Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

μια χαρα ενδιαφερει ολους-μονο εσενα δεν ενδιαφερει οπως παντα :) good night φιλτατε!

Εισαι σε θεμα με τιτλο''κινητα απο σκρουτζ'' ,και ολους τους ενδιαφερει το rma απο μεγαλες αλυσιδες(που υποτιθεται οτι για να κοιταζουν σε skroutz το κανουν περισσοτερο επειδη δεν θελουν να αγορασουν απο αλυσιδα λογω υψηλοτερων τιμων)επειδη το λες εσυ...Οκ..

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Όσον αφορά το DOA skroutz vs. MediaMarkt...

 

Κατ΄αρχάς θεωρώ αδιανόητο κάποιος να αγοράσει συσκευή από site χωρίς doa μόνο και μόνο για να γλυτώσει 2-3€ (σε σχέση με κάποιο ακριβότερο skroutzομάγαζο που θα είχε doa). Για την Media, εκεί πλέον το DOA είναι 28 ημέρες εάν γραφτείς MediaMarkt Member και το κινητό γίνεται δεκτό για οποιονδήποτε λόγο. Ακόμα και εάν απλά το μετάνιωσες. (Φυσικά εάν δεν έχει υποστεί υλικές ζημιές)

 

Γενικά για το skroutz πιστεύω τα παρακάτω. Η Samsung στέλνει στην Αγγλία 1000 κινητά. Από αυτά το 1 βγαίνει ελαττωματικό. Στην Ελλάδα βγαίνουν τα 10 ελαττωματικά, και στην Σερβία/Κροατία/Πολωνία βγαίνουν τα 15/20. (Τυχαίοι αριθμοί προφανώς) 

Άρα στη πλειονότητα των περιπτώσεων το ρίσκο που παίρνεις αγοράζοντας κάτι απ΄το skroutz είναι να τύχεις σε αυτό το ποσοστό των ελαττωματικών το οποίο είναι υψηλότερο στη χώρα από την οποία ήρθε η συσκευή. Εάν κάνω λάθος διορθώστε με.

 

Κάτι άλλο σχετικά με το skroutz είναι η εγγύηση στα προϊόντα που δεν κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Για παράδειγμα στο Huawei P9 Lite η μητρική της συσκευής των 3GB είναι διαφορετική από αυτή των 2. Εάν συμβεί κάτι στη μητρική, δεν στο καλύπτει το Ελληνικό service και αυτό το λέω με βεβαιότητα 100%. 

 

Περιμένω απαντήσεις να το συζητήσουμε

Δημοσ.

Όσον αφορά το DOA skroutz vs. MediaMarkt...

 

Κατ΄αρχάς θεωρώ αδιανόητο κάποιος να αγοράσει συσκευή από site χωρίς doa μόνο και μόνο για να γλυτώσει 2-3€ (σε σχέση με κάποιο ακριβότερο skroutzομάγαζο που θα είχε doa). Για την Media, εκεί πλέον το DOA είναι 28 ημέρες εάν γραφτείς MediaMarkt Member και το κινητό γίνεται δεκτό για οποιονδήποτε λόγο. Ακόμα και εάν απλά το μετάνιωσες. (Φυσικά εάν δεν έχει υποστεί υλικές ζημιές)

 

Γενικά για το skroutz πιστεύω τα παρακάτω. Η Samsung στέλνει στην Αγγλία 1000 κινητά. Από αυτά το 1 βγαίνει ελαττωματικό. Στην Ελλάδα βγαίνουν τα 10 ελαττωματικά, και στην Σερβία/Κροατία/Πολωνία βγαίνουν τα 15/20. (Τυχαίοι αριθμοί προφανώς) 

Άρα στη πλειονότητα των περιπτώσεων το ρίσκο που παίρνεις αγοράζοντας κάτι απ΄το skroutz είναι να τύχεις σε αυτό το ποσοστό των ελαττωματικών το οποίο είναι υψηλότερο στη χώρα από την οποία ήρθε η συσκευή. Εάν κάνω λάθος διορθώστε με.

 

Κάτι άλλο σχετικά με το skroutz είναι η εγγύηση στα προϊόντα που δεν κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Για παράδειγμα στο Huawei P9 Lite η μητρική της συσκευής των 3GB είναι διαφορετική από αυτή των 2. Εάν συμβεί κάτι στη μητρική, δεν στο καλύπτει το Ελληνικό service και αυτό το λέω με βεβαιότητα 100%. 

