Προς το περιεχόμενο

Seagate SV35 Series 2TB 34.44euro


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

τελικά μου έριξαν και μένα άκυρο..ΑΛΛΑ

λόγο της μεγάλης παραγγελιάς που έκανα όμως μου κάναν μια αντιπρόταση για έκπτωση στο παρακάτω προϊόν στα 56€

http://www.info-world.gr/pegasus/products01/show00.php?code=54239&pcode=SHOW_PROD54239

 

 

τι λέτε αξίζει ο συγκεκριμένος ή είναι ξεστοκάρισμα καιτετοια;

 

Τον ειχα παρει σε προσφορα πριν 2 μηνες απο eshop, 70 ή 80 ευρω(?) Νομιζω 70.

Τελοσπαντων, προς το παρων ειμαι πολυ ικανοποιημενος. Δεν τον εχω βγαλει και καθολου πανω απο το pc. Βεβαια με 2 μηνες χρηση τι μπορεις να πεις :P

Ομως για ενα 50 ευρω ειναι Ο,ΤΙ καλυτερο κατα την γνωμη μου

  • Like 1
  • Απαντ. 183
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Παντως ακομη και αν δεν το θες κατα την γνωμη μου συννενοησου με κανενα παιδι που το εχει αναγκη να τον παρει αυτος εκ μερους σου

Δημοσ.

Η τιμη που σου δινουν ειναι πολυ καλη, μην το σκεφτεσαι, και εγω ψαχνω κατι σε καλη τιμη αυτες τις μερες αλλα δεν εχω συναντησει τιποτα σε αυτη την τιμη.

  • Like 1
Δημοσ.

οκ.αν και δεν εχω εμπιστοσυνη στους σιγκαιη,τον τσιμπησα.τελικα αξιζε το πρηξιμο στο τηλεφωνο. :-D

Δημοσ.

Τώρα άνοιξες όμως "τους ασκούς του Αιόλου" καθώς όλοι οι άλλοι έφαγαν άκυρο". Εκτός και αν είσαι γνωστός πελάτης και γι αυτό και αυτή η συμπεριφορά.

  • Like 1
Δημοσ.

Οκ όλα καλά... Θέλω απλά να ρωτήσω όλοι αυτοί που παράγγειλαν δίσκο με 30 € μέση αξίας 130 € (γνωρίζοντας σίγουρα ότι πρόκειται για λάθος του καταστήματος) και προσπαθώντας απλά να κάνουν σαματά χωρίς ουσιαστικό λόγο, δεν έχουν κάνει ποτέ λάθος αυτοί στην δουλειά τους ή στη ζωή τους και αν έχουν κάνει έστω και μία φορά σε κάτι από όλα αυτά , αναρωτιέμαι έπεσαν όλοι οι άλλοι πάνω τους να τους φάνε με καταγγελίες, κλοτσιές , μπουνιές κλπ? ... Αν όχι εύχομαι στο επόμενο λάθοςνα πέσουν όλοι πάνω τους να τους φάνε...

 

Αυτά τα ολίγα όχι δεν είμαι κατάστημα...δεν έχω σχέση με κατάστημα...βαρέθηκα να βλέπω όλη αυτή την ηλίθια νοοτροπία κάποιων ανθρώπων... Εξαιτίας τους είμαστε σήμερα εδώ και εξαιτίας τους θα παραμείνουμε για τα πολλά επόμενα χρόνια. 

  • Like 1
Δημοσ.

Α. 

 

Οκ όλα καλά... Θέλω απλά να ρωτήσω όλοι αυτοί που παράγγειλαν δίσκο με 30 € μέση αξίας 130 € (γνωρίζοντας σίγουρα ότι πρόκειται για λάθος του καταστήματος) και προσπαθώντας απλά να κάνουν σαματά χωρίς ουσιαστικό λόγο, δεν έχουν κάνει ποτέ λάθος αυτοί στην δουλειά τους ή στη ζωή τους και αν έχουν κάνει έστω και μία φορά σε κάτι από όλα αυτά , αναρωτιέμαι έπεσαν όλοι οι άλλοι πάνω τους να τους φάνε με καταγγελίες, κλοτσιές , μπουνιές κλπ? ... Αν όχι εύχομαι στο επόμενο λάθοςνα πέσουν όλοι πάνω τους να τους φάνε...

