Προς το περιεχόμενο

Ποδήλατο


pavl0s

Προτεινόμενες αναρτήσεις

@groot

 

First things first.....

 

Ποιο ποδηλατο σου εδωσαν, μοντελο κλπ

 

οι saddles ξεκιναν απο 5-10 euros και φτανουν 250-300 euros, αναλογα με τον τυπο που θα διαλεξεις...

 

Πχ, στα δικα μου bikes χρησιμοποιω ''Selle Italia'' αλλα και  ''SMP Selle''

 

Ενα καλο ''μαγαζακι'' http://www.chainreactioncycles.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Πρώτη: Σέλα. 
Η τωρινή σέλα είναι λες και κάθομαι σε παγκάκι. Οπότε σκέφτομαι να αλλάξω. Τι παίζει με τις σέλες; Μπορεί κανείς να αγοράσει μία και να την μεταφέρει από ποδήλατο σε ποδήλατο; 
 

 

 

κανονικα τα παντα αλλαζουν. Εκτος αν ειναι κανα πολυ παραξενο ποδηλατο ξερω γω.

Εγω πχ πηρα καινουρια σελα τις προαλλες .

Σελες βρισκεις και με 15 ευρω αλλα και με 215 ευρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@groot

 

First things first.....

 

Ποιο ποδηλατο σου εδωσαν, μοντελο κλπ

 

οι saddles ξεκιναν απο 5-10 euros και φτανουν 250-300 euros, αναλογα με τον τυπο που θα διαλεξεις...

 

Πχ, στα δικα μου bikes χρησιμοποιω ''Selle Italia'' αλλα και  ''SMP Selle''

 

Ενα καλο ''μαγαζακι'' http://www.chainreactioncycles.com/

 

 

Είναι ένα "Nopsa Monterra"... μάλλον πιο πολύ για "Μ'εκαψες" μάρκα μου κάνει :P

 

Αλλά, σε κάθε περίπτωση, είναι free και από εκεί που δεν είχα ποδήλατο, τώρα έχω.

 

Όμως, γλυκάθηκα και θέλω, εάν είναι δυνατόν, να φτιάξω ένα δικό μου αγοράζοντας parts, κουμπώνοντας αυτά τα parts σε αυτό που έχω μέχρι να πάρω το "main" δικό μου και να του βάλω τα parts που αγόρασα. 

 

Για αυτό κοιτάω πρώτα για σέλα, γιατί πραγματικά είναι επώδυνη η χρήση αυτού του ποδηλάτου με την σέλα που έχει τώρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Για αυτό κοιτάω πρώτα για σέλα, γιατί πραγματικά είναι επώδυνη η χρήση αυτού του ποδηλάτου με την σέλα που έχει τώρα. 

 

προσεχε γιατι αναλογα την σελα και την ανατομια σου στις ευαισθητες περιοχες μπορει να σου δημιουργησει ενοχλησεις κλπ λογω μη σωστης κυκλοφοριας του αιματος.

Γιαυτο υπαρχουν σελες με κενο/ανοιγμα (νομιζω λεγεται gel flow αυτη η τεχνικη)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι ένα "Nopsa Monterra"... μάλλον πιο πολύ για "Μ'εκαψες" μάρκα μου κάνει :P

 

Αλλά, σε κάθε περίπτωση, είναι free και από εκεί που δεν είχα ποδήλατο, τώρα έχω.

 

Όμως, γλυκάθηκα και θέλω, εάν είναι δυνατόν, να φτιάξω ένα δικό μου αγοράζοντας parts, κουμπώνοντας αυτά τα parts σε αυτό που έχω μέχρι να πάρω το "main" δικό μου και να του βάλω τα parts που αγόρασα. 

 

Για αυτό κοιτάω πρώτα για σέλα, γιατί πραγματικά είναι επώδυνη η χρήση αυτού του ποδηλάτου με την σέλα που έχει τώρα. 

Το ποδηλατο που ΘΑ παρεις για τι χρηση θα ειναι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Μου παραχωρήθηκε ένα ποδήλατο που όμως έχει τα θεματάκια του. Έτσι, και καθώς είμαι νέος στον κόσμο του "grown up" ποδηλάτου, έχω αρκετές απορίες. 