 

Περιμένω απαντήσεις να το συζητήσουμε

Aστοχια υλικου μπορει να υπαρχει παντου δε παιζει ρολο αν ειναι Πολωνικο η Αγγλικο το τηλ.Οσον αφορα το doa τωρα αυτο ειναι υποθεση του καταστηματος οποιο θελει δινει οποιο θελει οχι το οτι δε δινουν τα eshop ειναι εντελως παραπληροφορηση φυσικα και δινουν οσα επιθυμουν και η διαδικασια ειναι η εξης στελνεις στο μαγαζι το μαγαζι το στελνει στο σερβις πιστοποιητε εγγραφος οτι δεν ειναι απο κακη χρηση το προβλημα πραγμα απολυτα λογικο γιατι αλλιως ο καθενας θα μπορουσε να κανει ζημια στη συσκευη του και να το παει πισω στο καταστημα και να ζηταει doa και μετα γινετε η αλλαγη βεβαια ακομα και αυτο ειναι επιλογη του καταστηματος καποιο μπορει να αλλαξει το προιον αμεσα χωρις να αποσταλει στο σερβις πραγμα φυσικα σπανιο

Δημοσ.

Εχουμε ενα κλασσικο προβλημα με ενα αναθεματισμενο μαγαζι σχεδον απο περσυ το καλοκαιρι

 

Το στελνουμε για βλαβη επειδη εκλεινε μονο του. Μας το επιστρεφουν επειδη δεν τους εκλεισε ποτε, το περνουμε πισω και παλι απο την αρχη. Εχει καταληξει σε 2-3 service που το εχει στειλει το μαγαζι, για αρκετους μηνες δεν το ειχαμε στα χερια μας

 

Καποιο service που συνεργαζεται το καταστημα, αλλαξε καποια μερη του κινητο βγαζοντας το αποτελεσμα οτι το κινητο συνεχιζει να κλεινει χωρις να φταιει καποιος τεχνικος αλλα ουτε εμεις. Το κλασσικο κομματι ειναι οτι το μαγαζι λεει οτι εμεις ανοιξαμε το κινητο και δεν θα το αντικαταστασει ή να μας δωσει πισω τα χρηματα! 

 

Εχει περασει απο τοσα χερια τεχνικων, απο το δικο μας ποτε, και ξαφνικα μας λενε οτι το ανοιξαμε

 

Η εγγυηση εληξε πριν 1.5-2 μηνες ενω το κινητο το ειχαν στο service

 

Υπαρχει κατι που μπορω να κανω;

Δημοσ.

Εχουμε ενα κλασσικο προβλημα με ενα αναθεματισμενο μαγαζι σχεδον απο περσυ το καλοκαιρι

 

Το στελνουμε για βλαβη επειδη εκλεινε μονο του. Μας το επιστρεφουν επειδη δεν τους εκλεισε ποτε, το περνουμε πισω και παλι απο την αρχη. Εχει καταληξει σε 2-3 service που το εχει στειλει το μαγαζι, για αρκετους μηνες δεν το ειχαμε στα χερια μας

 

Καποιο service που συνεργαζεται το καταστημα, αλλαξε καποια μερη του κινητο βγαζοντας το αποτελεσμα οτι το κινητο συνεχιζει να κλεινει χωρις να φταιει καποιος τεχνικος αλλα ουτε εμεις. Το κλασσικο κομματι ειναι οτι το μαγαζι λεει οτι εμεις ανοιξαμε το κινητο και δεν θα το αντικαταστασει ή να μας δωσει πισω τα χρηματα! 

 

Εχει περασει απο τοσα χερια τεχνικων, απο το δικο μας ποτε, και ξαφνικα μας λενε οτι το ανοιξαμε

 

Η εγγυηση εληξε πριν 1.5-2 μηνες ενω το κινητο το ειχαν στο service

 

Υπαρχει κατι που μπορω να κανω;

Δυστηχως σε αυτο φταιτε εσεις(εν μερη).Δεν μπορω να καταλαβω αφου δεν βγαζατε ακρη με το service δεν ειχατε ζητησει επιστροφη χρηματων να παρετε καποιο αλλο και αν σας αρχιζε τα διαφορα κουλα να απευθυνθειτε στις αρμοδιες αρχες.

 

καταρχας πρωτη φορα ακουω να κρατανε το κινητο τοσο πολυ στο service.

 

Να σου πω επειδη σχεδον ολα τα κινητα εχουν 2 χρονια εγγυηση,δεν πιστευω να εχετε Iphone και να σας εχουν πει για 1 χρονο εγγυηση?

