Προς το περιεχόμενο

Κινητα απο skroutz


natsos88
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, mpampisaloniki είπε

Αν θες ανέβασε εδώ τα σχετικά έγγραφα ,παραγγελία κωδικό προϊόντος ,κωδικό από κούριερ κλπ για να πειστούν και να μην υπάρχει κάποια αμφιβολία.

Θα ανεβάσω το τιμολόγιο φωτογραφία όταν πάω στην εταιρεία.Βασικα το αν λέω αλήθεια το έχουν καταλάβει τα παιδιά που μπήκαν στην ομάδα.Απογευματακι θα το στείλω με ημερομηνία αγοράς.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 3,2k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Παιδιά σας ενημερώνω για να σταματήσει επιτέλους η παραμύθα που σου λένε στα μεγάλα καταστήματα (Plaisio,Multirama,Germanos K.T.Λ.) ότι αυτά τα τηλέφωνα είναι παραεισαγωγής και δεν καλύπτεσαι από εγγύ

Η διαφορα στην τιμη οφείλεται κυρίως στο οτι τα περισσότερα μαγαζια του σκρουτζ πωλουν κινητα προορισμένα για άλλες χωρες της ευρωπαϊκης ένωσης. Δηλαδή είτε γίνονται παραγγελία απο αντιπροσωπίες αλλων

Παιδες πρέπει να είμαι ο μεγαλύτερος @@@@ της υποθεσης. Εκανα παραγγελια την προηγουμενη βδομαδα ενα Note 10 plus και ενα Macbook. Τα ηθελα με τιμολογιο οποτε αφου μιλησα τηλεφωνικα μου εστειλαν με ma

Δημοσιευμένες Εικόνες

8 λεπτά πριν, Spawn13 είπε

Θα ανεβάσω το τιμολόγιο φωτογραφία όταν πάω στην εταιρεία.Βασικα το αν λέω αλήθεια το έχουν καταλάβει τα παιδιά που μπήκαν στην ομάδα.Απογευματακι θα το στείλω με ημερομηνία αγοράς.

Κάνε τη καλή θα καθησυχάσει πολύ κόσμο από ότι βλεπεις να ξέρουμε αν έχουμε τουλάχιστον ελπίδες ή όχι 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, Spawn13 είπε

Θα ανεβάσω το τιμολόγιο φωτογραφία όταν πάω στην εταιρεία.Βασικα το αν λέω αλήθεια το έχουν καταλάβει τα παιδιά που μπήκαν στην ομάδα.Απογευματακι θα το στείλω με ημερομηνία αγορας

Αν λες αλήθεια η όχι το ξέρεις μόνο εσύ,αλλά γιατί να πεις ψέματα;Απλά για να πειστούν κάποιοι σου είπα ανέβασε τιμολόγιο ,παραγγελία και τα στοιχεία που σου έστειλε η κούριερ.Δεν είναι υποχρεωτικό αν θέλεις το κάνεις .

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, sexymwro7 είπε

Αρα εσυ εισαι ο 4ος που ισχυριζεται οτι παρελαβε. Ο πρωτος παρελαβε, του λενε ποσταρε αποδειξεις οτι παρελαβες και εξαφανιστηκε. Ο δευτερος παρελαβε, αλλα λαπτοπ διαφορετικο απο αυτο που ειχε παραγγειλει. Ο τριτος παρελαβε τηλεοραση με καμμενα πιξελς. Και εσυ ο 4ος, που δεν ειχαν αυτο που παρηγγειλες και σου εδωσαν αλλο, καλυτερο. Χαχαχα. Δε λεω απαραιτητα οτι λετε ψεματα, αλλα πολυ περιεργα πραγματα...Περιεργο το οσοι παρελαβαν, παρελαβαν λαθος ή ελαττωματικο προιον...Ενω αλλοι παριμενουν μηνα/-ες και δεν εχουν παραλαβει τιποτα. Εσεις ησασταν οι "τυχεροι".

