Προς το περιεχόμενο

Κινητα απο skroutz


natsos88
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ την γλύτωσα οριακά γιατί είχα μιλησει στο τηλεφωνο μαζι τους για ενα κινητο στα 385 και επειδή ήθελα τιμολόγιο μου είπαν να στείλω τα στοιχεία αφμ κλπ σε mail. Το  έκανα πριν 2 εβδομάδες ακριβώς αλλά δεν μου απάντησαν ποτέ για καλή μου τύχη. Βέβαια εδω και μια εβδομάδα διαβάζω τι γίνεται απο εδώ και δεν θα προχώραγα σε αγορά. Το έκλεισα σήμερα απο eshop τελικά ενα 70άρι πάνω αλλά θα τό χω σε σύντομο χρονικό διάστημα και με το κεφάκι μου ήσυχο.  Εύχομαι να πάρουν τα χρηματα τους πίσω όλοι, και εννοείται ότι πρέπει να κινηθουν σε συνήγορο του καταναλωτή και προστασία του πολίτη όσοι εξαπατήθηκαν. 

Επεξ/σία από Giogiannis
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 3,2k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Παιδιά σας ενημερώνω για να σταματήσει επιτέλους η παραμύθα που σου λένε στα μεγάλα καταστήματα (Plaisio,Multirama,Germanos K.T.Λ.) ότι αυτά τα τηλέφωνα είναι παραεισαγωγής και δεν καλύπτεσαι από εγγύ

Η διαφορα στην τιμη οφείλεται κυρίως στο οτι τα περισσότερα μαγαζια του σκρουτζ πωλουν κινητα προορισμένα για άλλες χωρες της ευρωπαϊκης ένωσης. Δηλαδή είτε γίνονται παραγγελία απο αντιπροσωπίες αλλων

Παιδες πρέπει να είμαι ο μεγαλύτερος @@@@ της υποθεσης. Εκανα παραγγελια την προηγουμενη βδομαδα ενα Note 10 plus και ενα Macbook. Τα ηθελα με τιμολογιο οποτε αφου μιλησα τηλεφωνικα μου εστειλαν με ma

Δημοσιευμένες Εικόνες

Επισκέπτης
Στις 11/5/2020 στις 10:31 ΜΜ, george7p είπε

Το Op date είναι η ημερομηνία στην οποία θα πραγματοποιηθεί η αλλαγή που έχει ζητηθεί, στη προκριμένη περίπτωση η κίνηση της τράπεζας. Άρα αν τα έγραφα είναι αυθεντικά είστε ασφαλείς!

Δηλαδή αν το Op date είναι 09 Μαΐου ποτέ θα πρέπει να περιμένουμε τα λεφτα πισω στην καρτα αν ειναι ολα καλα? 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά αφορα και εμενα το θεμα αλλα επειδη το thread  ειναι γενικοτερα για σκρουτζομαγαζα και εχει δημιουργηθει αλλο thread συγκεκριμενα για το mobilepoint, θα αλλαξω λιγο θεμα και θελω να ρωτησω κατι αλλο.

Ενας φιλος μου σημερα παρελαβε ενα huawei nova 5t απο το Arena77. To κινητο ηρθε χωρις ζελατινα. Ξερω πως καποιες εταιριες σε καποια μοντελα τουλαχιστον δεν εχουν ζελατινες πχ samsung στα galaxy . Aλλα σε ολα τα video unboxing που ειδα το κουτι ειναι σε ζελατινα. 

Tσεκαρα το ΙΜΕΙ και το κινητο ηταν βουλγαρικο και η εγγυηση ειναι ευρωπαεικη οποτε καλυπτεται. Αλλα ρε παιδια ηρθε χωρις ζελατινα με αυτοκολλητο ενω σε ολα unboxing εχει μονο ζελατινα και κανενα αυτοκολλητακι (ταινια ασφαλειας).

Υπαρχει περιπτωση να ειναι ολα καλα κι αναλογα την χωρα να ερχεται αλλιως; Η να αλλαξαν πολιτικη σαν εταιρια και να αλλαξαν τον τροπο που το βαζουν σε κουτια; ( τα περισσοτερα unboxing ειναι απο νοεμβριο)

Πολυ φοβαμαι οτι ειναι ανοιγμενο. 

