Προς το περιεχόμενο

Ποδήλατο


pavl0s

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πειτε μερικες συμβουλες για ατομα αρχαρια που ξεκινανε να κανουν διαδρομες με ποδηλατο.

 

Πχ τι πρεπει να φορανε(οχι κατι εξειδικευμένο, αλλα για να πανε στην δουλεια χωρις να σταζουν), τι πρεπει να χουν παντα μαζι τους, το βραδυ τι υποχρεούται να κανουν, οταν βγαινουν σε κεντρικο σε πιο ρευμα πανε; τι κουβαλαμε μαζι μας οταν διψασουμε; σκετο νερο; πριν ξεκινησουμε καλο ειναι να εχουμε φαει κάτι; (εγω ξυπναω 6:10, 6:20 τρωω πρωινο 6:40 παιρνω το ποδηλατο να παω στην δουλεια), και αλλα που δεν μου ερχονται στο μυαλο.

 

Τωρα το ποδηλατο εχει τρακτερωτα λαστιχα, σκεφτομαι να του βαλω ααφαλτινα τι να προσεξω; οπως το ειδος, παχος, υψος;

 

Τι αναβαθμισεις παιρνει να το κανω ωστε να κινεται πιο ανετα. Η αναρτηση εχει ενα +- πως σκληραινει, κλειδωνει;

 

Τελικα πηρα ideal feeder 26" . Κανω μια διαδρομη 8/9 χλμ πανε ελα. Στο πανε νιωθω πιο μεγαλη πιεση απο τον γυρισμο. Πιστευω οτι ειναι θεμα συνηθειας. Ωστε να μπορω να πηγαινω και τις δυο φορες με το ποδηλατο (δουλευω σπαστο). Εχει στις ζαντες τα κλιπ(αν το λεω σωστα)οχι βιδες, αυτα που βασίζεται η λειτουργια τους, πως ξεβιδωνει η ροδα;.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

με της λίγες γνώσεις μου απαντάω τα εξής:

 

Πχ τι πρεπει να φορανε(οχι κατι εξειδικευμένο, αλλα για να πανε στην δουλεια χωρις να σταζουν),

ποδηλατικά ή αθλητικά ρούχα με τεχνολογίες τύπου dri-fit κτλ πιστεύω θα σε κομπλέ

 

1.τι πρεπει να χουν παντα μαζι τους,

2.το βραδυ τι υποχρεούται να κανουν,

3.οταν βγαινουν σε κεντρικο σε πιο ρευμα πανε;

4.τι κουβαλαμε μαζι μας οταν διψασουμε; σκετο νερο;

5.πριν ξεκινησουμε καλο ειναι να εχουμε φαει κάτι; (εγω ξυπναω 6:10, 6:20 τρωω πρωινο 6:40 παιρνω το ποδηλατο να παω στην δουλεια), και αλλα που δεν μου ερχονται στο μυαλο.

1. καλό θα είναι να έχεις μια σαμπρέλα και εργαλεία ώστε να την αλλάξεις άμα πάθεις λάστιχο

2. το βράδυ φωτάκια μπρος πίσω οπωσδήποτε

3. στο δεξιό

4. η νερό η κάποιο ισοτονικό ποτό ίσως, ανάλογα και πόσο θα κουραστείς

5. ναι ειδικά το πρωί καλό είναι να τρως κάτι

 

Τωρα το ποδηλατο εχει τρακτερωτα λαστιχα, σκεφτομαι να του βαλω ααφαλτινα τι να προσεξω; οπως το ειδος, παχος, υψος;

αν δεν αλλάξεις ζάντες πρέπει να δεις μέχρι τι διάσταση παίρνουν ώστε να πάρεις τα ανάλογα

 

Τι αναβαθμισεις παιρνει να το κανω ωστε να κινεται πιο ανετα. Η αναρτηση εχει ενα +- πως σκληραινει, κλειδωνει;

για το πρώτο ανάλογα τι εννοείς, σέλα πχ? λάστιχα δρόμου όπως είπες και από πάνω και όσο πιο λεπτό παίρνει η ζάντα σου. η ανάρτηση δεν κλειδώνει(η συγκεκριμένη)

 

Τελικα πηρα ideal feeder 26" . Κανω μια διαδρομη 8/9 χλμ πανε ελα. Στο πανε νιωθω πιο μεγαλη πιεση απο τον γυρισμο. Πιστευω οτι ειναι θεμα συνηθειας. Ωστε να μπορω να πηγαινω και τις δυο φορες με το ποδηλατο (δουλευω σπαστο).

