Προς το περιεχόμενο

Κινητα απο skroutz


natsos88
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

mark13lcs

Σε παρακαλώ μπορείς να γράψεις ποια διαδικασία ακολούθησες; Γιατί δεν έχω ιδέα πως γίνεται

Επεξ/σία από irkaso
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 3,2k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Παιδιά σας ενημερώνω για να σταματήσει επιτέλους η παραμύθα που σου λένε στα μεγάλα καταστήματα (Plaisio,Multirama,Germanos K.T.Λ.) ότι αυτά τα τηλέφωνα είναι παραεισαγωγής και δεν καλύπτεσαι από εγγύ

Η διαφορα στην τιμη οφείλεται κυρίως στο οτι τα περισσότερα μαγαζια του σκρουτζ πωλουν κινητα προορισμένα για άλλες χωρες της ευρωπαϊκης ένωσης. Δηλαδή είτε γίνονται παραγγελία απο αντιπροσωπίες αλλων

Παιδες πρέπει να είμαι ο μεγαλύτερος @@@@ της υποθεσης. Εκανα παραγγελια την προηγουμενη βδομαδα ενα Note 10 plus και ενα Macbook. Τα ηθελα με τιμολογιο οποτε αφου μιλησα τηλεφωνικα μου εστειλαν με ma

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Fulgore είπε

μα τι να καταλαβουν,κατσε δες τι γραφεται πιο πισω να τρελαθεις τελειως. 

Κοσμος να περιμενει πανω απο 1 μηνα για την παραγγελια του και ακομα και μετα απο τοσο μεγαλο διαστημα να το σκεφτεται για το τι να κανει και να περιμενει να μπει στο εδω θεμα για να δει οι αλλοι τι θα κανουν πριν αποφασισει.

Αντι στην 1-2εβδομαδες να ριξουν ακυρο και να αγορασουν απο αλλου,περιμενουν το βαπόρι  απο την Περσία.

Γραφει λεει ο αλλος στο skroutz παραδοση εως 30μερες,αρα ας περιμενει τουλαχιστον 30 εργασιμες ημερες μηπως και παραλαβει.

Αλλα μετα το skroutz μας φταιει για την ολη κατασταση.

Το να περιμενεις 1μηνα για αγορα που εχεις κανει απο Amazon,να πεις παει στο καλο. Αλλα να περιμενεις 1+μηνα για αγορα απο αγνωστο Ελληνικο καταστημα(χωρις καν paypal),πραγματικα με ξεπερνα. Ειδικα οταν δεν μιλαμε και για ειδος πρωτης αναγκης ή κατι σπανιο και συλλεκτικο,αλλα για smartphones και laptops.

Αν άκουγαν αυτά που λες εσύ και άλλα έμπειρα μέλη αυτής της ιστοσελίδας θα είχαν σβήσει οι απατεώνες

Αλλά δεν ακούν έτσι η ιστορία θα επαναλαμβάνεται....

Επεξ/σία από ikorolis
  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Carvelis είπε

αυτά ειναι πράγματι τα στοιχεία της επιχείρησης που φαίνονται στην σελίδα τους και στο ΓΕΜΗ .

Υπαρχει κατι που επι της ουσιας μπορουμε να κανουμε η να το καταπιουμε?

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα ! Και εγώ όπως και οι υπόλοιποι αναμένω με αγωνία . 
28/4 Πληρωμή μέσο Πιστωτικής κάρτας για ένα iphone 11 pro Midnight Green. ( Χρόνος παράδοσης 4-10 μέρες)
Πρώρα επικοινώνησα τηλεφωνικώς μαζί τους και ύστερα προχώρησα στην Online παραγγελιά.
Ύστερα από μία βδομάδα 5/5 στέλνω Mail για να ενημερωθώ σχετικά με την εξέλιξή της παραγγελίας
όπου η  απάντηση τους ήταν η εξής : 

 Καλησπερα σας,
 Ο εκτιμωμενος χρονος παραλαβης για την παραγγελια σας ειναι εως και 10 εργασιμες ημερες.

 Ευχαριστουμε,
 Mobilepoint

......
Εδώ και 5 μέρες  προσπαθώ να επικοινωνήσω τηλεφωνικώς αλλά συνεχώς είναι κατειλημμένο . Σήμερα έστειλα mail πριν διαβάσω όλα τα μηνύματα σας όπου με ευγενικό τρόπο απαιτώ ενημέρωση και επικοινωνία στο προσωπικό μου τηλέφωνο. Αναμένω την απάντηση της όπου τα προβώ και σε ακύρωση της παραγγελίας .
Στην περίπτωση μου ,που είναι με πιστωτική κάρτα  η συναλλαγή, ποιες είναι οι απαιτούμενες ενέργειες ώστε να ακυρώσω την παραγγελία ;;; 

Επεξ/σία από supersitz
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 λεπτά πριν, Prof98 είπε

Απο ποια τραπεζα αν επιτρέπεται;και μηπως μπορεις να μας στειλεις ενα αποδεικτικο;

Eurobank αυτά μου έστειλαν

IMG_20200511_175700.jpg

Screenshot_2020-05-11-17-59-02-675_com.google.android.gm.jpg

  • Like 1
  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Nikos3512 είπε

Εσυ είσαι η ελπίδα μας. Πιστεύω πως τα χρήματα θα πιστωθούν. Σου είναι ευκολο να ανεβάσεις την απόδειξη που σου έστειλαν οταν ακύρωσες να συγκρίνουμε με τις δικές μας;

Νικάμε αδέρφια. Πότε ακύρωσες;

 

Επεξ/σία από johng32
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, mark13lcs είπε

Eurobank αυτά μου έστειλαν

IMG_20200511_175700.jpg

Screenshot_2020-05-11-17-59-02-675_com.google.android.gm.jpg

Έκανες ακύρωση μέσω του mail τους και σου τα βάλανε; Σε πόσες μέρες τα βάλανε; Πήγες εκεί που λέει επικοινωνία και τους έστειλες ακύρωση; Σε παρακαλώ επειδή δε γνωρίζω πως γίνεται βοήθησε με.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, irkaso είπε

Έκανες ακύρωση μέσω του mail τους και σου τα βάλανε; Σε πόσες μέρες τα βάλανε; Πήγες εκεί που λέει επικοινωνία και τους έστειλες ακύρωση; Σε παρακαλώ επειδή δε γνωρίζω πως γίνεται βοήθησε με.

