Προς το περιεχόμενο

Black Desert Online


Anxisfanis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ πάντως τελικά το παράτησα και αυτό. Ή έχω μεγαλώσει και έχω γίνει γεροπαράξενος και δε με ευχαριστεί τίποτα ή εδώ και 10 χρόνια στα MMO βγάζουν το ένα σκουπίδι μετά το άλλο.

 

Μπορεί ο όρος "σκουπίδι" να μη ταιριάζει απόλυτα στο συγκεκριμένο παιχνίδι αλλά γενικότερα δε βρήκα τι ακριβώς προσφέρει σε σχέση με το κλασσικό generic MMO, που βγαίνει 10 φορές το χρόνο, εκτός από ένα ωραίο περιτύλιγμα.

 

Το παιχνίδι το παράτησα lvl45 γιατί με κούρασε οπότε ίσως σε κάτι από τα παρακάτω να κάνω λάθος.

 

Quests:

Το κλασσικό "πάνε φέρε 10 αυγά wyvern, 5 αρχίδια troll και 20 ξύλα να κάνουμε την αρχιδόπιτα να σώσουμε το χωριό". 

Από lore το απόλυτο τίποτα. Μπορεί να έχουμε όλοι συνηθίσει να πατάμε skip εδώ και 10 χρόνια αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι και το λογικό

 

Γραφικά:

Είναι πολύ όμορφο παιχνίδι. Ποτέ δε με απασχολούσαν ιδιαίτερα τα γραφικά αλλά νομίζω είναι από τα καλύτερα σε MMORPG και σχετικά ελαφρυά.

 

Drops/Items:

Γελάει ο κόσμος. Το ότι για 2η φορά μέσα σε λίγους μήνες βλέπω 2ο ΑΑΑ τίτλο (το 1ο ήταν το blade and soul) να μη μου έχει ουσιαστικά item drops αλλά μόνο upgrades με αρρωσταίνει. Δηλαδή παίρνω με αστείο τρόπο το Yuria Weapon στο lvl30 και μετά απλά περιμένω black souls να το κάνω upgrade? 

Και διαβάζω στο thread για trading???? Τι να κάνω trading? Wood και linen? 

Έλεος πια με τα MMORPG ΧΩΡΙΣ LOOT!!!!!

 

Σύστημα μάχης:

Δεν έχω παράπονο. Εξαιρετικό αλλά τι να το κάνω χωρίς lore ή loot. 

 

Grinding:

Όταν το παράτησα ήταν αρκετά γεμάτοι οι servers οπότε είχα πολύ σοβαρό θέμα να grindάρω σε νορμάλ ρυθμούς γιατί όλα τα spots ήταν φουλ στον κόσμο. Πιο πολύ ώρα έψαχνα για mobs παρά τα σκότωνα. Προς το τέλος ψιλοαδειάσαν τα spots αλλά με είχε χάσει το παιχνίδι.

 

Fishing/Workers/Μπούρδες:

Άλλο ένα concept που ποτέ δε κατάλαβα γιατί έχει γίνει must στα mmorpg. Υποτίθεται μέσα στον ορισμό του MMORPG υπάρχει ο όρος ROLE PLAYING που από τη φύση του συνήθως έχει να κάνει με κάποια επική ιστορία που προσπαθείς να σώσεις τον κόσμο. Τώρα για ποιο λόγο αυτός ο "ήρωας" που παριστάνεις πηγαίνει για ψάρεμα, κόβει ξύλα, φτιάχνει βάρκες, καλλιεργεί καλαμπόκια και μετά τα πουλάει είναι κάτι που ομολογώ ποτέ δε το κατάλαβα. Δηλαδή, θα μπω μέσα στον κόσμο του τάδε παιχνιδιού για να πάρω το "ρόλο" του ψαρά??? Όχι ότι υπάρχει και καμιά ιστορία για να παίξω άλλο "ρολο" αλλά anyway...

Ακόμη και να δεχτώ το παραπάνω σαν κάτι extra, ένα minigame κάτι τέλος πάντων διαφορετικό να κάνεις ingame, το γεγονός ότι με ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ να παίξω farmville για currency δε μπορώ να το χωνέψω.

 

 

Το παιχνιδάκι δεν είναι άσχημο για να περάσεις κάποιες βδομάδες αλλά ως εκεί. Ομολογώ δε μπήκα βαθύτερα στα mechanics του παιχνίδιου και στο endgame του αλλά τα παραπάνω απλά δε μου το επέτρεψαν. Δε μου κάνουν αίσθηση οι 400.000 πωλήσεις για ένα B2P παιχνίδι γιατί η αγορά των MMORPG είναι απλά νεκρή οπότε βρήκε ανοιχτό πεδίο και δυστυχώς ούτε αυτό ούτε το BnS που περίμενα τη ζωντάνεψαν. Και δε βλέπω και κανένα άλλο σοβαρό MMORPG στο κοντινό μέλλον.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 631
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγώ πάντως τελικά το παράτησα και αυτό. Ή έχω μεγαλώσει και έχω γίνει γεροπαράξενος και δε με ευχαριστεί τίποτα ή εδώ και 10 χρόνια στα MMO βγάζουν το ένα σκουπίδι μετά το άλλο.

 

Μπορεί ο όρος "σκουπίδι" να μη ταιριάζει απόλυτα στο συγκεκριμένο παιχνίδι αλλά γενικότερα δε βρήκα τι ακριβώς προσφέρει σε σχέση με το κλασσικό generic MMO, που βγαίνει 10 φορές το χρόνο, εκτός από ένα ωραίο περιτύλιγμα.

 

Το παιχνίδι το παράτησα lvl45 γιατί με κούρασε οπότε ίσως σε κάτι από τα παρακάτω να κάνω λάθος.