 

Αυτά τα ολίγα όχι δεν είμαι κατάστημα...δεν έχω σχέση με κατάστημα...βαρέθηκα να βλέπω όλη αυτή την ηλίθια νοοτροπία κάποιων ανθρώπων... Εξαιτίας τους είμαστε σήμερα εδώ και εξαιτίας τους θα παραμείνουμε για τα πολλά επόμενα χρόνια. 

 

 

 

Ακριβώς το αντίθετο απο αυτό που νομίζεις.

Αν ΟΛΟΙ πληρώναμε τα λάθη μας, θα τα λιγοστέυαμε ή/και δε θα τα κάναμε (τουλάχιστον τα ίδια).

 

Επειδή συγχωρούμε και ξεχνάμε έχουμε φτάσει εδώ.

Δημοσ.

Μπορείτε απλά να βάλετε αρνητικές. Δεν υπάρχει λόγος να τους κάνετε καταγγελία καθώς γνωρίζατε από την αρχή πως πρόκειται για λάθος και δεν θα παραλαμβάνατε ποτέ.

 

Από το συγκεκριμένο κατάστημα έχω κάνει μόνο μια αγορά και δεν μπορώ να εκφέρω άποψη περί απατεωνιάς ή μη αλλά νομίζω πως κάποιοι γίνονται απλά γραφικοί.

 

Επίσης από τη στιγμή που στους όρους χρήσης τους οποίους αποδεχόμαστε εφόσον αγοράζουμε από το κατάστημα, αναγράφει πως σε περίπτωση που κάποιο προϊόν παρουσιάζει ασυνήθιστα χαμηλή τιμή οφείλουμε πριν την παραγγελία να το διασταυρώσουμε με το κατάστημα είμαστε φάουλ εμείς. 

Αν δεν μας αρέσουν οι όροι χρήσης τότε απλά δεν αγοράζουμε από το κατάστημα.

Δημοσ.

Α.

 

 

 

 

Ακριβώς το αντίθετο απο αυτό που νομίζεις.

Αν ΟΛΟΙ πληρώναμε τα λάθη μας, θα τα λιγοστέυαμε ή/και δε θα τα κάναμε (τουλάχιστον τα ίδια).

 

Επειδή συγχωρούμε και ξεχνάμε έχουμε φτάσει εδώ.

Συμφωνώ.... Ξαναλέω όμως

το κατάστημα ζητάει συγνώμη για ένα λάθος που στην τελική όλοι ήξεραν ότι ήταν

λάθος πριν παραγγείλουν. Ένα λάθος που εμφανίστηκε για όσους το είδαν Κυριακή

πρωί (αργία) και μέχρι την επόμενη μέρα που το πήραν χαμπάρι (επίσης αργία) και

προφανώς έτρεξαν να το διορθώσουν, είχε γίνει trendστα forumsβάλτε παραγγελίες αβέρτα

έκαναν λάθος τιμή. 14 σελίδες είναι το threadστο Insomniaκαι άλλες τόσες ίσως στο

thelab. Λέω μήπως λοιπόν όσο

μεμπτό είναι το λάθος του καταστήματος άλλο τόσο μεμπτό είναι ότι διαβάζοντας

εδώ μέσα κάποιοι για το λάθος έτρεξαν ή να το εκμεταλλευτούν ή να κάνουν απλά ανούσιο

σαματά περί απατεώνων κλπ.

 

 

Όλα τα άλλα είναι μπαρούφες....

Αν το κατάστημα έλεγε ένα σορό ηλίθιες δικαιολογίες για να το μαζέψει θα

συμφωνούσα ότι θα έπρεπε να το πληρώσει ακριβά... Στο συγνώμη λάθος παιδιά...

οκ πάρτε του το κεφάλι... Και όχι πάρτου το κεφάλι για παραδειγματισμό ζήτημα

αν το κάνει ένας αυτό... Πάρτου το κεφάλι μήπως και για να μην του το πάρεις

σου δώσει κάτι... Απλά να έχεις στο μυαλό σου ότι την επόμενη φορά που

εσύ ή εγώ θα κάνουμε ένα λάθος και κάποιος θα το εντοπίσει και θα το γράψει σε

ένα forum θα είμαστε τα επόμενα κεφάλια που θα κοπούν γιατί πολλή πιθανόν δεν

θα μπορούμε να τους δώσουμε κάτι για να μην το κάνουν.

