Προς το περιεχόμενο
ΜΑΝΩΛΗΣ1

Διαφήμιση σε αμάξι...και ο ρόλος του facebook

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εδώ και μέρες προσπαθώ και έρχομαι σε επαφή με εταιρείες για να τις διαφημίσω στο αμάξι μου. Κάνω κάθε μέρα γυρω στα 30 χιλιόμετρα σε λεωφόρους της Αθήνας όπως Μεσογείων , Αλεξάνδρας , Κηφισίας και Λαυρίου

Αυτή την εποχή όπως όλοι είμαι δύσκολα με λεφτά και χρειάζομαι οπωσδήποτε αναρτήσεις για το αμάξι και ένα ποδήλατο γιατί θέλω να ξεκινήσω να αθλούμαι.

Έχω κάνει κρούση σε 3-4 εταιρείες με αντάλλαγμα να τους διαφημίσω στο πίσω τζάμι και στα πλαινα του αυτοκινήτου για 6 μήνες πχ η και παραπάνω αλλά είτε δεν απαντάνε είτε μου λένε πως δεν ενδιαφέρονται.

Και εδώ έρχεται το παράπονο μου για το facebook. Είναι πολύ λυπηρό αυτο που θα πω αλλά πρέπει να το βάλουμε καλά στο μυαλό μας

Λόγω του facebook έχουν αρχίσει και χάνονται επαγγέλματα . Διαφημιστές , σχεδιαστές σελίδων , τυπογράφοι. Όλα πλέον κινούνται μέσα από αυτό. Φτιάχνεις μια σελίδα για το μαγαζί σου, καλείς 5-6 φίλους , κάνεις μια διαφήμιση της σελίδας σου με τεράστια μικρό κόστος στο ρημάδι και έχεις όλο τον κόσμο στα πόδια σου.

Ξέρω ότι ανοίγω μεγάλη συζήτηση αλλά αυτή είναι η αλήθεια.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σκέψου το απ'την ανάποδη. Επίσης μπορείς να γίνεις φορητή ταμπέλα εκεί στην ερμού, τρελό χρήμα.

 

Sent from my iPhone using Insomnia

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι θέμα προσφοράς και ζήτησης, κάποια επαγγέλματα θα εκλείψουν κάποια άλλα θα δημιουργηθουν όπως έγινε και στο παρελθόν αλλωστε ειδικά απο τη βιομηχανική επανάσταση και μετα. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ και μέρες προσπαθώ και έρχομαι σε επαφή με εταιρείες για να τις διαφημίσω στο αμάξι μου. Κάνω κάθε μέρα γυρω στα 30 χιλιόμετρα σε λεωφόρους της Αθήνας όπως Μεσογείων , Αλεξάνδρας , Κηφισίας και Λαυρίου

Αυτή την εποχή όπως όλοι είμαι δύσκολα με λεφτά και χρειάζομαι οπωσδήποτε αναρτήσεις για το αμάξι και ένα ποδήλατο γιατί θέλω να ξεκινήσω να αθλούμαι.

Έχω κάνει κρούση σε 3-4 εταιρείες με αντάλλαγμα να τους διαφημίσω στο πίσω τζάμι και στα πλαινα του αυτοκινήτου για 6 μήνες πχ η και παραπάνω αλλά είτε δεν απαντάνε είτε μου λένε πως δεν ενδιαφέρονται.

Και εδώ έρχεται το παράπονο μου για το facebook. Είναι πολύ λυπηρό αυτο που θα πω αλλά πρέπει να το βάλουμε καλά στο μυαλό μας

Λόγω του facebook έχουν αρχίσει και χάνονται επαγγέλματα . Διαφημιστές , σχεδιαστές σελίδων , τυπογράφοι. Όλα πλέον κινούνται μέσα από αυτό. Φτιάχνεις μια σελίδα για το μαγαζί σου, καλείς 5-6 φίλους , κάνεις μια διαφήμιση της σελίδας σου με τεράστια μικρό κόστος στο ρημάδι και έχεις όλο τον κόσμο στα πόδια σου.