 
Πρώτη: Σέλα. 
Η τωρινή σέλα είναι λες και κάθομαι σε παγκάκι. Οπότε σκέφτομαι να αλλάξω. Τι παίζει με τις σέλες; Μπορεί κανείς να αγοράσει μία και να την μεταφέρει από ποδήλατο σε ποδήλατο
 
Επίσης, τι ποιότητες υπάρχουν και ποιες είναι οι ειδοποιές διαφορές για κάθε ποιότητα; Με άλλα λόγια, τι αλλάζει στις σέλες καθώς αυξάνεται η τιμή τους; 
 
Τι μάρκες υπάρχουν στις σέλες;
 
Δεύτερη: Ταχύτητες
Το ποδήλατο που έχω είναι "mountain bike" (είναι δόκιμος ο όρος; ). Όταν είμαι στο 2ο μπροστινό γρανάζι και με βαριά σχέση, μόλις βάλω δύναμη στα πόδια τότε η περιστροφή της αλυσίδας χάνει δόντια από το πίσω γρανάζι (μάλλον το πίσω). Δηλαδή, όταν βάλω δύναμη (π.χ. ανηφόρα ή επιτάχυνση) τότε κάνει σαν να βγαίνει η αλυσίδα, σαν να αλλάζω ταχύτητα κτλ. 
 
Τρίτη: Αγορά
Εάν κανείς σκεφτεί να αγοράσει ποδήλατο, ποια είναι τα σημεία που αξίζει να προσέξει και ποια είναι αυτά που είναι κυρίως αισθητικά ή προαιρετικά; 
 
Τέλος, μπορεί κανείς να αγοράσει ποδήλατο ή μέρη αυτού από το internet; Εάν ναι, υπάρχουν γνωστά και έμπιστα ευρωπαϊκά μαγαζιά; 

 

Συνήθως ναι, είναι universal η σέλα και απλά αλλάζει η βάση που πιάνει στο παλουκόσελο. Αν αγοράσεις άλλη να προσέξεις όπωσδήποτε να είχει κενό στην μέση της για να μην σου πιέζει τον προστάτη. Επίσης να μην πάρεις σέλα απο τα jumbo. Φαίνειται -και είναι- καλή για την πρώτη εβδομάδα..Μετά άστο καλύτερα. Καθώς αυξάνεται η τιμή τους πάς σε πιο επαγγελματικά προιόντα που η κύρια διαφορά είναι το βάρος. Μια καλή σέλα για την χρήση που το θες εσυ βρίσκεις μέχρι 15€ σε οποιοδήποτε ποδηλατάδικο.

Λογικά με ένα καλό ρύθμισμα των ταχυτήτων θα στρώσει αυτό..

Αν πάρεις ποδήλατο με δισκόφρενα να είναι μόνο υδραυλικά, αλλιώς v-brakes. Σημασία δώσε στα περιφερειακά (τροχούς,ταχυτητες κλπ). Επίσης, να ΜΗΝ έχει ανάρτηση πίσω..

Ποδήλατο ολόκληρο δεν νομίζω (λόγω τελωνείου). Μέρη αυτού εννοείται πως μπορείς. Αν ψάξεις θα βρείς διάφορα site που κυρίως κάνουν συναλλαγές μέσω paypal και είσαι καλυμμένος απο το paypal. Τώρα αν αξίζει να αγοράσεις ανταλλακτικά απ'έξω (δεδομένου ότι θα πληρώσεις και ακριβά μεταφορικά-εσύ το κρίνεις)..

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί να έχει φθαρει η αλυσίδα ή ο δίσκος να έχουν φθαρει τα δόντια.

Δοκίμασε να ρυθμίσεις την αλυσίδα, πιο τέντα, και τις ταχύτητες, αν δεν φτιάξει τότε πρέπει να πάρεις ανταλλακτικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας παιδια. Υπαρχει περιπτωση να μπορω να κανω wheel build χωρις truing stand και tensiometer; Το εχει επιχειρησει κανενας σας;

Σε διάφορα βίντεο που είχα δεί παλιότερα στο youtube έκαναν μερικοί, αλλά λογικά θα είχαν την κατάλληλη εμπειρία. Πάντως πρόσφατα που το προσπάθησα, απέτυχα για να πω την αλήθεια. Πήγαινε καλύτερα σε ένα ΚΑΛΟ ποδηλατάδικο, με κανένα 10αρικο θα στους φτιάξει (οι περισσότεροι κάνουν χάλια ακτινολόγησεις,γιαυτό πρόσεχε...)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας παιδια. Υπαρχει περιπτωση να μπορω να κανω wheel build χωρις truing stand και tensiometer; Το εχει επιχειρησει κανενας σας;

αν δεν έχεις εμπειρία αποκλείετε.