 

Ψιλο μπερδεμενα τα γραφεις και δεν πολυ βγαινει και νοημα κιολας αφου ουτε για τι κινητο μιλαμε μας λες,ουτε για ποιο καταστημα/service(γιατι τα σκρουτζομαγαζα δεν εχουν δικο τους service για τις βλαβες των κινητων γιαυτο και τα στελνουν στις αντιπροσωπειες),ουτε για τι ειδους προβλημα μιλαμε που το ειχαν το κινητο τοσους μηνες και μαλιστα ειπαν οτι το ανοιξατε εσεις.

Εχουμε ενα κλασσικο προβλημα με ενα αναθεματισμενο μαγαζι σχεδον απο περσυ το καλοκαιρι

 

Το στελνουμε για βλαβη επειδη εκλεινε μονο του. Μας το επιστρεφουν επειδη δεν τους εκλεισε ποτε, το περνουμε πισω και παλι απο την αρχη. Εχει καταληξει σε 2-3 service που το εχει στειλει το μαγαζι, για αρκετους μηνες δεν το ειχαμε στα χερια μας

 

Καποιο service που συνεργαζεται το καταστημα, αλλαξε καποια μερη του κινητο βγαζοντας το αποτελεσμα οτι το κινητο συνεχιζει να κλεινει χωρις να φταιει καποιος τεχνικος αλλα ουτε εμεις. 

Αυτο που με παραξενευει ειναι το παραπανω που γραφεις(εκτως των αλλων). Καποιο service αλλαξε καποια μερη και παρεδωσε το κινητο σε σας κλειστο(δηλαδη μη επισκευασμενο)να το κανετε τι ακριβως το κινητο??

 

Να σου πω μηπως μιλαμε για το G4?

Δημοσ.

^

 

Lenovo s960 είναι το κινητο.  Τα γραφω μπερδεμένα γιατι εχουν παιχτεί τοσα πολλα επεισοδια που ουτε θυμαμαι τι εχει γινει. Τωρα πια δεν εχει σημασια εδώ που φτασαμε.

 

Το ότι εχουμε ανοιξει το κινητο, το ειπαν από τοτε που ζητήσαμε αντικατασταση

 

Στο τελευταιο που εχεις με bold, ναι. Την "γνωματευση" ότι το κινητο δεν επισκευάζεται περαιτέρω, την προωθησε το service στο μαγαζι που προμηθευει το μαγαζι από το οποιο το αγοράσαμε (ναι σωστα διαβασες) και αυτος αρνειται την αντικατασταση με την δικαιολογια οτι εχουμε ανοιξει το κινητο.

 

Στον συνηγορο του καταναλωτή είχαμε στειλει καποια εμαιλ αλλα δεν ξερω τι εγινε. Τα ονόματα των μαγαζιων θα τα γραψω το απόγευμα, δεν τα θυμαμαι

 

Αυτοι εκαναν εισαγωγή από την κινα διαφορα smartphone πουλώντας τα σε αρκετα μεγαλυτερη τιμη. Επισημη εγγυηση προφανως και δεν υπαρχει, υποθετω ότι είναι 1 χρονος

Δημοσ.

Το αγορασαμε απο το centralshop, προμηθευτης του ειναι service ειναι το experts-mobile και αυτο το εστειλε σε ενα αλλο service που συνεργαζεται... 

 

Την γνωματευση που ανεφερα την εδωσε το τελευταιο service, το centralshop λεει οτι πει το expertsmobile και αυτος λεει οτι το κινητο το ανοιξαμε και οτι ειμαστε εκτος εγγυησης. Τωρα για καποιον περιεργο λογο που δεν ξερω, λεει οτι θα μας αλλαξει την πλακετα του τηλεφωνου αλλα επισυμανε καποιες φορες το θεμα με την εγγυηση

Δημοσ.

Δεν ξερω το καταστημα που το βρηκατε αλλα βλεπω οτι ουτε καν κινητα δεν εχει πλεον κακο δειγμα αυτο. Επισης βλεπω οτι στο skroutz εχει μπει εδω και 1 μηνα μονο.

