Προς το περιεχόμενο

Κινητα απο skroutz


natsos88
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, sexymwro7 είπε

Στην πιο "αθωα" περιπτωση, προκειται μαλλον για εναν ανθρωπακο, που η επιχειρηση του και οι υποχρεωσεις του εμειναν πισω, λογω κοροναιου (αρρωστησαν οι υπαλληλοι του και καθυστερησαν και οι προμηθευτες λογω της ολης καταστασης, αρα δε μπορουσε να κανει και κατι).

Σε πιο εξτριμ καταστασεις, μπορει να ειναι απατεωνας, που ειτε ηθελε ατοκο δανειο για 30-40 μερες, γι αυτο σκοτωνε τις τιμες στα προιοντα, αφου δεν ειχε ποτε σκοπο να εκτελεσει καμια παραγγελια, ειτε πουλαει μασκαρεμενα refurbished/rma προιοντα και απλα περιμενει νεες παρτιδες.

Και αν στην πρωτη περιπτωση δικαιολογειται ολο αυτο, αυτο που δεν δικαιολογειται ειναι η ελλειψη επικοινωνιας. Αφου βλεπει οτι πχ παραγγελιες με 10 μερες ονομαστικη διαθεσιμοτητα, πανε στις 20, 30, γιατι δεν ενημερωνει τον καθενα για την εξελιξη και το προβλημα και γιατι δεν σηκωνε κανενα τηλεφωνο? Φυσιολογικο ειναι μετα να ειναι καχυποπτος ο κοσμος...

Το πρώτο σκέφτηκα κι εγώ αλλά νομίζω διάβασα κάπου ότι κάποιοι που πήγαν απ' το μαγαζί ήταν κλειστό και το είχε αδειάσει μέσα

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 3,2k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Παιδιά σας ενημερώνω για να σταματήσει επιτέλους η παραμύθα που σου λένε στα μεγάλα καταστήματα (Plaisio,Multirama,Germanos K.T.Λ.) ότι αυτά τα τηλέφωνα είναι παραεισαγωγής και δεν καλύπτεσαι από εγγύ

Η διαφορα στην τιμη οφείλεται κυρίως στο οτι τα περισσότερα μαγαζια του σκρουτζ πωλουν κινητα προορισμένα για άλλες χωρες της ευρωπαϊκης ένωσης. Δηλαδή είτε γίνονται παραγγελία απο αντιπροσωπίες αλλων

Παιδες πρέπει να είμαι ο μεγαλύτερος @@@@ της υποθεσης. Εκανα παραγγελια την προηγουμενη βδομαδα ενα Note 10 plus και ενα Macbook. Τα ηθελα με τιμολογιο οποτε αφου μιλησα τηλεφωνικα μου εστειλαν με ma

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, ritchie77 είπε

Το πρώτο σκέφτηκα κι εγώ αλλά νομίζω διάβασα κάπου ότι κάποιοι που πήγαν απ' το μαγαζί ήταν κλειστό και το είχε αδειάσει μέσα

Χαχα ξερω γω μπορει να πηγε ολους τους παγκους, ολα τα ραφια, ολα τα εμπορευματα και ολα τα γραφεια για βιολογικο καθαρισμο επειδη νοιαζεται πανω απ ολα για την υγεια ολων :P

Απλα απ οπου και να το πιασεις το θεμα, μυριζει "περιεργιλα" στο οτιδηποτε. Παρα πολλες συμπτωσεις, ατυχιες και περιεργα πραγματα απο αυτο το μαγαζι...

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, CityBong είπε

galaxy s10e

Είχες κάνει ακύρωση; Το πλήρωσες με κάρτα;

Στο λογαριασμό μου ακόμα cansel όχι μόνο δεν είδα αλλά ότι ακόμα είναι processed και μάλιστα με σημερινή ημ/νια

Χωρίς τίτλο5.jpg

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό αποκλείεται ειχα κανει ακριβώς την ιδια παραγγελια με σενα 1 Απριλίου.  Επιβεβαιωνομαστε οτι υπάρχουν ψευτικες αναρτήσεις προς καποιο όφελος 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά πριν, Konstantina1234 είπε

Αυτό αποκλείεται ειχα κανει ακριβώς την ιδια παραγγελια με σενα 1 Απριλίου.  Επιβεβαιωνομαστε οτι υπάρχουν ψευτικες αναρτήσεις προς καποιο όφελος 