 

Quests:

Το κλασσικό "πάνε φέρε 10 αυγά wyvern, 5 αρχίδια troll και 20 ξύλα να κάνουμε την αρχιδόπιτα να σώσουμε το χωριό". 

Από lore το απόλυτο τίποτα. Μπορεί να έχουμε όλοι συνηθίσει να πατάμε skip εδώ και 10 χρόνια αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι και το λογικό

 

Γραφικά:

Είναι πολύ όμορφο παιχνίδι. Ποτέ δε με απασχολούσαν ιδιαίτερα τα γραφικά αλλά νομίζω είναι από τα καλύτερα σε MMORPG και σχετικά ελαφρυά.

 

Drops/Items:

Γελάει ο κόσμος. Το ότι για 2η φορά μέσα σε λίγους μήνες βλέπω 2ο ΑΑΑ τίτλο (το 1ο ήταν το blade and soul) να μη μου έχει ουσιαστικά item drops αλλά μόνο upgrades με αρρωσταίνει. Δηλαδή παίρνω με αστείο τρόπο το Yuria Weapon στο lvl30 και μετά απλά περιμένω black souls να το κάνω upgrade? 

Και διαβάζω στο thread για trading???? Τι να κάνω trading? Wood και linen? 

Έλεος πια με τα MMORPG ΧΩΡΙΣ LOOT!!!!!

 

Σύστημα μάχης:

Δεν έχω παράπονο. Εξαιρετικό αλλά τι να το κάνω χωρίς lore ή loot. 

 

Grinding:

Όταν το παράτησα ήταν αρκετά γεμάτοι οι servers οπότε είχα πολύ σοβαρό θέμα να grindάρω σε νορμάλ ρυθμούς γιατί όλα τα spots ήταν φουλ στον κόσμο. Πιο πολύ ώρα έψαχνα για mobs παρά τα σκότωνα. Προς το τέλος ψιλοαδειάσαν τα spots αλλά με είχε χάσει το παιχνίδι.

 

Fishing/Workers/Μπούρδες:

Άλλο ένα concept που ποτέ δε κατάλαβα γιατί έχει γίνει must στα mmorpg. Υποτίθεται μέσα στον ορισμό του MMORPG υπάρχει ο όρος ROLE PLAYING που από τη φύση του συνήθως έχει να κάνει με κάποια επική ιστορία που προσπαθείς να σώσεις τον κόσμο. Τώρα για ποιο λόγο αυτός ο "ήρωας" που παριστάνεις πηγαίνει για ψάρεμα, κόβει ξύλα, φτιάχνει βάρκες, καλλιεργεί καλαμπόκια και μετά τα πουλάει είναι κάτι που ομολογώ ποτέ δε το κατάλαβα. Δηλαδή, θα μπω μέσα στον κόσμο του τάδε παιχνιδιού για να πάρω το "ρόλο" του ψαρά??? Όχι ότι υπάρχει και καμιά ιστορία για να παίξω άλλο "ρολο" αλλά anyway...

Ακόμη και να δεχτώ το παραπάνω σαν κάτι extra, ένα minigame κάτι τέλος πάντων διαφορετικό να κάνεις ingame, το γεγονός ότι με ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ να παίξω farmville για currency δε μπορώ να το χωνέψω.

 

 

Το παιχνιδάκι δεν είναι άσχημο για να περάσεις κάποιες βδομάδες αλλά ως εκεί. Ομολογώ δε μπήκα βαθύτερα στα mechanics του παιχνίδιου και στο endgame του αλλά τα παραπάνω απλά δε μου το επέτρεψαν. Δε μου κάνουν αίσθηση οι 400.000 πωλήσεις για ένα B2P παιχνίδι γιατί η αγορά των MMORPG είναι απλά νεκρή οπότε βρήκε ανοιχτό πεδίο και δυστυχώς ούτε αυτό ούτε το BnS που περίμενα τη ζωντάνεψαν. Και δε βλέπω και κανένα άλλο σοβαρό MMORPG στο κοντινό μέλλον.

Αδερφε τα χεις και συ τα δικια σου αλλα ετσι ειναι τα mmo,τι και αν ειχαν καποιο απωτερο σημαντικο σκοπο τα quest,απο τι στιγμη που ειναι φιλερ για το long term progression που απαιτει ενα τετοιο παιχνιδι καποια στιγμη η λαμψη θα χανονταν,το lore δεν φτανει ουτε για ζητω σε ενα mmo,λες και ο ραντομ raider του wow που κανει για νιοστη φορα το χ raid καθεται και διαβαζει το lore πριν,για το loot μερικως δικιο εχεις,αλλα συνηθως παλι μεταξυ φιλερ gear παλευεις για να φτασεις στο πολυποθητο BiS,οταν επαιξες ηταν το yuria,τωρα ειναι το liverto η το kzarka και το κανανε ετσι για να μπορουν να εχουν εσοδα απο τα cosmetic του cash shop,βασικα ουτε εμεις που παιζουμε το game εχουμε δει το end game content του και οποιος συνειδητα αποφασισε να παιξει BDO δε το κανε για το lore ουτε το loot αλλα για τα siege και τα node wars και φυσικα το owpvp,αν αυτα δεν δουλευουν σωστα τοτε θα κριθει το παιχνιδι που ουτως η αλλως δεν απευθυνεται σε ευρυ κοινο.Αμα μπεις στο φορουμ του παιχνιδιου θα δεις το πιο toxic community επειδη πολυ απλα το γκειμ δεν φτιαχτικε για να αντικαταστησει το wow/gw και οποιο αλλο mainstream mmo!Λιγοι ειναι αυτοι που θα εκτιμησουν το δραμα που απλοχερα προσφερει μεσω pk/pvp! :D

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που αναφέρεις είναι ένα ακόμη καρκίνωμα που υπάρχει τα τελευταία χρόνια στα mmo.