ο τρίτος ειναι, αυτός με την τηλεόραση...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά εγώ ζήτησα ακύρωση χθες κατά τις 5 το απόγευμα.  2.30 τα ξημερώματα μου έστειλαν το κλασσικό μειλ "  

Καλησπερα σας ,

 

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λόγω υπερβολικά αυξημένου όγκου παραγγελιών ,η παραγγελία σας δεν κατέστη δυνατόν να εκτελεστεί .Για το λόγο αυτό σας κάναμε πλήρη επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα σας και σας στέλνουμε συνημμένα το αποδεικτικό της συναλλαγής .Θα θέλαμε να σας ζητήσουμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία , δυστυχώς εκτός του ανωτέρου προβλήματος υπήρξαν αρκετά ύποπτα κρούσματα στο προσωπικό της επιχείρησης γεγονός το οποίο μας ανάγκασε να υπολειτουργούμε. Ευελπιστούμε σε μια μελλοντική καλύτερη συνεργασία."

μαζί με το κλασσικό word το οποίο έγραφε και εμένα 9/05. Επίσης παρατήρησα στο ιστορικό παραγγελίας στο κατάστημα τους ότι ενώ έλεγε το proccesed  που βγάζει με το που κάνεις την παραγγελία (την ειχα κανει 27/04) μου έβγαλε αυτό εδω :

2020-05-09 14:33:46 Processed

 

το αρχείο word λεει οτι η επιστροφή έγινε  15.30 (μια ωρα μετά δηλαδη από το proccesed) και ακόμα δεν μου έχει εμφανίσει canceled.

Περίεργα πράγματα, εσάς τι σας δείχνει;

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως έγραψα και σε άλλο τόπικ, αλλά πέρασε απαρατήρητο, στο σκρουτζ ξεφύτρωσαν 3 νέα μαγαζάκια ξαφνικά. Λέτε?

  • Haha 1
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα. Μου ήρθε και μένα τα ξημερώματα μέιλ με ακύρωση της παραγγελίας και το σχετικό Word με την επιστροφή των χρημάτων. Παραγγελία 28/04 με κάρτα.

Προσπάθησα την προηγούμενη βδομάδα να τους βρω στο τηλέφωνο να μάθω την τύχη της παραγγελίας αλλά μάταια. Είπα να το αφήσω μέχρι την τελευταία εργάσιμη και δεν τους έστειλα ούτε μέιλ. Παρόλα αυτά μου έστειλαν από μόνοι τους ακύρωση και επιστροφή. 

Θα φανεί τις επόμενες ημέρες εάν το κατάστημα είναι κομπλέ εάν δούμε όλοι τα λεφτά μας πίσω στους λογαριασμούς. 

Ελπίζω να αλλάξουν και λίγο τακτική σε skroutz/bestprice να μην αφήνουν τα καταστήματα να κάνουν πάρτυ με δήθεν χαμηλές τιμές και άγνωστο χρόνο παράδοσης.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
23 λεπτά πριν, Spawn13 είπε

Μην ασχολείσαι άλλο.Ειναι φυσικό να είναι καχύποπτος κάποιος αλλά πετώντας ειρωνείες δε γίνεται δουλειά.Εγω θα ντρεπόμουν μετά να μπω να ξαναγράψω.Και πολύ ασχολήθηκα με αυτούς και ανέβασα μέχρι και τιμολόγιο.Οι υπόλοιποι μπήκαν στην ομάδα και είδαν αν λέω αλήθεια ή είμαι του μαγαζιού.

Δεν ειπα οτι εισαι του μαγαζιου απαραιτητα. Ειπα οτι ειναι πολυ περιεργο που παρελαβες, ενω εκατονταδες αλλοι οχι. Επισης πολυ περιεργο οτι οσοι ισχυριζονται οτι παρελαβαν, πηραν ειτε λαθος προιον ειτε ελαττωματικο. Και τελος πολυ περιεργο το οτι εισαι σιγουρος οτι θα στην αλλαξουν μεσα σε μια μερα.