Ξέρω ότι ανοίγω μεγάλη συζήτηση αλλά αυτή είναι η αλήθεια.

Αν κατάλαβα καλά μέσα σε 6 μήνες θα ήθελες να εισπράξεις ποσό αντίστοιχο με την αξία των αναρτήσεων του αυτοκινήτου σου + 1 ποδήλατο? Δηλαδή ας πούμε 300-400 ευρώ?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σκέψου το απ'την ανάποδη. Επίσης μπορείς να γίνεις φορητή ταμπέλα εκεί στην ερμού, τρελό χρήμα.

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δεν είναι άσχημη η ιδέα σου. Το θέμα είναι να βρω χρόνο.

Πέραν της πλάκας πιστεύω ότι η ιδέα μου είναι καλή . Τώρα γιατί δεν θέλουν οι εταιρείες η γιατί δεν μου απαντάνε μπορώ να εξηγήσω ότι δεν με ξέρουν ή ότι φοβούνται ότι θέλω να πάρω κάτι χωρίς αντάλλαγμα. Μπορεί να φοβούνται ότι δεν θα τους διαφημίσω και θα έχω το αμάξι σε μια πυλωτή και θα πηγαίνω με το λεωφορείο. Και γω να σου πω θα ήμουν διστακτικός

Μπορώ όμως να κάνω και το άλλο. Να φτιάξω μια υπεύθυνη δήλωση με την οποία μπορώ να πάρω την ευθύνη να πηγαίνω κάθε 10 μέρες μέχρι την λήξη της σύμβασης και να βλέπουν τα χιλιόμετρα. Δεν θέλω να κοροιδέψω κανέναν. Το αμάξι χρήζει αναρτήσεων γιατί θα μείνει καμιά ώρα και απο κει και πέρα θέλω να κοιτάξω και λίγο την υγεία μου και την φυσική μου κατάσταση

Όσο για το facebook εμμένω σε αυτά που έχω πει.

 

Καλά τα λέει και ο chrisxxx. Σίγουρα θα βγουν άλλα επαγγέλματα αλλά προσωπικά θα προτιμούσα το internet Να γίνει όπως ήταν κάποτε και το facebook Να χάσει την αίγλη του

 

Αν κατάλαβα καλά μέσα σε 6 μήνες θα ήθελες να εισπράξεις ποσό αντίστοιχο με την αξία των αναρτήσεων του αυτοκινήτου σου + 1 ποδήλατο? Δηλαδή ας πούμε 300-400 ευρώ?

Όχι φίλε μου..Αυτή την στιγμή έχω αναγκη από αναρτήσεις και από ποδήλατο. Πρωτεύον προϊόν είναι οι αναρτήσεις βέβαια.

Αν μου πει μια εταιρεία αναρτήσεων οτι θελει το πίσω τζάμι και τα πίσω πλαινά για 6 μήνες θα το κάνω

Αν πάλι θέλει το πίσω τζάμι μόνο και μια εταιρεία ποδηλάτων τα πλαινά θα το κάνω.