Πετάν ένα label του στυλ το παίχνιδι είναι για PVE παίκτες κυρίως ή το παιχνίδι είναι για PVP κυρίως. Αυτές οι 2 έννοιες είναι αλληλένδετες μεταξύ τους και δε μπορεί να σταθεί μόνη της κάποια. 

 

 

Για ποιο λόγο να ασχοληθώ με το PVE αν είναι να μη μπορώ να χρησιμοποιήσω το loot/rewards του για να βγάλω καλύτερα στατς και να κάνω pk ευκολότερα?

Για ποιο λόγο να κάνω PVP/pk και ιδιαίτερα owpvp αν όχι για να "κλέψω" το τάδε world boss που έχει rare spawn και ρίχνει unique items?

 

Το owpvp ήταν ο λόγος που είχα hypeαριστεί με το BDO άσχετα αν τελικά δε κατάφερα να φτάσω στο lvl που ξεκινάει (άλλη μαλακία αυτή πάλι). Να σε πετύχω στο δάσος και να σε pk για ποιο λόγο? Έχεις κάποιο super rare weapon που θα υπάρχει chance να μου το ρίξεις? Θα σε βρω την ώρα που σκοτώνεις το τάδε rare boss που ρίχνει το ίδιο κάποιο super rare weapon ώστε να έχω κίνητρο να στο κλέψω?

Το παιχνίδι δε μου έδωσε την αίσθηση ότι ισχύει κάτι τέτοιο και αν όντως δεν ισχύει τότε δε βλέπω και το "δράμα μέσω pk/pvp" αφού δεν υπάρχει reward.

 

Ξαναλέω ότι τα παραπάνω δεν είναι ασθένεια του BDO μόνο αλλά όλων των MMO. Το BDO ίσα ίσα είναι και καλύτερο από τα περισσότερα και δεν αμφιβάλλω ότι κάποιοι έχουν πολύ fun. Αλλά δε μπορώ να κρύψω την απογοήτευσή μου που δεν έλυσε ούτε αυτό έστω ένα από τα προβλήματα που έχουν στα μάτια μου τα ΜΜΟ τα τελευταία χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω η καλυτερη διατυπωση ειναι οτι το παιχνιδι δεν εχει raids και instances,διοτι οποιοδηποτε αλλο pve aspect ειναι μιλια μπροστα απο οτιδηποτε αλλο εχει κυκλοφορισει...εγω που εβγαζα σπυρια με το pve εχω λιωσει στο ψαρεμα,τι να λεμε...Οπως ειπε και ενας τυπος πιο πριν ειναι το ριμεικ του l2 που δεν εβγαλε ποτε η ncsoft,ουτε τερμα κορεατζα ειναι,δεν θα παθεις αγγυλωση για μαξ lvl,δεν ειναι ομως και rift που οταν εγινε release σε ενα μηνα ειχες τοπ pvp gear,επισης ειναι πολυ ομορφο το artwork και ο κοσμος επιβλητικος θα λεγα,η μεγαλυτερη μαλακια δε,η οποια ειναι εσκεμενα ετσι,ειναι οτι αν δεν πλερω για καποιο costume απο το shop ο χαρακτηρας σου δειχνει σαν ξεπλενης,βεβαια καπως πρεπει να βγαλουν κανα φραγκο και αυτοι.

Eπαιζα αρκετα χρονια L2  σε κορυφαιο επιπεδο (Hero adventurer  πολλους μηνες ) σε dominated clan  ηταν  ο ορισμος του hardcore pvp .To κοινο του ηταν στην πλειοψηφια του αναλογο  και στις τοπ  clan μονο τετοιο .

Με χαοτικη  διαφορα το καλυτερο στην κατηγορια του .Φιλησυχοι τυποι , ατομα που κανουν  μονο pve γιατι ειναι καρδιακοι  και δεν μπορουν τις συγκινησεις  και που αποτελουν  των κυριο ογκο των mmorpg παιχτων  πανε στο wow   που ειναι παιδικο .

H ελιτ των hardcore παιχτων πηγαιναν τοτε στο l2 .

To  black desert  το εχω ακουσει  απο φιλο που παιζει division ayth thn εποχη και  φυσικα παλαιοτερα  επαιζε l2   και ειπε ακριβως οτι ειπες εσυ ,αρα σιγουρα μιλαμε για εξαιρετικο game.

Μακαρι να ειχα χρονο να ξανασχολιομουν με ενα τετοιο επος ,δυστυχως πλεον δεν εχω  μονο ps4  σε χαλαρους ρυθμους ,διοτι οπως το l2  ειναι εξαιρετικα απαιτητικα παιχνιδια αν θες να ανηκεις στους καλυτερους .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μένα το λάθος που γίνεται είναι ότι συγκρίνουμε τα πάντα με το wow...Και έτσι βγαίνουν τα λάθος (για έμενα) συμπεράσματα.

 

Το PVE δεν σημαίνει απαραίτητα dungeons/raids κτλ!

 

To BDO είναι ένα εξαιρετικό ΜΜΟ. Δεν λέω ότι είναι τέλειο, αλλά για μένα είναι πολύ καλό και διασκεδαστικό.Βέβαια σε αυτό βοηθάει και το guild μου...

 

Να τονίσω ότι αυτά που λέω είναι προσωπική άποψη και δεν έχω σκοπό να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μένα το λάθος που γίνεται είναι ότι συγκρίνουμε τα πάντα με το wow...Και έτσι βγαίνουν τα λάθος (για έμενα) συμπεράσματα.

 

Το PVE δεν σημαίνει απαραίτητα dungeons/raids κτλ!

 

To BDO είναι ένα εξαιρετικό ΜΜΟ. Δεν λέω ότι είναι τέλειο, αλλά για μένα είναι πολύ καλό και διασκεδαστικό.Βέβαια σε αυτό βοηθάει και το guild μου...

