ελεγες .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το λενε και στο εξωτερικο για τον ηχο. Ενταξει, εχει προβλημα, το καταλαβαμε - το ξερουμε. Στοπ. Πιαστε λιγο την προφορα του μακοναχι στο διαστημα (Προς το τελος ηταν πολυ εντονο και γελασα λιγο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικα ειχα δικιο οταν ελεγα πως τα αδερφια Νολαν απλως πεταγαν ιδεες, χωρις να ενδιαφερονται για το πως θα κολλησουν μεταξυ τους ωστε να υπαρχει μια ιστορια που να βγαζει νοημα.

 

Link.png Site: Interstellar Writer Jonathan Nolan Gives Us the Scoop on Deep Spoilers!

 

 

 

Nolan: So the idea with the film was that it was a wormhole that leads us to a place that creates an opportunity for us and then disappears. By the end of Cooper's journey, the wormhole is gone. It's up to us now to undertake the massive journey of spreading out across the face of our galaxy. Brand is still somewhere out there on the far side of the wormhole. The wormhole has disappeared entirely. It's gone.

 

IGN: And he has to try and get to Brand in this little ship?

 

Nolan: That's the idea.

 

 

 

WHAT.THE.HELL?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...