Το θετικό ας το πούμε είναι ότι εμφανίζονται. Απαντάνε και στα μέιλ και στα τηλ αν επιμείνεις. Περιμένουμε ως αύριο..Αφού μας βγει η ψυχή..... πωωω

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητοι συμπαθοντες εχω προχωρησει σε καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη και στην διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος. Σας προσκαλω να το κανετε ολοι. Μολις δουν τα κοινα χαρακτηριστικα των καταγγελιων θα δρασουν αμεσα. Επίσης θα ηθελα εφοσον υπαρχουν και αλλοι ενδιαφερομενοι να κινηθω νομικα προκειμενου να μοιραστουμε τα εξοδα. Δεν πρεπει να το αφησουμε ετσι. Συνοτμα θα εχω και τα στοιχεια της κυρια Μαρσελου και θα χαρω να την γνωρισω απο κοντα.

  • Like 5
  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω το εχω απορια γιατι αγοραζετε απο αγνωστα μαγαζια που δεν εχουν καν αξιολογησεις. Και τα περισσοτερα απο αυτα δεν βρισκονται καν στο σκρουτζ.

Επεξ/σία από Luxx
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας.Εγώ είχα κάνει κατάθεση σε λογαριασμό Πειραιώς.Μου τα επέστρεψαν μόλις και φάνηκαν τα χρήματα και στον λογαριασμό μου αμεσα

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, Luxx είπε

Εγω το εχω απορια γιατι αγοραζετε απο αγνωστα μαγαζια που δεν εχουν καν αξιολογησεις. Και τα περισσοτερα απο αυτα δεν βρισκονται καν στο σκρουτζ.

Τωρα το εβγαλαν απο αυτες τις πλατφορμες. Αφου εσκασε το θεμα. Επισης τωρα εγιναν οι αρνητικες αξιολογησεις, πριν ειχε θετικες.

Πριν ηταν απλα ενα αγνωστο μαγαζι. Τωρα εγινε γνωστο, αλλα για το λαθος λογο :P

Κατα τα αλλα εχεις δικιο. Οι διαθεσιμοτητες των 30 ημερων και η ελλειψη αντικαταβολης, επρεπε να αποτρεψει πολυ κοσμο απο το να παραγγειλει. Καλυτερα να δωσεις λιγα παραπανω και να σαι σιγουρος, παρα να τρεχεις τωρα...Η φτηνια τρωει τον παρα :P

Επεξ/σία από sexymwro7
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας κάνουμε μία "κουβέντα εργασίας"

Το κατάστημα αυτό δεν το ήξερα να πω την αλήθεια. Μέσα στην κρίση το έμαθα καθώς Ό,ΤΙ έψαχνα μου έβγαινε μπροστά με καλύτερη τιμή (και τιμή με διαφορά!).

Αυτό (το ό,τι έψαχνα) που χτύπησε καμπανάκι γιατί ενώ άλλοι πχ ένα λαπτοπ (που το εχω εγώ αγοράσει στην BlackFredday 550€) και όλοι το είχαν  680€ αυτό το είχε.. 500€!!! Μα τόσο δεν είχε ούτε bf τον καλό καιρό όταν ήταν ένα από 3-4 λαπτοπ που έπαιξαν σε προσφορά εκείνη την περίοδο. Το ίδιο σε ό,τι έψαχνα.. Δλδ καλή τιμή σε κινητά, άλλα λαπτοπ (lenovo, hp όλες οι μάρκες λες και με όλους τα πηγαίνει καλά). Αρχικά έλεγε 3-4 μερες (εγώ μέσα μου αποκλείεται καθώς εκείνη την εποχή τα λαπτοπ είχαν φοβερή έλειψη) και μετά το έκανε 30 μέρες (εγώ μέσα μου "α καλά σιγά μην φέρει"). Πως ήταν δυνατόν σε μια εποχή με κλειστά περίπου ταχυδρομεία (πχ ΕΛΤΑ) (τρομερά προβλήματα αποστολών από Γερμανία, Ολλανδία δλδ κλειστά ταχυδρομεία και άρα προβλήματα και από Κίνα, κινητό φίλου μου από κίνα κόλλησε 2 μήνες Γερμανία) αυτό το κατάστημα να δίνει καλύτερες τιμές από ότι πριν την κρίση!?! όταν στην καλύτερη περίπτωση όποιο κατάστημα είχε για κάποιο λόγο στοκ από κάτι (πχ ένα λαπτοπ) είχε ήδη βάλει το σχετικό "καπελο" της προσφοράς και ζήτησης (δλδ 20% πάνω ως μέση αύξηση σε σχέση πριν την κρίση).