 

Στα της εγγυησης τωρα αναγραφονται εδω καποια πραγματα.

https://www.centralshop.com.gr/oroi-eggyisis

 

ο CENTRALSHOP παρέχει εγγύηση καλής λειτουργίας του υλικού για ένα 1-2 έτη ανάλογα με τη συσκευή. Σε περίπτωση που το υλικό της συσκευής παρουσιάσει προβλήματα στη λειτουργία του, ο αγοραστής δικαιούται δωρεάν επισκευή εντός της περιόδου ισχύς της εγγύησης. Το CENTRALSHOP οφείλει να προσφέρει την απαραίτητη υπηρεσία επισκευής. Σε περίπτωση που η επισκευή πρόκειται να καθυστερήσει περισσότερο από 15 εργάσιμες ημέρες ή δεν είναι εφικτή (π.χ. λόγω έλλειψης των απαιτούμενων ανταλλακτικών στην αγορά), το CENTRALSHOP για την καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτή προσφέρει αντικατάσταση του προϊόντος με ένα ίδιο, ή ισάξιο νεότερο μοντέλο, ή σε διαφορετική περίπτωση επιστροφή χρημάτων.


Και οσον αφορα για τα εκτως εγγυησης

 

Καμία υπηρεσία χωρίς χρέωση δεν παρέχεται εφόσον εντοπισθεί:
• Ακατάλληλος χειρισμός της συσκευής, που έχει επιφέρει βλάβη ή ζημιά σε αυτή, όπως πτώση.
• Χρήση μη συμβατών περιφερειακών, ικανά να επιφέρουν βλάβη ή ζημιά στη συσκευή.
• Επεμβάσεις, αλλαγές ή απόπειρες επισκευής από τον χρήστη ή άλλο μη εξουσιοδοτημένο άτομο.
• Ζημιές από ανωτέρα βία, π.χ. ζημιές από υγρασία, κεραυνό, υπέρταση ηλεκτρικού δικτύου, πυρκαγιά, περιβαλλοντικές επιβαρύνσεις, βροχή, πλημμύρα, σεισμό κ.ά.
• Εσφαλμένες επεμβάσεις στο λειτουργικό σύστημα (firmware) της συσκευής από τον χρήστη ή άλλο μη εξουσιοδοτημένο άτομο.
Για κάθε είδους ζημιάς που αναιρεί την ισχύ της εγγύησης, μπορούμε να προσφέρουμε επισκευή, με ανάλογο κόστος ανταλλακτικών ή/και εργασίας. 


Καποιο service που συνεργαζεται το καταστημα, αλλαξε καποια μερη του κινητο βγαζοντας το αποτελεσμα οτι το κινητο συνεχιζει να κλεινει χωρις να φταιει καποιος τεχνικος αλλα ουτε εμεις. Το κλασσικο κομματι ειναι οτι το μαγαζι λεει οτι εμεις ανοιξαμε το κινητο και δεν θα το αντικαταστασει ή να μας δωσει πισω τα χρηματα! 

 

Εχει περασει απο τοσα χερια τεχνικων, απο το δικο μας ποτε, και ξαφνικα μας λενε οτι το ανοιξαμε

 

Η εγγυηση εληξε πριν 1.5-2 μηνες ενω το κινητο το ειχαν στο service

 

Υπαρχει κατι που μπορω να κανω;

Αν εχεις λαβει ενα χαρτι για την παραπανω ενεργεια του service που εχει γινει αυτο το θεμα,μπορεις να πας απο το καταστημα να τους δειξεις ποιος ανοιξε το κινητο(αλλιως πως γνωριζεις οτι το service αλλαξε κομματια οπως λες?)και απο την στιγμη που το κινητο δεν μπορουν να το φτιαξουν και δεν φερνουν πλεον και κινητα απο οτι βλεπω να ζητησεις επιστροφη χρηματων ιση με την αποδειξη αγορας.

Δημοσ.

ελπίζω να ρωτάω στο σωστό θέμα,

 

ενδιαφέρομαι για αγορά του S7 απο skroutzoμαγαζο..

 

υπάρχει κάτι που πρέπει να ρωτήσω για τη συσκευή πριν ολοκληρώσω την αγορά? πχ εαν είναι branded συσκευή?

Δημοσ.

Απο την στιγμη που αναφερουν οτι ειναι Ευρωπαικο(EU)δεν εχεις κατι αλλο να κοιταξεις. Κανονικα με την αποδειξη θα εχεις το service και εισαι αρχοντας. Το μονο που θα σου ελεγα να προσεξεις ειναι ισως το καταστημα προτιμησης.

  • Like 1
Δημοσ.

Το site του central shop, πιο παλια θυμομουν οτι ηταν αυτο και αυτη ειναι η σελιδα στο skroutz

 

Ισως μετακομισαν και εκαναν rebrand το site. Δεν ηταν στην οδο που λεει τωρα το skroutz

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...