 

τώρα σοβαρά ποσο θα σου παρουν για ένα truing? 15€ 2 ρόδες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεις να το κανεις βλεποντας βιντεακια και φτιαχνοντας κατι στο οποιο θα βαλεις τον τροχο για ακτινολογηση..

Η καθε ροδα ειναι 15ευρω σε ποδηλαταδικο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Καλησπέρα παιδιά. Βρίσκομαι σε αλλαγή ποδηλάτου και έχω καταλήξει στο specialized sirrus. Το χρησιμοποιώ καθημερινά και για να πηγαίνω στην δουλεία μου αλλά και για εξωτερικές δουλείες. Και όταν περισσεύει χρόνος κάνω και καμία εξόρμηση το ΣΚ.

 

Η απορία μου είναι σε ποιο μοντέλο; Το απλό, sport ή elite? Μένω επαρχία και οι δρόμοι δεν είναι και επίπεδοι οπότε δεν ξέρω πιο πιρούνι θα είναι το καλύτερο για την περίσταση. Ατσάλι, αλουμίνιο ή στην ακριβή λύση του κάρμπον; Το μόνο που με ξινίζει στο elite είναι οι δίσκοι.  Είμαι κατά όπως και της ανάρτησης. Το αναφέρω επειδή είμαι ανοιχτός και σε οποιαδήποτε άλλη πρόταση.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά. Βρίσκομαι σε αλλαγή ποδηλάτου και έχω καταλήξει στο specialized sirrus. Το χρησιμοποιώ καθημερινά και για να πηγαίνω στην δουλεία μου αλλά και για εξωτερικές δουλείες. Και όταν περισσεύει χρόνος κάνω και καμία εξόρμηση το ΣΚ.

 

Η απορία μου είναι σε ποιο μοντέλο; Το απλό, sport ή elite? Μένω επαρχία και οι δρόμοι δεν είναι και επίπεδοι οπότε δεν ξέρω πιο πιρούνι θα είναι το καλύτερο για την περίσταση. Ατσάλι, αλουμίνιο ή στην ακριβή λύση του κάρμπον; Το μόνο που με ξινίζει στο elite είναι οι δίσκοι.  Είμαι κατά όπως και της ανάρτησης. Το αναφέρω επειδή είμαι ανοιχτός και σε οποιαδήποτε άλλη πρόταση.  

in steel we trust.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά. Βρίσκομαι σε αλλαγή ποδηλάτου και έχω καταλήξει στο specialized sirrus. Το χρησιμοποιώ καθημερινά και για να πηγαίνω στην δουλεία μου αλλά και για εξωτερικές δουλείες. Και όταν περισσεύει χρόνος κάνω και καμία εξόρμηση το ΣΚ.

 

Η απορία μου είναι σε ποιο μοντέλο; Το απλό, sport ή elite? Μένω επαρχία και οι δρόμοι δεν είναι και επίπεδοι οπότε δεν ξέρω πιο πιρούνι θα είναι το καλύτερο για την περίσταση. Ατσάλι, αλουμίνιο ή στην ακριβή λύση του κάρμπον; Το μόνο που με ξινίζει στο elite είναι οι δίσκοι.  Είμαι κατά όπως και της ανάρτησης. Το αναφέρω επειδή είμαι ανοιχτός και σε οποιαδήποτε άλλη πρόταση.  

Η ανεση των υλικων παει ετσι..

 

Αλουμινιο<Ατσαλι<Καρμπον

 

Προτεινω ατσαλι.

 

Παντος το ασαλι ειναι ποιο βαρυ απο τα αλλα 2 να ξερεις..

 

Μην φανταστεις οτι θα εχεις αναρτηση με το ατσαλι...απλα ενα κλικ παραπανω σε ανεση σε σχεση με το αλουμινιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...