LRoi Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Απλά οι της Kellog's και οι της Nestle είναι παλιόπουστες και κλεφταράδες. Τα kellog's corn flakes 500g στην Ισπανία, 2,30, εδώ 3,70, πέρυσι το καλοκαίρι που έκανα τη σύγκριση, μόλις πάτησα το πόδι μου Μαδρίτη. Elomas και ξερό ψωμί. Αν όλοι οι Έλληνες σκεφτόμασταν βάσει της τσέπης μας και όχι βάσει του ονοματός του προϊόντος, θα είχε φτάσει το γάλα 50 λεπτά και το ψωμί 30, όσο πρέπει να κοστίζουν δηλαδή, αλλά είμαστε μλκες και καλά μας κάνουν και μας πηδάνε οι κουτόφραγκοι. 15
status Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Μα τέτοια διαφορά? Μιλάμε για 3 φορές φθηνότερα από την μέση τιμή των υπολοίπων. Εγώ ανησυχώ μήπως είναι ποιοτικά απάλευτα. Και των καρφουρ εξίσου φθηνά είναι αλλά το ίδιο γευστικά με τα κορν φλεικς.
funbreaker Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Μέλος Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Απλά οι της Kellog's και οι της Nestle είναι παλιόπουστες και κλεφταράδες. Τα kellog's corn flakes 500g στην Ισπανία, 2,30, εδώ 3,70, πέρυσι το καλοκαίρι που έκανα τη σύγκριση, μόλις πάτησα το πόδι μου Μαδρίτη. Elomas και ξερό ψωμί. Αν όλοι οι Έλληνες σκεφτόμασταν βάσει της τσέπης μας και όχι βάσει του ονοματός του προϊόντος, θα είχε φτάσει το γάλα 50 λεπτά και το ψωμί 30, όσο πρέπει να κοστίζουν δηλαδή, αλλά είμαστε μλκες και καλά μας κάνουν και μας πηδάνε οι κουτόφραγκοι. Αν είναι όντως έτσι δεν ξανααγοράζω επώνυμα. Αλλά πως μπορώ να ξέρω πως είναι έτσι και πως τα φθηνά δεν είναι σαβούρα? Υπάρχει και η σοφή ρήση ότι δίνεις παίρνεις. Και των καρφουρ εξίσου φθηνά είναι αλλά το ίδιο γευστικά με τα κορν φλεικς. Ε καλά δεν είναι θέμα γεύσης, δεν θα φαινόταν δηλαδή στην γεύση αν ήταν ποιοτικά κατώτερα. Αλλά μπορούμε να γνωρίζουμε αν είναι?
nicoc89 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 παλιά που έτρωγα για πρωινό corn flakes (τώρα τρώω αυγά, κρέας, ρύζι,πατάτες κλπ) είχα πάρει μια μάρκα φθηνή και ήταν χάλια , άγευστα και σε ηφή λες και έτρωγες πλαστικό. Στο στρατό είχαμε τα χειρότερα (ήθελαν να βάλουν και corn flakes ... πφφ αντι να βάλουν καμια μερέντα..)Τα μόνα φθηνά που είχα βρει με καλή ποιότητα ήταν του lidl.
Nikosgiann Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 την ιδια απορια μου ελυσε η αδερφη μου που δουλευει σε ασφαλιστικη,που ασφαλιζει τις αποθηκες κατι τετοιο ενος noname με δημητριακα. ειναι ακριβως τα ιδια δημητριακα,το ονομα αλλαζει παιδια,και συνηθως τα φθηνα ειναι σε σακουλακι νατι για κουτι.