καλύτερα να έπαιρνες 28" αλλά anyway, θα συνηθίσεις την διαδρομή με τον καιρό.

 

Εχει στις ζαντες τα κλιπ(αν το λεω σωστα)οχι βιδες, αυτα που βασίζεται η λειτουργια τους, πως ξεβιδωνει η ροδα;.

είναι quick release για να βάζεις/βγάζεις εύκολα την ρόδα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Πρόταση για αγορά  "Σχάρα για μεταφορά ποδηλάτου με το αυτοκίνητο (εντός και εκτός πόλης)"

Είδα σήμερα στο jumbo Link.png Site: Σχάρα Μεταφοράς για 3 Ποδήλατα και θα ήθελα να ρωτήσω κατά πόσο θα ήταν ασφαλής για μεταφορά ποδηλάτου και σε ταξίδι.

 

Την έχει δοκιμάσει κανείς

Την θέλω για ένα mountain Ideal Pro XL

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρόταση για αγορά  "Σχάρα για μεταφορά ποδηλάτου με το αυτοκίνητο (εντός και εκτός πόλης)"

Είδα σήμερα στο jumbo Link.png Site: Σχάρα Μεταφοράς για 3 Ποδήλατα και θα ήθελα να ρωτήσω κατά πόσο θα ήταν ασφαλής για μεταφορά ποδηλάτου και σε ταξίδι.

 

Την έχει δοκιμάσει κανείς

Την θέλω για ένα mountain Ideal Pro XL

χωνεις κέαι κάναν ξτρα ιμάντα πάνω και είσαι κύριος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους

 

Ζω στο εξωτερικό και εδώ και 2 μήνες έχω αποκτήσει ένα MTB.

Από τον ενθουσιασμό μου έφτασα  να πηγαίνω κάθε μέρα στη δουλειά(17χλμ πήγαινε-έλα) με το ποδήλατο και μεγαλύτερες διαδρομές τα ΣΚ.

 

Πλέον μου φαίνεται η πιο "δύσκολη" μου ταχύτητα(η 21η στην περίπτωσή μου) πολύ εύκολη στο πηδάλι.

Έτσι νιώθω και να μην έχω πολύ αντίσταση και να μην πηγαίνω όσο γρήγορα μπορώ.

 

Μια σκέψη μου είναι ότι αν αλλάξω γρανάζια ίσως πετύχω κάτι καλύτερο,αλλά δεν έχω ιδέα ποια γρανάζια πρέπει να αλλάξω.

Γενικά αν έχετε κάποια ιδέα ώστε να έχω, πιο σκληρό πηδάλι->μεγαλύτερη ώθηση και ταχύτητα,ευπρόσδεκτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους

 

Ζω στο εξωτερικό και εδώ και 2 μήνες έχω αποκτήσει ένα MTB.

Από τον ενθουσιασμό μου έφτασα  να πηγαίνω κάθε μέρα στη δουλειά(17χλμ πήγαινε-έλα) με το ποδήλατο και μεγαλύτερες διαδρομές τα ΣΚ.

 

Πλέον μου φαίνεται η πιο "δύσκολη" μου ταχύτητα(η 21η στην περίπτωσή μου) πολύ εύκολη στο πηδάλι.

Έτσι νιώθω και να μην έχω πολύ αντίσταση και να μην πηγαίνω όσο γρήγορα μπορώ.

 

Μια σκέψη μου είναι ότι αν αλλάξω γρανάζια ίσως πετύχω κάτι καλύτερο,αλλά δεν έχω ιδέα ποια γρανάζια πρέπει να αλλάξω.