 

Να τονίσω ότι αυτά που λέω είναι προσωπική άποψη και δεν έχω σκοπό να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν...

 

Αν αναφέρεσαι στα post μου να πω ότι ούτε το WoW με καλύπτει στους τομείς που ανέφερα σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό.

 

Και το πρόβλημα δεν είναι αν εμείς συγκρίνουμε το WoW αλλά ότι οι εταιρίες προσπαθούν να αντιγράψουν το WoW ή το L2 ή κάποιο άλλο MMORPG του παρελθόντος.

Αντί να πάρουν τα καλά στοιχεία από κάθε παιχνίδι, να πετάξουν στα σκουπίδια τα κακά τους στοιχεία και να εξελίξουν το genre φτιάχνουν το ίδιο και το ίδιο generic MMO αντιγράφουν ό,τι μαλακία σκέφτηκε η Blizzard πριν 10 χρόνια.

Arena, instanced pvp, 2 factions, mining και profesions, 4-5man dungeons, raids, lvl cap, dungeon finder, pvp items, soulbound items κτλ κτλ κτλ σε ΚΑΘΕ παιχνίδι σχεδόν. Το θέμα είναι ότι το WoW δε πέτυχε λόγω αυτών. Πέτυχε επειδή ήταν σχεδόν η πρώτη φορά που τα βλέπαμε αυτά ή έστω πρώτη φορά που συνδιάστηκαν τόσο όμορφα. Δε πέτυχε επειδή έσπαγες πέτρες για ore. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Εγώ πάντως τελικά το παράτησα και αυτό. Ή έχω μεγαλώσει και έχω γίνει γεροπαράξενος και δε με ευχαριστεί τίποτα ή εδώ και 10 χρόνια στα MMO βγάζουν το ένα σκουπίδι μετά το άλλο.

 

Μπορεί ο όρος "σκουπίδι" να μη ταιριάζει απόλυτα στο συγκεκριμένο παιχνίδι αλλά γενικότερα δε βρήκα τι ακριβώς προσφέρει σε σχέση με το κλασσικό generic MMO, που βγαίνει 10 φορές το χρόνο, εκτός από ένα ωραίο περιτύλιγμα.

 

Το παιχνίδι το παράτησα lvl45 γιατί με κούρασε οπότε ίσως σε κάτι από τα παρακάτω να κάνω λάθος.

 

Quests:

Το κλασσικό "πάνε φέρε 10 αυγά wyvern, 5 αρχίδια troll και 20 ξύλα να κάνουμε την αρχιδόπιτα να σώσουμε το χωριό". 

Από lore το απόλυτο τίποτα. Μπορεί να έχουμε όλοι συνηθίσει να πατάμε skip εδώ και 10 χρόνια αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι και το λογικό

 

Γραφικά:

Είναι πολύ όμορφο παιχνίδι. Ποτέ δε με απασχολούσαν ιδιαίτερα τα γραφικά αλλά νομίζω είναι από τα καλύτερα σε MMORPG και σχετικά ελαφρυά.

 

Drops/Items:

Γελάει ο κόσμος. Το ότι για 2η φορά μέσα σε λίγους μήνες βλέπω 2ο ΑΑΑ τίτλο (το 1ο ήταν το blade and soul) να μη μου έχει ουσιαστικά item drops αλλά μόνο upgrades με αρρωσταίνει. Δηλαδή παίρνω με αστείο τρόπο το Yuria Weapon στο lvl30 και μετά απλά περιμένω black souls να το κάνω upgrade? 

Και διαβάζω στο thread για trading???? Τι να κάνω trading? Wood και linen? 

Έλεος πια με τα MMORPG ΧΩΡΙΣ LOOT!!!!!

 

Σύστημα μάχης:

Δεν έχω παράπονο. Εξαιρετικό αλλά τι να το κάνω χωρίς lore ή loot. 

 

Grinding:

Όταν το παράτησα ήταν αρκετά γεμάτοι οι servers οπότε είχα πολύ σοβαρό θέμα να grindάρω σε νορμάλ ρυθμούς γιατί όλα τα spots ήταν φουλ στον κόσμο. Πιο πολύ ώρα έψαχνα για mobs παρά τα σκότωνα. Προς το τέλος ψιλοαδειάσαν τα spots αλλά με είχε χάσει το παιχνίδι.

 

Fishing/Workers/Μπούρδες:

Άλλο ένα concept που ποτέ δε κατάλαβα γιατί έχει γίνει must στα mmorpg. Υποτίθεται μέσα στον ορισμό του MMORPG υπάρχει ο όρος ROLE PLAYING που από τη φύση του συνήθως έχει να κάνει με κάποια επική ιστορία που προσπαθείς να σώσεις τον κόσμο. Τώρα για ποιο λόγο αυτός ο "ήρωας" που παριστάνεις πηγαίνει για ψάρεμα, κόβει ξύλα, φτιάχνει βάρκες, καλλιεργεί καλαμπόκια και μετά τα πουλάει είναι κάτι που ομολογώ ποτέ δε το κατάλαβα. Δηλαδή, θα μπω μέσα στον κόσμο του τάδε παιχνιδιού για να πάρω το "ρόλο" του ψαρά??? Όχι ότι υπάρχει και καμιά ιστορία για να παίξω άλλο "ρολο" αλλά anyway...

Ακόμη και να δεχτώ το παραπάνω σαν κάτι extra, ένα minigame κάτι τέλος πάντων διαφορετικό να κάνεις ingame, το γεγονός ότι με ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ να παίξω farmville για currency δε μπορώ να το χωνέψω.