Αλλά κυνηγάω πρώτο και κύριο τις αναρτήσεις.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μπορεσεις να αποδειξεις τα χιλιομετρα που κανεις με το αμαξι, αν εισαι προθυμος να κανεις full wrap και οχι μονο πανω στα τζαμια και πας σε εταιριες με προιοντα που ταιριαζουν στην ηλικια σου και στην ηλικια αυτων που συχναζουν στα στεκια που πηγαινεις (και παρκαρεις το αμαξι) τοτε θα εχεις περισσοτερες πιθανοτητες.  Βοηθαει βεβαια να εχεις και καλο/ καθαρο αμαχι.  Δε φταιει το facebook που δεν εχεις βρει κατι, πολλες εταιριες διαλεγουν να διαφημιστουν μεσο του fb, συμφωνω, αλλα δε μπορει να αντικαταστησεις real life advertising.  Αν ηταν ετσι θα ειχαν κατεβασει ολα τα billboards στους δρομους. 
Γιατι δε κανεις και εσυ ενα fb page και να διαφημισεις οτι εχεις αμαξι διαθεσιμο για διαφημιση;  Στειλε μηνυματα και κανε friend requests σε ολες τις εταιριες τις περιοχης σου.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όπως έγραψα έχω σκοπό να αποδείξω στις εταιρείες ότι δεν κάνω πλάκα. Μια υπεύθυνη δήλωση επικυρωμένη πάντα την οποία θα την έχουν αυτοί και εγώ ένα αντίγραφο. Η μπορώ να κάνω ένα πρόχειρο ιδιωτικό συμφωνητικό , να το υπογράψει η αδερφή μου που είναι δικηγόρος και να τελειώνει η υπόθεση εκεί. Και η ρήτρα θα είναι ότι αν δεν παρουσιάζομαι κάθε 10-15 μέρες να βλέπουν τα χιλιόμετρα θα πρέπει να δώσω τα χρήματα που έκανε το προϊόν..μετρητά για να τελειώσει εκεί το πράγμα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι φίλε μου..Αυτή την στιγμή έχω αναγκη από αναρτήσεις και από ποδήλατο. Πρωτεύον προϊόν είναι οι αναρτήσεις βέβαια.

Αν μου πει μια εταιρεία αναρτήσεων οτι θελει το πίσω τζάμι και τα πίσω πλαινά για 6 μήνες θα το κάνω

Αν πάλι θέλει το πίσω τζάμι μόνο και μια εταιρεία ποδηλάτων τα πλαινά θα το κάνω.

Αλλά κυνηγάω πρώτο και κύριο τις αναρτήσεις.

Κατά τη γνώμη μου έχεις υπερβολικές απαιτήσεις.
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Και εδώ έρχεται το παράπονο μου για το facebook. Είναι πολύ λυπηρό αυτο που θα πω αλλά πρέπει να το βάλουμε καλά στο μυαλό μας

Λόγω του facebook έχουν αρχίσει και χάνονται επαγγέλματα . 

 

Πόσα επαγγέλματα χάθηκαν από τον ηλεκτρισμό να δεις ....

 

Το μαλάκα τον Edison ... μια χαρά είμασταν με το λίπος φάλαινας ...

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω δεν καταλαβα

θες να αγορασεις αναρτησεις και ποδηλατο

θες να διαφημισεις μια οποιαδηποτε εταιρια ή εταιρια αναρτησεων ?

Εχεις καποια δουλεια ηδη ?

 

 

ΥΓ:αν ειχες τις δικες μου αναρτησεις που κανουν πανω απο 900 ευρω , θα τυλιγες ολο το αμαξι με διαφημισεις για να βγαλεις τα λεφτα σε 6 μηνες :)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μία φίλη μου έχει διαφήμιση (σε όλο της το αυτοκίνητο βέβαια) για έναν ραδιοφωνικό σταθμό και εάν θυμάμαι καλά, το 2007 της έδιναν κάπου στα 200€ το μήνα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι ασχημα λεφτα

 

και πως ξερανε ποσο κυκλοφορει ?ειχανε ιδιωτικο συμφωνητικο ? που καθοριζε καποιους ελεγχους?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι ασχημα λεφτα

 

και πως ξερανε ποσο κυκλοφορει ?ειχανε ιδιωτικο συμφωνητικο ? που καθοριζε καποιους ελεγχους?

Δεν γνωρίζω.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πίσω παράθυρο – Έως 50€ / μήνα

Πλευρικές πόρτες – Έως 75€ / μήνα

50% κάλυψη – Έως 150€ / μήνα

100% κάλυψη – Έως 300€ / μήνα

http://carvertising.gr/drivers.html

 

Αμφιβάλλω πάντως αν δεχτούν να πληρώσουν αυτοκίνητο που κάνει 30 χλμ/ημέρα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειδα να λεει καπου..πρεπει να διανυεις ενα ελαχιστο αριθμο χιλιομετρων ?

 

Γιατι εκει που εχει παει η βενζινη θα πρεπει να γινουν οι αντιστοιχοι υπολογισμοι :)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.