Καταρχας το καταστημα το εχουν κλειστο. Εχουν αλλου αποθηκη και θα στη φερει ο ιδιοκτητης με το δικο του ΙΧ? Εχει κανει το σπιτι του αποθηκη? Επισης εχουν αλλη μια τηλεοραση των 1200 ευρω να καθεται, αφου εχουν τρομερη ελλειψη στοκ σε αλλα προιοντα...Στις τηλεορασεις ετυχε να εχουν στοκ? Και στα κινητα πχ μηδεν?

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To τιμολόγιο το είδες.Δε ξέρω να σου απαντήσω στα υπόλοιπα και ούτε θα ασχοληθώ άλλο μαζί σας.Μπηκα εδώ μέσα και έκανα γνωστό το γκρουπ του fb σε πολλά μέλη.Πραγματικα δε θα ασχοληθώ άλλο με όσους αμφισβητούν.

Επεξ/σία από Spawn13
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα και από εμένα. 

Διάβασα αρκετές σελίδες από την συγκεκριμένη συζήτηση και αισθάνθηκα ότι πρέπει να πω την εμπειρία μου με το κατάστημα mobilepoint. 

Έκανα παραγγελία μια συσκευή 27 Απριλίου όπου ήταν με διαθεσιμότητα 4-10 μέρες. 

Με τα πολλά κατάλαβα ότι η συσκευή που παρήγγειλα δεν ήταν αυτό που ήθελα και αποφάσισα να κάνω ακύρωση παραγγελίας 3 Μαΐου (Κυριακή). 

Έστειλα email λοιπόν 10 5 η ώρα με αίτηση ακύρωσης παραγγελίας. 

Προς έκπληξη μου, απάντησαν μέσα σε 5 λεπτά με επιβεβαίωση ακύρωσης και ότι τα χρήματα θα επιστραφούν στην πιστωτική κάρτα σε 1-3 μέρες. 

Έλαβα τα χρήματα 7 Μαΐου. 

 

Να προσθέσω ότι δεν ακύρωσα την παραγγελία λόγο του καταστήματος γιατί ούτε καν ήξερα ότι υπάρχει αυτό το thread. 

Ως συμπέρασμα θα ήθελα να πω ότι λογικά όντως έχουν φόρτο και δεν προλαβαίνουν να απαντάνε στα email και στα refunds. 

Επεξ/σία από Delas.46
ώρα
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταστήματα με ελάχιστες αξιολογήσεις και λίγους μήνες στο skroutz, δε τα εμπιστεύεσαι μόνο και μόνο επειδή έχουν την καλύτερη τιμή σε κάποια smartphone. Ένας φίλος μου το καλοκαίρι του 2018 είχε πάρει το pocophone f1 από ένα από αυτά τα ύποπτα, που δεν έχουν βιτρίνα ή φυσικό κατάστημα πάρα μόνο τηλεφωνικό κέντρο και αυτό 4 ώρες την ημέρα. Όταν του ήρθε η απόδειξη έγραφε όνομα υπεύθυνου: Αχμέτ Ηλίας. Μόλις το είδα λέω καλά να πάθεις. Το poco ήρθε με ένα καμένο pixel στο κέντρο της οθόνης έτσι ωραίο και πράσινο.. Έπαιρνε ο φίλος τηλέφωνα αλλά τίποτα. Από περιέργεια κάλεσα εγώ σε ένα άλλο κατάστημα που λέγεται Locoss (δεν κάνουμε διαφήμιση) γατί είχα παραγγείλει από εκεί το αντίστοιχο pocophone, και τους ρώτησα τη παίζει με εγγύηση και καμμένα pixel. Μου είπαν ότι μέχρι 3 καμμένα pixel δεν θεωρείται DOA.  Πάλι καλά αυτό που παρέλαβα ήταν αψεγάδιαστο. Οπότε κατέληξα ότι μερικά μαγαζιά πουλάνε κομμάτια είτε RMA, είτε επιστρεφομενα τα οποία δε μπορούν οι εταιρίες να σπρώξουν διαφορετικά. 

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
  • Το θέμα έχει ενεργοποιηθεί και πάλι
  • ακύρωση υπομνήματος, έγινε υπόμνημα και ξεκλειδώθηκε αυτό το θέμα
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.