Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Big Sak είπε

Ίσως μας βγει και σε καλό που δεν ακυρωσαμε παραγγελία... Για να δούμε... Τώρα αν τη τρίτη δεν το έχουν θα ακυρώσω σίγουρα... Και σήμερα που μίλησα από μόνη της μου πρότεινε να κάνω ακύρωση αν είναι δυσαρεστημένος. 

ρε συ στην θεση σου θα παιρνα το μωβ να τελειωνει η υποθεση.βαλτου κοκκινη θηκη απο πισω😁.

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ViveCuervo12 είπε

Ενταξει, κι εγώ μετά από όλα αυτά δε νομίζω ότι θα έχουμε πρόβλημα. Περισσότερο ανυπομονησία για να πάρω το καινούριο κινητό έχω παρά άγχος. 

Ωστόσο είναι κακή η διαχείριση από μεριάς τους και αυτό είναι λογικό να προκαλεί μια ανησυχία. Συνήθως στο τηλέφωνο είναι απολογητικοί και καθησυχαστικοί, σήμερα όμως η υπάλληλος που πέτυχα φάνηκε να δυσανασχετεί που της είπα να καλέσω εγώ ξανά άυριο πρωί, ενώ εξήγησα οτι καταλαβαίνω πως λόγω φόρτου εργασίας οι επικοινωνίες απο μεριάς τους μπορεί να πάνε πίσω κι εγώ θα ήθελα να πάρω το κινητό μου το συντομότερο δυνατό.Το ύφος της δε μου άρεσε και δεν ήμουν σε καμία περίπτωση ειρωνική ή απότομη, ίσα ίσα. 

 Γενικά πάντως, αφού αντιμετωπίζουν θέμα με παραλαβές, θα μπορούσαν να στείλουν ένα mass email σε όλους όσους περιμένουμε τις παραγγελίες μας και να είμαστε όλοι πιο ήρεμοι εξ αρχής. Εγώ ξέρω σίγουρα πως δε θα είχα πάρει τόσα τηλέφωνα αν είχα την οποιαδήποτε επικοινωνία από εκείνους.

Εχουμε κάνα νέο; 😊 στα έχω πρήξει 😜 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Nikos3512 είπε

Να ρωτήσω κάτι άσχετο.

Βλέπω πως ο Karavasilis εχει το P30pro και μόνο στο Breathing Crystal γράφει επίσης το  VOG-L29.  Ξέρει κάποιος τι σημαίνει αυτό;

Εγω που ειχα ρωτήσει στο Karavasilis για ενα κινητό, μου είχανε πει οτι δεν ειναι Ευρωπαϊκή έκδοση και δεν θα γραφει ελληνικούς χαρακτήρες.. Ακόμα, ο φορτιστης θα χρειάζεται μετατροπέα! Φυσικά δεν το πήρα!!

Αλλα προς τιμήν τους, μου το ειπανε απο μόνοι τους

Επεξ/σία από ethnikos21
Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

{{Καλησπέρα σας από το Skroutz,
Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχει ανασταλεί η προβολή του καταστήματός στην πλατφόρμα μας, καθώς διαπιστώθηκαν αδυναμίες για την εξυπηρέτηση των παραγγελιών.
Με εκτίμηση,
Skroutz Support Team
Email: [email protected]}}

αυτο το μειλ ελαβα απο τη σκρουτζ οταν τους ρωτησα γιατι δεν εμφανιζεται το mobilepoint στην πλατφορμα τους

ρε παιδια να ρωτησω κατι ? 
τσεκαρα μολις τωρα τις κινησεις του λογαριασμου μου και βλεπω οτι η πληρωμη στο mobilepoint εγινε την παρασκευή 1/5 και οχι την δευτερα 27/4 
τι εγινε εδω ρε? μηπως η παραγγελια μου καταχωρηθηκε σε αυτους την Πρωτομαγια ? 

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, manos11i είπε

αυτο το μειλ ελαβα απο τη σκρουτζ οταν τους ρωτησα γιατι δεν εμφανιζεται το mobilepoint στην πλατφορμα τους

ρε παιδια να ρωτησω κατι ? 
τσεκαρα μολις τωρα τις κινησεις του λογαριασμου μου και βλεπω οτι η πληρωμη στο mobilepoint εγινε την παρασκευή 1/5 και οχι την δευτερα 27/4 
τι εγινε εδω ρε? μηπως η παραγγελια μου καταχωρηθηκε σε αυτους την Πρωτομαγια ? 

Τα λεφτά "τραβήχτηκαν 1/5 αλλά η πιστωθηκαν 27/4. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, iliasmR είπε

Τα λεφτά "τραβήχτηκαν 1/5 αλλά η πιστωθηκαν 27/4. 