 

ΑΑΑΑ και πολύ σημαντικό.... εκτός από το κεφάλι μέχρι να μας το

πάρουν, θα μας έχουν πει , απατεώνες, λωποδύτες, δολοπλόκους, κλέφτες, λαμόγια

και χίλια μύρια άλλα έτσι επειδή κάποιος γουστάρει και εκμεταλλεύτηκε σκοπίμως

ένα λάθος μας ή επειδή σκοπίμως εντοπίζοντας το λάθος αντί να μας ρωτήσει πχ

έκανα όλο αυτό το σαματά για να κερδίσει 5 euro σε κάτι επόμενο για να

σταματήσει να φωνάζει... καταπληκτικά...

 

Επαναλαμβανόμενο λάθος ισχύει ότι παύει να είναι λάθος, αλλά μεμονωμένο

λάθος δεν μπορεί αμέσως να θεωρείται δόλος κάποια στιγμή ας το μάθουμε και

αυτό...

 

 

Μου θυμίζει τους αγανακτισμένους …. Μουντζώνουμε και σταυρώνουμε

τους άλλους μόνο… εμείς είμαστε αλάνθαστοι , δεν έχουμε κάνει ποτέ τίποτε στραβό…

για όλα φταίνε όλοι οι άλλοι πάντα εκτός από εμάς που είναι λαμόγια και μας εκμεταλλεύονται.

Όλα τα e-shopπου είναι κλέφτες και

βγάζουν προσφορές για να μας παίρνουν τα στοιχεία και να τα βάζουν στην βάση τους

επειδή είναι άδεια και πρέπει να γεμίσει για να λένε ότι έχουν πελάτες που απλά

δεν αγοράζουν…. Αυτά είναι μερικά από αυτά που έχουν ειπωθεί κατά καιρούς σε

αντίστοιχες περιπτώσεις εδώ μέσα… Βουρ στο πατσά λοιπόν αγοράστε μόνο τις λάθος

προσφορές.. καταγγείλτε να τους κλείσουμε όλους…. Όλοι μαζί μπορούμε….

 

Αυτά... με τις υγείες μας.. Άντε και του χρόνου....

  • Like 2
Δημοσ.

λόγο της μεγάλης παραγγελιάς που έκανα

Ποσα κομματια ειχες κανει παραγγελια?

 

Εγω εκανα 60 γι'αυτο σε ρωταω.

Δημοσ.

Εδώ εγώ είπα να κλείσει το thread γιατί ούτε νόημα έχει ούτε προσφέρει κάτι και παρα λίγο θα με έβγαζαν ότι δουλεύω στο μαγαζί...

Δημοσ.

Μου θυμίζει τους αγανακτισμένους …. Μουντζώνουμε και σταυρώνουμε

τους άλλους μόνο… εμείς είμαστε αλάνθαστοι , δεν έχουν κάνει ποτέ τίποτε στραβό…

για όλα φταίνε όλοι οι άλλοι πάντα εκτός από εμάς που είναι λαμόγια και μας εκμεταλλεύονται.

Όλα τα [/size]e[/size]-[/size]shop[/size] [/size]που είναι κλέφτες και

βγάζουν προσφορές για να μας παίρνουν τα στοιχεία και να τα βάζουν στην βάση τους

επειδή είναι άδεια και πρέπει να γεμίσει για να λένε ότι έχουν πελάτες που απλά

δεν αγοράζουν…. Αυτά είναι μερικά από αυτά που έχουν ειπωθεί κατά καιρούς σε

αντίστοιχες περιπτώσεις εδώ μέσα… Βουρ στο πατσά λοιπόν αγοράστε μόνο τις λάθος

προσφορές.. καταγγείλτε να τους κλείσουμε όλους…. Όλοι μαζί μπορούμε….   [/size]

 

 

 

 

Αυτά... με τις υγείες μας.. Άντε και του χρόνου....[/size]

Αυτό είναι μάθημα στη χειραγώγηση της μάζας.

Επειδή όλοι έχουμε κάνει μία παρανομία, δε μπορούμε να φωνάξουμε στους 300 που ληστεύουν μία ολόκληρη χώρα.

Το κλασσικό μαζί τα φάγαμε που τελικά έκανε άριστα τη δουλειά του.

 

Η παραγγελία έγινε, ακυρώθηκε, εναλλακτική δε προσφέρθηκε (ούτε καν σε λογικά πλαίσια) και η κριτική στο skroutz.gr έπεσε.

 

Το θέμα μπορεί να κλειδώσει :)

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...