 

 

Το παιχνιδάκι δεν είναι άσχημο για να περάσεις κάποιες βδομάδες αλλά ως εκεί. Ομολογώ δε μπήκα βαθύτερα στα mechanics του παιχνίδιου και στο endgame του αλλά τα παραπάνω απλά δε μου το επέτρεψαν. Δε μου κάνουν αίσθηση οι 400.000 πωλήσεις για ένα B2P παιχνίδι γιατί η αγορά των MMORPG είναι απλά νεκρή οπότε βρήκε ανοιχτό πεδίο και δυστυχώς ούτε αυτό ούτε το BnS που περίμενα τη ζωντάνεψαν. Και δε βλέπω και κανένα άλλο σοβαρό MMORPG στο κοντινό μέλλον.

δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο jim

πάντως εγώ άρχισα να logαρω που και που BnS 50ρισα και έναν char

το ξέρω κονσέρβα game αλλά από το τπτ ... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανένα από τα δύο δεν είναι άσχημο. Είναι διασκεδαστικά παιχνίδια. Δε τα μετάνιωσα τα λεφτά που έδωσα αν Αν μπορούσαν να δέσουν και τα όποια διασκεδαστικά στοιχεία έχουν με role-playing θα βγάζαν και χειμώνα.

 

Στο BnS ας πούμε που μου αρέσει εξαιρετικά το compat (πολύ καλύτερο από το bdo κατ εμέ) με αρρωσταίνει τόσο το itemisation όσο και το ότι στην arena δε χρησιμοποιώ τα items μου οπότε μου φαίνεται σαν ένα "κακό street fighter". 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ακριβώς 

δεν μπορώ να καταλάβω πως κάναν τέτοιο λάθος 

να σου βγαίνει ο κολ@ς στις αναβαθμίσεις και να μην μπορείς να χρησιμοποιήσεις το gear σου 

τότε ποιος ο λόγος να καείς στις αναβαθμίσεις 

sorry για το off topic

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Fishing/Workers/Μπούρδες:

Άλλο ένα concept που ποτέ δε κατάλαβα γιατί έχει γίνει must στα mmorpg. Υποτίθεται μέσα στον ορισμό του MMORPG υπάρχει ο όρος ROLE PLAYING που από τη φύση του συνήθως έχει να κάνει με κάποια επική ιστορία που προσπαθείς να σώσεις τον κόσμο. Τώρα για ποιο λόγο αυτός ο "ήρωας" που παριστάνεις πηγαίνει για ψάρεμα, κόβει ξύλα, φτιάχνει βάρκες, καλλιεργεί καλαμπόκια και μετά τα πουλάει είναι κάτι που ομολογώ ποτέ δε το κατάλαβα.

 

......

 

Το παιχνιδάκι δεν είναι άσχημο για να περάσεις κάποιες βδομάδες αλλά ως εκεί. Ομολογώ δε μπήκα βαθύτερα στα mechanics του παιχνίδιου και στο endgame του αλλά τα παραπάνω απλά δε μου το επέτρεψαν. Δε μου κάνουν αίσθηση οι 400.000 πωλήσεις για ένα B2P παιχνίδι γιατί η αγορά των MMORPG είναι απλά νεκρή οπότε βρήκε ανοιχτό πεδίο και δυστυχώς ούτε αυτό ούτε το BnS που περίμενα τη ζωντάνεψαν. Και δε βλέπω και κανένα άλλο σοβαρό MMORPG στο κοντινό μέλλον.

 

Να σχολιάσω δυο τρία πραγματάκια:

 

1. Το roleplaying δεν έχει να κάνει "με μια επική ιστορία που σώζεις τον κόσμο". Δεν θέλω να ορίσω το roleplay, μπορείς εύκολα να δεις τι είναι roleplay ψάχνοντάς το λιγάκι, καθώς είναι μια έννοια πολύ πολύ παλιότερη από το MMORPG και από τα video games γενικότερα. Αλλά αυτό που περιγράφεις δεν έχει σχέση με το αν κάτι είναι roleplay ή όχι.

Ο λόγος που σου έχει δημιουργηθεί αυτή η εντύπωση είναι εν μέρη εξαιτίας της αδυναμίας των ΜΜΟRPG να δημιουργήσουν μια role play εμπειρία (σε αντίθεση με τα single player RPG).  Επική ιστορία μπορεί να έχει και ένα καθαρά action game δε λέει κάτι αυτό ως προς το genre. 

 

Τα ΜΜΟ ωστόσο προσφέρουν ένα setting μέσα στο οποίο μπορεί κάποιος/οι να κάνουν roleplay. Τα sandbox MMO είναι σαφώς καλύτερα γι αυτόν τον σκοπό. Φυσικά η πλειοψηφία των παιχτών δεν είναι roleplayers, αλλά και πάλι σε κάποιους αρέσει το παιχνίδι να πλησιάζει όσο το δυνατόν σε μία ρεαλιστική προσομοίωση του πως θα μπορούσε ο χαρακτήρας τους να ζει στον φανταστικό αυτόν κόσμο.

 

Σε κάποιους πάλι δεν αρέσει. Αν και δεν σε αναγκάζει να τα κάνεις το παιχνίδι αυτά, μπορείς κάλλιστα να φαρμάρεις mobs και να έχεις καλή απόδοση επίσης (εντωμεταξύ λες δεν έχει loot, ενώ είναι από τα λίγα MMO που μπορείς να βγάλεις σοβαρά λεφτά απλά από loot που παίρνεις φαρμάροντας mobs). 

 

2. Αν πάλι δεν σ' αρέσει τίποτα από όλα αυτά, οκ, λογικό να μην αρέσουν όλα τα παιχνίδια σε όλους. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα που λένε. Δεν καταλαβαίνω ωστόσο τι σχέση έχει το πόσο σ' αρέσει με το πόσα αντίτυπα πούλησε. 