μα η επιβεβαιωση της παραγγελιας δεν γινεται οταν γινεται και η επιβεβαιωση της πληρωμης ? 
αφου η πληρωμη εγινε δεκτη στη 1/5, η δικια μου παραγγελια ηταν δεκτή απο τη πρωτομαγια

Δημοσ.

Τα λεφτά από την στιγμή που πλήρωσες δεν μπορούσες να τα χρησιμοποιήσεις αλλά η mobilepoint δεν να τα είχε τραβήξει. Δεν μπορώ να στο εξηγήσω καλύτερα, αλλά έτσι γίνεται. Δηλαδή δεν φανεται εξ αρχής ως αγορά στον λογαριασμό σου αλλά αυτά τα λεφτά είναι "παγωμένα" και εμένα κάπου εκεί φάνηκε ότι τα πήρε το κατάστημα αλλά η καταγραφή της παραγγελίας ήταν 27/4 και σήμερα όπως μου είπαν και αυτοι στο τηλέφωνο είμαι στην 8η εργάσιμη 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, iliasmR είπε

αλλά η καταγραφή της παραγγελίας ήταν 27/4 και σήμερα όπως μου είπαν και αυτοι στο τηλέφωνο είμαι στην 8η εργάσιμη 

και τι ειπαν? οτι πρεπει να εξαντλησουν ολες τις εργασιμες μερες ? οπως και σε μενα προχτες ?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, manos11i είπε

και τι ειπαν? οτι πρεπει να εξαντλησουν ολες τις εργασιμες μερες ? οπως και σε μενα προχτες ?

Και τις δύο φορές που τους πήρα η συζήτηση ξεκινούσε με την φράση "είμαστε στην τάδε εργάσιμη μέρα" σαν να μου λένε γιατί με πήρες δεν είμαστε ακόμα στην δέκατη. Εκτός αν το έκαναν σαν ενημέρωση και τους παρεξήγησα.. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, iliasmR είπε

Και τις δύο φορές που τους πήρα η συζήτηση ξεκινούσε με την φράση "είμαστε στην τάδε εργάσιμη μέρα" σαν να μου λένε γιατί με πήρες δεν είμαστε ακόμα στην δέκατη. Εκτός αν το έκαναν σαν ενημέρωση και τους παρεξήγησα.. 

Κ εμένα έτσι λένε απλά 4 εως 10 εργάσιμες  εγώ καταλαβαίνω ότι το παραλαμβανω εγώ όχι αυτοί 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, mark13lcs είπε

Κ εμένα έτσι λένε απλά 4 εως 10 εργάσιμες  εγώ καταλαβαίνω ότι το παραλαμβανω εγώ όχι αυτοί 

ναι. αλλωστε και σε 1-3 μερες παραδοση παλι εγω το παραλαμβανω μεσα σε αυτες τις ημερες. 

αλλα σε 4-10 θα επρεπε να εχει ηδη φτασει και να παραδοθει μεσα σε 4-10 ημερες στον αγοραστή. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, mark13lcs είπε

Κ εμένα έτσι λένε απλά 4 εως 10 εργάσιμες  εγώ καταλαβαίνω ότι το παραλαμβανω εγώ όχι αυτοί 

Κανονικά δεν πάει έτσι απλά λόγω του χαμού που γίνεται στην καλύτερη την δέκατη το παραλαμβανουν. Απλά δεν ξέρουν να ενημερώνουν τον κόσμο. Αντί να ναι ξεκάθαροι και να πουν συγνώμη απλά γίνεται χαμός θα αργήσουμε, λένε ψεύτικες ημερομηνίες και θέλουν να μας πείσουν ότι είναι λογικό να παραλάβουν αυτοί την δέκατη μέρα στην καλύτερη των περιπτώσεων και να το πάρουμε εμείς στην καλύτερη την 11η λες και το το 4-10 μερες σημαίνει 12 εργάσιμες μέρες αργότερα.. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρόστιμα σε αρκετά eshop (αναφέρθηκε και λίγο πιο πριν σαν σκέτο λινκ)

Αναφορά σε κείμενο

Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή: Πρόστιμα 330.000 ευρώ σε ηλεκτρονικές επιχειρήσεις εμπορίας κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας
8 ΜΑΪΟΥ, 2020ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
H Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης &  Επενδύσεων δέχθηκε, το τελευταίο χρονικό διάστημα, πλήθος καταγγελιών καταναλωτών που σύναψαν συμβάσεις εξ αποστάσεως με ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, ιδίως κινητών τηλεφώνων, σχετικά:

–  με μη παράδοση των παραγγελθεισών συσκευών κινητής τηλεφωνίας παρά την καταβολή του τιμήματος,

– την αδυναμία επικοινωνίας με την επιχείρηση, η οποία είτε δεν απαντούσε καθόλου ή προέβαλε, σε κάποιες περιπτώσεις, αριθμούς τηλεφώνου που δεν ανταποκρίνονταν  σε πραγματικούς τηλεφωνικούς αριθμούς της χώρας.