mouxaxa Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Λοιπόν. Η τιμή κατά 75% οφείλεται στην ποιότητα του τροφίμου. Στην ποιότητα και στην στην ασφάλεια. Δεν υπάρχει μη ασφαλές προϊόν στην αγορά. Ας δούμε τώρα τι εννοούμε ποιότητα. Η nestle πχ μπορεί μέσα από όλους τους ελέγχους που θα κάνει (και είναι πολλοί πίστεψε με) ότι στο πιάτο σου θα φτάσει ότι καλύτερο σύμφωνα με τα στανταρντ της εταιρίας. Ελέγχους και στους προμηθευτές της ελέγχους και στα δικά της προϊόντα. Από το αν κάποιος θέλει να της πουλήσει μεταλαγμένο καλαμπόκι για κανονικό μέχρι για το αν ο σπόρος καλαμποκιού που θα γίνει νιφάδα θα έχει 3 ή 13 % υγρασία (επίδραση πχ στην γεύση του τελικού προϊόντος (ποιότητα) αλλά και πιθανότητα μυκοτοξινών (ασφάλεια)). Είναι πάρα πολλές οι μεταβλητές για να βγει ένα προϊόν που πρέπει να εξετάζει κάποιος και όσες περισσότερες παρακολουθείς τόσο περισσότερο ανεβαίνει το κόστος παραγωγής. Μετά σίγουρα πάει και το όνομα που δεν το έχει το Elomas έναντι της Nestle. Σε αντίθεση κάποιος μπορεί να παράξει ένα προϊόν που να πληροί όλους του όρους ασφαλείας για ανθρώπινη κατανάλωση αλλά το τελικό γευστικό αποτέλεσμα να μην είναι το καλύτερο. Στην τελική όμως η γεύση είναι υποκειμενική (υπάρχουν ακόμα κι εδω όμως στάνταρ και βαθμολογίες βάσει διεθνών συμφωνιών για την σωστή βαθμολόγηση ενός προϊόντος. Πχ στα δημητριακά ας πουμε η τραγανότητα και η ταχύτητα ενυδάτωσης). Συμπερασματικά λοιπόν το όνομα και το μαρκετινγκ ναι παίζει ρόλο στην τελική τιμή αλλά δεν είναι αυτός ο κύριος λόγος διαμόρφωσης του κόστους. Στην γεύση περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. 3
De@th L0rd Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Αν είναι όντως έτσι δεν ξανααγοράζω επώνυμα. Αλλά πως μπορώ να ξέρω πως είναι έτσι και πως τα φθηνά δεν είναι σαβούρα? Υπάρχει και η σοφή ρήση ότι δίνεις παίρνεις. Ε καλά δεν είναι θέμα γεύσης, δεν θα φαινόταν δηλαδή στην γεύση αν ήταν ποιοτικά κατώτερα. Αλλά μπορούμε να γνωρίζουμε αν είναι? Μόνο σοφή δε θα έλεγα την παραπάνω ρήση, μιας κ είναι από τις πιο αμφιλεγόμενες εκφράσεις στην Ελλάδα. Θα έλεγα πως η σωστή είναι "Νομίζεις πως παίρνεις ότι πληρώνεις". Στο θέμα του της ποιότητας, γιατί δεν αναρωτιέσαι το ίδιο κ για τα μεγάλα ονόματα; Τις ίδιες πιστοποιήσεις περνάνε για να καταλήξουν στα ράφια. Μεγάλο μέρος της τιμής το ανώνυμο προϊόν το γλιτώνει γιατι ΔΕΝ διαφημίζεται ΟΥΤΕ προωθείται γενικότερα. Λοιπόν. Η τιμή κατά 75% οφείλεται στην ποιότητα του τροφίμου. Στην ποιότητα και στην στην ασφάλεια. Δεν υπάρχει μη ασφαλές προϊόν στην αγορά. Ας δούμε τώρα τι εννοούμε ποιότητα. Η nestle πχ μπορεί μέσα από όλους τους ελέγχους που θα κάνει (και είναι πολλοί πίστεψε με) ότι στο πιάτο σου θα φτάσει ότι καλύτερο σύμφωνα με τα στανταρντ της εταιρίας. Ελέγχους και στους προμηθευτές της ελέγχους και στα δικά της προϊόντα. Από το αν κάποιος θέλει να της πουλήσει μεταλαγμένο καλαμπόκι για κανονικό μέχρι για το αν ο σπόρος καλαμποκιού που θα γίνει νιφάδα θα έχει 3 ή 13 % υγρασία (επίδραση πχ στην γεύση του τελικού προϊόντος (ποιότητα) αλλά και πιθανότητα μυκοτοξινών (ασφάλεια)). Είναι πάρα πολλές οι μεταβλητές για να βγει ένα προϊόν που πρέπει να εξετάζει κάποιος και όσες περισσότερες παρακολουθείς τόσο περισσότερο ανεβαίνει το κόστος παραγωγής. Μετά σίγουρα πάει και το όνομα που δεν το έχει το Elomas έναντι της Nestle. Σε αντίθεση κάποιος μπορεί να παράξει ένα προϊόν που να πληροί όλους του όρους ασφαλείας για ανθρώπινη κατανάλωση αλλά το τελικό γευστικό αποτέλεσμα να μην είναι το καλύτερο. Στην τελική όμως η γεύση είναι υποκειμενική (υπάρχουν ακόμα κι εδω όμως στάνταρ και βαθμολογίες βάσει διεθνών συμφωνιών για την σωστή βαθμολόγηση ενός προϊόντος. Πχ στα δημητριακά ας πουμε η τραγανότητα και η ταχύτητα ενυδάτωσης). Συμπερασματικά λοιπόν το όνομα και το μαρκετινγκ ναι παίζει ρόλο στην τελική τιμή αλλά δεν είναι αυτός ο κύριος λόγος διαμόρφωσης του κόστους. Στην γεύση περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Αδυνατό να πιστέψω ότι το 75% της τιμής οφείλεται στην ποιότητα. 