Αν εχει καποιος καποια εμπειρια και γνωριζει κατι ας μου πει .

Επεξ/σία από iliasmR
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας , αγόρασα πριν 2 μήνες το huawei p 30 lite από ένα μαγαζί του skroutz το "world mobile" . Πρώτη φορά αγοράζω κινητό από το skroutz μέχρι τώρα αγόραζα από Κωτσόβολο κτλ , το βρήκα πολύ πιο φθηνό και επειδή πολλοί γνωστοί μου ψωνίζουν από το internet είπα να το αγοράσω  . Το κινητό δεν το έχω ανοίξει διότι λόγω τησ καραντινας δεν το παρέλαβα εγώ αλλά θα το έχω με το Καλό σε λίγες μέρες . Σήμερα είδα ότι το μαγαζί αυτό δεν υπάρχει άλλο στο skroutz . Αρχίζω να πιστεύω ότι έκανα βλακεία . Σε ενα site διάβασα κάτι για απάτες . Δεν γνωρίζω καθόλου από αυτά για αυτό είπα να ρωτήσω εδώ . Το κινητό είναι μεταχειρισμένο ; Μπορεί να έχει κάποιον ιο ; ( να έχει κάποια εγκατεστημένη εφαρμογή κλοπής προσωπικών στοιχείων ) μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων και να επιστρέψω το κινητό ; .Σε κάποιον που γνωρίζει Μπορεί να ακουστούν βλακείες αυτά αλλά επειδή δεν γνωρίζω για αυτό ρωτάω . Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων . 

Επεξ/σία από Kkkk!
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
14 λεπτά πριν, Kkkk! είπε

Καλησπέρα σας , αγόρασα πριν 2 μήνες το huawei p 30 lite από ένα μαγαζί του skroutz το "world mobile" . Πρώτη φορά αγοράζω κινητό από το skroutz μέχρι τώρα αγόραζα από Κωτσόβολο κτλ , το βρήκα πολύ πιο φθηνό και επειδή πολλοί γνωστοί μου ψωνίζουν από το internet είπα να το αγοράσω  . Το κινητό δεν το έχω ανοίξει διότι λόγω τησ καραντινας δεν το παρέλαβα εγώ αλλά θα το έχω με το Καλό σε λίγες μέρες . Σήμερα είδα ότι το μαγαζί αυτό δεν υπάρχει άλλο στο skroutz . Αρχίζω να πιστεύω ότι έκανα βλακεία . Σε ενα site διάβασα κάτι για απάτες . Δεν γνωρίζω καθόλου από αυτά για αυτό είπα να ρωτήσω εδώ . Το κινητό είναι μεταχειρισμένο ; Μπορεί να έχει κάποιον ιο ; ( να έχει κάποια εγκατεστημένη εφαρμογή κλοπής προσωπικών στοιχείων ) μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων και να επιστρέψω το κινητό ; .Σε κάποιον που γνωρίζει Μπορεί να ακουστούν βλακείες αυτά αλλά επειδή δεν γνωρίζω για αυτό ρωτάω . Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων . 

 Υπερβολικός;

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

 Υπερβολικός;

Ρώτησα διότι δεν γνωρίζω  πολλά από διαδικτυακές αγορές αν μπορεί κάποιος να απαντήσει στις ερωτήσεις μου . Συγγνώμη αν φάνηκαν υπερβολικά απλά θα ήθελα αν κάποιον γνωρίζει αυτήν την εταιρεία έχει παραγγείλει κτλ να μου πει .

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

4 ώρες πριν, Kkkk! είπε

Ρώτησα διότι δεν γνωρίζω  πολλά από διαδικτυακές αγορές αν μπορεί κάποιος να απαντήσει στις ερωτήσεις μου . Συγγνώμη αν φάνηκαν υπερβολικά απλά θα ήθελα αν κάποιον γνωρίζει αυτήν την εταιρεία έχει παραγγείλει κτλ να μου πει .