Γενικότερα δεν καταλαβαίνω γιατί καίγεστε τόσο για το τι πουλάει. Ακόμη και τα πιο αποτυχημένα εμπορικά ΜΜΟ, τα περισσότερα είναι ακόμη εκεί και υπάρχει κόσμος που τα απολαμβάνει.

 

3. Τέλος, δεν καταλαβαίνω πως πολλοί μετά από τόσο καιρό που παίζετε ΜΜΟ δεν ξέρετε τι να περιμένετε και απογοητεύεστε κάθε φορά. Μια, δύο, πέντε, δέκα, μαθαίνεις και το "κόβεις" πριν βγει τι παιχνίδι είναι. Μπορείς να καταλάβεις αν είναι αυτό που ψάχνεις ή όχι από μερικές πληροφορίες. Να πεις ότι δεν κυκλοφορούσαν ήδη reviews και αναλυτικές πληροφορίες από το Κορεάτικο version να πω οκ. Αλλά αυτό που κάθε παιχνίδι που βγαίνει περιμένουν όλοι να είναι ο μεσσίας και μετά από 1 μήνα είναι σκουπίδι, ειλικρινά από ένα σημείο και μετά παύει να έχει να κάνει με τα παιχνίδια, σόρυ κιόλας δλδ. :P

Επεξ/σία από Gilmaru
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3. Τέλος, δεν καταλαβαίνω πως πολλοί μετά από τόσο καιρό που παίζετε ΜΜΟ δεν ξέρετε τι να περιμένετε και απογοητεύεστε κάθε φορά. Μια, δύο, πέντε, δέκα, μαθαίνεις και το "κόβεις" πριν βγει τι παιχνίδι είναι. Μπορείς να καταλάβεις αν είναι αυτό που ψάχνεις ή όχι από μερικές πληροφορίες. Να πεις ότι δεν κυκλοφορούσαν ήδη reviews και αναλυτικές πληροφορίες από το Κορεάτικο version να πω οκ. Αλλά αυτό που κάθε παιχνίδι που βγαίνει περιμένουν όλοι να είναι ο μεσσίας και μετά από 1 μήνα είναι σκουπίδι, ειλικρινά από ένα σημείο και μετά παύει να έχει να κάνει με τα παιχνίδια, σόρυ κιόλας δλδ. :P

 

Pretty much συμφωνω με ολα οσα ειπες αλλα θα σταθω σε αυτο που κανω quote

 

Εχω την εντυπωση οτι ο κοσμος δεν ψαχνει αρκετα τι ειναι αυτο που παει να αγορασει/παιξει . Ειναι σαν να πας να αγορασεις ρουχα και να μην ξερεις τι νουμερο φορας , οποτε παιρνεις ενα στην τυχη και αμα σου κανει fit καλως . Aλλα πως μπορεις να παραπονιεσαι οταν μετα δεν σου βγαινει ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σχολιάσω δυο τρία πραγματάκια:

 

1. Το roleplaying δεν έχει να κάνει "με μια επική ιστορία που σώζεις τον κόσμο". Δεν θέλω να ορίσω το roleplay, μπορείς εύκολα να δεις τι είναι roleplay ψάχνοντάς το λιγάκι, καθώς είναι μια έννοια πολύ πολύ παλιότερη από το MMORPG και από τα video games γενικότερα. Αλλά αυτό που περιγράφεις δεν έχει σχέση με το αν κάτι είναι roleplay ή όχι.

Ο λόγος που σου έχει δημιουργηθεί αυτή η εντύπωση είναι εν μέρη εξαιτίας της αδυναμίας των ΜΜΟRPG να δημιουργήσουν μια role play εμπειρία (σε αντίθεση με τα single player RPG).  Επική ιστορία μπορεί να έχει και ένα καθαρά action game δε λέει κάτι αυτό ως προς το genre. 

 

Τα ΜΜΟ ωστόσο προσφέρουν ένα setting μέσα στο οποίο μπορεί κάποιος/οι να κάνουν roleplay. Τα sandbox MMO είναι σαφώς καλύτερα γι αυτόν τον σκοπό. Φυσικά η πλειοψηφία των παιχτών δεν είναι roleplayers, αλλά και πάλι σε κάποιους αρέσει το παιχνίδι να πλησιάζει όσο το δυνατόν σε μία ρεαλιστική προσομοίωση του πως θα μπορούσε ο χαρακτήρας τους να ζει στον φανταστικό αυτόν κόσμο.

 

Σε κάποιους πάλι δεν αρέσει. Αν και δεν σε αναγκάζει να τα κάνεις το παιχνίδι αυτά, μπορείς κάλλιστα να φαρμάρεις mobs και να έχεις καλή απόδοση επίσης (εντωμεταξύ λες δεν έχει loot, ενώ είναι από τα λίγα MMO που μπορείς να βγάλεις σοβαρά λεφτά απλά από loot που παίρνεις φαρμάροντας mobs). 

 

2. Αν πάλι δεν σ' αρέσει τίποτα από όλα αυτά, οκ, λογικό να μην αρέσουν όλα τα παιχνίδια σε όλους. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα που λένε. Δεν καταλαβαίνω ωστόσο τι σχέση έχει το πόσο σ' αρέσει με το πόσα αντίτυπα πούλησε. 

Γενικότερα δεν καταλαβαίνω γιατί καίγεστε τόσο για το τι πουλάει. Ακόμη και τα πιο αποτυχημένα εμπορικά ΜΜΟ, τα περισσότερα είναι ακόμη εκεί και υπάρχει κόσμος που τα απολαμβάνει.