Το πιο ύποπτο βέβαια ήταν δεν υπήρχε αντικαταβολή!!! Τι άλλο θες για να ψιλιαστείς την δουλειά; Ναι είχε καλές κριτικές από το παρελθόν, αλλά μήπως έτσι δεν γίνεται και σε άλλες περιπτώσεις που "σκάνε" πράγματα; Πρώτα δεν δημιουργείται καλή φήμη; Ύστερα τι να πουν οι κριτικές όταν βλέπεις τόσο περίεργες συμπτώσεις μαζεμένες (καλές πολύ τιμές, διάθεση πάρα πολλών κωδικών, έλλειψη δυνατότητας αντικαταβολής). :( 

Ελπίζω να τα πάρετε τα χρήματά σας (γιατί προϊόν δεν νομίζω να πάρετε στις τιμές που πούλησε διότι νομίζω απλά δεν γίνεται για ΟΛΑ τα προϊόντα οποιοσδήποτε έμπορας να πετύχει τόσο καλές τιμές συγκρινόμενο με τους ανταγωνιστές του και να βγάζει και κέρδος). Τώρα πάλι ότι θα πάρετε όλοι πίσω χρήματα (και το εύχομαι) έχει νομίζω τα θέματά του ως υπόθεση. Γιατί δλδ ένα κατάστημα αφού είναι συνεπές να μπεί σε αυτήν ιστορία αφού μαζέψει το "χαρτί" (το χρήμα δλδ) χωρίς να μπορεί να βρει προϊόν (είπαμε γιατί δεν μπορεί να βρει) να το επιστρέψει το ποσό απλά πίσω και σε όλους; Εργασιοθεραπεία; Μα το κατάστημα ακόμα και να υποθέσουμε (όπως εύχομαι και ελπίζω) να δώσει τα χρήματα πίσω έχει κατ εμέ ξοφλήσει ως κατάστημα εκτός αν υπάρχει αντίθετη λογική που την συζητάμε. Αφού κατά τη γνώμη μου έχει ξοφλήσει (υπάρχουν πολλοί που θα ξανα-αγοράσουν; θα το ξαναβάλει ποτέ το σκρουτζ στα προτεινόμενα?) γιατί τα έκανε όλα αυτά; Ήθελε να μαζέψει χρήμα μέσα στην κρίση να το επενδύσει κάπου και τώρα τα έβαλε τα χρήματα του και τα επιστρέφει "άτοκα"?? Ή απλά ήθελε να μαζέψει χρήμα και αυτό.. 

Το παρακολουθώ με πολύ ενδιαφέρον γιατί θα είναι όποια και αν είναι η κατάληξη ένα case study που θα μνημονεύουμε. 

Υ.Γ. Προσέξτε (λες και μπορείτε να κάνετε τίποτα εδώ που τα λέμε) σε τακτικές κερδίζω χρόνο και καθυστερησεις που μπορούν να σας παίξουν..

Υ.Γ.2 Καλή επιτυχία στα email σας και καλές επιστροφές ή παραλαβές προϊόντων (για όσους αυτό που παράγγειλαν την "Δευτέρα θα είναι στο.. κλειστό.. κατάστημα"). Το καλό σενάριο ποτέ δεν το αποκλείσαμε. Απλά κουβέντα κάνουμε. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1000 συγνώμη που άργησα να απαντήσω το καταλαβαίνω ότι κάποιοι δε με πιστεύετε δεν μπορώ να κάνω κάτι γι’αυτό μακάρι να έρθουν όλες οι παραγγελίες σε όλους σας η έστω να πάρετε τα λεφτά σας πίσω.

 

Επεξ/σία από Vasilis9982
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια παντως εμενα μου εκαναν επιστροφη χρηματων σε λιγες ωρες.9 εκανα ακυρωση στις 3 μου εκαναν επιστροφη χρηματωνIMG-ab04d9c6ab2ee43bfb3a5c8c632828b1-V.jpg.1f26b53dbfdf83bda2425d9a06f428b4.jpg

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
53 λεπτά πριν, keysmith είπε

Ας κάνουμε μία "κουβέντα εργασίας"

Το κατάστημα αυτό δεν το ήξερα να πω την αλήθεια. Μέσα στην κρίση το έμαθα καθώς Ό,ΤΙ έψαχνα μου έβγαινε μπροστά με καλύτερη τιμή (και τιμή με διαφορά!).