'Η να το θέσω πιο σωστά, η υποτιθέμενη ποιότητα, αξίζει αυτό το άλμα στη τιμή;
mouxaxa Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Και όμως το κόστος μαρκετινγκ και διαφήμισης δεν είναι αυτό που διαμορφώνει την τελική τιμή. Το καλύτερο παράδειγμα για να το καταλάβουν όλοι είναι το γάλα του Όλυμπου. Ήρθε στην Αθήνα με 0 διαφήμιση και όμως απέκτησε γρήγορα σταθερό κοινό κι ας είναι από τα ακριβότερα. Το 75% το είπα στα γρήγορα. Ίσως είναι και παραπάνω. Οι μεγάλες εταιρίες δεν ρισκάρουν να φτάσει στον καταναλωτή κάτι μη ποιοτικό με τον όρο ποιοτικό στα πλαίσια του τι θεωρεί η κάθε εταιρία ποιοτικό. Ο Γιώτης πχ έχει ένα χημείο 3 φορές το χημείο του κράτους. Ο Γιώτης όμως έχει και το μεγαλύτερο μερίδιο στην λιανική σε κρέμες γλυκά και κυρίως κρέμες για βρέφη και νήπια. Μια περίπτωση να του σκάσει με κακό-μη ασφαλές-περίεργο προϊόν με μια τέτοια κρέμα. Μια, όχι 100. Μια να σκάσει το όνομα Γιώτης τελείωσε στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών. 3
Adon1s Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Να προσθέσω και το γάλα της Αμερικάνικησ Γεωργικής Σχολής που παροτι ακριβό έχει απίστευτη ποιότητα και λίγο αλλά σταθερό κοινό Sent from my iPhone using Insomnia 1
LRoi Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Και όμως το κόστος μαρκετινγκ και διαφήμισης δεν είναι αυτό που διαμορφώνει την τελική τιμή. Το καλύτερο παράδειγμα για να το καταλάβουν όλοι είναι το γάλα του Όλυμπου. Ήρθε στην Αθήνα με 0 διαφήμιση και όμως απέκτησε γρήγορα σταθερό κοινό κι ας είναι από τα ακριβότερα. Το 75% το είπα στα γρήγορα. Ίσως είναι και παραπάνω. Οι μεγάλες εταιρίες δεν ρισκάρουν να φτάσει στον καταναλωτή κάτι μη ποιοτικό με τον όρο ποιοτικό στα πλαίσια του τι θεωρεί η κάθε εταιρία ποιοτικό. Ο Γιώτης πχ έχει ένα χημείο 3 φορές το χημείο του κράτους. Ο Γιώτης όμως έχει και το μεγαλύτερο μερίδιο στην λιανική σε κρέμες γλυκά και κυρίως κρέμες για βρέφη και νήπια. Μια περίπτωση να του σκάσει με κακό-μη ασφαλές-περίεργο προϊόν με μια τέτοια κρέμα. Μια, όχι 100. Μια να σκάσει το όνομα Γιώτης τελείωσε στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών. Ωραία όλα αυτά, αλλά εγώ μένω κυρίως στις τιμολογιακές διαφορές που εντοπίζονται σε ίδια προϊόντα τα οποία πωλούνται σε όλη την Ευρώπη. Δεν νοείται τα corn flakes να είναι ακριβότερα στην Ελλάδα απ' ότι στη Γερμανία, όταν έχουμε πολύ χαμηλότερους μισθούς και εμείς να συνεχίζουμε να αγοράζουμε σαν τους χαλβάδες. 1
Pa0ki Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Σαν ένα φίλο μου που βρώμη παίρνει αποκλειστικά quaker, αντιστοίχως πιο ακριβή από μια no name Και μιλάμε για απλή βρώμη ffs 1
Muchacho Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Απλά οι της Kellog's και οι της Nestle είναι παλιόπουστες και κλεφταράδες. Τα kellog's corn flakes 500g στην Ισπανία, 2,30, εδώ 3,70, πέρυσι το καλοκαίρι που έκανα τη σύγκριση, μόλις πάτησα το πόδι μου Μαδρίτη. Δεν κανουν 3.7 στην Ελλαδα,πιο φθηνα ειναι,αλλα παραμενουν τσουχτερα.. Υγ.Η τιμη Ισπανιας ειναι λογικη,αφου εκει παρασκευαζονται..