Αγαπητέ με θλίβει το γεγονός να διαβάσω συνεχώς από συμπολίτες μου την ατάκα " δεν ηξερα, μου είπαν άλλοι" μπορείτε να ζητήσετε από τους άλλους που σας δώσανε τις ωραίες τους συμβουλές να επιλύσουν το πρόβλημα σας. Δεν είμαι κακος αλλά προσπαθώ να σας βοηθήσω να αναλαβεται την ευθύνη των πράξεών σας. 

 

Ρε παιδιά 213 σελίδες για αγορά κινητών από Σκρουτζ? Τόσο εμπιστοσύνη σε άγνωστα μαγαζιά και μετά ψάχνετε να βρείτε εγγυήσεις κτλ? Τζάμπα κάνετε μάγκες το Σκρουτζ και τον κάθε αλκαπονε

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Kkkk! είπε

Καλησπέρα σας , αγόρασα πριν 2 μήνες το huawei p 30 lite από ένα μαγαζί του skroutz το "world mobile" . Πρώτη φορά αγοράζω κινητό από το skroutz μέχρι τώρα αγόραζα από Κωτσόβολο κτλ , το βρήκα πολύ πιο φθηνό και επειδή πολλοί γνωστοί μου ψωνίζουν από το internet είπα να το αγοράσω  . Το κινητό δεν το έχω ανοίξει διότι λόγω τησ καραντινας δεν το παρέλαβα εγώ αλλά θα το έχω με το Καλό σε λίγες μέρες . Σήμερα είδα ότι το μαγαζί αυτό δεν υπάρχει άλλο στο skroutz . Αρχίζω να πιστεύω ότι έκανα βλακεία . Σε ενα site διάβασα κάτι για απάτες . Δεν γνωρίζω καθόλου από αυτά για αυτό είπα να ρωτήσω εδώ . Το κινητό είναι μεταχειρισμένο ; Μπορεί να έχει κάποιον ιο ; ( να έχει κάποια εγκατεστημένη εφαρμογή κλοπής προσωπικών στοιχείων ) μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων και να επιστρέψω το κινητό ; .Σε κάποιον που γνωρίζει Μπορεί να ακουστούν βλακείες αυτά αλλά επειδή δεν γνωρίζω για αυτό ρωτάω . Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων . 

Φίλε μου αφού πήρες προιόν στα χέρια σου (λογικά λειτουργικό και αυτό που ζήτησες) απόλαυσέ το και σκέψου αυτά που γλίτωσες. Γιατί στην τελική αυτό κάνουν τα σκρουτζομάγαζα. Στον καταναλωτή συνήθως του γλητώνουν μερικά λεφτά και γιατί όχι αφού πρόκειται για το ίδιο πράγμα (πλην εγγύησης) με τις πιο μεγάλες αλυσίδες. 

Δεν έχει νόημα να σκέφτεσαι αρνητικά. Και unboxing να του έχει γίνει (να μην είναι καινούριο) αν δεν το ξέρεις με αποδείξεις τι ακριβώς θα κάνεις; Και τι έχει αλλάξει επί της ουσία ακόμα και αν του έγινε ένα unboxing? (το λέω ως υπόθεση εργασίας και κακό σενάριο). Το ίδιο κινητό είναι απλά μετα τον κατασκευαστή το έπιασε άλλος ένας. Νταξ υπάρχουν πολλά σενάρια αλλά μη τα πιάσουμε όλα γιατί αν ο ελέφαντας ειχε κεραίες θα ήταν τρόλεϊ.. 

Οι "απάτες" αυτών των σκρουτζο- καταστημάτων συχνά είναι οικονομικές (δλδ πλαστές αποδείξεις, κόλπα με τιμολόγια και ΦΠΑ και τέτοια). Ως εκ τούτου ηθικά μπορεί (και πρέπει) να σε απασχολεί να μην εμπλακείς εκουσίως σε τέτοιες υποθέσεις οικονομικής απάτης αλλά λειτουργικά (σε αυτό που έχεις στα χέρια σου) δεν αλλάζει κάτι. Δλδ εσύ έχεις ένα κινητό με εγγύηση πωλητή. Το ουσιαστικό είναι η εγγύηση δλδ  που εκτός ότι είναι ένας χρόνος να παρακαλάς να την τιμήσει αν κάτι πάει στραβά (και γιατί να μην την τιμήσει εκτός αν το μαγαζί δεν υπάρχει μετά). Από την άλλη αν θες την δικιά μου εμπειρία και οι "επίσημοι" δεν είναι και πολύ καλύτεροι στις εγγυήσεις πατά τα έξτρα χρόνια που δίνουν με συχνές "γνωματεύσεις" αν το στείλεις με ελάττωμα του στιλ "πήρε υγρασία το κινητό, δεν καλύπτεται" και πληρώνεις και 10Ε να το πάρεις πίσω (βλέπε huawei τουλάχιστον μέχρι πρόσφατα). Οπότε καλά έκανες και το πήρες πιο φτηνά. Σκέψου θετικά και όλα θα πάνε μάλλον καλά. 