Μετά από εκτεταμένη έρευνα, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή επέβαλε υψηλά χρηματικά πρόστιμα συνολικού ύψους 330.000 ευρώ, στις ακόλουθες ηλεκτρονικές επιχειρήσεις εμπορίας κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας αιχμής, καθώς διαπίστωσε παραβάσεις των διατάξεων για τα δικαιώματα του καταναλωτή σε συμβάσεις από απόσταση καθώς και των διατάξεων περί αθέμιτων (και ειδικότερα παραπλανητικών) εμπορικών πρακτικών:

 

Α/Α    ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ    ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΥΨΟΣ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ ΣΕ €
1    Μ.ΠΑΡΛΕΠΟΣ ΜΟΝ.ΙΚΕ    www.a-mobiles.gr    100.000,00
2    MILA X ΜΟΝ.ΙΚΕ    www.mxstore.gr 80.000,00
3    BSVA BUSINESS SALES ΙΚΕ    www.ubit.gr    70.000,00
4    E-MOBILE ENTERPRISE Μ. ΙΚΕ    www.emobile24.gr    70.000,00
5    ΚΑΛΑΡΩΝΗΣ ΠΕΤΡΟΣ    www.clickstore.gr    10.000,00
 

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή διερευνά παρόμοιες υποθέσεις και εξετάζει την επιβολή διοικητικών κυρώσεων και σε άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας  κινητών τηλεφώνων και προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, για τα οποία δέχτηκε πληθώρα καταγγελιών και για τις οποίες το καταναλωτικό κοινό θα ενημερωθεί με νεώτερη ανακοίνωση.

Για καταγγελίες σχετικά με φαινόμενα παράνομων και παραπλανητικών πρακτικών από ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας κινητών τηλεφώνων, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στη γραμμή καταναλωτή 1520.

 

τα εως τώρα καταστήματα ειναι αυτά

Α/Α    ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ    ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΥΨΟΣ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ ΣΕ €
1    Μ.ΠΑΡΛΕΠΟΣ ΜΟΝ.ΙΚΕ    www.a-mobiles.gr    100.000,00
2    MILA X ΜΟΝ.ΙΚΕ    www.mxstore.gr 80.000,00
3    BSVA BUSINESS SALES ΙΚΕ    www.ubit.gr    70.000,00
4    E-MOBILE ENTERPRISE Μ. ΙΚΕ    www.emobile24.gr    70.000,00
5    ΚΑΛΑΡΩΝΗΣ ΠΕΤΡΟΣ    www.clickstore.gr    10.000,00

Επεξ/σία από keysmith
  • Like 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, iliasmR είπε

Τα λεφτά από την στιγμή που πλήρωσες δεν μπορούσες να τα χρησιμοποιήσεις αλλά η mobilepoint δεν να τα είχε τραβήξει. Δεν μπορώ να στο εξηγήσω καλύτερα, αλλά έτσι γίνεται. Δηλαδή δεν φανεται εξ αρχής ως αγορά στον λογαριασμό σου αλλά αυτά τα λεφτά είναι "παγωμένα" και εμένα κάπου εκεί φάνηκε ότι τα πήρε το κατάστημα αλλά η καταγραφή της παραγγελίας ήταν 27/4 και σήμερα όπως μου είπαν και αυτοι στο τηλέφωνο είμαι στην 8η εργάσιμη 

Το παρόν e-mail επιβεβαιώνει μόνο την επιτυχή επεξεργασία της συναλλαγής σας μέσω του συστήματος της υπηρεσίας Alpha e-Commerce της Alpha Bank. Σε καμία περίπτωση δεν επιβεβαιώνει ότι η παραγγελία σας έχει γίνει αποδεκτή από το ηλεκτρονικό κατάστημα MOBILEPOINT.GR. Είναι αποκλειστική ευθύνη του ηλεκτρονικού καταστήματος να σας ενημερώσει για την αποδοχή της παραγγελίας σας και να σας παραδώσει τα προϊόντα / υπηρεσίες που έχετε παραγγείλει. 

 

αυτό το ελαβα την Δευτέρα απο την alpha bank. Άρα δικιο ειχα, η παραγγελία μου καταχωρήθηκε σε αυτους την Πρωτομαγιά

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...