 

3. Τέλος, δεν καταλαβαίνω πως πολλοί μετά από τόσο καιρό που παίζετε ΜΜΟ δεν ξέρετε τι να περιμένετε και απογοητεύεστε κάθε φορά. Μια, δύο, πέντε, δέκα, μαθαίνεις και το "κόβεις" πριν βγει τι παιχνίδι είναι. Μπορείς να καταλάβεις αν είναι αυτό που ψάχνεις ή όχι από μερικές πληροφορίες. Να πεις ότι δεν κυκλοφορούσαν ήδη reviews και αναλυτικές πληροφορίες από το Κορεάτικο version να πω οκ. Αλλά αυτό που κάθε παιχνίδι που βγαίνει περιμένουν όλοι να είναι ο μεσσίας και μετά από 1 μήνα είναι σκουπίδι, ειλικρινά από ένα σημείο και μετά παύει να έχει να κάνει με τα παιχνίδια, σόρυ κιόλας δλδ. :P

 

Δε διαφωνώ ιδιαίτερα με αυτά που λες αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι έκανα πλήρως κατανοητό το νόημα του post μου. 

 

Θα ξεκινήσω λίγο ανάποδα τα σχόλια μου γιατί πιστεύω θα γίνω πιο κατανοητός και η κουβέντα θα πάει καλύτερα.

 

3) Καλώς ή κακώς έχω την οικονομική δυνατότητα να μη με νοιάζει αν θα φάω φόλα στο τάδε ή στο δείνα παιχνίδι. Το όλο rage μου δεν είχε να κάνει τόσο με το BDO όσο με το genre γενικότερα. Το σπαμάρισμα του "skip" σε όλα τα cutscens ή τα quest dialogues (για παράδειγμα) όπως είπα και στο αρχικό post δεν είναι φαινόμενο BDO αλλά γενικότερο.

 

Δυστυχώς η απάντηση "έτσι είναι τα ΜΜΟ σήμερα οπότε τι περίμενες" είναι και ο λόγος που rageάρω. Καλώς ή κακώς ακόμη τον πιστεύω αρκετές φορές το βοσκό που φωνάζει "λύκος-λύκος" 10αριά φορές το χρόνο. Ναι βλάκας είμαι υποθέτω αλλά στη τελική λίγο τη τσέπη μου ταλαιπωρώ και κανά QQ post κάνω αριστερά δεξιά οπότε γενικότερα δε πειράζω και κανένα ;p

 

Και reviews διάβασα και youtube είδα αλλά όπως και σε πολλά άλλα παιχνίδια αν δε το παίξεις δε μπορείς να καταλάβεις αν σε ρουφήξει ή όχι. Το gameplay που είδα σε YT όπως και το combat που είδα ingame δε μου άφησε παράπονο. Αντίστοιχα όταν είδα το gameplay του Witcher 3 ήμουν σε φάση..."meh μπρος πίσω πας και βαράς με αριστερό κλικ" αλλά στη πράξη δεν ήταν ακριβώς έτσι.

 

2) Κακώς το ανέφερα δίκιο έχεις. Ανέφερε σαν προσόν και επιτυχία του παιχνιδιού κάποιος ότι πούλησε τόσα και παρασύρθηκα και απάντησα χωρίς να έχει και μεγάλη σημασία.

 

1) Εδώ Gilmaru είσαι λάθος. Υπάρχουν άπειρα games που "δικαιούνται" να μην έχουν μια επική ιστορία αλλά κατά την άποψή μου ένα σοβαρό mmoRPG δεν ανήκει σε αυτή τη κατηγορία. Για να στο πω και διαφορετικά αν ο Himura ήταν απλά ένας σερβιτόρος μάλλον δε θα ήταν avatar σου.

 

Και εδώ φταίω που παρεξηγήθηκα γιατί χρησιμοποίησα τον όρο role-play που έχει πολλές έννοιες και σε καμιά περίπτωση δε θα ήθελα μια προσομοίωση πραγματικού κόσμου. Ίσα ίσα αυτό θα ήθελα να αποφύγω και συγκεκριμένα αγγαρείες στυλ fishing,mining κτλ κτλ.

 

Αυτό που εννοούσα με λίγα λόγια:

- Στο RPG κομμάτι μια ΕΜΠΕΙΡΙΑ που θα με κάνει να νιώθω ότι κάτι κάνω εκτός από το να ανεβαίνω lvls.

- Στο ΜΜΟ κομμάτι:

Σοβαρό itemisation και stat/strength progress >>>>> που μέσω ενός αξιοπρεπούς loot system >>>>> θα με οδηγήσει να κάνω trading με άλλους ακριβως για να πάρω καλύτερα items >>>>> που θα με αναγκάσει να ψάξω rare bosses με καλύτερα drops >>>>>> που με τη σειρά τους αυτά τα bosses λόγω strength θα χρειάζονται καλύτερα items >>>> που με τη σειρά τους αυτά τα bosses θα αξίζει να κάνω pk/pvp για να τα σκοτώσει το guild μου και όχι άλλοι >>>> που για να κάνω pvp/pk θα χρειάζομαι καλά αντικείμενα αλλά και θα έχω το ρίσκο σε περίπτωση που πεθάνω να κάνω drop κάποιο item (risk/reward).

 

Όλο το παραπάνω είναι ένας κύκλος και καλώς ή κακώς βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο itemisation. Αυτός ο κύκλος είναι για μένα που δίνει αξία στο όλο pvp, που δημιουργεί δράμα/έχθρες/φιλίες και γενικότερα δίνει ένα άλλο βάθος/νόημα στο pvp.

Το να λες ότι ένα παιχνίδι βασίζεται στο pvp αλλά να του λείπουν κάποιο/κάποια από τα παραπάνω δεν έχει και ιδιαίτερο νόημα.