Επεξ/σία από keysmith
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 ώρες πριν, Kkkk! είπε

 μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων και να επιστρέψω το κινητό ;

https://www.worldmobile.gr/index.php?route=information/information&information_id=16

Επιστροφή 14 ημερών

Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και οι ταινίες ασφαλείας να μην είναι παραβιασμένες. Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται μέσα σε 14 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης. 

Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον ίδιο τον πελάτη. Τα χρήματα επιστρέφονται εφόσον το προϊόν παραληφθεί από το κατάστημά μας και εξεταστεί η πληρότητα και η ακεραιότητα της συσκευασίας.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Kkkk! είπε

Καλησπέρα σας , αγόρασα πριν 2 μήνες το huawei p 30 lite από ένα μαγαζί του skroutz το "world mobile" . Πρώτη φορά αγοράζω κινητό από το skroutz μέχρι τώρα αγόραζα από Κωτσόβολο κτλ , το βρήκα πολύ πιο φθηνό και επειδή πολλοί γνωστοί μου ψωνίζουν από το internet είπα να το αγοράσω  . Το κινητό δεν το έχω ανοίξει διότι λόγω τησ καραντινας δεν το παρέλαβα εγώ αλλά θα το έχω με το Καλό σε λίγες μέρες . Σήμερα είδα ότι το μαγαζί αυτό δεν υπάρχει άλλο στο skroutz . Αρχίζω να πιστεύω ότι έκανα βλακεία . Σε ενα site διάβασα κάτι για απάτες . Δεν γνωρίζω καθόλου από αυτά για αυτό είπα να ρωτήσω εδώ . Το κινητό είναι μεταχειρισμένο ; Μπορεί να έχει κάποιον ιο ; ( να έχει κάποια εγκατεστημένη εφαρμογή κλοπής προσωπικών στοιχείων ) μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων και να επιστρέψω το κινητό ; .Σε κάποιον που γνωρίζει Μπορεί να ακουστούν βλακείες αυτά αλλά επειδή δεν γνωρίζω για αυτό ρωτάω . Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων . 

Μην έχει και καμία μπόμπα μέσα...πλήρωσε κάποιον άλλον να το ανοίξει ,δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει.Αλλη λύση είναι να το στείλεις πίσω αν γίνεται και να πας Κωτσόβολο να πάρεις το ίδιο με 50-100 € παραπάνω,αλλά να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.Δεν αξίζει τέτοιο άγχος για λίγα λεφτά λιγότερο.Τωρα που το σκέφτομαι γιατί να έχεις εμπιστοσύνη στον Κωτσόβολο;Μπορεί να υπάρχει κανένας κακόβουλος αποθηκαριος και να το ανοίξει να βάλει μέσα κανέναν κορωνοιο και μετά να το σφραγίσει με γνήσιες σφραγίδες,έχουν αυτοί.Μπλεξιμο φίλε αγχώθηκα και εγώ

 

Επεξ/σία από mpampisaloniki
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια να ενημερώσω ότι το galaxy s10e που παρήγγειλα 27/4 (από mobilepoint), είναι στη speedex (κοντά στο σπίτι μου) για παράδοση σήμερα

Επεξ/σία από CityBong
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, dancer είπε

Αγαπητέ με θλίβει το γεγονός να διαβάσω συνεχώς από συμπολίτες μου την ατάκα " δεν ηξερα, μου είπαν άλλοι" μπορείτε να ζητήσετε από τους άλλους που σας δώσανε τις ωραίες τους συμβουλές να επιλύσουν το πρόβλημα σας. Δεν είμαι κακος αλλά προσπαθώ να σας βοηθήσω να αναλαβεται την ευθύνη των πράξεών σας. 

