Προς το περιεχόμενο

Κινητα απο skroutz


natsos88
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 3,2k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Παιδιά σας ενημερώνω για να σταματήσει επιτέλους η παραμύθα που σου λένε στα μεγάλα καταστήματα (Plaisio,Multirama,Germanos K.T.Λ.) ότι αυτά τα τηλέφωνα είναι παραεισαγωγής και δεν καλύπτεσαι από εγγύ

Η διαφορα στην τιμη οφείλεται κυρίως στο οτι τα περισσότερα μαγαζια του σκρουτζ πωλουν κινητα προορισμένα για άλλες χωρες της ευρωπαϊκης ένωσης. Δηλαδή είτε γίνονται παραγγελία απο αντιπροσωπίες αλλων

Παιδες πρέπει να είμαι ο μεγαλύτερος @@@@ της υποθεσης. Εκανα παραγγελια την προηγουμενη βδομαδα ενα Note 10 plus και ενα Macbook. Τα ηθελα με τιμολογιο οποτε αφου μιλησα τηλεφωνικα μου εστειλαν με ma

Δημοσιευμένες Εικόνες

Επισκέπτης
20 ώρες πριν, Carvelis είπε

Εμένα παραδόξως, πρώτη φορά σήμερα το μεσημέρι μου το δείχνει processed! 😕 

Καλησπέρα. Εμένα από την αρχή το έλεγε αυτό αλλα δεν απαντάνε στα emails για να βγάλεις άκρη. Στο site τους λέει πως το τηλεφωνικό κέντρο είναι κλειστό. Πως θα κάνουμε ακύρωση αν δεν απαντάνε;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, chriss_z είπε

Καλησπέρα. Εμένα από την αρχή το έλεγε αυτό αλλα δεν απαντάνε στα emails για να βγάλεις άκρη. Στο site τους λέει πως το τηλεφωνικό κέντρο είναι κλειστό. Πως θα κάνουμε ακύρωση αν δεν απαντάνε;

Στέλνεις ένα μέιλ στο [email protected] με τον αριθμο της παραγγελίας σου και ζητας ακύρωση. Αν έχεις πληρώσει με καρτα δε χρειάζεται κάτι άλλο, αν είναι με κατάθεση γράφεις το ΙΒΑΝ με τα στοιχεια σου.

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην πιο "αθωα" περιπτωση, προκειται μαλλον για εναν ανθρωπακο, που η επιχειρηση του και οι υποχρεωσεις του εμειναν πισω, λογω κοροναιου (αρρωστησαν οι υπαλληλοι του και καθυστερησαν και οι προμηθευτες λογω της ολης καταστασης, αρα δε μπορουσε να κανει και κατι).

Σε πιο εξτριμ καταστασεις, μπορει να ειναι απατεωνας, που ειτε ηθελε ατοκο δανειο για 30-40 μερες, γι αυτο σκοτωνε τις τιμες στα προιοντα, αφου δεν ειχε ποτε σκοπο να εκτελεσει καμια παραγγελια, ειτε πουλαει μασκαρεμενα refurbished/rma προιοντα και απλα περιμενει νεες παρτιδες.

Και αν στην πρωτη περιπτωση δικαιολογειται ολο αυτο, αυτο που δεν δικαιολογειται ειναι η ελλειψη επικοινωνιας. Αφου βλεπει οτι πχ παραγγελιες με 10 μερες ονομαστικη διαθεσιμοτητα, πανε στις 20, 30, γιατι δεν ενημερωνει τον καθενα για την εξελιξη και το προβλημα και γιατι δεν σηκωνε κανενα τηλεφωνο? Φυσιολογικο ειναι μετα να ειναι καχυποπτος ο κοσμος...

  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό τους είπα και εγώ την Παρασκευή που πήγα στο μαγαζί για να δω αν υπάρχουν.Ειναι αδικαιολόγητο να μη σηκώνουν τα τηλέφωνα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, sexymwro7 είπε

Στην πιο "αθωα" περιπτωση, προκειται μαλλον για εναν ανθρωπακο, που η επιχειρηση του και οι υποχρεωσεις του εμειναν πισω, λογω κοροναιου (αρρωστησαν οι υπαλληλοι του και καθυστερησαν και οι προμηθευτες λογω της ολης καταστασης, αρα δε μπορουσε να κανει και κατι).

Σε πιο εξτριμ καταστασεις, μπορει να ειναι απατεωνας, που ειτε ηθελε ατοκο δανειο για 30-40 μερες, γι αυτο σκοτωνε τις τιμες στα προιοντα, αφου δεν ειχε ποτε σκοπο να εκτελεσει καμια παραγγελια, ειτε πουλαει μασκαρεμενα refurbished/rma προιοντα και απλα περιμενει νεες παρτιδες.

Και αν στην πρωτη περιπτωση δικαιολογειται ολο αυτο, αυτο που δεν δικαιολογειται ειναι η ελλειψη επικοινωνιας. Αφου βλεπει οτι πχ παραγγελιες με 10 μερες ονομαστικη διαθεσιμοτητα, πανε στις 20, 30, γιατι δεν ενημερωνει τον καθενα για την εξελιξη και το προβλημα και γιατι δεν σηκωνε κανενα τηλεφωνο? Φυσιολογικο ειναι μετα να ειναι καχυποπτος ο κοσμος...