Γενικά αν έχετε κάποια ιδέα ώστε να έχω, πιο σκληρό πηδάλι->μεγαλύτερη ώθηση και ταχύτητα,ευπρόσδεκτη.

Ο πιο ευκολος τροπος για να εχεις πιο σκληρο πηδαλι ειναι να πας σε ανηφορα. Απο την αλλη αν το crankset σου εχει εναν ή δυο δισκους τοτε μπορεις να αγορασεις ενα με 3 και θα εισαι οκ. Επισης αν δεν κανω λαθος υπαρχουν και με 4. Αλλα να θυμασαι αμα αλλαξεις crankset θα χρειαστεις να αλλαξεις και το shift lever και το μπροστινο derailleur. Γι' αυτο λεω να πας ανηφορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πειτε μερικες συμβουλες για ατομα αρχαρια που ξεκινανε να κανουν διαδρομες με ποδηλατο.

 

Πχ τι πρεπει να φορανε(οχι κατι εξειδικευμένο, αλλα για να πανε στην δουλεια χωρις να σταζουν), τι πρεπει να χουν παντα μαζι τους, το βραδυ τι υποχρεούται να κανουν, οταν βγαινουν σε κεντρικο σε πιο ρευμα πανε; τι κουβαλαμε μαζι μας οταν διψασουμε; σκετο νερο; πριν ξεκινησουμε καλο ειναι να εχουμε φαει κάτι; (εγω ξυπναω 6:10, 6:20 τρωω πρωινο 6:40 παιρνω το ποδηλατο να παω στην δουλεια), και αλλα που δεν μου ερχονται στο μυαλο.

 

Τωρα το ποδηλατο εχει τρακτερωτα λαστιχα, σκεφτομαι να του βαλω ααφαλτινα τι να προσεξω; οπως το ειδος, παχος, υψος;

 

Τι αναβαθμισεις παιρνει να το κανω ωστε να κινεται πιο ανετα. Η αναρτηση εχει ενα +- πως σκληραινει, κλειδωνει;

 

Τελικα πηρα ideal feeder 26" . Κανω μια διαδρομη 8/9 χλμ πανε ελα. Στο πανε νιωθω πιο μεγαλη πιεση απο τον γυρισμο. Πιστευω οτι ειναι θεμα συνηθειας. Ωστε να μπορω να πηγαινω και τις δυο φορες με το ποδηλατο (δουλευω σπαστο). Εχει στις ζαντες τα κλιπ(αν το λεω σωστα)οχι βιδες, αυτα που βασίζεται η λειτουργια τους, πως ξεβιδωνει η ροδα;.

 

 

Με Dri-Fit ρούχα όπως σου έγραψε και ο φίλος από επάνω θα είσαι καλύτερα από άποψη ιδρώτα.

Επίσης αυτό είναι πολύ καλό αξεσουάρ.

 

unnamed_23_.png

 

Εγώ μαζί μου έχω μια πολύ μικρή εργαλειοθήκη με τα απολύτως απαραίτητα(είναι σε μέγεθος είναι όσο μια θήκη γυαλιών),ένα poncho αδιάβροχο που καλύπτει κι εμένα και το ποδήλατο άμα χρειαστεί,μια mini τρόμπα,ένα σύστημα να πίνω που ξεκινάει από το σακίδιο μου με σωληνάκια.

 

Βράδυ φώτα και όλους τους ανακλαστήρες που προβλέπονται.

που να ξέρουμε ποια είναι η 21 σου. πες μας τι γρανάζια φοράει η 21η

 

Η 21 πρώτη είναι η τελευταία μου,τα γρανάζια πως να τα περιγράψω,ιδέα δεν έχω.