Ρε παιδιά 213 σελίδες για αγορά κινητών από Σκρουτζ? Τόσο εμπιστοσύνη σε άγνωστα μαγαζιά και μετά ψάχνετε να βρείτε εγγυήσεις κτλ? Τζάμπα κάνετε μάγκες το Σκρουτζ και τον κάθε αλκαπονε

 

6 ώρες πριν, dancer είπε

Αγαπητέ με θλίβει το γεγονός να διαβάσω συνεχώς από συμπολίτες μου την ατάκα " δεν ηξερα, μου είπαν άλλοι" μπορείτε να ζητήσετε από τους άλλους που σας δώσανε τις ωραίες τους συμβουλές να επιλύσουν το πρόβλημα σας. Δεν είμαι κακος αλλά προσπαθώ να σας βοηθήσω να αναλαβεται την ευθύνη των πράξεών σας. 

Ρε παιδιά 213 σελίδες για αγορά κινητών από Σκρουτζ? Τόσο εμπιστοσύνη σε άγνωστα μαγαζιά και μετά ψάχνετε να βρείτε εγγυήσεις κτλ? Τζάμπα κάνετε μάγκες το Σκρουτζ και τον κάθε αλκαπονε

Δεν κατηγόρησα κανέναν δεν είπα οτι φτάει κάποιος άλλος για την αγορά ούτε ότι δημιουργήθηκε κάποιο πρόβλημα προσ επίλυση . Απλώς είχα κάποιες απορίες σχετικά με τθσ διαδικτυακές αγόρεσ κινητών ενδεχόμενος από μια εταιρεία που ίσως είναι απάτη με βάση κάτι που διάβασα πρόσφατα . Τουσ γνωστούς τουσ ανέφερα σχετικά με το ότι είπα να αγοράσω από το ίντερνετ χωρίς να σημαίνει οτι αν χαλάσει τι κινητό θα φτάινε αυτοι . Σου απαντάω ευγενικά απλά δεν ειναι ωραίο να λένε κάποιον ανεύθυνο χωρίς να έχουν καταλάβει τι ρώτησε . Ευχαριστώ πολύ πάντως . 

4 ώρες πριν, Nektaria2020 είπε

Αυτό που πρέπει να προσέξεις είναι να καταγράφεται στην απόδειξη επάνω το serial number της συσκευής

Σε ευχαριστώ πολύ . Το serial numnber αναγράφεται πάνω στην μπαταρία ;

3 ώρες πριν, keysmith είπε

Φίλε μου αφού πήρες προιόν στα χέρια σου (λογικά λειτουργικό και αυτό που ζήτησες) απόλαυσέ το και σκέψου αυτά που γλίτωσες. Γιατί στην τελική αυτό κάνουν τα σκρουτζομάγαζα. Στον καταναλωτή συνήθως του γλητώνουν μερικά λεφτά και γιατί όχι αφού πρόκειται για το ίδιο πράγμα (πλην εγγύησης) με τις πιο μεγάλες αλυσίδες. 

Δεν έχει νόημα να σκέφτεσαι αρνητικά. Και unboxing να του έχει γίνει (να μην είναι καινούριο) αν δεν το ξέρεις με αποδείξεις τι ακριβώς θα κάνεις; Και τι έχει αλλάξει επί της ουσία ακόμα και αν του έγινε ένα unboxing? (το λέω ως υπόθεση εργασίας και κακό σενάριο). Το ίδιο κινητό είναι απλά μετα τον κατασκευαστή το έπιασε άλλος ένας. Νταξ υπάρχουν πολλά σενάρια αλλά μη τα πιάσουμε όλα γιατί αν ο ελέφαντας ειχε κεραίες θα ήταν τρόλεϊ.. 