Εγω αυτο που εκανα πηγα στην εξυπηρετηση επικοινωνια μαζι μας , αν εχεις καποιο λογαριασμό που λογικα θα χεις σε αφηνειβνα στιελειςmail μπορεις απο κει , γράφοντας και τον αριθμο παραγγελιας σου 

Επεξ/σία από Prof98
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, irkaso είπε

Έκανες ακύρωση μέσω του mail τους και σου τα βάλανε; Σε πόσες μέρες τα βάλανε; Πήγες εκεί που λέει επικοινωνία και τους έστειλες ακύρωση; Σε παρακαλώ επειδή δε γνωρίζω πως γίνεται βοήθησε με.

Το mail tous είναι [email protected] είτε από επικοινωνία πας είτε κατευθείαν από το mail σου το ίδιο είναι γραψτους τον αριθμό παραγγελίας κ πες ότι θες ακύρωση αν έχεις κάνει κατάθεση στο ίδιο mail γράψε κ το iban και ποια τραπεζα είναι 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

pay pal δεν δέχονταν το κατάστημα ? 

Φοβάμαι ότι έχουν πάρει τόσες πολλές παραγγελίες ,που ούτε τα προιόντα μπορούν να στείλουν ούτε τα λεφτά να επιστρέψουν ,αν τα έχουν ήδη δώσει σαν προκαταβολές αγοράς στους προμηθευτές τους .Μακάρι να μην  χάσει κανείς τα λεφτά του , τέτοιες εποχές μάλιστα που ζούμε , αλλά βρε παιδιά , τόσες μεγάλες παραγγελίες (ένας προκατέβαλε 2400 ευρώ όπως λέει ) δεν της εμπιστευόμαστε σε κάθε τυχαίο μαγαζί. Γνώμη μου ...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, mark13lcs είπε

Το mail tous είναι [email protected] είτε από επικοινωνία πας είτε κατευθείαν από το mail σου το ίδιο είναι γραψτους τον αριθμό παραγγελίας κ πες ότι θες ακύρωση αν έχεις κάνει κατάθεση στο ίδιο mail γράψε κ το iban και ποια τραπεζα είναι 

Με πιστωτική το πλήρωσα. Χρειάζεται να βάλω iban σ αυτή την περίπτωση;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
13 λεπτά πριν, nikpol1 είπε

Υπαρχει κατι που επι της ουσιας μπορουμε να κανουμε η να το καταπιουμε?

Έχετε επικοινωνήσει για επιστροφή των χρημάτων;;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους
Είχα παραγγείλει ένα mi note 10 με τιμολόγιο στις 15/4 και το ειχα προπληρώσει καθώς ήθελα τιμολόγιο και μου είχαν πει πως έτσι γίνεται στα τιμολόγια. Την προηγουμενη βδομαδα πήρα χαμπάρι το thread. Τετάρτη μετά απο δεκάδες τηλέφωνα μίλησα μαζί τους και μου είπαν για μεθαυριο ότι θα το εχουν στα χερια τους και θα παραλάβω ως το τέλος της εβδομάδας. Όμως όλο το Σαββατοκυριακο δεν ησύχασα. Σημερα το πρωί ξεκίνησα 9 παρα τα τηλέφωνα αλλά δεν απαντουσε κανένας. Στέλνω λοιπόν στις 9 το πρωι 2 email για ακυρωση απαιτώντας τα χρήματα μου εντος 48 ωρων και οτι θεωρω το παρων mail αποδειξη οτι τους εχω ενημερωσει νομικα και οτι επιφυλλασομαι παντος νομίμου δικαιωματος μου. 11.40 ερχεται το κλασικο mail του φορτου εργασίας και ενημερωση οτι η παραγγελια ειναι σε κατασταση canceled. Απανταω να με ενημερωσουν ποτε θα μου επιστρεψουν τα λεφτά. 5,07 μμ ερχεται το mail με τον κορωνοϊο και αποδειξη αντιλογισμου μεσω winbank. Μπάινω μεσα στο λογαριασμο τα χρηματα ειναι ηδη εκει. Δεν ξερω αν το απειλητικό του mail μου είχε κάποιο αποτέλεσμα ή όχι ελπίζω όμως να ερθουν πισω και στους υπόλοιπους τα χρηματα

Επεξ/σία από vagemm1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά καλησπέρα!εχω κάνει κσι Εγω παραγγελία στις 9/04 και αφου περιμενα ένα μήνα,την Παρασκευή ζήτησα επιστροφή χρημάτων.Δε μου εστειλαν κάποιο αποδεικτικό και δε μου απαντούν στα μειλ που επιμένω να στέλνω κάθε μια ώρα!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
  • Το θέμα έχει ενεργοποιηθεί και πάλι
  • ακύρωση υπομνήματος, έγινε υπόμνημα και ξεκλειδώθηκε αυτό το θέμα
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.