 

(Τα λεφτά που θα βγάλω από το farming τι θα τα κάνω εκτός από black stones?)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χεχεχε, βασικά έπεσες στην περίπτωση γιατί τον Himura τον βλέπεις στο manga αρκετά συχνά να κάνει καθημερινές αγγαρείες, π.χ. μπουγάδα, μαγείρεμα κλπ. xD  :-D Είχε κάνει προϋπηρεσία ως blader στο BDO πριν φαίνεται.  :-D

 

(Άσχετο με το θέμα)

 

Στα υπόλοιπα δεν έχω χρόνο να απαντήσω αυτήν την στιγμή, αν και γενικά καταλαβαίνω το άχτι σου. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χεχεχε, βασικά έπεσες στην περίπτωση γιατί τον Himura τον βλέπεις στο manga αρκετά συχνά να κάνει καθημερινές αγγαρείες, π.χ. μπουγάδα, μαγείρεμα κλπ. xD  :-D Είχε κάνει προϋπηρεσία ως blader στο BDO πριν φαίνεται.  :-D

 

(Άσχετο με το θέμα)

 

Στα υπόλοιπα δεν έχω χρόνο να απαντήσω αυτήν την στιγμή, αν και γενικά καταλαβαίνω το άχτι σου. :P

 

Θα προτιμούσα σε game που ΠΑΙΖΩ να διασκεδάζω 24/7 χωρίς να έχω fillers ;p

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και συνεχίζω στο θέμα μας:

 

3) Καλώς ή κακώς έχω την οικονομική δυνατότητα να μη με νοιάζει αν θα φάω φόλα στο τάδε ή στο δείνα παιχνίδι. Το όλο rage μου δεν είχε να κάνει τόσο με το BDO όσο με το genre γενικότερα. Το σπαμάρισμα του "skip" σε όλα τα cutscens ή τα quest dialogues (για παράδειγμα) όπως είπα και στο αρχικό post δεν είναι φαινόμενο BDO αλλά γενικότερο.

 

Μα ακριβώς για να μην τρως φόλα είναι χρήσιμο να κρίνεις από πριν αν κάτι σου κάνει ή όχι. Έχω παίξει πολλά ΜΜΟ και πίστεψέ με πολύ σπάνια απογοητεύομαι, όχι γιατί όλα είναι καλά, αλλά γιατί ξέρω τι να περιμένω και πότε/αν έχω όρεξη να παίξω κάτι τέτοιο. Ειδικά αυτό που λες για τους κακογραμμένους διαλόγους είναι κάτι από τα πιο συχνά πράγματα που άκουγες ως κριτική από νωρίς στο beta για το BDO. 

 

Θα προτιμούσα σε game που ΠΑΙΖΩ να διασκεδάζω 24/7 χωρίς να έχω fillers ;p

 

Άλλο ένα σύνηθες πρόβλημα. Θέλουμε να διασκεδάζουμε 24/7, δεν μας αρέσει το grind, αλλά θέλουμε και να κάνουμε τα πάντα στο παιχνίδι για να μην έχουν οι άλλοι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. 

Αν παίζεις για να διασκεδάζεις, δεν παίζεις με ανταγωνιστική λογική. Αν δεν παίζεις με ανταγωνιστική λογική, κάνεις μόνο αυτό που σου αρέσει σε ένα παιχνίδι και τελείωσε. Π.χ. δεν χρειάζεται να ψαρεύεις ή να κάνεις χίλια δυο άλλα πράγματα που σε ξενερώνουν. Απλό.

 

Αν τώρα θέλεις να είσαι από τους top παίχτες στο παιχνίδι και κάνεις ότι κάνεις με το κριτήριο του efficiency για τον χαρακτήρα σου, τότε θα με συγχωρήσεις, αλλά θα πρέπει να ξεχάσεις τα περί ωραίας εμπειρίας και την γκρίνια για το grind. Δεν υπάρχει online game (όχι μόνο ΜΜΟ) που να παίζεται ανταγωνιστικά και να απολαμβάνεις full την κάθε ώρα που παίζεις. 

 

1) Εδώ Gilmaru είσαι λάθος. Υπάρχουν άπειρα games που "δικαιούνται" να μην έχουν μια επική ιστορία αλλά κατά την άποψή μου ένα σοβαρό mmoRPG δεν ανήκει σε αυτή τη κατηγορία. 

 

Τώρα θα ακουστώ λίγο απόλυτος κι εδώ, αλλά για μένα τα ΜΜΟ θα είναι πάντα 2-3 σκαλοπάτια πίσω από τα single player RPG από πλευράς story, κυρίως λόγω του γεγονότος ότι δεν είναι φτιαγμένα για να περιστρέφονται γύρω από εσένα. Ο κόσμος και το όλο story δεν μπορεί παρά να είναι generic, καθώς υπάρχουν χιλιάδες παίχτες σαν εσένα στο παιχνίδι και όχι μόνο ο χαρακτήρας σου. 

 

Έχουν υπάρξει παρόλα αυτά αξιέπαινες προσπάθειες, αλλά εν τέλη τα καλύτερα ΜΜΟ δύσκολα συναγωνίζονται σχετικά μέτρια single player παιχνίδια όσο αφορά στο story.

 

Εγώ αυτό που θέλω από ένα ΜΜΟ είναι ένα καλό setting, όχι ένα story με τον ήρωά μου να σώζει τον κόσμο (που έχει καταντήσει βαρετό και κλισέ εν τέλη για τα γούστα μου, το ίδιο βαρετό με τα πιο βαρετά quests στις περισσότερες περιπτώσεις). Αν μου δώσει το game ένα καλό setting, το "επικό" κομμάτι θα έρθει από τους ίδιους τους παίχτες και όταν συμβαίνει αυτό δεν το βρίσκεις σε άλλο genre.

 

 

Ωστόσο καταλαβαίνω το παράπονό σου στο κομμάτι του story. Και μένα με πονάει να βρω παιχνίδι που να μ' αρέσει κάπως και στα gameplay στοιχεία και στο κομμάτι του story/διαλόγων/lore ταυτόχρονα. Σπανίζει εξαιρετικά κάτι τέτοιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...