Έχουν τίποτα νουμεράκια πάνω,να βγάλω καμιά φωτογραφία;

 

 

Ο πιο ευκολος τροπος για να εχεις πιο σκληρο πηδαλι ειναι να πας σε ανηφορα. Απο την αλλη αν το crankset σου εχει εναν ή δυο δισκους τοτε μπορεις να αγορασεις ενα με 3 και θα εισαι οκ. Επισης αν δεν κανω λαθος υπαρχουν και με 4. Αλλα να θυμασαι αμα αλλαξεις crankset θα χρειαστεις να αλλαξεις και το shift lever και το μπροστινο derailleur. Γι' αυτο λεω να πας ανηφορα.

 

Νομίζω ότι καταλαβαίνω τι μου γράφεις.Ότι αν αλλάξω γρανάζια θα πρέπει να αλλάξω κι άλλα πράγματα στο όλο σύστημα..

 

Έχεις δίκιο για την ανηφόρα,αλλά εμένα με ενδιαφέρει να εκμεταλλεύομαι σιγά-σιγά τη δύναμη που αποκτω στα πόδια και να είμαι πιο γρήγορος στην ευθεία

Για παράδειγμα βλέπω καμιά φορά να με προσπερνούν ποδήλατα που γυρίζουν το πηδάλι πιο αργά από εμένα.

Και μιλάω και για πολύ απλά ποδήλατα,όχι τίποτα εξεζητημένο.

Δεν ξέρω αν μπορεί να βγει κανένα συμπέρασμα με τις παρακάτω φωτογραφίες.

 

WkDvSV1.jpg

 

 

4F9nP20.jpg

 

 

8jDyX8M.jpg

 

47nfV6p.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Και το δικο μου τοσες ταχυτητες εχει. Τα 50-60 χλμ/ωρα τα φτανω, ποσα θες να φτασεις δηλαδη :P

 

Επειδη οπως ειπες και προηγουμενως οτι διανυεις μεγαλες αποστασεις γιατι δεν σκεφτεσαι να αγορασεις ενα road bike; Θα εχεις και μεγαλυτερα cranksets για μεγαλυτερες ταχυτητες. Δεν ξερω αμα υπαρχει καποιος αλλος τροπος να πας πιο γρηγορα. Ισως να βοηθησουν λαστιχα δρομου. Επισης επειδη δεν φαινεται να ειναι και στην καλυτερη κατασταση το ποδηλατο ισως αμα το εκανες ενα μικρο service στα μηχανικα μερη του να βοηθουσε λιγο. Τα πιο σημαντικα ειναι οι ροδες και τα φρενα οσων αφορα αυξηση της ταχυτητας. Αν οι αξονες στις ροδες ειναι πολυ σφιχτοι και τα φρενα ερχονται σε επαφη με τη ροδα αυτα απο μονα τους μπορουν να σου κοψουν τη φορα κατα πολυ. Κοιτα να ρολαρουν ωραια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το δικο μου τοσες ταχυτητες εχει. Τα 50-60 χλμ/ωρα τα φτανω, ποσα θες να φτασεις δηλαδη :P

 

Επειδη οπως ειπες και προηγουμενως οτι διανυεις μεγαλες αποστασεις γιατι δεν σκεφτεσαι να αγορασεις ενα road bike; Θα εχεις και μεγαλυτερα cranksets για μεγαλυτερες ταχυτητες. Δεν ξερω αμα υπαρχει καποιος αλλος τροπος να πας πιο γρηγορα. Ισως να βοηθησουν λαστιχα δρομου. Επισης επειδη δεν φαινεται να ειναι και στην καλυτερη κατασταση το ποδηλατο ισως αμα το εκανες ενα μικρο service στα μηχανικα μερη του να βοηθουσε λιγο. Τα πιο σημαντικα ειναι οι ροδες και τα φρενα οσων αφορα αυξηση της ταχυτητας. Αν οι αξονες στις ροδες ειναι πολυ σφιχτοι και τα φρενα ερχονται σε επαφη με τη ροδα αυτα απο μονα τους μπορουν να σου κοψουν τη φορα κατα πολυ. Κοιτα να ρολαρουν ωραια.

 

:-D

Όχι,μια χαρά είναι τα 50-60χλμ.

 

Δεν είναι κυρίως θέμα τελικής,

Ας πούμε πως από στάση,κάποιοι άλλοι με λιγότερες πηδαλιές επιταχύνουν γρηγορότερα από εμένα κι ας έχω 21η από την αρχή..

Και μετά όταν φτάνω σε μια καλή ταχύτητα,νιώθω ότι τα πόδια έχουν δύναμη να δώσουν,εχω κι αντοχή,αλλά απλά στριφογυρίζω γρήγορα το πηδάλι χωρίς τόσο μεγάλη αντίσταση με συνέπεια να πηγαίνω πιο αργά από όσο μπορώ.

 

Έχω αρχίσει να ψάχνομαι και για 2ο ποδήλατο,αλλά εδώ(Γερμανία) έχουμε τρομερό θέμα με τις κλοπές..

Σκέψου ότι το ποδήλατο της φωτογραφίας(που δεν είναι κάτι ιδιαίτερο) το έχω επίτηδες σε τέτοια αισθητική κατάσταση.

 

Όσο περί ταχύτητας,όπου έχω διαβάσει γράφουν κάποια από όσα έγραψες.

Άλλα λάστιχα,να πιάνουν καλά τα φρένα,να έχουμε σε πολύ καλή κατάσταση τα μηχανικά μέρη,βελτίωση αεροδυναμικής,να μην έχουμε περιττό βάρος,

Αλλά όσο και να googlαρα δεν είδα να γράφει κάποιος για γρανάζια..

 

Απλά όπως καταλαβαίνω ότι λειτουργεί ένα ποδήλατο,μου φαίνεται λογικό με αλλαγή γραναζιων να γίνεται αυτό που θέλω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

:-D

Όχι,μια χαρά είναι τα 50-60χλμ.

 

Δεν είναι κυρίως θέμα τελικής,

Ας πούμε πως από στάση,κάποιοι άλλοι με λιγότερες πηδαλιές επιταχύνουν γρηγορότερα από εμένα κι ας έχω 21η από την αρχή..

Και μετά όταν φτάνω σε μια καλή ταχύτητα,νιώθω ότι τα πόδια έχουν δύναμη να δώσουν,εχω κι αντοχή,αλλά απλά στριφογυρίζω γρήγορα το πηδάλι χωρίς τόσο μεγάλη αντίσταση με συνέπεια να πηγαίνω πιο αργά από όσο μπορώ.

 

Έχω αρχίσει να ψάχνομαι και για 2ο ποδήλατο,αλλά εδώ(Γερμανία) έχουμε τρομερό θέμα με τις κλοπές..

Σκέψου ότι το ποδήλατο της φωτογραφίας(που δεν είναι κάτι ιδιαίτερο) το έχω επίτηδες σε τέτοια αισθητική κατάσταση.

 

Όσο περί ταχύτητας,όπου έχω διαβάσει γράφουν κάποια από όσα έγραψες.

Άλλα λάστιχα,να πιάνουν καλά τα φρένα,να έχουμε σε πολύ καλή κατάσταση τα μηχανικά μέρη,βελτίωση αεροδυναμικής,να μην έχουμε περιττό βάρος,

Αλλά όσο και να googlαρα δεν είδα να γράφει κάποιος για γρανάζια..

 

Απλά όπως καταλαβαίνω ότι λειτουργεί ένα ποδήλατο,μου φαίνεται λογικό με αλλαγή γραναζιων να γίνεται αυτό που θέλω.

 

σίγουρα έχεις παρεξηγήσει πολλά στο θέμα ποδήλατο και το πως θεςν α ανέβεις παραπάνω.

αν πάλι θες να ξεπεράσεις και τα "60" που λες πάρε μηχανάκι.

 

αμφιβάλω αν μπορείς να κρατήσεις 40/average για μια ώρα =) και βάλε.

κουρσάδες με καλη προπονησουλα δεν κρατάνε τέτοιο average που να χτυπάνε το κώλο πάνω.

 

επίσης μέτρα τα γρανάζια μπρος πίσω (την 21 που λες) να σου πω καλύτερα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σίγουρα έχεις παρεξηγήσει πολλά στο θέμα ποδήλατο και το πως θεςν α ανέβεις παραπάνω.

αν πάλι θες να ξεπεράσεις και τα "60" που λες πάρε μηχανάκι.

 

αμφιβάλω αν μπορείς να κρατήσεις 40/average για μια ώρα =) και βάλε.

κουρσάδες με καλη προπονησουλα δεν κρατάνε τέτοιο average που να χτυπάνε το κώλο πάνω.

 

επίσης μέτρα τα γρανάζια μπρος πίσω (την 21 που λες) να σου πω καλύτερα.

 

 

 

Τώρα μαθαίνω περί ποδηλάτου,στην Ελλάδα ειδικά στην περιοχή που μεγάλωσα,

το ποδήλατο ήταν καλός τρόπος για να αυτοκτονήσεις.

 

Εδώ που υπάρχει υποδομή δεκαετιών για ποδήλατα και παιδεία από τους άλλους οδηγούς,θέλω να ασχοληθώ περισσότερο.

 

Δεν θέλω να κρατάω μεγάλη τελική,ούτε μπορώ να τρέχω 40μ.ο. ανά ώρα.

Απλά στα τμήματα της διαδρομής που μπορώ να τρέξω,να πηγαίνω όσο αντέχω και όχι όσο μου επιτρέπει το πηδάλι/ποδήλατο.

 

Εύχομαι να μη γράψω βλακείες..

Λοιπόν, έχουμε 3 γρανάζια μπρος,7 πίσω.

Με την 21η περασμένη,η αλυσίδα είναι στο μεγαλύτερο γρανάζι εμπρός και στο δεύτερο μικρότερο πίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα μετα απο ενα μηνα. Νιωθω οτι κουράζομαι πιο πολυ απο πριν. Μερικες φορες πηγαινει ανετα, αλλες οχι. Αν το ζορισω ακουγεται απο το μπροστα συστημα που ναι τα γραναζια να κρακ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα μαθαίνω περί ποδηλάτου,στην Ελλάδα ειδικά στην περιοχή που μεγάλωσα,

το ποδήλατο ήταν καλός τρόπος για να αυτοκτονήσεις.

 

Εδώ που υπάρχει υποδομή δεκαετιών για ποδήλατα και παιδεία από τους άλλους οδηγούς,θέλω να ασχοληθώ περισσότερο.

 

Δεν θέλω να κρατάω μεγάλη τελική,ούτε μπορώ να τρέχω 40μ.ο. ανά ώρα.

Απλά στα τμήματα της διαδρομής που μπορώ να τρέξω,να πηγαίνω όσο αντέχω και όχι όσο μου επιτρέπει το πηδάλι/ποδήλατο.

 

Εύχομαι να μη γράψω βλακείες..

Λοιπόν, έχουμε 3 γρανάζια μπρος,7 πίσω.

Με την 21η περασμένη,η αλυσίδα είναι στο μεγαλύτερο γρανάζι εμπρός και στο δεύτερο μικρότερο πίσω.

 

μέτρα πόσα δοντάκια έχει κάθε δίσκος. έτσι δεν βοηθάς.

Εμενα μετα απο ενα μηνα. Νιωθω οτι κουράζομαι πιο πολυ απο πριν. Μερικες φορες πηγαινει ανετα, αλλες οχι. Αν το ζορισω ακουγεται απο το μπροστα συστημα που ναι τα γραναζια να κρακ.

γι αυτό λεμε να περνετε κάνα ποδήλατο της προκοπής και από θέμα ποιο ξεγνιαστο και ξεκούραστο ride αλλα και θέμα ποιότητας.

 

εσύ αν δεν κάνω λάθος που είσαι και σε καλή φυσική κατάσταση πως κουράζεσαι με 15 χιλιομετρα πέρα δώθε;

 

σέλες τιμόνια και τέτοια είναι σωστια ριθμησμένα;

 

πως κουράζεσαι; ανεβάζεις παλμούς και λαχανιάζεις;

μουδιάζεις;

έχεις πόνους γόνατα και τέτοια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...