Εκτος οτι δεν ενημερώνουν οταν τους παιρνεις τηλεφωνο λενε οτι η παραγγελια σου ερχεται την Tεταρτη , την Tεταρτη σου λενε την Pεμπτη, την Πεμπτη σου λενε την Δευτερα. Εε ενταξει δεν πιστευω ότι ηταν και απολυτα ειλικρινεις μαζι μας. Πες απο την αρχη γινεται χαμος θα παρει μια εβδομαδα παραπανω. Οταν με κοροιδευεις ειναι πολυ χειροτερο..

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
21 λεπτά πριν, iliasmR είπε

Εκτος οτι δεν ενημερώνουν οταν τους παιρνεις τηλεφωνο λενε οτι η παραγγελια σου ερχεται την Tεταρτη , την Tεταρτη σου λενε την Pεμπτη, την Πεμπτη σου λενε την Δευτερα. Εε ενταξει δεν πιστευω ότι ηταν και απολυτα ειλικρινεις μαζι μας. Πες απο την αρχη γινεται χαμος θα παρει μια εβδομαδα παραπανω. Οταν με κοροιδευεις ειναι πολυ χειροτερο..

E εντάξει, αυτό σε φυσιολογικές συνθήκες δεν είναι απόλυτα εφαρμόσιμο, γιατί εσύ και εγώ, θα μας πουν "φιλε κάτσε μια βδομάδα, γιατι εδώ πήξαμε, κάνε λίγο υπομονή", θα κάνουμε. Σε πάνω απο τους μισούς όμως, σε μια τέτοια πρόταση, η απάντηση θα είναι "οκ τα λεφτά μου πίσω" και θα βρεθεί με 100 παραγγελίες κινητών π.χ τις οποίες θα είχε πληρώσει και θα του "κάτσουν". Με λίγα λόγια, καταστροφή.

Αυτά βέβαια, σε έναν ιδανικό κόσμο, που πράγματι τον κρέμασαν οι προμηθευτές του, και δεν είναι αρπαχτή.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
1 ώρα πριν, stef1967 είπε

Μόλις μίλησα με έναν κύριο στο 6931187400 που βρήκα στο thread ο οποίος μου είπε ότι οι παραγγελίες δεν θα εκτελεστούν και τα χρήματα θα επιστραφούν αφού στείλω αριθμό λογαριασμού. Επειδή η παραγγελία συνοδεύτηκε από μεταφορά μέσω τραπεζικού λογαριασμού μου είπε "Α, δεν είναι με πιστωτική; Τότε να δω μήπως εκτελεστεί. Θα σας πάρω εντός της ημέρας.. ' Είχα παραγγείλει αρχικά το iphone 11 64gb και στη συνέχεια ακύρωσα την παραγγελία , μου επέστρεψαν τα λεφτά (650 ευρώ) και ξαναπαρήγγειλα το 128gb (675 ευρώ). Έχουν περάσει 14 μέρες από την δεύτερη κατάθεση. Θα ενημερώσω για νεώτερα.

Και γω μόλις μίλησα μαζί του και δεν ήξερε να μου πει αν θα παραλάβουμε αλλά μου είπε να στείλω email για ακύρωση με τα στοιχεία μου. Του είπα πως και στα προηγούμενα 2 emails δεν έλαβα ποτέ απάντηση. Ειπε τα χρήματα θα επιστραφούν δε μου έδωσε εξηγήσεις τι έχει γίνει κλπ. Αντε να δούμε

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια ειπαμε,η οποια κουβεντα/ενημερωση για το συγκεκριμενο καταστημα,ας γινει στο διπλα θεμα

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα παιδια. Να ρωτησω κατι ?
Εχτες εκανα ακυρωση στη παραγγελια  και ολα καλα. Μου ηρθε και εμενα το μειλ με το αρχειο word (το κλασσικο)
Τους ρωτησα αν εγινε η επιστροφη μεσω της Εθνικης Τραπεζας και μου ειπαν οτι τα χρηματα τα βαλανε στη κάρτα μου. 
Τι σημαινει αυτο, οτι τα βαλανε στη καρτα ?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις μου στείλανε

Αναφορά σε κείμενο

Η παραγγελια σας ολοκληρωθηκε και θα αναχωρησει σημερα απο εμας.

Αυτο ειναι καλό η κακό? 😅 Λέτε να μπω και εγώ στο τρυπάκι βδομάδα σε βδομάδα..

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

'Οταν στέλνετε για ακυρωση ειστε απειλητικοι? Γιατι εχω στείλει δυο mails κ ενα στη φορμα επικοινωνιας και δεν εχω παρει καμια απάντηση ακομα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
21 λεπτά πριν, CityBong είπε

Μόλις μου στείλανε

Αυτο ειναι καλό η κακό? 😅 Λέτε να μπω και εγώ στο τρυπάκι βδομάδα σε βδομάδα..

Τι έχεις παραγγείλει;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
  • Το θέμα έχει ενεργοποιηθεί και πάλι
  • ακύρωση υπομνήματος, έγινε υπόμνημα και ξεκλειδώθηκε αυτό το θέμα
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.