Προς το περιεχόμενο

Ποδήλατο


pavl0s

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Σ ευχαριστω!

Α ξεχασα,

ΦΥΣΙΚΑ δες και κρανος-γυαλια.

Κολαν και μπλουζακι.

 

Και κανενα κουμποτο παπουτσι για κουμποτο πεταλι.

(προσοχη με αυτα τα πεταλια μεχρι να μαθεις το κουμπωμα ξεκουμπωμα)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Α ξεχασα,

ΦΥΣΙΚΑ δες και κρανος-γυαλια.

Κολαν και μπλουζακι.

 

Και κανενα κουμποτο παπουτσι για κουμποτο πεταλι.

(προσοχη με αυτα τα πεταλια μεχρι να μαθεις το κουμπωμα ξεκουμπωμα)

Γεπ, εξυπακουονται αυτα ;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Πάντως θεωρώ ότι για μέσα την πόλη δεν βολεύει η κούρσα και είναι και λίγο επικίνδυνη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Πάντως θεωρώ ότι για μέσα την πόλη δεν βολεύει η κούρσα και είναι και λίγο επικίνδυνη. 

Eυτυχως οι διαδρομες που ακολουθω εχουν -στοιχειωδη- ποδηλατοδρομο και ειμαι διπλα σε αυτοκινητα για μικρο χρονικο διαστημα.

Εκτος και εαν εννοεις κατι αλλο, οποτε εξηγησου :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Eυτυχως οι διαδρομες που ακολουθω εχουν -στοιχειωδη- ποδηλατοδρομο και ειμαι διπλα σε αυτοκινητα για μικρο χρονικο διαστημα.

Εκτος και εαν εννοεις κατι αλλο, οποτε εξηγησου :-D

 

Είναι καλό το οδόστρωμα; Ότι πράγματα έχεις πρέπει να είναι σε σακίδιο στην πλάτη. Τα φρένα , δεν ξέρω αν ξαναείχες κούρσα, αλλά είναι προσιτά μόνο αν πιάνεις τις λαβές κάτι που αν το κάνεις έχεις αρκετά σκυφτή θέση με αποτέλεσμα μέσα στην πόλη που πρέπει να κοιτάς δεξιά αριστερά να κουράζεις τον αυχένα.

Η κούρσα είναι για ανοιχτό δρόμο είτε επίπεδο είτε ανάβαση. 

Άποψη μου βέβαια. 

 

post-226424-0-35803100-1458992674_thumb.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Είναι καλό το οδόστρωμα; Ότι πράγματα έχεις πρέπει να είναι σε σακίδιο στην πλάτη. Τα φρένα , δεν ξέρω αν ξαναείχες κούρσα, αλλά είναι προσιτά μόνο αν πιάνεις τις λαβές κάτι που αν το κάνεις έχεις αρκετά σκυφτή θέση με αποτέλεσμα μέσα στην πόλη που πρέπει να κοιτάς δεξιά αριστερά να κουράζεις τον αυχένα.

Η κούρσα είναι για ανοιχτό δρόμο είτε επίπεδο είτε ανάβαση. 

Άποψη μου βέβαια. 

Μμμ, οντως δεν την εχω σκεφτει την συγκεκριμενη περιπτωση. Κατα τ αλλα, ναι, ειναι της προκοπης το οδοστρωμα και πολλες φορες οικειοθελως παιρνω την συγκεκριμενη σταση (δεδομενου πως δεν χρειαζεται ανα τακτα διαστηματα να γυρναω αριστερα δεξια μια και δεν υπαρχουν αυτοκινητα) με το υπαρχον ποδηλατο μου (το οποιο δεν εχει καμια σχεση με τα αυτα που συζηταμε).

That said, θα το εχω κατα νου το συγκεκριμενο, μια και οντως τα φρενα θα ειναι μονιμως "κατω", σε αντιθεση με οπως εχω συνηθισει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πηρα φετος 29'' το pro rider XL σκελετο , και εχω κανει και βόλτα και το cube . Το δικό μου το παω και χωμα και κατεβασιες και δρομο δεν εχω κολλησει πουθενα και κουρσες περναω και κρατηματα εχει στα offroad οποιο βρεις παρε αφοβα

 

παρε ενα hard tail να κανεις καμια κατεβασια μετριας διαδρομης

δώσε κανένα παράδειγμα.και όταν λες μέτριας διαδρομής;
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω για χρηση στη πολη θα προτεινα και τη fitness κατηγορια. Πιο ορθια θεση οδηγησης, ελαφρυς -σχετικα- σκελετος και λεπτα ελαστικα. Πολλοι ειναι αυτοι που μετα με μια αλλαγη λαιμου-τιμονιου, εχουν κανει το φιτνες τους κουτσα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω για χρηση στη πολη θα προτεινα και τη fitness κατηγορια. Πιο ορθια θεση οδηγησης, ελαφρυς -σχετικα- σκελετος και λεπτα ελαστικα. Πολλοι ειναι αυτοι που μετα με μια αλλαγη λαιμου-τιμονιου, εχουν κανει το φιτνες τους κουτσα!

Οτι και να αλλαξεις θα κουρασει η γεωμετρια μετα απο χλμ και θα εχεις πεταξει τζαμπα λευτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Imo, για μέσα στην πόλη, ανεβα-κατέβα πεζοδρόμια, λακούβες, κτλ. δεν ειναι ό,τι καλύτερο για τις κούρσες και γενικότερα για ποδήλατα με λεπτά ελαστικά, φθειρονται πολύ οι τροχοί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οτι και να αλλαξεις θα κουρασει η γεωμετρια μετα απο χλμ και θα εχεις πεταξει τζαμπα λευτα.

Ναι απλα αναφερω οτι ενα φοτνες μπορει υπο προυποθεσεις να γινει κουρσα αν καποιος το θελησει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Περισσοτερα απο 50, με στοχο σταδιακα να πανε σε διαδρομη που θα κρατησει ολοκληρο το Σ/Κ.

 

 

Αν αυτή σου η πρόταση είναι αυτό που πραγματικά θέλεις, τότε πας αποκλειστικά σε κατηγορία touring- sport touring. Να μπορεί να παίρνει Και σακίδιό δεξιά αριστερά, φτερά κλπ.

Ψάξε για την συγκεκριμένη κατηγορία. Γυρίσεις Ευρώπη με αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...