Apoll Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Εξαρτάται το προϊόν. Δεν είναι πάντα ό,τι πληρώνεις πέρνεις. Αγγλία. Σύγκριση Kellog's, Nestle, Tesco, Morrison, ASDA. Ίδιο προϊόν, γεμιστά shredders. Kellog's είναι ακριβότερο από όλα, με την χειρότερη ποιότητα. Γεμάτο αλάτι και ζάχαρη, και αν δει κάποιο τις θερμίδες κλπ έχει σχεδόν τις διπλάσιες σε σχέση με τα άλλα (6% αλάτι & ζάχαρι επί της ημερίσιας κατανάλωσης). 2.6 λίρες και στα 3 υπερμάρκετ παραπάνω. ASDA & Morrisons ακριβώς τα ίδια με παραπάνω, αλλά στα 1.69 και 1.75 τιμή αντίστοιχα. Νεστλέ, έχουν φρούτα μέσα. συνήθη τιμή 2,4 λίρες και ίδιες θερμίδες κλπ με του Tesco που έχουν και τις χαμηλότερες, χωρίς κορεσμένα, και 45γρ πρωϊνό βγάζουν 0% σάχαρη & αλάτι κλπ της ημερίσιας κατανάλωσης. Η γεύση τους είναι περίφημη (Νεστλέ) και ελαφριά. Tesco, δεν έχουν φρούτα αλλά μαρμελάδα. Τα χαμηλότερα σε ημερίσια θερμίδες κλπ με μηδενικά αλάτι, ζάχαρη, ίδια με της Nestle και έχουν 1.80 - 1.99 λίρες. ------ Γάλα, semi skinned φρέσκο. Η Arla foods παρασκευάζει 2 από τα 3 παραπάνω υπερμάρκετ/brand γάλατα, συν το δικό τους (Cravendale). Κανένα δεν πίνεται εκτός του Cravendale και της ASDA. Και είναι πιο ακριβά κατά 0,30 λίρες το μεγάλο μπουκάλι. ------- Bakkavör (εταιρία κατασκευής φαγητού). Δούλεψα εκεί για μία περίοδο 3 μηνών με συμβόλαιο ως προγραμματιστής. Αυτοί κατασκευάζουν το 80% του παρασκευασμένου φαγητού στο ΗΒ με 30 διαφορετικά brand names (από υπερμάρκετ μέχρι εταιρίες φίρμες). Στο εργοστάσιο πίτσας που ήταν στις ίδιες εγκαταστάσεις με το HQ, η ποιότητα των υλικών (π.χ πεπερόνι) διέφερε ανάλογα τον πέλάτη και την τιμή/κέρδος του καθενός. Όλοι πάνω κάτω πουλάνε την ίδια πίτσα στα ίδια λεφτά, παρόλα αυτά συγκεκριμένες σειρές είναι μακράν καλύτερες από άλλες που είναι πραγματικά σκουπίδια. Όλα εξαρτούντο κέρδους τελικού πελάτη και brand name. Και δεν μιλάμε για καμμια τεράστια διαφορά κέρδους σε κάτι που κάνει 3-4 λίρες. 0.2 έως 0.5 λίρες η διαφορά κόστους φτήνης-ακριβής σε κόστος αγοράς. Αλλά όταν πουλάς μισό εκατομμύριο μονάδες την ημέρα, κάνουν τεράστια διαφορά μέσα σε ένα έτος. Και έτσι δουλεύει η αγορά τροφήμων. 2
LRoi Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δεν κανουν 3.7 στην Ελλαδα,πιο φθηνα ειναι,αλλα παραμενουν τσουχτερα.. Υγ.Η τιμη Ισπανιας ειναι λογικη,αφου εκει παρασκευαζονται.. Τόσο είχαν πέρυσι τον Αύγουστο. Πήρα corn flakes μαζι στη βαλίτσα από Ελλάδα επειδή τα είχα αγοράσει με την απόδειξη μαζί και γύρισα με 4 κουτιά από Ισπανία, επειδή τα βρήκα 1 ευρώ+ κάτω από την τιμή Ελλάδας. Τώρα αν έπεσαν δεν ξέρω, γιατί τρώω μόνο βρώμη από δημητριακά. Αν έπεσαν πάντως, είναι μια καλή αρχή, αλλά έχουμε πολύ δρόμο και για άλλα προϊόντα.
Dakonblackblade Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2013 Βρώμη quaker το σακουλάκι των 500 κάνει πλέον 2,05 ευρώ ενώ πριν 3 μήνες ήταν στα 1,80 . Texas βρώμη , ίδια ακριβώς σε γεύση υφή και τα πάντα όλα κάνει 1,44. Φαντάζομαι αυτό συμβαίνει
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα