Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, >-Nosakos<- είπε

Ναι μου το δείχνει cancelled.

Capture.PNG.14bdb1cfb7781d14bf67f0893f8ff8c4.PNG

Εμένα παραδόξως, πρώτη φορά σήμερα το μεσημέρι μου το δείχνει processed! 😕 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, manos11i είπε

εαν δε δω αυριο- μεθαυριο τα χρηματα στη καρτα μου, παω αυριο τραπεζα να κανω αμφισβητηση συναλλαγης. 
μιλησα με την τραπεζα και μου ειπε οτι στη περιπτωση που δεν τα βρουμε με το καταστημα, να παω απο τη τραπεζα να κανω αιτηση αμφισβητηση συναλλαγης

Καλησπέρα, επί της διαδικασίας των συναλλαγών με κάρτα.

Εφόσον κάποιος αισθάνεται σίγουρος οτι κατι δεν πάει καλά, καλό θα είναι άσχετα αν έλαβε αποδεικτικό επιστροφής στην κάρτα του από το κατάστημα να προχωρήσει άμεσα και σε αμφισβήτηση της συναλλαγής και στην δικιά του τράπεζα. Η διαδικασία αμφισβήτησης μπορεί να πάρει μέχρι και 2 μήνες για να ολοκληρωθεί.

Αυτο το λέω γιατί η όποια επιστροφή με εντολή του καταστήματος πραγματοποιείται από την τράπεζα ΜΟΝΟ εφόσον και αν στον τραπεζικό λογαριασμό του καταστήματος υπάρχει διαθέσιμο το ποσό. Αν δεν υπάρχει η εντολή ακύρωσης δεν γίνεται αποδεκτή από την τράπεζα του εμπόρου.

Αντίθετα αν ο χρήστης αμφισβητήσει την συναλλαγή στην κάρτα του , τότε η τράπεζα από την οποία έχει γίνει η χρέωση , επιστρέφει τα χρήματα στην εκδότρια τράπεζα υποχρεωτικά, και η δεύτερη στο πελάτη της , άσχετα αν ο λογαριασμό του εμπόρου εχει διαθέσιμο το ποσό. Αν τελικά ο λογαριασμό του εμπόρου δεν έχει διαθέσιμο το ποσό , τότε για την χασούρα της επιστροφή η τράπεζα κυνηγάει τον έμπορο πελάτη της εκείνη.

Για αυτό και ειναι σημαντικό όλοι, online να πληρώνουμε ΜΟΝΟ με κάρτα. Ότι και να γίνει μετά απο συναλλαγή με κάρτα , σε περίπτωση που δεν λάβουμε την παραγγελία μας, θα πάρουμε τα χρήματα μας , ακόμα και αν ο έμπορος δεν έχει μία στο λογαριασμό του.

Αυτά... εύχομαι σε όλους γρήγορα και καλά ξεμπερδέματα .

 

  • Like 8
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, theavenger2 είπε

Καλησπέρα, επί της διαδικασίας των συναλλαγών με κάρτα.

Εφόσον κάποιος αισθάνεται σίγουρος οτι κατι δεν πάει καλά, καλό θα είναι άσχετα αν έλαβε αποδεικτικό επιστροφής στην κάρτα του από το κατάστημα να προχωρήσει άμεσα και σε αμφισβήτηση της συναλλαγής και στην δικιά του τράπεζα. Η διαδικασία αμφισβήτησης μπορεί να πάρει μέχρι και 2 μήνες για να ολοκληρωθεί.

Αυτο το λέω γιατί η όποια επιστροφή με εντολή του καταστήματος πραγματοποιείται από την τράπεζα ΜΟΝΟ εφόσον και αν στον τραπεζικό λογαριασμό του καταστήματος υπάρχει διαθέσιμο το ποσό. Αν δεν υπάρχει η εντολή ακύρωσης δεν γίνεται αποδεκτή από την τράπεζα του εμπόρου.

Αντίθετα αν ο χρήστης αμφισβητήσει την συναλλαγή στην κάρτα του , τότε η τράπεζα από την οποία έχει γίνει η χρέωση , επιστρέφει τα χρήματα στην εκδότρια τράπεζα υποχρεωτικά, και η δεύτερη στο πελάτη της , άσχετα αν ο λογαριασμό του εμπόρου εχει διαθέσιμο το ποσό. Αν τελικά ο λογαριασμό του εμπόρου δεν έχει διαθέσιμο το ποσό , τότε για την χασούρα της επιστροφή η τράπεζα κυνηγάει τον έμπορο πελάτη της εκείνη.

Για αυτό και ειναι σημαντικό όλοι, online να πληρώνουμε ΜΟΝΟ με κάρτα. Ότι και να γίνει μετά απο συναλλαγή με κάρτα , σε περίπτωση που δεν λάβουμε την παραγγελία μας, θα πάρουμε τα χρήματα μας , ακόμα και αν ο έμπορος δεν έχει μία στο λογαριασμό του.

Αυτά... εύχομαι σε όλους γρήγορα και καλά ξεμπερδέματα .

Σωστά όλα αυτά αλλά μια μικρή διευκρινηση,δεν είναι ουσιαστικά η τράπεζα που πιστώνει τα χρήματα αλλά οι κάρτες,visa-mastercard.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, mpampisaloniki είπε

Σωστά όλα αυτά αλλά μια μικρή διευκρινηση,δεν είναι ουσιαστικά η τράπεζα που πιστώνει τα χρήματα αλλά οι κάρτες,visa-mastercard.

Όχι ακριβώς .... οι τράπεζες πιστώνουν γιατί αυτές έχουν κάνει την συναλλαγή.

Η Visa. Mastercard τους υποχρεώνουν να κάνουν το παραπάνω σε περίπτωση αμφισβήτησης αν θέλουν να εχουν το σήμα τους στα προϊόντα τους (στις κάρτες τους).

Στην πραγματικότητα η visa,mastercard υποχρεώνουν όποιον θέλει να χρησιμοποιεί το σήμα τους να αναλαμβάνει την ευθύνη των συναλλαγών εκείνος.

 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Carvelis είπε

Να κρατήσεις αυτό που έλαβες!!! Από ότι βλέπω εισαι και ο μοναδικός που έχει παραλάβει απο το Mobilepoint!! :P

Δεν μπορεί να είμαι ο μοναδικός γιατί και στο skroutz υπάρχουν κριτικές από άλλους που έχουν παραλάβει (και πρόσφατες μάλιστα). Κι εγώ εάν δεν είχε γίνει αυτό το λάθος, δεν θα το είχα ψάξει παραπάνω για να βρω το thread εδώ στο insomnia και θα ήμουν ένας ευχαριστημένος θεωρητικά πελάτης που παρέλαβε αυτό που παρήγγειλε με καθυστέρηση μιας εβδομάδας από το όριο των 30 ημερών που είχαν. Δεν μπορώ να ξέρω τι γίνεται με το κατάστημα αλλά σίγουρα αυτό το ξαφνικό lockdown δεν μου πολυαρέσει. 

Όσο για το laptop τα χαρακτηριστικά τους είναι ίδια με αυτό που παρήγγειλα με τη διαφορά ότι δεν έχει οπτικό δίσκο (DVD_RW) και θύρα ethernet που τη χρειάζομαι. Βέβαια υπάρχουν λύσεις για αυτά, αλλά πραγματικά αυτό που μου κάνει τρομερή εντύπωση είναι πως το laptop που μου έστειλαν δεν υπάρχει στο site τους για αγορά!!!! 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, theavenger2 είπε

Όχι ακριβώς .... οι τράπεζες πιστώνουν γιατί αυτές έχουν κάνει την συναλλαγή.

Η Visa. Mastercard τους υποχρεώνουν να κάνουν το παραπάνω σε περίπτωση αμφισβήτησης αν θέλουν να εχουν το σήμα τους στα προϊόντα τους (στις κάρτες τους).

Στην πραγματικότητα η visa,mastercard υποχρεώνουν όποιον θέλει να χρησιμοποιεί το σήμα τους να αναλαμβάνει την ευθύνη των συναλλαγών εκείνος.

Τραπεζικός μου είχε πει το αντίθετο,δεν ξέρω αν ισχυει.Δηλαδη αν  κάνουν αμφισβήτηση 500 άτομα πχ και μαζευτεί ένα σεβαστό ποσόν κάποιων εκατομμυρίων  η τράπεζα θα αναλάβει αυτό το κόστος;Μου φαίνεται περίεργο 

Επεξ/σία από mpampisaloniki
Δημοσ.

γνωριζει καποιος αν κανω ακυρωση απο εμπορικο λογαριασμο δικο μου αν τα 16 ψηφια της καρτας ειναι οκ στο να τα δωσεις για να σου γυρισουν τα λεφτα πισω?η χρειαζεται να δωσεις i bank υποχρεωτικα?