Οι "απάτες" αυτών των σκρουτζο- καταστημάτων συχνά είναι οικονομικές (δλδ πλαστές αποδείξεις, κόλπα με τιμολόγια και ΦΠΑ και τέτοια). Ως εκ τούτου ηθικά μπορεί (και πρέπει) να σε απασχολεί να μην εμπλακείς εκουσίως σε τέτοιες υποθέσεις οικονομικής απάτης αλλά λειτουργικά (σε αυτό που έχεις στα χέρια σου) δεν αλλάζει κάτι. Δλδ εσύ έχεις ένα κινητό με εγγύηση πωλητή. Το ουσιαστικό είναι η εγγύηση δλδ  που εκτός ότι είναι ένας χρόνος να παρακαλάς να την τιμήσει αν κάτι πάει στραβά (και γιατί να μην την τιμήσει εκτός αν το μαγαζί δεν υπάρχει μετά). Από την άλλη αν θες την δικιά μου εμπειρία και οι "επίσημοι" δεν είναι και πολύ καλύτεροι στις εγγυήσεις πατά τα έξτρα χρόνια που δίνουν με συχνές "γνωματεύσεις" αν το στείλεις με ελάττωμα του στιλ "πήρε υγρασία το κινητό, δεν καλύπτεται" και πληρώνεις και 10Ε να το πάρεις πίσω (βλέπε huawei τουλάχιστον μέχρι πρόσφατα). Οπότε καλά έκανες και το πήρες πιο φτηνά. Σκέψου θετικά και όλα θα πάνε μάλλον καλά. 

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ τα έγραψες πολύ αναλυτικά και μου έλυσες πολλές απορίες . Εννοείται δεν θελω να γίνονται οικονομικές απάτες εννοείται αυτό . Απλά ήθελα να μάθω αν λειτουργικά το κινητό επηρεάζεται από αυτό . Σε ευχαριστώ πολύ Καλημέρα . 

3 ώρες πριν, mpampisaloniki είπε

Μην έχει και καμία μπόμπα μέσα...πλήρωσε κάποιον άλλον να το ανοίξει ,δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει.Αλλη λύση είναι να το στείλεις πίσω αν γίνεται και να πας Κωτσόβολο να πάρεις το ίδιο με 50-100 € παραπάνω,αλλά να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.Δεν αξίζει τέτοιο άγχος για λίγα λεφτά λιγότερο.Τωρα που το σκέφτομαι γιατί να έχεις εμπιστοσύνη στον Κωτσόβολο;Μπορεί να υπάρχει κανένας κακόβουλος αποθηκαριος και να το ανοίξει να βάλει μέσα κανέναν κορωνοιο και μετά να το σφραγίσει με γνήσιες σφραγίδες,έχουν αυτοί.Μπλεξιμο φίλε αγχώθηκα και εγώ

Σας ευχαριστώ που μπήκατε στην διαδικασία να γράψετε ενα κατεβατό ειρωνείας . Εγω ρωτησα ευγενικά για κατι που δεν γνωρίζω πλήρως και δεν ντρέπομαι να ρωτήσω και να λεω τα ξερω όλα δεν πειραζει . Καλή συνέχεια . 

3 ώρες πριν, Fulgore είπε

https://www.worldmobile.gr/index.php?route=information/information&information_id=16

Επιστροφή 14 ημερών

Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και οι ταινίες ασφαλείας να μην είναι παραβιασμένες. Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται μέσα σε 14 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης. 

Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον ίδιο τον πελάτη. Τα χρήματα επιστρέφονται εφόσον το προϊόν παραληφθεί από το κατάστημά μας και εξεταστεί η πληρότητα και η ακεραιότητα της συσκευασίας.

Το γνωρίζω αυτό απλά το κινητό έχει παραδοθεί εδω κσι σχεδόν 2 μήνες απλά δεν έχει ανοιχτεί .

Επεξ/σία από Kkkk!
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 λεπτά πριν, Kkkk! είπε

 

Το γνωρίζω αυτό απλά το κινητό έχει παραδοθεί εδω κσι σχεδόν 2 μήνες απλά δεν έχει ανοιχτεί .

Ε αρα τι μας ρωτας τοτε για επιστροφη χρηματων,πλακα μας κανεις? 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
  • Το θέμα έχει ενεργοποιηθεί και πάλι
  • ακύρωση υπομνήματος, έγινε υπόμνημα και ξεκλειδώθηκε αυτό το θέμα
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.