Αυτό (το ό,τι έψαχνα) που χτύπησε καμπανάκι γιατί ενώ άλλοι πχ ένα λαπτοπ (που το εχω εγώ αγοράσει στην BlackFredday 550€) και όλοι το είχαν  680€ αυτό το είχε.. 500€!!! Μα τόσο δεν είχε ούτε bf τον καλό καιρό όταν ήταν ένα από 3-4 λαπτοπ που έπαιξαν σε προσφορά εκείνη την περίοδο. Το ίδιο σε ό,τι έψαχνα.. Δλδ καλή τιμή σε κινητά, άλλα λαπτοπ (lenovo, hp όλες οι μάρκες λες και με όλους τα πηγαίνει καλά). Αρχικά έλεγε 3-4 μερες (εγώ μέσα μου αποκλείεται καθώς εκείνη την εποχή τα λαπτοπ είχαν φοβερή έλειψη) και μετά το έκανε 30 μέρες (εγώ μέσα μου "α καλά σιγά μην φέρει"). Πως ήταν δυνατόν σε μια εποχή με κλειστά περίπου ταχυδρομεία (πχ ΕΛΤΑ) (τρομερά προβλήματα αποστολών από Γερμανία, Ολλανδία δλδ κλειστά ταχυδρομεία και άρα προβλήματα και από Κίνα, κινητό φίλου μου από κίνα κόλλησε 2 μήνες Γερμανία) αυτό το κατάστημα να δίνει καλύτερες τιμές από ότι πριν την κρίση!?! όταν στην καλύτερη περίπτωση όποιο κατάστημα είχε για κάποιο λόγο στοκ από κάτι (πχ ένα λαπτοπ) είχε ήδη βάλει το σχετικό "καπελο" της προσφοράς και ζήτησης (δλδ 20% πάνω ως μέση αύξηση σε σχέση πριν την κρίση).

Το πιο ύποπτο βέβαια ήταν δεν υπήρχε αντικαταβολή!!! Τι άλλο θες για να ψιλιαστείς την δουλειά; Ναι είχε καλές κριτικές από το παρελθόν, αλλά μήπως έτσι δεν γίνεται και σε άλλες περιπτώσεις που "σκάνε" πράγματα; Πρώτα δεν δημιουργείται καλή φήμη; Ύστερα τι να πουν οι κριτικές όταν βλέπεις τόσο περίεργες συμπτώσεις μαζεμένες (καλές πολύ τιμές, διάθεση πάρα πολλών κωδικών, έλλειψη δυνατότητας αντικαταβολής). :( 

Ελπίζω να τα πάρετε τα χρήματά σας (γιατί προϊόν δεν νομίζω να πάρετε στις τιμές που πούλησε διότι νομίζω απλά δεν γίνεται για ΟΛΑ τα προϊόντα οποιοσδήποτε έμπορας να πετύχει τόσο καλές τιμές συγκρινόμενο με τους ανταγωνιστές του και να βγάζει και κέρδος). Τώρα πάλι ότι θα πάρετε όλοι πίσω χρήματα (και το εύχομαι) έχει νομίζω τα θέματά του ως υπόθεση. Γιατί δλδ ένα κατάστημα αφού είναι συνεπές να μπεί σε αυτήν ιστορία αφού μαζέψει το "χαρτί" (το χρήμα δλδ) χωρίς να μπορεί να βρει προϊόν (είπαμε γιατί δεν μπορεί να βρει) να το επιστρέψει το ποσό απλά πίσω και σε όλους; Εργασιοθεραπεία; Μα το κατάστημα ακόμα και να υποθέσουμε (όπως εύχομαι και ελπίζω) να δώσει τα χρήματα πίσω έχει κατ εμέ ξοφλήσει ως κατάστημα εκτός αν υπάρχει αντίθετη λογική που την συζητάμε. Αφού κατά τη γνώμη μου έχει ξοφλήσει (υπάρχουν πολλοί που θα ξανα-αγοράσουν; θα το ξαναβάλει ποτέ το σκρουτζ στα προτεινόμενα?) γιατί τα έκανε όλα αυτά; Ήθελε να μαζέψει χρήμα μέσα στην κρίση να το επενδύσει κάπου και τώρα τα έβαλε τα χρήματα του και τα επιστρέφει "άτοκα"?? Ή απλά ήθελε να μαζέψει χρήμα και αυτό.. 