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 10/5/2020 στις 2:35 ΜΜ, ProponitisTouKanape είπε

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΥΨΟΣ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ ΣΕ €

1 Μ.ΠΑΡΛΕΠΟΣ ΜΟΝ.ΙΚΕ www.a-mobiles.gr 100.000,00

2 MILA X ΜΟΝ.ΙΚΕ www.mxstore.gr 80.000,00

3 BSVA BUSINESS SALES ΙΚΕ www.ubit.gr 70.000,00

4 E-MOBILE ENTERPRISE Μ. ΙΚΕ www.emobile24.gr 70.000,00

5 ΚΑΛΑΡΩΝΗΣ ΠΕΤΡΟΣ www.clickstore.gr 10.000,00

Αφιερωμένο στους ταρίφες υποστηρικτές του Παρλέπου που παραλάμβαναν απο ACS...

όμορφη αφιέρωση κάνεις φίλε μου

το ζήτημα είναι ότι και οι (5) πέντε ιδιοκτήτες/επιχειρηματίες κάνουν διακοπές με τα λεφτά των πελατών/καταναλωτών που τα καταχράστηκαν και ουδέποτε τα επέστρεψαν...

πράγμα που φυσικά θα συνεχίζεται έως το άπειρο ... μέχρι που οι πελάτες/καταναλωτές μάθουν να ψωνίζουν όπως λέει ο φίλος @Fulgore

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ.

Καλησπέρα παιδια! Λοιπον ειχα κανει παραγγελια απο 22/04/2020 ένα κινητο τηλεφωνο και σημερα διαβαζοντας καποια ανησυχητικα σχολια αποφασισα να περασω απο την δνη του φυσικου καταστηματος που ειναι στην Γλυφαδα. Μολις εφτασα απ' εξω ηταν 5-6 ατομα και περιμεναν. Το καταστημα ηταν αδειο (!!!) και κλειστο εννοειται. Ο τυπος ειχε κρεμασει και ταμπελα οτι εντοπιστηκαν υποπτα κρουσματα κορωνοιου και γι αυτο το ειχε κλειστο. Συνεχιζαν να ερχονται και αλλοι και σε καποια φαση ειμασταν 15 ατομα εξω απο το μαγαζι του. Τα τηλεφωνα ηταν "κατεβασμενα" εννοειται. Μακαρι να αποδειχθω λαθος αλλα ο τυπος μαλλον εριξε πιστολι.

Δημοσ.

Το περίεργο είναι ότι βλέποντας αξιολογήσεις στο Σκρούτζ δούλευε κανονικά το κατάστημα και αρκετοί παρέλαβαν ακόμα και την προηγούμενη εβδομάδα τις παραγγελίες τους...

Δημοσ.

Σήμερα Ηρθε η παραγγελία μου όλα είναι κομπλε είχα κάνει ρην παραγγελία 16 απρ. Κ σήμερα Ηρθε στο κουτί του με την ζελατίνα κλειστό όλα κομπλε ( apple iPhone 11 black 128)

  • Like 1
  • Confused 3
Δημοσ.

πριν λιγο μου βγαλε cancelled.Νωριτερα τους ειχα στειλει μειλ οτι θελω αμεσα το αποδεικτικο.Η απαντηση τους

Kαλησπέρα σας

η επιστροφή χρημάτων σας έχει πραγματοποιηθεί απο εμάς .Η τράπεζα χρειάζεται απο 1-3 εργάσιμες ημέρες για την επεξεργασία και την τελική επιστροφή .Θα σας το αποστειλουμε αμεσα

 

cleardot.gif
 
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Vasilis9982 είπε

Σήμερα Ηρθε η παραγγελία μου όλα είναι κομπλε είχα κάνει ρην παραγγελία 16 απρ. Κ σήμερα Ηρθε στο κουτί του με την ζελατίνα κλειστό όλα κομπλε ( apple iPhone 11 black 128)

εισαι ο ενας απο τους λιγους που πηραν τη συσκευη τους.  
εμενα παλι μου εστειλε το καταστημα οτι θελουν 1-3 μερες για την επιστροφη των χρηματων. 
βλεπω οτι για ακυρωσεις μια χαρα γρηγορα απαντανε στα εμαιλ. 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Vasilis9982 είπε

Σήμερα Ηρθε η παραγγελία μου όλα είναι κομπλε είχα κάνει ρην παραγγελία 16 απρ. Κ σήμερα Ηρθε στο κουτί του με την ζελατίνα κλειστό όλα κομπλε ( apple iPhone 11 black 128)

πλακα μας κανεις!!

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...