Το παρακολουθώ με πολύ ενδιαφέρον γιατί θα είναι όποια και αν είναι η κατάληξη ένα case study που θα μνημονεύουμε. 

Υ.Γ. Προσέξτε (λες και μπορείτε να κάνετε τίποτα εδώ που τα λέμε) σε τακτικές κερδίζω χρόνο και καθυστερησεις που μπορούν να σας παίξουν..

Υ.Γ.2 Καλή επιτυχία στα email σας και καλές επιστροφές ή παραλαβές προϊόντων (για όσους αυτό που παράγγειλαν την "Δευτέρα θα είναι στο.. κλειστό.. κατάστημα"). Το καλό σενάριο ποτέ δεν το αποκλείσαμε. Απλά κουβέντα κάνουμε. 

Πόσο μα πόσο δίκιο έχεις .

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να γνωρίζετε. Είχα παραγγείλει δύο laptop στις 22/4/2020. Σήμερα το πρωί απέστειλα email για ακύρωση της παραγγελίας. Πέντε ώρες αργότερα μου απάντησαν ότι η παραγγελία μου δεν μπορεί να εκτελεστεί και ότι θα λάβω επιστροφή χρημάτων μέσα σε τέσσερις εργάσιμες μέρες λόγω φόρτου εργασιών του λογιστηρίου. Η παραγγελία είχε εξοφληθεί με τραπεζική κατάθεση. Στο ίδιο απαντητικό τους email μου ζητούσαν να τους στείλω iban και τράπεζα για άμεση επιστροφή χρημάτων. Η αλήθεια είναι ότι μου φάνηκε περίεργο γιατί στο ακυρωτικό email είχα επισυνάψει και την απόδειξη της κατάθεσης που είχα κάνει. Τέλος πάντων τους τα έστειλα και πριν από λίγο μπήκαν τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Επειδή παρακολουθώ από το πρωί που άρχισα να ψάχνομαι και συμμερίζομαι το άγχος όλων όσων βρίσκονται εδώ μέσα προφανώς για τον ίδιο λόγο που βρέθηκα κι εγώ μοιράζομαι τη εμπειρία μου μαζί σας και εύχομαι σε όλους να έχουν το ίδιο αίσιο τέλος.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Παρήγγειλα κινητό στις 16/4 και σήμερα μου ηρθε αυτό το μήνυμα
 
θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λόγω υπερβολικά αυξημένου όγκου
παραγγελιών ,η παραγγελία σας δεν κατέστη δυνατόν να εκτελεστεί .Για το
λόγο αυτό σας κάναμε πλήρη επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα σας και σας
στέλνουμε συνημμένα το αποδεικτικό της συναλλαγής .Θα θέλαμε να σας
ζητήσουμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία , δυστυχώς εκτός του ανωτέρου
προβλήματος υπήρξαν αρκετά ύποπτα κρούσματα στο προσωπικό της
επιχείρησης γεγονός το οποίο μας ανάγκασε να υπολειτουργούμε.
Ευελπιστούμε σε μια μελλοντική καλύτερη συνεργασία.
 
και μου εχει συνημμένο ενα αρχειο επιστροφης χρηματων, αλλα χρηματα δε μπηκαν στο λογαριασμό μου ακομα
 

Αναγνωριστικό παραγγελίας: 21239REF2ee8b083c
Περιγραφή παραγγελίας: Mobilepoint
Τρόπος πληρωμής: Mastercard
Αναφορά πληρωμής: 482607
Ποσό παραγγελίας: 440,00 €
Προσαρμογές: Τύπος Περιγραφή Προσθήκη λεπτομερειών κατάστασης αναφοράς

Συνολικό ποσό πληρωμής: 440,00 €
Κατάσταση: CAPTURED / Προγραμματισμένη επιστροφή χρημάτων
Χρήστης ip: 2.85.131.130
Βαθμολογία κινδύνου: 0

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
  • Το θέμα έχει ενεργοποιηθεί και πάλι
  • ακύρωση υπομνήματος, έγινε υπόμνημα και ξεκλειδώθηκε αυτό το θέμα
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.